Na,kb most,h befejeztem pár gémet jutottam el oda,h bepróbálkozzam a játékkal. Ezt régóta meg akartam kérdezni:Egy Amd64 X2 Dual 3800+,2gb ram,2ghz,geforce 6600pro-s gépen hogyan tudnám futtatni? Úgyértve h mert hallottam h magasabb egységszámnál lépnék be a kellemetlenségek,szal kb nálam h nézne ki a dolog? Elõre is kösz a választ.
egyébként megvan valakinek a zene így külön?nem a game rip hanem a teljes 23 számból álló cd az kéne nékem naon
jobb katt a file-on társítás tallózás kikeresed a supcomot és berakod a pipát h ehhez a kiterjesztéshez mindig azt indítsa innetõl megy minden magától :)
Újraraktam Xp t, az SC másik partición van, viszont nem probléma, nem kellett újratelepítenem, és a frissítéseket is szépen felpatcheli. Viszont ha demót akarok nézni akkor a dupla kattra elinditásnál már nem csinál semmit. Tudna nekem valaki küldeni registry vagy batch parancssort arról, hogy mit csináljon az xp a *..SupremeCommanderReplay kiterjesztésû fileokkal.
zenéjét nemtudja vki honnan lehet beszerválni directsong-on kívül?
http://forum.gaspowered.com/ itt van a hivatalos forum, csomó mod van már, ami kipróbálható(REL van elõtte)
Hi!
Vannak aktív hamachi szobák, ahol toljátok a gamet? Meg tudnátok adni? 3-4-en lennénk mi is.
Thx
Lenne egy kis problémám, ezzela Yasu val letiltottam a meghajtóimat és most kéne a meghajtó de nem tudom viszacsinálni. Hogy kell?
Én ilyen missionöket sose nyomok végig.. nem köt le. A mamutok is szarok, meg az összes többi egység is. Valahogy gagyi benyomást kelt ahogy lõnek, meg ahogy szétmennek a dolgok. Még a zero hourt is jobban élveztem.
Multiban még nem játszottam, de vagy a legyõzött játékos nézheti tovább a történéseket, vagy bárki bemehet a játékba nézelõdõként.
numerikus / jelre irja ki az fpst asszem.
Toltam egy menetet 2 tech 1 supreme ai ellen, hát vegyesek az érzéseim igaz a tech aikkal kezdtem, de supreme se volt nagy szám. 1x lepett meg amikor kiágyúzta a tech3mas ágyúmat 2 shieldet+nuke védelmet is lebontva majd bekuldött egy nuke-ot. De mivel addigra már 2 másik bázis is volt sokat nem ért vele fölleg mert ez csak a kezdõ területem felét vitte le. A lerombolt ágyúmat megy ugye 50%ról pikkpakk visszarántottam. Utánna kapott jópár nuke-ot t3as gunshipekkel kiszedegettem a védelmeit. (barmomi érdekes hogy mennyit épit legalább 8 védelmet szedtem le).
Szóval neten sokkal nehezebb altalaban bealaznak :) gép ellen nem nagy kihivás.
Derítsd ki az alplapod típusát (CPU-Z tökéletes erre a célra is), mert lehet, hogy sokkal olcsóbban tudsz gépet fejleszteni, minthogy vennél kompletten egy újat. De ha veszel ii komplett új gépet, akkor kell a 2x1Gb ram mindenképpen.
Nah tegnap lenyomtam az UEF történetet, a vége már nagyon pörgõs volt. Idõm sem volt nagyon építkezni, szinte csak repülõket gyártottam: strat bombázók, torpedóvetõk és elfogók. Monkeylordok húzósak, de xarrá lehet bombázni õket, nameg 1-2 túl közel ment a parthoz és a T3 hajóim elérték a lõtávval :)
Nem ismerem az alaplap típusát, de már kétéves, nem túl friss mondhatni :).
Egy giga van abban is.
