Üdv. Nem tudom ki mennyire ismeri a w3-as b.net-et. A matchmaking rendszere hasonlóan automatán keres ellenfelet? Errõl nem sok infót találtam a GPGNet oldalán. Másik: mennyire mikró igényes a netes játék ?
egyrészt néha bugos... customot nem számolja, 2v2 rankedet se számolja oda a webstatba meg a profilodba, 1v1 rankedet számolja csak, de azt is néha késve frissíti
Valamelyik patch után már nem kell crack, és úgy emlékszem nem kéri az image-t sem(én már megvettem). Egyben még nem láttam patchet, le kell tölteni, 2 vagy 3 file lesz, jelenleg a 3223-as a legfrissebb(van olyan ami az alap 3189-rõl egybõl 3220-ra frissít, majd egy másik file 3220-ról 3223-ra, így két file-ból megvan). A patchelésed azért hal ki, mert valószínûleg tört exe-t használsz, és nem tudja frissíteni. Rakd újra a játékot(vagy másold vissza az eredeti exe-t) és utána patchelj.
Jah és megvártam mindig szépen, hogy kiírja vesztettem, vagy nyertem, és a score gombbal léptem ki.
Hi!
Látom vannak itt profik GPGNeten. Kellene egy kis help. Az alábbi eseményekben:
1. Elsõként játszottunk haverral egy Arranged Team-et, belefutottunk a 28. és 1xx helyezettbe, elmostak. Megjelent a webstatban, hogy 1 meccset vesztettem, profile-ban semmi, minden 0.
2. Custom game, 2v2 megnyertük, ezután webstatban 0 gyõzelem, 0 vereség, de a lejátszott idõben ott van az elõször lejátszott game ideje, profile-ban minden 0.
3. Custom game, 1v1, (a havas kicsi pályán 1,5 óráig :D) kikaptam, websatban minden 0, profile-ban minden 0.
Nah most ha a helpeket jól olvastam, a custom gamek gyõzelmeit vereségeit számolná, de a rankba nem számít bele, valamint a ranked game-ek(pl. az Arranged Team) beleszámít ide is, oda is.
Nah szóval nekem miért nem számol normálisan? Van valami tippetek?
Kösz!
Köszi valami ilyesmire gondoltam én is, de a patchelést nem akarja megcsinálni. Full patch van valahol? Mert az összes kb 25%-nál leáll valamilyen erorral...
õõõ gondolom ahha. nekem bevan mountolva D4-be és all options on. és megy. szal sztem igen. de leszecc egy mini img-t és azzal is mennie kell. az pedig max pár mega.
Hét tippje: Ha van egy kameraállás, egy terület, ahova sokszor visszaviszed a kamerát, akkor csak tedd oda egyszer és nyomj egy [shift]+[tab] -ot. Ezzel lemented, és ha ezután megnyomod a [tab] -ot, akkor elõjön az a kamerabeállítás, amit elmentettél. Ezt több kameraállással is meg lehet csinálni, és ha nyomkodod a [tab] -ot, akkor sorban elõjönnek. Ha ki szeretnél törölni egyet, akkor csak hozd be a [tab] -al, és nyomj egy [ctrl]+[tab] -ot.
Az überkizoomolást nem tartod erénynek? Én imádom, hogy egy laza ujjmozdulattal beláthatom az egész térképet, és ennek megfelelõen irányíthatom a csapataimat a megfelelõ irányba.
