Néhány meccs után kicsit elszomorító a game: c2d6400@2666Mhz... pl: Skirmish 20x20 map 2v2 500as limit és diavetítéssé válik (low-on ua ugy mint high-on 10-20 fps), a procit felfalja... Illetve tapasztalt már vki olyat hogy a földi,vizi egységek parancskiadás után fél percig csak 1 helyben álltak, aztán kezdtek végrehajtani elõrehaladott küzdelemnél?
Merre található infó az upcoming performance patch-rõl?
Egyébként nem akarom senki kedvét elvenni, fekete foltokkal dobálózni, mert sztem össze sem hasonlítható az utóbbi idõk RTSeivel (és ez utóbbi nem negatív kritika volt)
Letöltöttem azt a Battle Isle R2 mapot, kipróbáltam magam rajta 3 balanced AI (team) ellen. Az elsõ commandert sikerült eldurrantanom a 9. percbe, de az utcsó se bírta 23 percnél tovább. Amúgy nagyon bejön ez a map tudom ajánlani mindenkinek! Csak sztem egy kicsit kevés mass lelõhely van rajta, ezért az elején elég lassan lehet fejlõdni. Jah, csináltam replaj mentést is (3223-as), hátha kíváncsi rá valaki:
Itt a csalás. Bármelyik szigetes mapon elkalapálom, szárazföldin viszont eddig csak azon sikerült, ami roppant pici és havas. Nem vagyok elég gyors, és mindig elfogy a cucc.. Meg lassan is fejlõdök.. Meg minden :D
Nekem egy Acer Travelmate 4272-m van (core duo t2300e (1,66ghz), 1,5 g ram, mobility x1600 128mb) és 1280x800-ban 2-es élsimítással(minimális hatása van az fps-re) medium texture és lod, valamint low fidelity (mediumnál átlag 15fps) keretében átlag 25 fps-el megy...
Már én is verem a hard AI-kat (külön supreme-et még nem próbáltam). Tegnap viszont játszottam egy meccset 10km-es pályán 2vs2-ben 2 balanced és 1 tech AI-val és fél óra után már tiszta képregény volt a játék (A64 3700+, 2Gb ram). A csapattársnak berakott Balanced AI meg alig csinált valamit, néha küldött elõre pár light botot (ezt minek gyártja a gép tömegesen még akkor is, amikor már elérte a tech3-at?), meg párszor 1-1 Fatboyt, de azok se jutottak be az ellen bázisára.
Juhhú. Eljutottam arra a szintre, hogy simán megverem a balanced AI-t 1v1es mapon :)
Jahogyne, supreme ai ellen, más mapon, rusholva :) Csináld meg azt, amit irtam...
Volt olyan, hogy a bázisom 2/3-át legyalulta, folyton czar meg colossusok jöttek. 1 vagy 2 már a bázisomnál, 2-3 mindig úton. De a végére csak sikerült túlerõbe jutnom :) T4 Gunshipek készültek sorban, és ahogy egyre több lett, kezdték uralni a mapot. A colossusok már nem értek el a bázisomig. Mire lett 8, már nem volt probléma a támadásainak visszaverése. 2 destroyerrel betámadtam a bázisát, támagtva õket a 8 gunshippel, de ez csak érintõleges volt, mert ezen a mapon ugye erõdítmény egy bázis csak ledarálták volna mindenem. A végén az utolsó döfést nukeval adtam meg nekik tengeralattjáróról. Kellett 5db nuke, mire letakarítottam a bázisát annyira, hogy bemehettek a gunshipeim eltörölni a maradékot.
6600mAh-s akksi van benne, azzal ha minden fut rajta es az akksi hasznalatbavetelkor rendesen kondicionalva volt akkor akar 35-40 percet is kibir. A kiegeszito akksival 1h fole is mehet ez az ertek. Igaz ezt a nagy dogot mar nem is laptopnak nevezik hanem desktop replacement-ek.
