Hali mindenki! Kellene egy kis help a honosításhoz! Aki megmondja nekem, hogy a játékban, a Cybranoknál mit rejt a Quantum Wake, annak neve bekerül a Special thanks-be!
Ez a mondat: As they are destroyed (a kapukat), they will create Quantum Wakes that will prevent all Quantum travel for several years
Amint a kapuk megsemmisültek, ?????-t fognak létrehozni, ami hosszú évekre megakadályozza a kvantum utazásokat.
Tegnap én is kipróbáltam az open palms-ot 3 Balanced AI ellen (UEF, aeon, cybran, én meg cybran). Namost amikor már mindenki vagy 2-300 egységgel flangált a mapon, akkor a diavetítés szintje alá süllyedt az egész, szóval fel is adtam. Majd megpróbálom 250-es unit cappel, vagy valami, de ez a map a sok fa (vagymi) miatt nagyon eszi a gépet...
Kipróbáltam egy "WWII Germany 1944" játékot AEON-nal a "Four Leaf Cover" pályán.
A kezdeti T1 rush-nál sajnos nagyon rosszul jött, hogy az AEON T1 point defense sokkal pontatlanabb, mint az UEF-é. A T2 mobil AA is sokkal pontatlanabb, mint az UEF-é.
A Commanderrel kellett harcolnom az elején, csak úgy tudtam tartani a vonalat.
Késõbb az AEON pajzsok viszont nagyon keményen tartották vissza a rohamokkat, bár több T2 tüzérség is lõtte a védelmemet, egyetlen egyszer nem omlott össze a pajzs.
Az experimental építõ versenyt viszont megnyerte a Cybran player, hamarabb elkészült a Monkeylord-ja, mint az én Galactic Colossus-som. (90%-on volt, amikor odaért a ML...
Holnap este megpróbálom újra.
Mindenesetre az AEON-nal a kezdés keményebb, mint az UEF-fel. Persze lehet, hogy a pálya teszi, mert itt jóval közelebb vagyunk egymáshoz és hamarabb jön a rush és gyorsabban jön a 2., komolyabb hullám.
A középjáték viszont jóval könnyebb, az AEON Harbringer pontosabban lõ, mint a Titan, a pajzsok sokkal erõsebbek.
Ha megnyerem az Experimental építõ versenyt, akkor nem hiszem, hogy a Galactic Colossusnak kihívás lenne a ML. 90%-ról nem tudta teljesen szétlõni, hanem csak az építõket semmisítette meg.
Lehet azért ment el a mass, mert elvette az energiát az extractoroktól meg a fabricatoroktól és ment más gyártás is.
Azt a kis +5k energydet könnyen elvitte a cybran arty, mivel 30k/lövés kell neki. Viszont a massod nem tom hogy hová tûnt mert azt nem igényli. Próbáld ki egyszer ugy ha meg tudod adni neki a +30k energyt mert sokkal gyorsabban lõ! Mire az elsõ skuló földet ér, 5-6 már a levegõbe van. Meg sztem sokkal pontatlanabb a t3 artinál is, de bázisbontásra meg pont az kell, én rá szoktam nyomni a célketesztet a bázis mértani középpontjára, így le is fedi az egészet. Mavort meg sztem csak 20as map felett szabad heggeszteni alatta megteszi a t3 arti is. Mondjuk azok se egyformák, mert az aeonos ellõ 18 km-t, de a másik kettõé csak 13-14 km-t.
Egyszer kezdtem el építeni a Mavort, de meguntam a várakozást és kb mikor félig volt kész, inkább lebombáztam az ellenség bázisát. Cybran rapid fire artija meg elszívja lövésenként az összes energiát meg masst, hiába voltam +5k fölött energiából meg 300 körül massból. Ráadásul ugyanolyan pontatlan, mint a sima T3 arti, ezért inkább építek több T3-at, mint 1-et ezekbõl az exp artikból. 2 kis idõeltolással lövõ T3 már a heavy pajzsokon is viszonylag hamar átlõ.
Jó fegyver a Mavor, csak pont az ára miatt a legtöbb menetben nem éri meg megépíteni.
Az én map-em a "Vya-3 Protectorate" Remek map egy "WWII Germany 1944" játékra.