A gamereplays.org-on láttátok a hét tippjét? Nekem bejött, hasznos tud lenni néha. :) A hét replay-e meg valami fantasztikus. Csak néztem, hogy jééé, TheLittleOne le fogja verni Eshez-t, de csak nem. Túl offenzív volt és azt Eshez kihasználta a végén. Mustsee. :)
én csak ezt a tiszteletes részt nem értem... miért kéne egy játékot azért tisztelni, mert a franchisenak voltak régen is részei? egyáltalán miért kell egy játékot "tisztelni"? másrészrõl meg azok a westwoodosok akik a dune 1-2-t, cnc-t, red alertet csinálták már sehol nincsenek, ezt tök másik csapat, más cég (EA)
nem is mondtam hogy szar a c&c csak a multija sokkal jobb a Sup Comnak ! Ennyi
Sup Com Single player : Fos c&c single player: jo Sup com multiplayer: Ai buta ( Ambar mar vannak uj erofeszitesek) Ember ellen uberbrutal! c&c multi: Ai jó, emebrek ellen nem jatszottam
Ennyi! Egyébként meg ez az en velemnyem ha nem tetszik ez van mindenki mas hozza kell szokni ! Mivel minden vélemény szubjektiv!
CnC-t jobban kéne tisztelni,kicsit nagyobb a történelme mint a supcomnak. Red Alert 2 még mindig a kedvenc rts-em,nálam örök nambervan,bár az SC-t nagyon megszerettem én is.Ennél jobb rts-t sztem sokáig nem játszhatunk,a scifi-t meg minden formában imádom.
Azér nem kéne szidni a CnC-t.Én is játszok mindkettõvel. Más típusú ennyi,aki meg a demó után mond róla véleményt az ne is mondjon,pff. Szvsz ott is vannak nehezebb küldik,pl. gdi-nál a tolok 10 mammutot oszt nyomás elég sokszor nem jön be,vagy mer nincs idõ kifejleszteni,vagy nem is lehet gyártani,vagy mer egy magaslaton vagyunk és a tank nem tud repülni.....etc.Nekem mindegyik játék ugyanúgy tetszik.Ja és én 20 éves vagyok,nem 10.
Szerintem GPGnet en eszmeletlen hangulatos a jatek foleg a 2v2 !!! AntiTalenttel felmentunk a 14dik helyre 2v2 be :) Elvertunk par high skilles playert volt ahol szepen anyaztak is mert nem birtak a vereseget... De nagyon jokat lehet mokolni fent !
En szerintem SC azert sokkal jobb mitn a c&c mert folyamatosan keszulni kell az ellenfeled taktikaja ellen felderitesz azonositod mit csinal, te meg csinalod ra a countert. Errol szol az egesz gama kozebn gazdasagra odafigyelni....... Folyamatos alkalmazkodas, minnel gyorsabban alkalmazkodsz annal nagyobb eselyed van nyerni. No persze ha ido elott attudod huzni aterveit az ellenfelnek az a legjobb ! Nagy odafigyelest igenyel.
El hiszem hogy a sok 10-12 evesnek jobban tetszika c&c, sokkal egyszerubb. De ha igazi stretégia játékkal akarsz jatszani akkor SC. Ennyi!
Gyertek minnel többen Online! aztan nyomhatunk par custom gemet!
Üdv: Brainless
Sztem nagyon jó játék a Supcom, a CC3 a nyomába sem ér. Megvettem én is, viszonlag sok magyar van GPGNeten, fõleg az eddigi eredeti játék vásárlási szokásokhoz képest(kb. 15-20 között listázott fel a keresõ, és ebben az még nem aktívak(mint pl. én) még benne sincsenek).
Párhuzamosan játszogatok a C&C3-mal, de az SC-hez képest az sehol sincsen. Másodpercek alatt felépítek egy teljes hadsereget, pillanatok alatt a semmibõl kinõnek az épületek és minden olyan gyorsan történik, hogy harc közben a sérült egységeimet kivonni sem tudom a tûz alól. Amikor besokallok átmegyek SC-zni és szépen, nyugodtan leverem a gépet :)
Btw nekem az Aeon-ok nem jönnek be, eddig az UEF tetszett nagyon. Mondjuk én már csak ilyen embermániás vagyok, Starcraft-ban is a terranok voltak a kedvenceim :)
Én is így gondolom :) Most egy (vagyis 2) kampány erejéig CCzek aztán majd Supreme :)) tényleg tudja valaki hogy a Feel módot honnan lehet megszerezni? márha van.