Szvsz simán megy annyit mint egy átlagos laptop.. A legtöbb energiát a két videokari eszi meg, és azok hûtése, ami gondolom windows közben nem megy..
Szeritnem egy Acer TM8215-ön is elmenne a játék, az "csak" 600e ft. Esetleg low grafikával egy TM6465-ön is elmenne, az mindössze 423e Ft, kihagyahatatlan ajánlat
$3,999.00 Azt hozzáteszem hogy fõsulis vagyok és nincs fölösleges 4 ezer dolcsim Akkor asszem várok vele... egyelõre annak is örülnék ha az otthoni gépemen normálisan elfutna.
2/3 colossust (60-80%) le lehet nyomni 1 monkeylorddal (saját tapasztalat, persze AI ellen, ha egyedül küldi). Hátulról támadod, mire megfordul arra megsüti! Simán utoléri, meg nem látja, csak közelrõl. Ue. fatboyjal, hiába lõ 2 km-t. Persze kint a prérin, 1 vs 1 ben (ilyenkor értékelõdik fel a spy plane).
Akkor szopó van. Max rakétázni lehet messzirõl.
Amúgy ma töltöttem le a Battle Isles R2 skirmish mapot, jól el is véreztem rajta egy balanced aeon ellen. Kijöttem a gyakorlatból.. túl szétszórtam a kapacitásomat többféle dolog gyártására, aztán végül semmi nem készült el idõben. Bejött egy czar-al, amit leszedtem de rázuhant a védelmemre, utána hiába épitettem ujra, megjött a colossus, ami a fullos bázisomon mint a vajon úgy hatolt át. COmmandert bementettem a vízbe, de értelme már nem sok volt.
Na most is tanultam valami újat :) Colossussal meg elõbb daráltam be az AI egész bázisát, maradt 10k HP-m a végére :) Épp volt készen egy Monkeylordja, hát elég gyorsan lement a HP csíkja, amikor a Colossus elkezdte lõni.
A galactic colossus 60000 HP-t kap plusszba a 2. veterán levelre, a 240000 se kevés, de 300000 HP az már totál brutál. Nekem eddig legtöbb az 2 strigó volt rapid fire artynál. Viszonylag hamar összejött neki :DDD
még hasznosak, ha a chokepointoknál(ahol van a fix telepített védelmed) oda a közelbe járõrözésre rakod--> megjavítja az egységeket, masst szed fel, és ha véletlenül elkóricál, akkor nem kár érte, ja és építed a falat 2-5 kocka vastagon
Guard, és útvonalat jelölsz ki nekik. Logikusan erdõk mentén. És addig mennek, amig van fa... ami még jobb, van néha ilyen szikla szerû cucc, azon jó sokáig elvannak, és dõl a mass.
Egyik egységet se tudod fejleszteni, miért lehetne a mérnököt? Én azt a 6db T1-es mérnököt, amit csinálok az elején, azt be szoktam rakni a gyárakhoz gyorsítónak, amikor készek a T2-es mérnökeim. Ha meg már van T3, akkor meg a T2-ket rakom be a gyárakhoz.
A mérnököket miért nem lehet fejleszteni? Tök feleslegesek a T1-esek ha már tudok experimental unit-okat is gyártani, ergó T3-asak vannak.
