Ez a game for windows a dobozán ér vmit?
Jobban megy vistán?
jaja Frapsal. bekapcsolok 1 elmentést és ugyanabba a nézõpontban ahogy bekapcsol nyomok F11 et (ez a fraps alapértelmezett benchmark, pár másodpercig vizsgál aztán ha eltûnik a számláló újra + kell nyomni F11 et és kiírja az átlagot) (de szetem nálam mégis vami gond lesz mert most pl 1024 medium 161 egység úgy hogy csak a bázisomat nézem 14fps :(
akik nvidia kártyával nyomják milyen driver van fent? mert nekem jó régi 84.21:)
Áruld el pls hogy mérsz fpst?
Frapsal egy adott mentésipoziíciót betöltesz vagy hogy?
kösz ezt a linket, már vártam hogy valahol teszteljék mert azt hitem csak nálam megy ilyen szarul de látom nem:) ez a teszt szerintem ful reális, de nem értem miért lett ekkora a gépigény nálam a demo pl jobban ment 1200 high 4x AA 8x AF és 18-30fps 200 egységgel a full meg AA AF nélkül 9fps (ami már igen csak zavaró:( térkép kikapcsolása +4 fps és kisebb felbontásba is alig jobb 1-2 fps -el nem értem) na meg ahogy belépek a játékba rögtön kiírja virtuális memoria tul kevés ... a demo ilyet nem csinált se a beta, de tényleg még a beta is jobban ment addig amíg az ai be nem halt.
Késõn kezdték meg a BY-t, hiszen a gém 3.1-es patch-e körül jött a BY. Akkor már késõ volt. Azt nem tudom miért nem építettek bele alapból. Talán úgy gondolták, hogy olyasmi rendszer jó lesz, mit a Quake-nak volt. Rossz gondolat volt -.-
A játék ahogy láttam a covert games for windows-jelöléssel van ellátva. Ez a következõket szavatolja (elméletileg):
The Games for Windows brand on games means four key things:
1) Quality. Games for Windows branded titles undergo extensive testing, and not just by the publisher. Microsoft also invests in quality checking each title to ensure they meet performance and reliability standards.
2) Compatibility. Games for Windows branded titles work on Windows XP and Windows Vista based PCs, including both 32 and 64 bit editions. Games for Windows titles that support controllers are also compatible with the Microsoft XBOX 360 controller for Windows, including the XBOX 360 Wireless Gaming Receiver for Windows. They even support widescreen resolutions and more.
3) Safety features. You can be confident that any title carrying the Games for Windows brand will support the new parental controls and family settings features in Windows Vista.
4) Easy to Play. Games for Windows branded titles are easy to install, find and remove, especially in Windows Vista. Every Games for Windows title appears in the new Windows Vista Games Explorer (no more hunting around the start menu for that game you just installed). And Games for Windows branded titles all offer some form of “easy install”, putting you in the game more quickly.
Csak nem értem pl a boneyard annó miért szûnt meg.
És miért nem írtak olyan Multiplayer modot ami közöségibbé tette volna a neten való játszást.
Üdv mindenkinek!
A Hungarian Language Team csapat vezetõje vagyok.
Örömmel jelentem be hogy csapatommal elkezdjük lefordítani a Supreme Commandert. A Fõmenû már teljesen készen van, szépen tudja kezelni a hosszú ÕÛ betüket, így ha készen leszünk az elõzõ kettõ játékkal akkor utána belekezdünk ennek a játéknak a fordításába is.
Az oldalunkat itt érhetitek el: http://hlteam.uw.hu/
Ja és még valami, Állandó munkára keresünk 2 Fordítót, 1 Programozót és 1 tesztert a csapatunkba. Részletek az oldalunkon.
Ezen a játékon kívûl természetesen a Flight Simulator 2004-et is fordítjuk, ezt csak megemlítettem, tehát aki ezt a játékot is várja az bizakodhat.
Ennyit szerettem volna mondani. Remélem ez nem minõsûl reklámnak, ha mégis akkor nyogodtan kitörölhetik a modik ezt a hozzászólást.
Viszont a TA-ban ebben az esetben a Commander nem robbant ;) Csak akkor, ha az Atlasnak lett a self destruct kiadva... Ezzel lehetett is szemétkedni a gém elejen. Fel lehetett venni az enemy commandert pl, és Ctr+D ott helyben ;) Persze ki is lehetett védeni simán, hiszen a D-Gun-t rá lehetett lõni az Atlasra mikor fel akarta kapni a cmd-t, ráadásul, ha több Atlas volt, akkor minde megpusztult a D-Gun vonalában :)) Ejj jó kis TA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Újabb remek észrevétel, ami megint csak egy hiányossága a játéknak, hogy nem lehet építés közben hold fire üzemmódba tenni a cuccokat. pl ha nem figylesz oda és megépül a cucc, és vadul elkezd lõni, akkor szívhatod a fogad, mert az ellenfél máris tudja, hogy mire készülsz. Ellenben, ha fel tudsz húzni 5-6-t anélkül, hogy azok vadul lövöldözni kezdenének, akkor az ellennek esetleg ideje sem lesz reagálni a fenyegetésre.