Lehet hogy én vagyok az egyetlen akinek mindkét játék tetszik?
Fenn van a gépen a cnc is meg az sc is. A CnC azért tetszik, mert viszonylag egyszerû, könnyed, és lehet benne hentelni ezerrel plusz - ellentétben a videóval ami ugye istenitette a kizoomolást - szimpatikus hogy az egységek teljesen kizoomolva is szépen láthatóak, emellett a csatamezõ megfelelõ része továbbra is látható és lehet benne - sõt, kötelezõ - mikrómenedzselni. Az egész egyébként baromi szép (az ion cannon effekt félelmetes), tehát könnyed szórakozásnak szvsz ideális, amikor az embernek nincs kedve barominagy bázisokat épiteni csak ledobná pár épületeket aztán bontani a mammut tankokkal. És az egészhez hozzáteszem, egy olyan gépen tökéletesen fut, amin az SC - érthetõen a komplexitása miatt - igencsak kinlódik.
Ezzel szemben az SC - véleményem szerint - egy más kategória, mondjuk úgy a komolyabban elkötelezett emberek játéka. Nagy hangsúly a gazdaság felépitésén és megszervezésén, kisebb mikrómenedzsment igény (fogok 20-40-100 tankot azt be a levesbe, természetesen a szuperfegyvereknél más a helyzet), jóval szélesebb egységválaszték - tehát több kombinációs lehetõség, könyebb meglepetést szerezni a másiknak. Érdekes módon az überkizoomolást nem tartom a játék erényének, én 1x-2x megnéztem de valahogy nem tûnt használhatónak. Max egy nagy minimap nekem.
Szóval, én õgy látom, mindkettõnek van helye nálam.
Igen, az, hogy "hosszútávon" magába is foglalja, hogy a SupCom lényege azért a multi és a skirmish. Amíg itt a multira figyeltek leginkább, a C&C3-ban a kampány a lényeg.
Asszem azzal mindenki egyetért hogy a SC hosszútávon élvezetesebb, bár a C&C3-at még nem próbáltam. Kár hogy nagyon nem bírja a gépem a SC-t, majd kb 1 év múlva tudok vele komolyabban játszani. (Athlon XP 3 ghz 1gb ram 256 Gef6)
Tényleg szinte 2 külöm mûfaj az RTS-eken belül. Csak azt nem tudom megemészteni, amit a PC Guru-ban olvastam, hogy jó lett a SupCom, de a C&C3 jobb lett... Na én nem tudom, hogy miben lett jobb. A grafika lehet, hogy optimalizáltabb, de így könnyebb is, hogy nincsenek olyan óriási mapok/egységszámok mint a SupCom-ban. A C&C3 tényleg viszonylag egyszerû divatjáték, az átlag gamer, aki nem akar multizni, meg különben is ne legyen bonyolult egy játék, az a C&C3-at választja.
aha... ezeket tudtam... csak mindre hardot ír. ezek meg nemtudom hogy mennyire nehezek... mármint... melyik izzasztana meg jobban. egy békésen fejléõdök majd egyszercsak derült égbõl artillery és colossus/monkey lord kopog az ajtóban a be nem fizetett villanyszámlál miatt, vagy ha csótányinvázióként jönnek a kiskocsik -.- na majd próbálgatom ^^
CC3 tényleg szebb és nem is szaggat maxon... strat viszont nem kell benne... feltolom a védelmet, super weppát meg minden ilyen cuccot azt egyhelybõl legyakom az ellenfél bázisát... közben gyártom a mammuthot/avatart(mellé áldozható járgányokat)/tripodot aztán 3-4gyel lerohanom a bázist :c Scrinnél ráadásul ott a mothership... szal taktika 0 XD de jópofa játék :D pergõsebb... talán... vagyis max 30 perc a csata míg supremben minimum annyi :D aztmondom teljesen másak. nemkéne összehasonlítani.
