A resource upgrade-je a ACU-nak más sloton van, mint a T2-T3 engineering suite
na mondom kiproblok egyet így elsõre egy easy AI ellen...építgetem a dolgaim meg minden leteszem azt a nagyon messzire lövõ tornyot és éppen csinálgatom a mérnököket hogy megcsináljam a fõfegyvert erre kiírja hogy nyertem:Pezekszerint ha azt megépítem már nyertem?!(jó mondjuk ez easy volt és 5x5 km pálya)
Optimális? építési kezdés: Rövidítések Mass exactor: ME_ (T1,T2,T3) Mass Fabricator: MF_(T1,T3) Energia termelõk(termelt mennyiség): T1(20),T1 szén(100), T2(500), T3(2500). ET1, ET1_sz, ET2, ET3, Mass storage: MS Factoryk: Naval,Air,Land,, NF,AF,LF, T1,T2,T3
ACU berobban, legközelebbi Metal spotnál ME_T1, kihagyni 1 egységnyi a 3 oldalán a betervezett MS-eknek,egy sorban 2 ET1-et, majd úgy hogy mind a ME-vel,és a ET1-ekkel kapcsolatban legyen építeni vagy 1 AF-t, vagy 1 LF-et(a pálya felépítése, nagysága válogatja), majd még két ET1-et építeni, hogy kapcsolódjon a factoryval(vagy 2 ME_T1-et, de akkor utána úgyis kell minimum 2 ET1-et építeni), majd 2 ME_T1-et, azután még egy factoryt(pályától, ellenféltõl függõen), lehet az elsõ factory elhelyezkedési sémája alapján. Eközben az elsõ factoryval építesz annyi scoutot, amennyi ellen van, és 3-5 T1 engineert, 2-3 air defenset, 2-3 heavy infantryt, 2-3 mobil artilleryt, 5 light infantryt.A második azonos tipusú factorybõl építesz 10 engineert még , majd t2 re techeled az épületet (nyersanyagtól függõen) , eközben az elsõ gyárból folyamatosan jönnek ki az egységek(a repeat gomb nagyon hasznos, csak ne felejts el scoutot is rakni 1-et a sorba[1 scout, 10 light infantry, 5-6 heavy infantry 4-6 artillery, 2 anti-air]) Az engineerek parancsai: 1. T1_szen-hez megy 2-3. ME_T1-ek építése, 4.radar, majd MS-ek építése a ME-ok 4 oldalán 5. fal építése 6.-10. védelem/ACU/factorynak-nak assist.
Az elsõ gyár, amelyik elérte a T2 szintet épít legalább 10 T2-es engineert, ezek elsõként ET2-õt építenek(2-õt) ,és T2 védelmet.Ha azonos facorybõl elérte másik is a T2-õt, akkor az folyamatosan pumpálja a támadó/védelmi egységeket, és az egyik T2 factoryt T3 ra fejlesztem, ahonnan szintén 10 T3 engineer jön ki, ezek elkezdik a ET3-at, majd a MF_T3-at(ami csatlakozik az ET3 hoz) Egy ilyen nyersanyagtermelõ albázistúgy szerkesztek meg, hogy minél nagyobb sík terület legyen, és minél több MF_T3 kapcsolódjon az ET3-akhoz. T2 és T3 Anti air védelem is kell, és shieldek(az ET3-akhoz csatlakozva)
Ennek a nyersanyagtermelési sémának van egy másik módozata, ahol is Quantum gate-eken keresztül 10->végtelen SCU-t(Sub Commander Unit)-ot építek,és mindegyiknél a jobb karjánál a resource upgradet megépítem. Ekkor is építek nyersanyagtermelõ bázist, de sokkal kisebbet, és leginkább MF_T3-akat (energia úgyis van az SCU-kból dögivel[néha az energiaigény csökkentés miatt összekötöm ET3-akkal]) Ennek a módszernek néhány hátránya, és számos elõnye van:
Hátrány -lassabban készül el, -több nyersanyag szükséges? -nincsen energiaigény csökkenés a MF_T3-ak esetén
Elõny: -mobilabb -jobban védhetõ -több Hp -kisebb célpont -építkezésre is használható -ha láma az ellen, akkor nem az ACU-t lövi ki
Ha cummander upgrade akkor resource systemet szoktam nyomatni, jól jön az a plussz 2000-3000 energy.