Újabb, bug-> ha egy csapatban vannak olyan egységek, amik csak bizonyos feltétel mellett tudnak földi egységeket támadni ( lásd rakétások ), akkor azok a feltétel hamissága estén ( értsd rakéta set to levegõ, amirõl persze nincs egyértelmû visszajelzõ ikon ), nem fognak a csapattal mozogni, amennyiben a csapatnak nem pozíciót, hanem konkrét célt jelölsz ki. Magyarul a légi fedezet megáll, és a többieket le lehet mészárolni. Ez szerintetek rendben van nagyokosok ?
Tök jó, hogy lehet a falat húzással építeni, mert sok idõt meg lehet vele spórolni. DE !!!! Hiányzik, hogy lehessen ritkítani a lerakási közt. Miért is ? Egyszerû, csinálsz egy elõszûrõt a fal elé, ami kicsit megfogja a srácokat amikor jönnek, simán átjönnek rajta, majd elkezded szépen lõni. És nem fog tudni olyan ütemben menekülni se. Amennyiben lehetne ritkítani, úgy pl tornyok lerakására is jó lehetne ;)
Nem tom a commandert lehet-e reptetni ebben, de ha igen reptesd valami messzi területen egy transzporterrel ;)
Azt szeretném megkérdezni hogy a Commandered (ACU v. sACU) hogy fejlõdnek? Mert ha a Lany, Air, Navy Yardokat kifejlesztem (3as szintre) ott a "különleges" szint. De ahhoz meg azt írja hogy kell egy Tech 3-as engineer meg egy upgradelt ACU vagy sACU. Hogy fejlõdnek?
Köszi!
Ugy látszik türhetõen fut a game:
2800+ AMD64, 1GB mem, Radeon 9550 128MB :)
jah 1et kihagytam :)
4. ledarálod az artillery-t :P
hát elásni nem is de :
1. beviszed víz alá,így csak a torpedóktól kell félnie
2. beviszed egy marhanagy összefüggõ pajzs alá(pl építesz vagy 6 t3-as shieldgen-t egymás mellé hogy lefedjék egymást is)
3. ld. 2-ik pont és még a pajzsok alá beviszel egy fatboy-t + a commanderre is pajzsot raksz ^^
a 3ik pont a legtutibb sztem :)
Mert élõ player elássa a commanderét az artillery elõl vagy mi?:D
Nem az a gond, mert egész ügyesen építkezik, meg támad.
Csak a commander robbanása nem kéne hogy ekkora rádiuszban pusztítson, tök felesleges.
Maga az hogy klinkhammerrel belövöm, csak a térkép méretének köszönhetõ, mondjuk már azzal is tovább húzná, ha folyamatosan mozgatná a commanderét. De amint a klinkhammerektõl lepusztul lácnreakcióban pár generátora, a commanderét is odaküldi visszaépíteni. No és ilyenkor megáll egyhelyben. Szal ha a klinkhammerek kellõen aszinkronban lõnek, simán leszedik a commanderét percek alatt.
Mellesleg nem tudom erre is rájöttél e, de az sem mindegy milyen pályát választasz... Egyes pályákon sokkal jobban fut a game... Ja és nem a pálya nyagyságától függ, hanem a tereptárgyak számától (legalábbis így vettem észre)...
Szasztok ! 25O-es pop.limit-nél medium beállitások mellett (fidelity low-ra állitva) pár skirmish meccs után azt mondom játszható maradt. Hál' istennek
"de amint felépítettem 2-3 klinkhammert, a bázisa közepén ezek kilövik 10 percen belül a commanderét, és onnantól game over, mert vele együtt eltûnik az ellenség bázisának 80%-a is."
Borg bácsi jáccana többet egy körbe? :D
mönnyön netre jáccanie :D
Engem egy dolog kezd idegesíteni a játékban. Mégpedig, hogy a commanderek túl nagyot robbannak ahhoz képest, amilyen könnyû õket leszedni. Szerintem.
Balanced AI is hiába támad meglehetõsen erõsen, hatalmas bázisa van meg minden, de amint felépítettem 2-3 klinkhammert, a bázisa közepén ezek kilövik 10 percen belül a commanderét, és onnantól game over, mert vele együtt eltûnik az ellenség bázisának 80%-a is.