Kipróbáltam a C&C3 demóját (csak, hogy tudjam, hogy mit fikázok :D). Lehet, hogy csak én szoktam már meg a SupCom-ot, meg a C&C3 teljesen más, de kínszenvedés volt vele játszani. Elõször az tûnt föl, hogy wazz nem lehet kijjebb zoomolni és tök közelrõl kell nézni a térképet. Ezzel együtt nagyon szûk mapok vannak, nekem nem akaródzik városokban meg utcákban terelgetni a csapataimat. Az irányítás pedig... Ez úgy el van találva a SupCom-ban, annyira finom, hogy a C&C3-ban már automatikusan nyomogattam a [shift] billentyût, és oda akartam zoomolni, ahova az egér mutat. Tehát amennyit eddig láttam a C&C3-ból, sztem ott az az egyetlen taktika, hogy csinálj egységeket oszt rohand le a másikat. (direkt nem azt írtam, hogy sok egységet, mert azért a SupCom epikus ütközeteivel nem vetekedhet. Viszont a grafikája ténylek jó.
SC-nek is van demoja, próbáld ki te is. Én ezt választottam (eredetiben megvettem), C&C3 nem igazán tetszett meg játékmenet terén.
A 2 game egész más... a cnc3 egy divatjáték, teljesen tetris szintû a stratégia benne a supcom-hoz képest.
Supreme: Random választ egyet a balanced, rush, tech ai-ból. Balanced: nagy számú egységgel támadás és technológiai fejlõdés egyaránt. horde: nagy számú egységgel támadás, lassabb technológiai fejlõdés. tech: felfejlõdik max techre, addig szinte csak védekezik.. nade utána...
hali! azt szeretném kérdezni h szerintetek érdemes e megvennem a játékot?így húsvét tájékán venni akarok egy stratégiát, és vagy ezt vagy a cnc3-at akarom megvenni...sztetek melyik játék a jobb?azt is hallottam hogy a supreme commander bonyolult.a tiberium wars demoját már láttam, sztem teljesen átlagos, semmi újítás csak a régi jól bevált ötletek, meg szebb grafika.nah szal mi a két játék közt a különbség?melyiket vegyem meg? thx
De neki már Balanceddel sem megy :c nekem sem hiszem hogy menne XD
tényleg: Challanged után jön a 3 kemény nehézség. ott melyik a... hogyismondjam. leggyengébb? :D szal a challenged utáni nehézség?
Azért az zavaró, hogy a challenge AI-t lazán lenyomom, még ha hagyok neki kis idõt (azért nem túl sokat) a fejlesztésre, de a Balanced AI már akkor lerohan egy komolyabb támadással, amikor én még csak elkezdem a támadóerõt felépíteni. Próbáltam 2vs2 csapatban, de elõbb leölték az allymat, majd engem, pedig már aprítottam az egyik AI bázisát :(
én egyelõre 1v1 challenged ellen is megeléxem ^^ lama vagyok stratban de jópofákok :Dcsinálok most majd egy szééép bázist és Colossussal megyek be ^^ gondolom challanged nem sokat tud kezdeni ellene :S
Próbáltam én is 4 játékosos skirmisht 10-es pályán, de amikor már elég jól beépítkezett mindenki, csúnyán belassult a 3700+/2Gb alatt is. Ha csak 1 ellenfél van, akkor nincs még gond.
Sajnos ez egy olyan játék, aminek egyes részeihez még a Quad-Core sem elég. (81*81-es pálya, 8 emberrel, 8000 egységgel) Én végigvittem au UEF kampányt, de minden operation végén, amikor már az ACU-t kellett gyilkolni, szinte élvezhetetlenül szaggatott. Hagytam is a többi kampányt, inkább átnyergeltem multiba és skirmish-be.
azért annyira nem nagy szám a grafika, se a program összettsége...hm, kár érte, jó játéknak tûnt :( reménykedtem benne, hogy nálam van valami gubanc, de nem...