Tegnap újra játszottam egyet, de most jobb voltam, csak 2 Fatboy-t építettem, utána 3 T3 Artillery-t, majd életemben elõször sikeresen egy maVor-t. A mavor (Experimentál Artillery) egy hihetetlen fegyver. A térkép túloldalára tökéletes pontossággal betalál, van kb. 20K sebzése és nagyon gyorsan lõ. Ahogy elkészül, az ember átmegy lõirányítóba, ahogy becsapódik egy lövedék, azonnal át kell állítani a célpontot, különben a már szétlõtt célpontot lövi, mert sokkal gyorsabban lõ, mint ahogy átérnek a lövedékek a pályán. Egy teljes bázist néhány perc alatt a földdel tesz egyenlõvé. Az ember kilõheti vele az összes AA-t és utána egy felderítõ háborítatlanul repkedhet a bázis felett, hogy jól lássuk a pusztítást...
Nekem kb. 20 T3 Engineer építette jó sokáig.
Szerintem ez a leghatásosabb Experimental Unit, de hatalmas gazdaság kell ahhoz, hogy valaki felépítse. Nekem a Material 500 volt, az energia ennek megfelelõ.
Hát nekem az a domb majd mindíg inkább bajt hozott mint elõnyt. Minden fosh artillery fellõ oda mind a 3 bázisból akár, de a pd-k csak a feljövõket szedik ki, artikkal meg nehéz counterelni.
Pedig jó pálya, középen van egy domb, azon jó védelmet lehet kiépíteni. A gép meg a spawnhely mögötti hegygerinc mögé szokta berakni a bázisa egy részét, így azt nehezebb távolsági támadásokkal kiszedni.
Igen, mivel az AI nem tud szárazföldi egységeket küldeni (viszont gyártja õket). Persze egykét kivétellel, amik tudnak víz/en alatt is mozogni, mint a SACU, meg az experimentalok. Azt a pár hajóját, meg 1-2 repülõt amit küld nem nagy mûvészet visszaverni, az egyetlen nehézség az ilyen mapban az, hogy amikor elér odáig, hogy exp tech egységeket küld víz alatt, az ellen tudj védekezni. Mert ugye ha leküldi víz alá, és nem tudod lõni, akkor egy fullos cucc lép ki a partra közvetlen a bázisodnál, ami végzetes lehet.
Tegnap nekem is megvolt az elsõ gyõzelem. A map nevére nem emlékszem, de 10*10-es és fõleg az eleje igen kemény volt.
A bal alsó sarokból indultam, kiépítettem 2 firebase-t rögtön az elején, ami az experimentalokig bírta a nyomást, de akkor egyszerre kaptam egy Monkeyboy-t északról és egy Galactic Colossus-t keletrõl. Keleten éppen akkor készült el a Fatboy-om, ami szétlõtte a GC-t, de sajnos már csak azután, hogy az szétkapta a keleti firebase-t teljesen, az ott tanyázó 15 Titannal együtt.
A Monkeyboy-t könnyebb volt elkapni, ott volt 4 T2 Artillery, meg 15 Titan. A Titanokkal jól lehet MB-t gyilkolni, meg kell kerülni, aztán hátulról lenyomni. De azért az a firebase is 50%-ban szétment.
Ezután jött a revenge, az elsõ Fatboyt felzavartam északra, a második elkészülte után meg szétlõttem a keleti Aeon Commandert.
Az északi Cybran viszont kicsit lapított, aztán megtámadott 2 MB-jal és 1 Exp. Gunshippel. A firebase-t még nem építettem teljesen újjá, azért fõleg az Exp. Gunshippel jól meggyûlt a bajom.
De ez volt az északi Commander utolsó dobása, miután elhullottak az Experimentáljai, meg voltak számlálva a percei.
Itt megint kijött, hogy mennyire jó az AI. Az Észak-Keleti UEF Commander számított a Fatboy-jokra és teleépítette a bázisát T2 Artillery-vel. Mind a 6 Fatboy-omat szétlõtték.
De addigra már hatalmas gazdaságom volt és elkezdtem T3 Artillery-t gyártani, ami elvégezte áldásos tevékenységét.