Minimum 1,8 ghz
Szvsz 100 egységig még játszható lesz, utána meg szarrá fog akadni...:S
Szerintem a Supreme Commander brutálisan jó lett !
(Már csak arra vagyok kiváncsi, a full verzió hogy fog futni egy
1,73Ghz-es, 1GbRam-os, 66OO GefGo-s, gépen). Este kiderül.
Húhh... Érdemes megnézni a Tutorialokat (nam csak a basicot), mert rengeteg új és hasznos dolgot tud mutatni még talán annak is, aki azt hittem hogy már minden titkát ismero a játéknak...
Nem semmi hogy még a tutorial is ilyen minõségi...
aki játszott már vele azoktól szeretném megkérdezni
jó játék?
én nagy stratégiás vok
a legjobban annak idején a pálmát a red allert 2 vitte
Én csak most kezdtem a fullal játszani. Az volt az elsõ dolgom, hogy kezdtem egy skirmish-t a demó pályájánál 4x akkora mapon... Iszonyat hangulatos... A UEF-ekkel játszok az AEON-ok ellen, és már rámküldött a gép egy flying fortresst (az a túlméretezett repülõ csészealj), és pont a bázisom felett lõttem ki, amire szépen rá is zuhant... Beleállt a földbe, úgygondoltam megtartom emlékmûnek a roncsát :D
Szóval nekem asszem hosszú idõre ez lesz a favorit game... A demoban nem csalódtam, a fullba meg beleestem...
hi tudnátok nekkem segiteni a elinditásban ?
crack-eltem de hibákat írt ki szoval magyarul se crack-el se mini imige se a hozzá adot progikal sem tudom elinditani
örülnék ha valaki le írná hogy lenne leg egyszerüb elinditani !
Egyre jobban tetszik a game. A 3-as pályán vagyok és itt már Gunship-ek is vannak az ellennek. Ha 10-et ráküld a bázisra, akkor 3db Level 2 AA-t simán kiszednek. Viszont már 3-4 Interceptor gyorsan elintézi õket.
Itt jöttem rá, hogy a pajzsos egységek komolyan leszedik az energiát. Sokkal több generátort kell építeni, mint amennyit eddig szoktam.
A szigetek elfoglalásánál komoly gond, hogy nincs komoly tengeri tûzerõm. A légi egységeket gyorsan leszedik, szárazföldi nem jöhet szóba, a tengeri meg gyenge. Gondolom, késõbb majd lesznek komoly tengeri egységek is, csatahajók, mint a TA-ban.
Közben megtaláltam a demo-t, az se kicsi az 1Gb-jával.
Gondoltam megnézem a játékot, de ez 6Gb
Valami kisebb méretû rendes demo nincs belõle?
Banner környékére mehetne egy, a hivatalos oldalra irányuló link.
TA2 lett volna... a GPG erre ment rá és sikerült is csinálnia egy remek folytatást, igaz nem sokkal jobbat mint a régit TA, de méltó folytatás. A gépigény az egy dolog. Jó lenne ha majd ennek is lenne kiegészítõje...
Tudom, tudom, a nagy elõd jogai az Atarinál maradtak, az meg a Phantagrammal próbált csinálni egy folytatást, de végül lemondtak róla... De a Supreme Commander nem csak a nevében különbözik a Total Annihillationtól, ha jól sejtem. Teljesen új a történet, nem jól tudom? Tehát abszolúte nem valódi folytatás.
Azt folytatták... Csak amikor a Cavedog tharban volt akkor gyorsan eladtak mindent, amit csak pénzzé lehetett tenni. Az egyik portéka a TA márkanév vagy univerzum ( vagy tököm tudja milyen fogalommal lehet leírni ) volt. Azt nem tudom, hogy kacsa volt-e, de állítólag +próbálták visszaszerzni...
Teljesen jó ez a banner mostmár ne b*sztasd grebber..Helyette mondjuk csinálhatnál f.a.q t linkeket stb...ha már házigazdája vagy a topicnak(legalábbis papíron).
Szerintem jó kis cím hogy Supreme Commander, de mi lett volna a neve a játéknak, ha tényleg a Total Annihillationt folytatják?
Total Commander?
CSináltam egy bannert a régi alapján kicsit lerövidítve.
Aki csinál jobbat nyugodtan szúrassa be.
Tényleg nem játszottam a multi betaval, de azt az álláspontomat tartom, hogy elég komoly védelmet lehet csinálni már a játék legelején.
hát te se játszottál multi betaval, ha ezt a nincs rush-t beveszed..., ai meg kurva szar lett beta ai-hoz képest szvsz...
(mellesleg én soha nem hallotam hogy bárki is beharangozta volna ezt a nincs rush-t, ezt honnan veszed?)