Végül is rakathatok bele még egy gigát a leendõ gépbe, nem túl drágák a ramok mostanában.Legfeljebb válóok lesz belõle, a feleségem nem tolerálja a hobimat :))).
+ meg kellene vennem még a játékot is, ha villogni akarok a "tudásommal" a neten.
A ram miatt lassul be elsõsorban. A jelenlegi géped milyen alaplappal van (SocketA/S754/S939)? A videókártyát szerintem annyira nem használja ki, inkább cpu-t meg ram-ot használ a játék.
Gyerekek, gépet kell cserélnem többek között az SC miatt.
Anyagilag egy GB 965P-S3alap IntelCore Duo E4300 CPU, 1gb ram + Geforce 7900GS 256mb Ram PCI-E férne bele a költségvetésbe.
Ezen fut normális felbontásban?
A mostani AMD3200 + 128MB video + 1 gb ram kevés, már 200 egységnél lelassul az élvezhetõségi szint alá.
Köszönöm elõre is.
Na igen csak az a baj hogy egy védelmet sokkal hamarabb felhuzol mint egy nuke inditó cuccot+1 rakétát.
Akár az is lehet... úgyolvastam hogy itt nincs miss chance meg hit chance meg ilyenek hanem nyomonkövet minden lövedéket a játék hogy talál-e tehát ez is lehet...
Amúgy csak én tapasztalom úgy, hogy még a lökéshullámba az épületek árnyékolását is beleszámolják? Sokszor láttam már úgy, hogy pl nagyobb épület mögött ha van egy kisebb, az megmarad az atomrobbanás után is, persze elég kevés hp-vel.
Atomrakéta odavág, hihetetlen milyen effektje és rombolása van. Eddig ez a legjobb amit rts játékokban láttam. Szinte takarítani sem kell utána, csak pár messzebb lévõ épületre kell ráküldeni a strat bombázókat és ennyi :)
Mondjuk azt a védelmet nem tudom, hogy hogyan törném fel ha pajzs alá tennének be antiatomrakéta épületet, így is egy izmosabb légvédelem ellen 10+ strat bombázót áldozok be ezért az 1 épületért. Mondjuk utána annyi dolgom van, hogy rákönyöklöm a Launch gombra és annak a bázisnak annyi :P
A Cybran destroyer kajakabb, az kitud mászni a vízbõl a szárazföldre, akár egy kétéltû. Meg a bombázójuk is fanyább, tud lõni a levegõbe is, akár egy vadász!
Bakker egyre jobban tetszik ez a játék, nekem eddig legjobban az UEF haditengerészet jött be. Akármilyen kis pocsolya van a szigeten, oda muszáj építenem t2-es rombolókat mert valami brutális távra ellõnek. T3-as strat bombázók sem piskóták, nagyon hangulat amikor 20 t3-as vadász kíséri õket a küldetésükre.
10x10-es szigeten a tech2 artillery nem éri el az ellenfél bázisát, 5x5-ös szigeten még nem játszottam.
Szerintem olyan bázis nincsen, ami megvédi magát a hajós támadások ellen, a hajók mozognak és a tech 2 artillery nem találja el õket. A tech 2 PD-nek nincsenek a lõtávolságában.
A hajók a tech 2 artillery-ket írtják le elõször, ha azok nincsenek, akkor már csak idõ kérdése a dolog...
Az egyedüli védelem a saját flottán kívül a légierõ...
építesz egy olyan bázist, ami a hajós támadásoktól megvédi magát, aztán elkezdesz felhúzni klinkhammereket, meg shieldeket az övéi ellen.
Amikor cirka megvan 5 klinkhammered, akkor kiszedi az elsõ commandert, utána pár percre rá kb a másikat is. A robbanás a szigetek 80%-át lepucolja úgyis :) Onnantól 5 perc takarítás, és nyertél. Mindez 2 balanced, vagy horde AI-nál ugyanígy. 2 Technél tegyél rá még 5 percet :)
Az Aeon-nal azért nem rush-oltam, mert ki akartam próbálni a flottájukat. Vizes pályán egyébként a rush nem mûködik, mert az AI itt teleteszi a bázisát tech3 AA-val, ami meghiusítja az én air + land rush taktikámat.