Sajnos igen, a proci elég kevés hozzá. Nekem Athlon 64 3000+om van, meg 2 GB RAM-om, és minimumon keményen beszaggatott az elsõ operation fináléjánál.
Szerintetek az normális, ha az elsõ pályán (earth mis) úgy szaggatt, hogy játszhatatlan? Már akkor is 15 - 20 között van amikor még 1db egységem van :(
(2500+ Barton +1GB +6600GT)
Eree a pajzs apdéjtra én kb 3 hét játék után jöttem rá, teljesen véletlenül, addig fel sem tûnt, mondjuk nem is építettem, mer nem fért alá semmi. :DDD A másik ilyen az meg a sonar platformjuk, azt is csak a napokban vettem észre, hogy lehet mozgatni, vinni a hajókkal együtt.
Sziasztok! Csak én érzem úgy, hogy a Cybran földi egységei keményen verik az Aeon egységeket? Egy Aeon light tank-nak van össz-vissz 140 HP-ja, egy Cybran Mantis-nak viszont 360 és kb ugyanannyi idõ alatt készülnek el. Az Aeon heavy tank-nak pajzzsal együtt van 850 HP-ja, a Cybran heavy tanknak viszont már 1000 HP-ja van és ismét ugyanannyi isõ alatt készülnak el.
desync hibát kilehet jáccani vhogy? :S
Császtok! Volan egy olyan problémám hogy nem indul a game, de eddig ment ez a vicces ebben, csak amióta újra raktam a Win-t azóta olyat csinál hogy elindul a játék, menü is bejön elinditanám a skirmish-t vagy a kampányt és Application error-t ír ki rá és kilép... ha tudtok segiteni nagyon megtudnám köszöni!
korábban miket nerfeltek? mármint elõzõ patchben? (is miatt)
- Fixes an exploit that allowed players to enable shields on the T2 UEF Gunship when used in conjunction with a carrier. - UEF Heavy Gunship: Weapon 2 damage reduced to 82. Veterancy damage reduced to match reduced damage. - Cybran T2 Point Defense: Veterancy damage reduced to match reduced damage of previous tuning change.
Csak akkor ilyen szép ha minden maxon van és az élsimítás is bevan kapcsolva.
Használja valaki a custom AI-okat? Nem bonyolult installálni, de mégsem megy nekem :(
Nálam mégszebb :P
Tudom hogy csak nézelõdni lehet :) Na akkor olyan gépet kell vennem mint amilyen neked van :) Ezért hasznos a konfig aláírás
Tényleg ilyen szépen néz ki ez a game? Itt szuper képek vannak: IGN screenshots Nálam nem igy néz ki
Nekem csak 10x10-es map-ek mennek, 20x20-as map a végén már nagyon belassul, játszhatatlan. Szerintem a pályán felgyûlnek a kilõtt egységek és épületek, amik foglalják a memóriát, mert állandóan Cachel a gépem (1GB RAM).
Multkor 3 ai ellen nagy pályán elsõ mag 100% második 30% :) Alapvetõen egy 8 playeres FFA-t 20*20 vagy 40*40-es pályán nemtudom milyen géppel lehetne lejátszani, mindenkinek nem lehet c2d-je 4 gigán hajtva, 2 giga rammal :)
81*81 mappokat mar csak quad core osoknak ajanljak
a lassulas nagyja reszt a CPU nak kosoznheto mivel minden egyes lovest kiszamol a gep hogy merre megy
Hát, nekem pont ez a konfigom (kivéve hogy a videókártya egy 7600GT) és nagy egységszámnál elég rendesen belassul a játék. Nem lesz játszhatatlan, de érezhetõen erõlködik - természetesen nem high beállitások mellett. Játszható lesz mindenképp, de azért lehet hogy kicsit elkeserit majd :)
A többmagos processzoroknál van valami bug, ami miatt pár embernél nem úgy megy, ahogy kéne, de elvileg bõven elég a géped hozzá. Grafikát lehet nem tudod maxra rakni, de itt az nem is olyan fontos.