Nagyon jó a game a demó alapján. Nekem az volt a legfontosabb hogy minél inkább TA legyen a játékmenet, és ezt nagyjából megcsinálták.
A single player kampány mennyire van leszkriptelve? Utálatos amikor kézenfogva vezetnek mint egy hülyegyereket hogy ide menj-oda menj, ezt csináld-azt csináld.
Sajnos a zoomolás elég kellemetlen, de majd tekergetem az egérgörgõt, végre megtanulom használni :)
TA-ban nem kellett ilyenekkel foglalkozni, éljen a 3D !!! ;)
Tegnap jobban volt idõm játszani leírom az észrevételeimet..
Amit beharangoztak, hogy ebben a játékban nincs rush valahol igaz, ugyanis már a kezdetleges point defense/anti air védelem is olyan, hogy megállít bármilyen kezdetleges rusht 1-2 db is(fõleg fal mögött ami kurvagyorsan felébül).
***spoiler***
A Campaignról annyit, hogy 2. pályát csináltam elsõ néppel ahol evakuálni kell 12/15/20 egységet aztán leírtani a bázist....2.5 óra alatt fejeztem be azt az egy pályát.
Hááát normál fokozaton játszottam azt hittem majd párszáz egységgel ledarálom a bázisát a "sok lúd disznót gyõz" elvet követve...frontálisan nekimentem nem maradt egy heavy tankom sem :)
Aztán alulról próbáltam támadni az már hatékonyabb volt, de igazán akkor volt hatásos amikor lentre is level2 point defenseket raktam + radart..azok belõttek a bázis közepéig kb...Így halt meg a commandere is :)
Nagyon bejön eddig a játék, de szerintem olyan gép amin tökéletesen megy kb évvégén/2008ban lesz csak.
Huh ez jól és bonyolultan hangzik. nem túl jó az angol tudásom sem. Van ez az economy ami zöld ikon, meg az energy. Utóbbi tiszta. De ha több dolgot csinálok egyszerre az economy vagy mass vagy mi a fene %-ban leesik és még jobban lelassul az egész. Elmondanád ezek hogy vannak? Elõre is köszönöm.
Ráadásul a pókszerû dolog nem épület, hanem a 3. faj tech3 experimental cucca, ami annak a fajnak a legbrutálisabb egysége. Magában legyalulod vele a mapot (jó taktikával), tehát nem csoda ha sokáig épül. Amúgy monkeylord a neve :)
Ráadásul ha nincs elég energyd, vagy massod, attól is lassabban épül, nem beszélve az engineerek számáról. De ha a commandert felfejleszted tech3 építésre, az ad a legnagyobb löketet az építési sebességeknek.
Az Aeon kampány 5.-ik pályáján vagyok, és eddig nagyon tetszik a játék, , csak egy-egy támadásnál (400-500 egységnél) marhára beszaggat:S
itt nincs ilyen hogy lassú az építés... ez az egész játékmechanika lényege a ta ban hogy a többi rts ben ahol kutatás van, meg kutatási szintek, itt maga az építés a kutatás-elõrehaladás... ez teljesen akarattal van így is teljesen logikus és jó is...
a csúcs egységek elõállítása persze hogy egy életig tart ha alacsony tech szinten próbálod felépíteni, pont azért hogy ne építhesd fel... viszont ha egy durva egységet akarsz építeni, akkor t3 as engineerbõl egy csomó, commander építési képesség upgradelve, csomó t3 as erõmû, meg t3 as bánya, fabricator... és máris belátható idõn belül felépül, ha meg nagyon megtolod a gazdaságod, építési képességet akár 1 perc is lehet egy monkeylord.. a lehetõségek határtalanok... és a folyamat lényege pont az hogy t3 as engineered meg t3 as erõmûveid legyenek amik szintén kurvalassan épülnek t1 el, azt jól felhúzott t2 es gazdasággal tudod csak felépíteni stb.
Jah, az legalább színes, változatos volt (valamennyire)... Ez meg csak a felirat...
Az életerõ csíkot az ALT + L-al tudod eltûntetni (vagy CTRL + L, nem tom, de benne van az F12-es listában)... Az építkezést úgy tudod gyorsítani, ha több engineert (építõt) küldessz építkezni egy helyre. És mellesleg minél fejlettebb az engineer, annál gyorsabban épít...
Még egy kis kötözködés. Brutálisan lassan épülnek és fejlõdnek az épületek. Egy olyan pókszerû épületet kezdtem el építeni, game sebességet 10-re vettem és 20 perc alatt a fele épült meg. Normál sebességnél 1 óra kb. 1 ÉPÜLET FELHÚZÁSA...