Vizes pályán elsõsorban a flották döntik el a csatákat.
10 SB felhúzása szerintem sokkal rövidebb és fõleg materialban olcsóbb, mint egy Mavor felhúzása. Ráadásul közben is használhatóak a már elkészültek pl. kisebb bázisok megsemmisítésére, bár az Aeon SB tényleg nem túl jó...
A navy készítése igen material igényes, fõleg, ha az embernek csak egy kis szigete van, amin van 5 ME és alig valami hely, hogy építsen egy bázist... A sziget belefér egy SMD védelmi körzetébe...
Az Aeon navy tényleg sokkal erõsebb a többiekénél. Tegnap újrajátszotta a pályát, ezúttal észrevettem még idõben az experimental egységeket és még félig a vízben kilõttem/bombáztam õket. Közben a navy pedig egyenként leszedte a bázisokat. Õszintén szólva kicsit unalmas volt, mert az Aeon navy ellen elég keveset tudtak tenni az ellenfelek...
A szigeteken szerintem soha nem alakul ki állóháború, mert ahogy valaki megszerzi a tenger és annak légtere felett az uralmat, a csata el is dõlt...
Ez elég vicces kijelentés, hogy legyen raktáron 10 strat bomber, amikor 10db kb annyi ideig készül, mint egy mavor :D
Fõleg ha a te taktikádat nézzük, hogy gyorsan berusholni a relatíve fejletlen AI-t, az életben nem lesz esélyed erre. Elõbb húz fel egy monkeylordot, minthogy neked 2 stratbombered elkészüljön. És akkor ugye egyedül talán a cybranok stratbombere ha ér valamit, a másik kettõé elég gyík.
Vizes pályán már én is beszoptam ezt egyszer, hogy amíg víz alatt átküldi az exp egységét, addig nem nagyon lehet mit kezdeni velük. Nagyon sok tengeralattjáró, vagy torpedo turret kell ahhoz, hogy megállítsanak egy ilyet még a vízben. Amikor meg kimászik a partra már késõ, mert akkor már a bázisomon van. Viszont itt ki lehet használni azt a bugot, hogy hajlamosak a nagyobb egységek a vizi épületekben elakadni :) Pl shipyardban, vagy turretben. Az utjukba kell építeni ezt azt, és általában ahogy odaérnek nem tudják kikerülni. Legalábbis a colossust szinte mindig beszopattam ezzel. És mivel víz alatt nem tud lõni, a tengeralattjáróknak, vagy a turreteknek van idejük szép lassan leszedni.
Az experimentálok ellen mindig legyen tartalékban legalább 10 Strategic Bomber v. UEF-fel 10 Broadsword.
Egy vizes pályán Aeon-nal 3 AI ellen már örültem, hogy a frissen elkészült Csatahajóm épp kilõtte az egyik AI Commanderét, amikor a bázisom mellett kimászott egy Fatboy és szétlõtte a Commanderemet. Pedig már küldtem rá a légierõt és szét is kapták volna, de a Commanderemnek annyi volt és game over...
Az Aeon egyébként szerintem egy nagyon jól játszható faj vizes pályán, a flottájuk hihetetlenül erõs. Szárazföldön meg az ágyúik ütõsek.
Egy Aeon Destoyer kapott 3 csillagot 200 feletti killre. Ez volt az elsõ eset, amikor láttam már 3 csillagos egységet.
Monkeylordot is simán el lehet intézni a levegõbõl egyébként, csak t3 gunshipek kellenek, és ahogy nagyon lesérült az egyik, azt repair padra elküldeni
8db klinkhammer nekem hiába kalapálja, meg se rezzen a kis keci.. :| Eddig minden egyes alkalommal, ha nem volt komoly légierõm, mindig kivégzett :D
Meg lehet fogni földön. T2 arty-k kellenek, meg hasonló messzehordó cuccok. Amik addig sorozzák, amig el nem ér hozzád. Mert ez a gyenge pontja, a sebessége.