Supcom Mod Vault(modok gyüjteménye, automatikusan frissíti, ha van új verziója a modnak, 20 fölötti mod): http://forum.gaspowered.com/viewtopic.php?t=5959&start=100&sid=fc2042f986b22b547e21e0a255bcf1d1
Az egységeknél veterán szintek is vannak , van olyan balance mod is, ami megváltoztatja azt,és nem exponenciális mennyiségû ellent kell szétlõni egy egységnek, hanem mondjuk (például a Rhino lvl 2 tanknak 6, 12, 23, 34, 54 kill kell az eredeti 15, 30, 75, 150, 300 helyett) 4th dimension balance mod:::: http://forum.gaspowered.com/viewtopic.php?t=4142&sid=fc2042f986b22b547e21e0a255bcf1d1
Exavier's mod collection (multiban desyncet okoz, kivéve ha gamedatából kiveszed a file-jait[lásd legelsõ hozzászólást az adott topicban]) http://forum.gaspowered.com/viewtopic.php?t=3164&postdays=0&postorder=asc&start=0
Új A.L.:(csaló verzió is van) http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=2866
Kiadott modok listája http://forum.gaspowered.com/viewtopic.php?t=83&sid=fc2042f986b22b547e21e0a255bcf1d1
ott a válasz pont amit az egyel elözõ hozzászolásban írtam, t3 as engineerek tudnak experimentalt építeni.. ott lesz a 4. fül ahol a szinteket kell választani (egy ilyen kör alakú valami)
Egy kérdésem lenne felétek,mert látom ti már nagyon benne vagytok a dologba!:) Nos ügye vannak ezek a szintlépések a földi,vizi,légi egységeknél.Namost miután megvan a 3.szint,elég kevés dolgot tudok gyártani.És látom hogy az ellen gyönyörû nagy 6lábú robotokkal és szép nagy Függetlenség napjába illõ hatalmas kerek ûrhajókkal támad.Egyik félnél se találtam még ilyen egységeket.Vagy csak én csináltam vlmit rosszul.A kérdést gondolom már tudjátok!:) Egypk én arra tippeltem hogy minden szirszart megkell építeni.De az túl sok idõ!:D Így elvetettem az ötletet meg hülyeség is.[gondolom] Választ elõre is htx!
t1 es építõ t1 es gyárat tud építeni... a t1 es gyárat lehet upgradeli t2 essé aztán t3 assá... t2 es gyár tud építeni t2 es építõt (ami t2 es épületeket), t3 as gyár t3 as építõt (ami t3 as épületeket és experimentalokat)
Gyerekek, miért nem tudom építeni experiental /jól írtam??/ egységet?
Valamit kiír, hogy a 3-as építõmet kellene feljavítani, valami ACU is van az üzenetben, de nem tudom hova tenni a dolgot. A commander upgrade sem világos elõttem, a Total Annihilation egyszerûbb volt :)). A Krogoth építése csak egy üzem volt és kész /na az volt a király egység :)))/
Ha tudnátok segíteni ezzel kapcsolatban vagy egy olyan oldalt, ahol ezt kivesézik, azt nagyon megköszönném. Baromira szeretnék már böszme erõs egységekkel grasszálni a térképen.....
SC-t eleve úgy készítették, hogy Vistaval 100% kompatibilis legyen (ugye nem véletlen a Games for Windows logo). A 2007 elõtti játékok meg alapból szerintem nem nagyon szeretik a Vistat, a legtöbbhöz meg biztos nem lesz patch, ami javít a helyzeten.
Az a vicc, hogy 3dmark05-ben már majdnem ugyanannyi pontot kapok mint xp alatt, míg pl CS:Sourceban félgõzõn megy csak a téma... SC meg simán megy ugyanúgy. Szal szerintem az van, hogy nvidia szokás szerint 3dmarkra gyúr elõször, a supreme commander meg csak simán túl igényesen van megírva ahhoz, hogy ez kifogjon rajta...
Eddig is egész jól javítgatták szerintem jobb lesz, egyébként pl 3dmark06 nagyon minimálisan megy kevesebbet vista alatt mint xp alatt, tehát nem az oprendszerben van a hiba ahogy te is irod hanem a kedves programozóknak kéne megtanulni programozni :) Tegnapi 3v3ra visszatérve nagyon durva volt látni egyszerre 6-8 experimental egységet +3-400 tech3mas robotot harc közben full graffal :)
Mostanában elég sokat tolom gpgneten és feltûnt, hogy nagyon sok ember 1 magos procival tolja ami egy 6v6 esetén felora után kb -1/-2 majd 1 óra mulva -5ös sebességet gerjeszt.
