Felraktam a demót, de amikor elindítom, akko megjelenik az a kép aztán újraíndíttya a gépet. Vki nem tuggya hol van a hiba?
Ma feltettem a legutolsó patch-et és újrajátszottam a pályát. A Replay-t ugyanott találod, csak pár hozzászólással az eredeti alatt.
Tanulságos, nézd meg, hogyan kell gyorsan fel tech-elni a bázisodat, megvédeni a kezdeti rush-tól, felépíteni az economy-t és hatásosan (kis veszteségekkel) használni a sereget.
Az AI-l tényleg fejlõdtek valamit a patch miatt, ezért érdemes volt feltenni. A bázisuk már alakul, az utolsónak a déli részét már nem tudtam volna csak a levegõbõl szétkapni, de szerencsémre az északi részt elhanyagolta.
Köszi a segitséged,de ezt a szot nemértem,hogy mitakarsz
mondani:Skirmishben nincs,ugye? ezt a szot nemértem.
Azt hitem hogy szétkel löni,ugyanis 1 pros kocka ikon van fölöte.
Megprobálom amit irtál.
Akkor a kommanderel kel ezt végrehajtani,vagyis a robotokkal.
A TA is csalás nélkül, 0-ról indulva kezdte az építkezést, ami nagy szó volt az akkori elõre kiépített bázissal induló stratégiák (Dune2, C&C) közt. Persze nem az AI ennyire fejlett, hanem jól szarrá van scriptelve, custom mapon pl. sokkal trébb.
Lehet, hogy a nyersanyagkitermeléshez vagyok hülye.. Ha ráállítom az ACU-t meg mondjuk 4db tech3 engineert 1 építkezésre, akkor nagy valószínûséggel már mínuszba megy mind az energy, mind a mass. (pedig az extractorokat upgradeelem szigorúan.)
Hali
Cybran-al vagyok,ha jol emlékszek az ötödik pályán,de van 1 gond! hogy nemértem amit
komentár az ember,angolul.
Utasitások: Ops I would suggest you check your objectives,Commander.Ops,a másik
Ops:Fire Black Sun! Fire it now! ugyirtam le ahogy a szöveg alatt volt.
Nemtudom hogy evel mitakar mondani,mert nemértem.
Valamit szétkéne löni a robotokkal,de nemtudom szétlöni,mert nemhagya magát,ugyanis a tárgynak nemfogy az élete és áll,mind 1 cöveg.
Ha valaki tudja az értelmezést elöre megköszöném.
Supreme Commanderben nincs bizonytalansági tényezõ (Math_rand függvény)
csak a feltételektõl függ (ha a védõhatósugaron belülre céloz az ellen akkor minden esetben le kell lõnie a missile-t)
építeni kell missilet, vagy auto-build(assistolható, úgyhogy ha hallod hogy start launch detected, és fullon vagy nyersanyagból,és van a közelben 10-15 SCU, akkor assistal meg tudod építeni a def missilet)
Lényeg: sok SCU építésre specializálva, és ha van nyersanyagod bármit meg tudsz építeni rövid idõ alatt
A tech A.L.-el az a nagy baj hogy szinte csak és kizárólag exp(T4) egységekkel támad, és így könnyen legyõzhetõ, hiába küld 3 collosust az A.l, ha egyszer a broadswordok szétkapják õket.Strat defense meg alapkövetelmény a késõbbi játékperiódusban (meg 1 t3 arty hogy kinyird, ha épít õ is t3/t4 artyt)
Ember ellen gyenge vagyok, de az A.L.-t ki lehet nagyon játszani(fõleg ha mindegyik tech A.l.)
Nem vagyok teljesen hülye a stratégiákhoz, régen pl egy csomót nyomtam red alert 2-t, meg AOE2-t, Total War-t, Company of Heroes-t és még sorolhatnám.. Egyiket sem a legkönnyebb fokozaton.. De ez megfingat simán.. És az benne a durva, hogy érzem rajta, hogy nem csal..
Ma pl sikerült végre feltartóztatnom a tech, AI-t (nem gyalulta le a bázist a colossussal), beshieldeltem magam, rengeteg légvédelemmel, stb.. Aztán elnyugodott, egy darabig nem történt semmi, épp elkezdtem elõkészíteni egy átfogó támadást, erre strategic launch detected.. Bah.