Az aeonok többi cucca nagyon gyík, szal szerintem jogos a sok HP. Ez az egyetlen ütõs egységük szinte.
A 2-3 monkeylord+gunship combo-t nem colossus ellen gondoltam, hanem úgy ált. támadásra. Colossust földrõl amúgy sem lehet megfogni semmivel, csak légierõt érdemes ráküldeni, de tech 3 alatt még az is halott ötlet.. Szvsz kicsit el is van túlozva az a 240.000HP...
A pókicát amugy mivel lehet megállítani, ha speciel nincs colossusom? Nekem ez az unit okozta a legtöbb gondot mivel levegõbõl se lehet elintézni (nemugy mint a többit: fatboy, colossus), ha meg földrõl támadom egy egész hadsereget felperzsel pillanatok alatt! Az a tapasztalatom, hogy ha én indítom, az AI t2 artyval, meg tactical missilével simán szét tudja szedni (menet közbe!), viszon én meg az istennek se tudom velük eltalálni!
Az ilyen fürtöknél mit mihez kapcsolsz, hogy besegítsen pl a gyártásba?
Sajnos a 2-3 monkeylord pont az a kategória még, ami nem ellenfél egy colossusnak. Az elsõ monekylordod még lõni sem tud a lézerrel, mire a colossus kiszedi, és a colossus az elsõ lövésével a második ml-t is minimum a felére lesebzi. Szal a második harmadik ml talán tud lõni egyet, de ez nem elég a colossusnak, aki ekkor leszedi azt a kettõt is. A gunshipek már nem olyan rosszak, abból 3 elég gyorsan szétszedi a colossust. Pedig nincs akkora tûzerejük mint az ml-oknak, de ellenük nem tud mit tenni a colossus.
Az a helyzet, hogy még nem járok ott a történetben. Most tartok annál a pályánál ahol elõször kell a haditengerészetet használni és ott még csak pár t2-es épületet tudok felhúzni. Szám szerint mennyi kell? Fél képernyõ tele legyen ilyenekkel?
Gyárakhoz melyik épületet érdemes csatlakoztatni? A Power Generator-ok úgy láttam, hogy besegítenek, érdemes még ezen kívül valamivel körberakni?
Kell több lvl3-as reaktor meg melléjük lvl3-as mass fabricatorok, illetve sok-sok lvl3-as mass extractort. A storage-ek csak a tárolt mennyiséget növelik. ACU fejlesztése nem olyan problámás, mint pár komolyabb fegyveré (pl a nuke-os tengeralattjáró, nuke-os rakétakilövõ).
Most se sikerült felhúznom azt a nyomi atilleryt. Inkább építek vizes pályán 2-3 lvl3-as hadihajót, azok is elég szépen tudnak aratni, ha lõtávolba tudnak jutni. Szárazra meg 2db fatboy (a 2 hamarabb megvan, mint az 1 Mavor) A gép egyébként miért nem használ repülõket? Csak az experimentel légi egységekkel jött idáig ellenem a gép. Én még nem építettem, de ellenem már jött az Aeon experimental robot, elég durva darab. Még szerencse, hogy nincs légvédelme, így ha idõben észreveszem, akkor jó adag bomber/gunship leszedi, mire eléri a bázisomat.
Nagyon sok mass-ot, hogy lehet elérni? Úgyértem, hogy mit érdemes mi mellé építeni? Pl a Mass Extractor mellé érdemes tenni a Mass Storage-et? Mass Fabricator nagy számú építésének van értelme? Ugyanezek a kérdéseim lennének az energiára is :)
Szeretném az ACU-t fejleszteni, de ami kéne hozzá annak sokszor a tizede sincs meg és nem látom át, hogy hogyan lehet ugrásszerûen növelni.