Annyi a gond a commander upgrade-jével, hogy elõtte minimum +2000 energy termelés ajánlatos. Egyébként egyáltalán nem hülyeség a t2, t3 engineering suite upgrade, mert gyorsabban tud a commander építeni (mondjuk a cybran SCU engineering switch back upgrade-jet nehéz ûberelni, mert így asszem a subcommanderek 2-3 szor gyorsabban tudnak építeni arányaiban kevesebb nyersanyag felhasználásával), és 10-15 már elég gyorsan felhúz bármilyen experimentalt. A commander upgrade-eknél bizony figyelni kell az energiaigényekre, egyébként meg alul van olyan hogy pause gomb,és miközben le ván állítva a fejlesztés, ugyanúgy assist-olhat engineer, vagy SCU (akkor jobb ez, ha ahhoz hogy a commander[ACU] is úgym. az upgrade-et építse ahhoz túl kevés az energiatermelés)
csak a commander hamarabb felhúzza és ez a nemmind1 és még spórolsz 1 engi-t is ^^
jah, annyira ismerem a gammát hogy engineering suitra nem dobok ki 50000 enerzsit meg nemtommennyi massot, a megkezdett cuccotat meg ez is tudja folytatni!
Azzal nemigazán, de van olyan hogy t3 kvantum gate ott tudsz support commandereket csinálni, azok tudnak, és gyorsabban is építkeznek mint az engineerek, meg bázisvédelemre is jók végsõ esetben, meg lehet õket is upgradelni jó kis cuccokkal!
Figyu.. csinálsz tech2 engineert néhányat. Azok már tudnak t2-õt építeni, utána upg t3. Közbe meg másik factoryval onthatod a t1-eseket. t1 engineereket meg rárakod assistra a t2 esekre.
arra még nem jöttem rá hogy hogy csiáljak tech 2-es szintet...mert a földiegység gyártónál meg az épületeknél értem hogy kell(az utolsóra katt) de a Robotokat hogy veszem rá hogy tech 2-es épületeket csináljanak?:S
Építsetek t2 meg t3 power generátort, abból nem kell 20-30, csak 2-3. Én amint elérem a tech2 szintet, az az elsõ hogy lerakok egyet. Jah meg a mass extrachtor-okat kell minél elõbb fejleszteni, mert a t1 mass fabricator naon sok enerzsit elvisz, legfeljebb 3-5 öt szoktam csinálni, de legtöbbször azok is ki vannak kapcsolva. t3 mass fabricatort meg körbe szoktam rakni power generátorokkal, lemegy a felhasznált energia 1500ról 800ra.
Volt már valaki ugy hogy játék megszakadt? vagyis ledobta a játékot,játéközbe? és kiirta,hogy szabálytalan müveletet,hajtot végre! Mitöl van ez? és mitlehet vele tenni,hiszen elég szar ha játéközben ledobja a gép. Eddig ilyen probléma nemvolt,csak most. Ha valaki tud erre mentöövet feldobni szivessen veszem.
Elöre is köszi.
elég bonyolult ez a játék... pl tutoriálban csináltam vagy 20-30 erõmûvet és nem volt áramom...:S (igaz 2-3 épületet fejlesztettem következõ szintre..)
alapvetõen supreme ait ki kell védekezni utánna nem nagy téma 2 ellen sem de nem is könnyû.
milyen ember ?
én kiprobáltam, 2v1ben (2 allied ai midnenféle kombinácioban, igen , suprem-supreme is ) változatlanul azt mondom hogy jó meg szép, de ember ellen esélytelen :)
Baltachim néven én is vagyok a GPGneten nap mint nap.. Feltettem egy magyar zászlót ami a chat fõoldalon jelenik meg ha a HUN szócskát beirod!
Üdv mindenkinek és jó játékot!
Hát figyu, bemész pl az 5x5-ös 3 playeres mapjára 1 horde meg 1 tech AI ellen (még csak nem is supreme, úgy hogy õk természetesen alliedek) felettébb érdekes lenne ha elsõre lenyomnád õket... de gyanítom még 2 balanced AI is megfingatná itt azokat, akik még ki sem próbálták, csak a multis szemellenzõjük mögül beszélnek :)
hat ha jatszol ugy 60-100 jatekot ember ellen akkor onnantol mar csak 2-3-4 AI ellen erdemes menni :) illetve mod ok kozott van mar uj AI ami allitoleg egesz jo meg van cheat modja hogy tobb nyersaynagja legyen :) ( kulon be lehet kapcsolni)
emberhez ne mérd az AI-t bár ahhoz képest hardon szép dolgokat szokott csinálni :)
GanXstaZolee neven mostmar aktivan vagyok en is gpgneten.