Magyar guild csak a CB van? :)
Ok,megoldottam.A hardwer gyorsítást alapra tettem beállításoknál így most mûködik szépen!
Igen,bocsi:) SB audigy a hangkártya,más játéknál egyéb dolgoknál semmi problémám vele. Játékot felpatch-eltem a legújabbra de még így sem jó:( Hangbeállítást hogy érted?
Gondom van a hangal a játékban,eléggé recsegõs ezért így nem tudom használni.Lehet volt már itt a topic-ban szó errõl a dologról de a keresõm nem mûködik ezért kellene kis help. thx
Én marha. Egyben van a Sir Lemming, azaz SirLemming :)
ATX1, miért nem egy, a saját anyanyelveden mûködõ fórumot kerestél fel a gondoddal? Azért leírom magyarul, hátha olvasni tudsz magyarul :) Skirmishben 1 pályán játszol gép ellen. Kiválasztod a térképet, majd a játékosokat a bal oldalon. Alapból legelsõnek téged rak be és utána az üres helyekre tudsz berakni gépi játékosokat. A térkép alatt még be tudod állítani, hogy mi látszódjon a térképbõl (alapból semmi, csak amit felfedezel, alapból látszik a terep, de az épületek és egységek csak akkor, ha egy egységed vagy radarod látja, illetve látsszon minden mindig). Be lehet még állítani, hogy legyen-e kezdéskor pár egységed, vagy csak a Commandered, illetve hogy max hány egység lehet egyszerre a pályán (gyengébb gépnél érdemes lejjebb venni), be lehet még állítani, hogy a gyõzelemhez elég az ellenséges Commandert megölni, vagy minden egységet meg kell, illetve hogy soha ne legyen vége automatikusan a meccsnek.
Skirmisk gombra katintva,vanak külömbözö földrészek,meg hogy kivel szeretnénk leni,meg stp sok ott a beállitások,nemsokat értek hozzá,ezis valami játékféle lenne. Nagyábol probáltam beállitani,de mikor az indulási gombra katintotam,semmi nemtörtént. Ez a menüsorba van,ahol a többi
Elöre is köszi a segitség.
CTR+V bekapcsolja a cam_free modot, ezután space-es nézegetés után nem ugrik vissza defaultba. :)
Space-t nyomva tartod, de ha elengeded, akkor visszaáll.
Háj! Hogy lehet dönteni a kamerát, úgy hogy ne félig felülrõl, hanem nagyjából oldalról lássam a pályát? Hiába nyálaztam végig a tutorialt, nincs benne szó errõl.
Egy kis poén. Köztudott, hogy a bal fülemre kvázi 80-90%ban nem hallok. Az egy dolog, hogy FPS-ekben ez mókás, (pl BF-ben légvédelmezni, van jópár mókás storym), de ma este CSODA történt!
Épp hallgatom a Tip of Our Speart full tuti max hangerõn fülessel, és mondom de baba, mintha rendesen hallanám a sztereót, csoda történt.
Végighallgattam így az egész SC soundtracket majdnem, mire valamiért egy pöttyet lejjebb vettem a füles hangerõszabályzóján, és kétszer erõsebb lett a jobb oldal. :D
Mondom fakkya... csak a szabályzó cseszte el a jobbat, nem tett csodát a muzsika. :D
Amúgy cybran zene elég lapos lett õszinte sajnálatomra. De valami mesterit alkottak a Soule fivérek összességében. Belekevertem puszta perverzióból a TA battle musicokat, és nagyon durva hogy megmaradt a stílus.
Extra amatõrnek jelentkezek , talán valamikor vasárnap leszek, esetleg holnap este is már. Cobra_hu néven regisztráltam.