Btw tech2-es UEF légvédelem nagyon komoly, ha okosan van lerakva egymás mellé nem megy át rajta semmi sem :)
A rapid fire artyt kihagytad, pedig sztem az is elég jó cucc. Nem gyenge szórásképe van neki, 2szer nem lõ ugyanarra a pontra, de szerintem pont az a jó benne hogy felér egy szõnyegbombázással amit csinál. Nyagyon hamar le tud gyalulni egy komplett bázist, igaz hogy ehhez azért közel kell menni hozzá, meg ha bekapcsolod akkor az építkezést el lehet felejteni...
Eddigi tapasztaltaim alapján nekem a cybran experimentalok a legszimpatikusabbak.. kb 10 db t3 engineer pikpakk felhúzza õket, hiába gyengébbek mint a többi faj cuccai, azért 2-3 monkeylord megspékelve egy gunshippel szinte bármit megbüntet.
Hááát, 11 mill. energyért már igazán lõhet pontosan! Talán 1szer álltam neki megépíteni, de épphogycsak kitudtam védekezni mire megépült. Viszont miután kész lett, nem tartott 5 percnél tovább a map! :)))
Ha a mavor az emberek precíz ágyúja az belövi a páylát... és amit mutat az azt jelzi hogy hova NEMTUD MÉG LÕNI :D azon túl bárhova... és ahova jelölöd hogy menjen a lövedék... oda is megy...
cc3hoz még annyi hogy nekem baromi kicsi a terület ami belátható, SCben a peccsek után nagyon jol be lehet konfigolni a látóteret, csak ami nagyon kell az latszik ugye. + minden full grafon és csak a hõ effekt volt ami feltünt hogy jé de érdekes :) ezen kivul semmi, nemtudom mennyi vajon az egység limit de gondolom nem 1000 lesz :D
Mengéztem canc3at hát marha szokatlan volt hogy egy barakk 5mp alatt kész 2 perc alatt pedig tele a palya egy raklap gyalogossal :) SC után vhogy nem jön be, ettõl függetlenül megnézzük majd multiban, bár én gy erzem hogy a kampány része marha hangulatos mint mindig de ennyi.
Nekem még soha sem sikerült. Többször is próbálkoztam, de ha nem nyírom le az ellent, akkor õ fog lenyírni engem, mire a Mavor elkészül. Ráadásul legtöbbször észreveszi, hogy hol van és 3-4 Heavy Artillery már szét tud lõni annyi pajzsot, amennyit oda lehet építeni...
Talán nagy pályán (20+ km-esen), mert ott a Heavy Artillery nem tudja átlõni az egész pályát...
De az én gépem sajnos nem bírja a 20-as pályát. (AMD A64 3000+ 1GB RAM)
na gyerekek lehet uninstallálni a gémet, megjött a CnC3 gyalu
Ehh. Valóban Cybran.. Elsõre ez volt a legunszimpibb faj, de aztán egyre inkább meggyõztek.. A tech2 gunshipjük tömeg ellen kifejezetten hatásos, a pajzsuk fejleszthetõ, viszont arra nem jöttem rá, hogy a bomber stealth módja mire jó.. A másik ami még tetszik bennük, hogy az experimental cuccaikat viszonylag hamar fel lehet húzni.. (pl 2 db monkeylord egyszerre, megtámogatva légierõvel megy egy exp. gunshippel elég szigorú tud lenni)
Remek. Sikerült feturbóznom magam arra a szintre, hogy külön külön már agyon tudom csapni a tech és a balanced AI-t :)
Valaki írta lentebb, hogy szart sem ér a légierõ.. Erre csak annyit mondanék, hogy ha az ellen nem épít tech3 fightereket, akkor kb 15db strategic bomberral szarrá léhet bombázni bármilyen bázist.. (persze csak akkor ha nincs dugig tech3 AA-val..)
Leginkább hardverhibától, mivel a windows önmagát védve újraindítja a gépet.