A T3 Artillery-ra válaszul megint egy brilliáns AI húzás jött, elkezdett masszív Titán és Support Commander rohamokat indítani, ami át is ütötte az addig jónak tartott védelmemet párszor...
CSak JTBM felbodta a no légierõ meg mifene ötletet, arra kaptam rá. De az tényleg kemény hogy kb egy épkézláb szárazföldi támadást tudtam vezetni még az eleje felé, aztán örültem ha bírja a védelem, és a T3 tüzérség vitte a prímet. Azért a replayt elmentettem, a végére nem is emlékszem úgy beittam már.
Mondjuk kereshetünk nehezebb mapot is, online úgyse nagyon játszok míg nem veszek új gépet... :D
Ezt a mapot én is megcsináltam már 3 balanced AI ellen. Igaz, magam elé még betettem egy Easy-t hogy kicsit késleltesse a másikak támadásait, amig legalább a védelmem jól kiépül :) (Szegény pára tartott is vagy 5-6 percig a 3 balanced AI ellen.)
Persze, mert a SB helyett a superior fightereket kellett volna ontani (ezzel a légvédelem megvan + CZAR kilõve) és t3 gunshipeket gyártani (UEF), mellette meg rámenni az exp unitokra (cybran t4 gunship jó colossusra, fatboy is tud messzirõl operálni). Nuke-ra nem érdemes pazarolni ugyis piszokmód levédi a bázisát missile defensevel, helyette inkább a rapidfire artyt megcsinálni, v t3 artyt, de abból kell min 2 db. Nemtom melyik fajjal voltál, de amúgy colossust legegyszerûbb CZAR-ral lenyomni.
Engem a minap 1 db balanced olyan szinten ledarált, hogy pislogni sem tudtam.. volt má 20 T3 bomberem, rengeteg pajzsom (kis keci T3 artival próbálkozott), kb 25 T2 arti, rengeteg point defense, épp készültem egy mindent elsöprõ támadásra, mire megjelent 1 colossus.. Ráküldtem az össze bombert, pechemre kísérte egy CZAR, ami leirtotta a bombereket, majd a ködbõl megjelent még 3 (!!!) colossus meg 1 CZAR.. A végeredményt gondolom nem kell ecsetelnem :D
Amúgy továbbra is úgy gondolom, hogy a colossus túl erõs.. A fent említett esetben bomberek nélkül nem volt esélyem megállítani.. Az összes T2 arti, 8db tactical launcher, meg kb 10 T2 PD nem volt elég arra, hogy a kapuig megállítson csak egyet is.. Ott az elsõ összesett, a többi viszont besétált füvet nyírni =|
Lehetséges, hogy a honosítás pár napot késni fog, mivel még teljes egészében nincs kész, és sem a korrektor nem futotta még át, sem pedig a bétatesztek nem fejezõdtek be, így nem szeretnénk egy félkész, hibáktól hemzsegõ fordítást közreadni. Megértéseteket köszönjük.
Kitaláltam egy érdekes önkéntes modot, amivel remek csatákat lehet vívni az AI-val.
Név: WWII Germany 1944.
Szabályok: - 1 vs. 3 Balanced AI ellen kell játszani. - A 3 AI 3 különbözõ faj. - Nem szabad használni légiegységeket, kivétel felderítõ és szállító egységek. - Total Anihilation mód.
Eddig 3 nekifutásra 3-szor nyomtak le, az UEF-fel játszottam.
Mindig az experimental egységekkel gyûlt meg a bajom, légierõ nélkül nagyon nehéz védekezni ellenük.
Az ellen persze használ légierõt, ami ellen szintén jó nehéz védekezni.
A kezelõfelületen van olyan h score (felül valahol, ilyen medál v kitüntetés alakú ). De asszem F2 is elõhozza.
ezer kössz! órák óta kísérleteztem vele :( ,de nem sokra jutottam még 1 kérdés: hol tudom megnézni,hogy mennyi a populációm(tehát hány egységem van),mert egyszer csak bemondja,hogy megtelt és akkor az kínos...