Ja igen, a staregic missile defense tuti, hogy megfogja a nuke-ot, vagy csak esély van rá? És magától mûködik, vagy szólni kell neki?
vagy kinek van jobb gazdasága amibõl következik hogy jobb és nagyobb serege és ezt mennyire tudja írányítani,kezelni
a commander csak egy cél a pályán assasination módban, de annihilationban már nem az számít hogy fú én commanderemen 9 teleport 4 atom és 9 pajzs van hanem az hogy ha már megvan rajta a cuccos akkor a pályán ki is használod, nemcsak úgy fityeg rajta
A Commander-nek építhetsz Tech 2 v. Tech 3 Engineering Suit-ot és onnan már tud Tech 2, 3 v. 4 épületeket építeni, meg persze gyorsabban is épít.
A Commandernek a két kezére és a hátára kell upgrade-et építeni és utána jön a következõ szint.
szvsz nem nagyon érdemes a Commandert upgradelgetni, mert úgyis arra megy ki a játék, hogy ki tudja a legjobban eldugni a Commander-ét...
Igen, de sokkal könnyebben le tudja lõni az esetleges légvédelem.
Könnyebben be tud repülni a légvédelem fölé is...
Ha nagy tér van a két bázis között és ott tiéd a légtér, akkor SB is jó választás, de ha kis helyed van manõverezni v. a légtér nem egyértelmûen a tiéd, akkor inkább HG.
Az fura.. Elvileg ha a building-el kapcsolatos kezét fejleszted, akkor tud egyre magasabb tech szintû dolgokat építeni..
btw. továbbra sem tudtam még leteríteni a tech ai-t.. És iszonyatosan irritál a Colossus.. Akármit kap, nem fekszik meg.. A CZAR kipukkan pillanatok alatt, az a szar meg simán elballag a bázisig úgy, hogy 8 strategic bomber szórja, lövi vagy 15db tech2 point defense meg egy halom mobile rocket launcher.. gyáááá..
Megvan a Replay, érdekes végignézni, hogy mit lát a 3 AI a saját nézõpontjából és hogy hogyan alakul az Economy.
Este felteszem a gamereplays.org-ra.
A játék leírása:
A legközelebbi Balanced AI rush-olni próbált, aminek az eredménye az lett, hogy az általa termelt mass a bázisom elõtt füstölgött.
Ahogy elkészült 3 Broadsword-om és kb. 4 Bot, megtámadtam és ki is nyírtam.
A replayben figyeltem és az Economy-ja mindig kb. az enyém szintjén volt mass-ban, csak az energy-t hanyagolta el. (Egyébként a többi AI is elköveti ezt a hibát...)
Ezután kinyírtam a 2. Supreme AI minden nem a bázisán található bányáját, Firebase-ét, majd felpuhítottam az egyébként közepes bázisát kb. 5 mobile artillery-vel, majd ahogy a légvédelem egy része megsemmisült, bementem a Commander-ért az idõközben 10-es Broadsword csapásmérõ egységgel.
A gazdaságot ekkor már egyáltalán nem építettem, mert nem volt rá szükség.
A 3. Tech AI erõsen rámvert mass és energy termelésben, nekem 100 alatt volt a mass, neki 200 felett. De nem épített hadsereget, a légvédelme néhány ponton egész jó volt, de néhány ponton gyenge.
Neki is felpuhítottam a bázisát, de észrevettem, hogy a Commandere egy kevéssé légvédett helyen áll és akkor már kb. 15 Broadsworddal kivégeztem.
duplaklatty a replayre akárhol van és már megy is. legalábbis nálam!
Ha le akarsz játszani utólag replayt, akkor is a replay könyvtárba kell rakni, és a SupCom indítása után az Extras-nál éred el
a save könyvtárat meg érdemes rarba betömöríteni, mert 1 save lehet 60-100MB is
A c:\doc&settings\user_name\local settings\applicattion data\gaspowered games\supreme commander\replaysbe
menti mindíg az utolsó lejátszott játék replay-ét Lastgame.supremecommanderreplay néven ezt átnevezed pl JTBM_1vs4Al.supremecommanderreplay-re és máris nem írja felül a következõ játékod
Tõlem kérdezed? Én nem vagyok ennyire prau benne :D
Jó, küldd el azt a replayt plz, ahol te egyedül, 3 allied AI ellen (tech+supreme+balanced) az egyiket lenyomod amint elkészül 15db tech3 siegebotod, és közben tartod a másik kettõ támadásait.