ha vki még sziv a gpgnettel a netframework 3.0 es imon kivétel gpgmulticlient exe beallitásával megjavult nekem.
valoszínûleg nemsokára kiprobálom ezt a játékot:) ugy hallottam nagyon sok egység van (legalábbis a c and c-hez képest..) majd lehet megyek én is multizni:)
sg-s cikkek a hypon kivül miota számitanak bármit is? :) amugy nem tul hülye ettõl függetlenül az ai de emberi kreativitáshoz kéepst ugye nem sok szart ér...
Pedig hát itt a cikk at SG-n az okos AI-t magasztalta, de már a demoban se láttam ebbõl sokat, csak akkor van esélye, ha hagyod magadra húzni õket. A lehetõ leggyorsabban legyártottam a demoban pár 3-dik tech leveles lépegetõt és azok igen keményen szétkapták egy nagydarab ágyú kíséretében az AI-t.
Hi all, Elõfordult valakinek (gondolom) hogy a progi ugyan elindult (eljutott a menüig stb.) viszont pl tutorialra kattintav egy kis, töltés és kilép ( ugyanígy ha új jatékot kezdek) Mi a ferde farok ilyenkor a teendõ?Elõre is kösz a hozzászólást!
Nem csak én, hanem az AI sem tud mit kezdeni a légierõvel, építek 2-3 légvédelmi épületet, azt kalap kabát, még a 8-10 gépbõl álló bombázóköteléknek is úgy, hogy még a vadászgépek sem kell hogy vadásszanak rájuk...
Kipróbáltam... nem lepõdtem meg, hatalmas gépigény, nagy UI, de remek ötletek. Sztem fél év múlva megnézem megint :)
valami azt sejteti hogy nem azért kapott a game magas százalékot mert berakod a rallypontot az ellen bázisának közepére és egyszerre gyártasz oda 20 gyárból :)
Hát itt nem csak gyártani meg kûdeni kell mint a c&c-ben???
Hát én csak a demoval tolom, de ott szart sem ér a légierõ..
Hát az Aeon ufó szerintem egy kalap kaki. 2db (!) tech3 SAM site, vagy 6-8 air superiority fighter site még azelõtt leszedi, hogy a közelbe érne...
A colossusuk sokkal durvább. A Cybran monkeylordból 4-et megeszik reggelire, ha nem vagy elég ügyes. Ha meg ügyes vagy, kihasználod a lassú mozgását, és a satnya légvédelmét :) A Cybran strategic bomberbõl pl 3-4db elég gyorsan szétszedi.
A roncsokat meg szedesd össze az engineerekkel. Még massod is lesz belõlük.
Kampányt nem nyomom, szvsz baromi unalmas, és abszolút nem tudom beleélni magam =)
Viszont az AI nagyon-nagyon teccik, imádom, hogy nem csal, ahogy azt is hogy értelmes, és nagyon jól alkalmazkodik a szituációhoz.. Pl ha folyamatosan támadom tankokkal, a második hullámnál észreveszi, hogy nincs AA, és hozza a bombázóit.. Nagyon teccett pl az is, hogy mielõtt kilõtte volna az atomot, kiszúrta magának a missile defense-t, és nem nyugodott amíg szarrá nem bombázta.. Ahogy ez megtörtént, jött is a launch..
Ami viszont nem teccik, az az Aeon ufó.. Nem elég, hogy alig lehet lelõni, de ha bekúszik a bázis fölé, akkor lelövése esetén ráesik mindenre.. Volt olyan, hogy nem tudtam építkezni az uforoncsok miatt =D
nekem uef kampány utolsó mapja tetszett nagyon :) mediumon a végén megvolt a tuti katarzis :)
Olvasgattam kicsit a fórumot, elképzelhetõ, hogy multiban jóval kevésbé lassul be az idõ elõrehaladtával, mint singleben? Megfigyelésem szerint az AI nagyon szeret egyszerre 150 egységgel kavarni össze vissza a mapon..