Elõször move-val odaviszed ahonnan akarod szállitani, majd nyomsz egy ferryt és odateszed az x-et ahova szállítasz. Ilyenkor megjelenik alatta egy ilyen kis lilás akármi (a földöl), na arra mozdulj rá az egységekkel, és már viszi is õket. Landfactoryt is ráirányíthatsz, igy egybõl viszi ami onnan kijön.
hogyan tudnám a transzportjármûveket(repülõ,hajó)úgy beállítani,hogy ne kelljen minden egységre egyessével rákattintani,és hogy egyfolytába csinálják?pl két sziget közti szállítás anélkül,hogy mindig beállítom újra és újra
Ha akartok látni pár erõsen alfa-tesztes videót, akkor feltöltöm õket valahová. No?
MEgnéztem Balanced AI-t olyan mapon, ahol nem ilyen kevés a mex hely, és klasszisokkal jobban teljesített, meg is lepõdtem.
Valószínû Battle Isles R2-n azért nem vagánykodik annyira, mert én masszívan hagyatkozom a fabricator farmokra.
jaja de amint lelettek darálva ottvolt a + mass meg energia és mehetett a fejlõdés 10000el :D szal a 2 easyt azért tette csak be hogy legyen náluk is mass és miután lelettek gyalulva gyorsabb legyen a fejlõdés ^^
47 percet mentem Balanced AI ellen Battle Isle R2-n. Mivel nem használok semmi tárterületet nem töltöm fel se a képet se a replayt, de megvannak.
Utolsó 5 perc már a hajógyárak bombázásával telt.
Most kipróbáltam úgy, hogy mind2õnk mellé beraktam egy easy enemyt, hogy 2x annyi mass legyen a kezdõpontoknál.. Szintekkel érdekesebb meccs volt mint az elõzõ ;D
Cheater Sorian A.L.-t próbáljátok ki (én 1vs2 ellen kikaptam(általában 3 sima A.L.-t könnyen lenyomok, ha nem lassul be))
Akkor szerintem ez lesz. Mert én jobb alul voltam, és ott volt a mass. Mellettem meg nem. Ahol a képen viszont van. Szal valszeg tényleg oda rak a map 4 massot, ahova spawnol valaki.
Ugye az a map az, ahol keresztben van egy földnyelv, a két rész erõd szerûen van kialakítva, középen egy út egx mex és egy hydro hellyen, ahol 2 felé válik, középen egy sáv vízzel?
Na most ott keresztbe tettem mindkettõnket, hogy a mass-os kezdõn legyünk.
Arra figyelj, hogy jobb oldalra tedd az AI-t is, mert csak ott van resource. Ha a másik oldalra rakod, ott nem megy jól, mert resource nélkül nehezen találja fel magát. A map inkább multira lett kitalálva.
Én nem tudom.. lehet a gépem teljesítményétõl lenne ilyen buta az AI? BAlanced ai, Battle Isle R2, UEF reménytelen volt, szabályosan unatkoztam mire legyalultam kezdett neki T3-mat fejleszteni.
Aeon elején picit rámijesztett, de az se mutatott sokat hosszútávon. Mire az elsõ colossus felét legyártotta már lett 80 SAB és 8 ML...
Lehet megnézem még egyszer ha lesz Core2.
Ez is supermacy. Az assasinationt azér nem sztem mer zavar a tudat, hogy bármikor lehozhatom döntetlenre egy commander bombbal..
Én is mindig Supremacy-t játszok, mert ha csak a Commandert kell megölni, az túl egyszerû. Nem egyszer volt, hogy mire megindultam egy komolyabb csapattal az ellenség bázisára, már nem volt Commandere, mert a T3 artillery vagy vizes pályán egy Batlteship leszedte.
Szép volt :)
Amúgy én is mindig supremacyn játszok, nem szeretem ha csak a commanderre kell hajtani (bár igy is elsõnek arra kell). Ezen a mapon pl mikor kipukkant a commandere a bázisa egyik szélén, akkor még a 75%-a megmaradt a bázisának, és még legalább 2-3 czar meg colo-val kellett megküzdenem (bár akkor már nem volt gond).