Kiváncsian várom milyen mapon, vagy hogyan hoztad ezt össze.
rush ellen annyi a nagy titok csak hogy falazni jól kell tudni
nem nem azt mondom hogy cm-rõl cm-re minen fal legyen a bázis elõtt
a legjobb dolog ha van 3-4-5 pd a bázis elõtt és a turretek elõtt meg úgy van falazva hogy a támadósereg szétszakadjon 1es oszlopokba
így simán szét lehet kapni akár egy nagyobb sereget is ha jól van felépítve, ugyanis melyik rusher az amelyik nekiáll falakat rombolni miközben lövik ? sztem egyik sem hö hö ^^
Általában 1 Tech, 1 Balanced és 1 Supreme v. Balanced
A Supreme szerintem igen gyenge, a Balanced a legerõsebb.
"Ha ügyes az ellen vagy én vagyok béna, akkor néha kell a Commander is a Rush-olók ellen. Komoly kárt nem tudnak okozni, de én elõbb elérem a Tech 3 szintet és 10-15 Assult Robottal le tudom gyalulni legalább 1 AI bázisát."
A Tech 1-es Point Defense leszedi a Tech 1-es Rush támadókat, persze jól kell elhelyezni õket.
Mire odaér az elsõ hullám, addigra készen van 3, ami éppen elég.
Én is pontosan azért használok Tech 1-es PD-t, mert pontosabb.
Rush ellenfél ellen nekem az elsõ Pajzs felhúzásáig van, amelyik PD már túl van az 60 Kill-en és két csillagos, halál pontosan lõ.
Ha ügyes az ellen vagy én vagyok béna, akkor néha kell a Commander is a Rush-olók ellen. Komoly kárt nem tudnak okozni, de én elõbb elérem a Tech 3 szintet és 10-15 Assult Robottal le tudom gyalulni legalább 1 AI bázisát.
Általában 3 AI ellen szoktam játszani, de nekem már az is túl könnyû.
Az AI-t meg kellene tanítani légvédelmet és pajzsokat építeni, mert 15-20 db Heavy Gunship bármelyik AI commandert ki tudja nyírni a saját bázisa közepén.
Az én Commanderem 4 heavy pajzs takarásában áll, legalább 4 Tech 3 AD között (plussz a bázis szélétõl végig Tech 3 AD tûzön kell átjönnie a támadóknak...)
Tegnap volt egy érdekes játékom:
Az elsõ AI-t a játék korai szakaszában leszedtem, majd elkezdtem építeni a Tech 4-es Stratégiai ágyút. Még soha nem lett kész, ezért újra megpróbáltam felhúzni.
A maradék 2 AI felépített összesen 4 Tech 3 ágyút, amivel megtanítottak engem pajzsot építeni. A bázist tele tettem pajzsokkal, minden pajzsra 3 másik vigyázott. Ezzel kis veszteségekkel tartani tudtam a 4 Tech 3 ágyú tüzét.
Sajnos ekkor kiszúrta az egyik AI, hogy pontosan hol építem a tech 4 ágyút és sikerült kilõnie.
Ezútán 12 heavy gunshippel kilõttem 3 ágyút, majd minden Engineerem elkezdett heavy gunship-et gyártani és kiszedtem mindkét maradék AI commander-ét.
Az AI szerintem nagyon gyenge bázisokat épít, ezen remélem javít majd a patch.
A gépem sajnos nem bír el 5 AI-t pedig nekem már csak az jelentene kihívást v. jobb AI...
itt egy kép az új gpgnet world mapról... mutatja az összes játékosokat, az online játékosokat, a friend listában lévõket (a narancs szinûek mind magyarok az én listámban), a hostolt játékokat, a top10 játékost, a ranked meccseket is mutatja, alul meg egy scrollozó csíkban mennek végig az aktuális eredmények
egy gond van, hogy aki nincs a friend listámban és magyar arról nem tudom hogy kicsoda csak zöld pöttyként jelzi mo. területén... magyar csatornát meg még mindíg nem raktak be de megint dobtam egy kemyénebb requestet
erosen gondolkodom rajta... ;-)
GPG neten mennyi a max jatekos szam ami elviselhetoen jatszhato?