Amúgy a játékban eddig a kedvenc momentumom az volt, amikor sikerült egy keményen körbeshieldelt, bevédett launchert feltölteni 5 stratégiai töltettel (eközben az AI ellepte az egész mapot), majd kiüríteni szegény fejére =)
vigyél oda 20 tankot 14 AA egységet és 12 gunshipet +1 tipp : egybõl vigyél 4 transportot is hogy egyszerre el tudd vinni õket Station Lima Foxtrot-ra
jah mégvalami, megtudjátok nézni a küldetés részletes leírását ha rákattintotok az ikonjára asszem bal klikk.re megmutatja a célt jobbra meg kihozza a részletes leírást
A második pályán, amikor az a feladat, hogy ki kell menekíteni a másik bázisról a civileket, akkor mikor teljesül a feltétel? Mikor jelennek meg a civilek?
inkabb gyertek fel jatszani GPG re
Én maxon jatszom es nem szaggat :)
A laptopomon is siman ment low-n...
Nyomkodni kell aztan egyszer csak jo lesz
értem én, de ott meg nem a 10 egység miatt szagat hanem amúgy is, ha egy darab egységed nem lenne, és csak a tájat néznéd akkor is akadna (az egységek miatti korrelációs akadás az 800-1000 egységnél indul érezhetõen, ugyanis akkor elkezdi felzabálni a procit az egységek mozgatása miatt, - nem a grafikai terhelés miatt! ez a szint alatt jóval, tök mind1 mennyi egységed van, semmi differeniát nem okoz)
Molnibalage: bocs de sztem senkinek nem akad ez a game 50-60 egységnél mert az kb annyit tesz h szinte semmit :) szal lehet h elírtad, de ha nem akkor ne írj marhaságokat
Nekem A64 3000+ 1GB RAM + Ati R X1950Pro 512MB konfigon 10, 20-as map-en remekül megy, 40-es map-en döcög, 80-as map-en pedig a végére játszhatatlanra lassul.
Általában 2 AI ellen szoktam küzdeni, egy tech és egy balanced. Most próbálom a 3 AI-t, de a 80-as map-en behalt, pedig már csak 2 AI maradt.
Na én kb a végére jutottam a szarakodásnak a gpgnettel, alapvetõen mindent probaltam már amit a forumokon irnak, fennt van a dual core peccs is, de számottevõ javulás virusirtóval/nélküle nincs.
Van hogy be se birok lepni chatre, van hogy login utan 2-3 perc mulva cd key error, játék után alegritkább esetben jön vissza gpgnet, ha belépés közben már elinditják vagy kilepnek a játékból az totális káosz, 5-10 perc mire reloggolni tudok. Semmi mással ilyen gondom nem volt, szóval gpgnetesekröl van egy véleményem.
Hát ez baromi érdekes, mert én a demoban igaz, hogy majd minimumra húztam mindent, de 50-60 egység melett meg sem reccent, pedig a még más progi is futott a háttérben.
AMD 3400, 1GB RAM (433Mhz) és 6600GT 256MB mellett. Én még is gyönyörûnek találom.
ha jol tudom nem eleg neki a windows patch valamit meg registryben is at kell irni.... Olvassatok el a jetek hivatalos oldaln levo forumokat teli van sok okossaggal !
Én is felraktam ezt a patch-et, de az égvilágon semmit nem javít a teljesítményen (szerintem)... Mondjuk nem is ront :) Nekem is 2 magos van... Leginkább a játék saját patch-e ér valamit.
Lehet hogy nem a legerõsebb proci, de szerintem jobban kellene mennie ezen a konfigon... Nem kell ide 2 magos, talán csak optomalizálnod kell a géped, töredezettségmentesíteni, takarítani... Hidd el, ha ezeket régóta nem tetted, sokkal többet segít mint egy gépfejlesztés! Persze nyílván segítene egy 2 magos proci is, de nyilván nem mindenki van tele pénzel... És rakd fel a játék patxh-ét, sokat segít...
Sziasztok! Lenne egy kis gondom, megvan eredetiben a Supreme Commander, és még minimumon is keményen szaggat (sokszor 1-2 FPS) nagyobb csatáknál. gépem: AMD Athlon 64 3000+ GeForce 7600 GT 2x1GB Kingston + 1x512 TwinMos RAM
Elméletileg megvan a recommended PC, szal nemtom, hogy mi lehet a baj. A válaszokat elõre is köszi.
nos nem a virusirto a baj. dual magos procik miatt xpt kene frissiteni.
WindowsXP-KB896256-v4-x86-HUN.exe ez ha megvan vkinek elkuldhetne nekem, koszi.