Tudod még nehezíteni a dolgokat, ha a victory conditionst átállítod assassination-ról supremacy-ra. Ilyenkor ha kinyirod a commandert folytatódik tovább, amíg marad egysége. Fõleg a játék végefelé érdekes, amikor már nem olyan fontos unit a commander, a bázisa meg eléggé kiépített. Meg igy még tudsz tombolni egy kicsit (gyilkolászás, bázisbontás meg ilyesmi). Jah, meg tegyél be 2-3 AI-t! :DDD
Battle Isle R2 Kellene valami peccs, vagy bugos az AI, vagy túl jó lettem?
Én a Battle Isle R2-n szinte végig abból éltem, hogy a bázisom elõtt elejtett colossusok meg czarok roncsait zabáltattam fel az engineerekkel :D +150 mass szinte folyamatosan, úgy hogy valójában csak 4db t2 mass extractorom volt. A felénél felépítettem vagy 30 mass storaget, hogy amikor épp nincs mit etetni az engineerekkel, akkor is kihúzzam maximális termelési sebességgel.
Igazad van abban hogy ha többen vannak kevesebb nyersanyag jut egynek, de ha mondjuk egy 6os mapon ott vagyunk ketten tutifix hogy nem az AI fogja birtokolni a mass kitermelõ helyek javarészét(legalábbis ha én játszok). Ha van massod akkor már nyert ügyed van. Az a jó ha csak T3 power generátorokat kell építeni, és ezt nagyobb mapokon meg is lehet csinálni. meg arra kell figyelni, hogy ha mondjuk +150 massot kapsz, és fullon vagy belõle akkor is elkezdek építeni vmit, ha nincs rá szükség, vissza lehet bontani amikor nagyon kell. Mass szegény mapon meg lehet gyúrni SACU apdéjtra, az majdnem csak az energyt viszi, de azt istentelenül. Ha valami nagyobb cuccot hegesztek velük (4-5 db-al) elvisznek 14k energit.
Minden pálya más, ráadásul ha több AI-t nyomorítasz be, akkor kevesebb resourceból gazdálkodnak. Még jó hogy könnyebb õket úgy lenyomni, ha lassabban fejlõdnek.
Egy vizes szigetes mapon pl nem téma akár 4-5 balanced AI-t is elpáholni, utána viszont próbáld meg 1db balanced AI ellen a Battle Isle R2 mapot...
ki mondta h ezen , 1 ellen meg könnyebb mint 3 ellen, akármit is mondasz. Én is ugy kezdtem hogy elõször lenyomtam 5 AI-t (egyszerre) utána 3-at, de most már elbírok az 1-el is. Persze...
Colossus elllen telepíts a vízbe egy sor T2 torpedovetõt (de akár T1 is elég), pont a colossus útjába. (van idõd úgyis, amig odaér) Szinte mindig elakad bennük, és amig ott tököl, a torpedóvetõk szép lassan szétszedik. Czar ellen meg T3 AA kell, 3-4db már megállítja mielõtt rombolhatna (max rájuk zuhan).
Jaja, ezaz. Egy alkalommal, miután lerohant, egy transporttal kimenekítettem 3 t3 engineert az egyik kis szigetre, amit teleraktam t3 power/mass cuccokkal, pajzsokkal, SAMekkel, meg védte egy csomó fighter meg tengeralattjáró :D Majden 1 órát kibírtam ott, de mire felépült volna a missile launcher, egy Colossus+Czar combo leradírozott onnan :)
Az az, amin alul felül van spawn, és egy sziget az egész, a két bázist egy-egy heggyel védve? Azon viszonylag egyszerû a stratégia. Elõször is tengeri cuccokra nem pazarolni, és minél gyorsabban befoglalni, és bevédeni a 2 szárazföldi átjárót (rizikós, de én szinte mindenemet egybõl ki szoktam küldeni erre a két pontra, és ott épitkezek). T2 Artykat odatenni, azok megakadályozzák, hogy a közelebb esõ 2-3 masst ki tudja termelni. Innentõl még választhatsz is, hogy hogyan gyaluld le õket :)
Hááát nem tudom, azért annak a c2d procinak jobban kéne teljesítenie ennél, az én 2.8 P4 esem szokott ilyen diavetítést csinálni! Az egység tétlenkedés nálam is elõ szokott fordulni, csak azt nem tom h miért. De mintha a 3223 patch elõtt nem lett volna.