tech 1 radart is érdemes építeni(nézd meg amit írtam az #1939-ben)
folyamatosan kell építeni a tech 1 es egységeket egészen tech 3 ig(egységnyi hp ra több sebzést osztanak, t1 es egységek ellen pontosabbak mint a t3 as egységek)
jaja már elejetöl kezdve tolni kell a kis egysegeket is olcsok es komolyabb vedelemig jok is.
nem kel se hamachi se battlelan se origi game!! sima direct ip es gogo...
tegnap haverral nyomtunk egy kemeny 1 oras kuzdelmet 2 gep ellen!
minden problema nelkul hasitott minimalis "ritka" belagzassal...
teljes mertekben elvezheto volt! es mar tervezzuk hogy surubben toljuk ezt a gamet! mer ki****ott jo multiban :-))) masreszt meg ugy kikaptunk mint a huzat! bar haver most gamelt vele eloszor es bedaraltak lazan!
jo lenne egy direct ip-s 2vs2 ot osszehozni! ;-)
Eddig csak olvastam a hozzászolásokat.
Nekem bejön a játék ..
Ne dobáljon meg kõvel senki, de azt szertném tudni, hogy a illegal verzióval meg lehet-e próbálni az online játékot? (esetleg hamachi)
Hogyha igen, az jó lenne.. Per pill az tart vissza a vásárlástól, hogy a játék futása elég határeset, és mindenképp érdekelne, hogy multiban mi a helyzet..
Jópár játék után pár tipp:
Építési sorrend:
2 Mass Extractor
4 Tech 1 Power Generator (20)
Land Factory
2 Tech 1 Engineer
Mass Extractor minden elérhetõ és védhetõ helyre
Tech 1 Power Generator (100), minden elérhetõ és védhetõ helyre.
Összesen kell kb. 150-200 Energy ebben a fázisban)
Tech 1 Point Defense a várható támadási irányokba. (Az AI be fog próbálkozni...)
Tech 1 Air Defense nem kell, meg lehet várni a Tech 2-t.
Mass Extractor upgrade, ha van elég mass, ha nincs, várni kell vele.
Land Factory Tech 2 Upgrade
2 Tech 2 Engineer
Tech 2 Power Generator
2 Mobile Air Defense
Tech 2 Radar
Ezzel a bázis védve van a Rush támadásoktól.
Innen már pályától és a választott stratégiától függ az építés sorrendje.
jobbgomb nyomvatart, közbe a bal gombal váltogatod az alakzatokat...
utánna meg ha ctrl-t nyomva tartod a bal klikk közbe tartani fogják az alakzatot menetelés közben
Azt hogy tudom elerni, hogy a kulonbozo harci egysegek azonos sebesseggel meneteljenek? Leginkabb az zavar, hogy a pajzs generatorok nem maradnak a tankok mellett. Peldaul ha azt szeretnem, hogy a mobil legvedelemeim egyfolytaban fedezzek a tankjaimat, akkor mindeguik egysegre egyenkent kikell jelolni, hogy guard? Nem lehet ezt valahogy csapatonkent megoldani?
Elore is koszonom.
Amiket én tudok az ugye az hogy vannak a T3 artik amik már elég brutyálak és asszem 10*10es mapot és szépen átlövik ^^ aztán van a rapid fire arti cybrannal ami egy állat... zabálja tüzelésnél az energyt ám kiba gyorsan szórja a lövedékeket! Aztán van az embereknél (hogy is hívják itt õket? XD UEF?) az exp arti ami olyan mint a T3 arti viszont 100%os pontosság. Ahova jelölsz oda lõsz. T3 az sacc / kb-re talál be..
Az artyk közül sztem a rapidfire arty a legbrutálabb, azzal tényleg szét lehet kapni egy bázist semmi perc alatt. Persze ha az mûködik akkor az építkezést el lehet felejteni. Mavor papát nem vettem alternatívának az ára miatt.
azt észrevettem:DDD és az a nagyobb dolog mit csinál? amire 89perc az elkszítési idõ...? (annál a csapatnál akinél a "messirelovõágyú" van)
nézd meg a t2 arty lötávját(átéri majdnem a mapot)
egyszer engem is így nyirt ki az a.l.(csak a ACU-mat)
nagyban építem a fatboyt, õ meg kilõ 1 t2 artyval(resource double mod, 2-szeres nyersanyag termelés[ezegyszer próbáltam])
5*5-ös mapon(egyébként kinyirtam rövidesen )