Lehet mar tudni, milyen vedelem lesz rajta? Securomnak, Starforcenak kozelebe nem megyek. Valami demoval felszemtelenkedett a gepemre a Securom. Maig sem tudtam teljesen eltakaritani. Semmi gondot nem okoz az erinthetetlen registry bejegyzes, es a ket szanszkrit nevu fajl, amit a Win termeszetesen szinten nem kepes torolni, de rohadtul ruhellem az eroszakos szoftvereket.
nem midnig csak aminél tényleg van esély :) utána meg már tehetek én róla ha végül mindent elkurnak? :(((
Üdv mindenkinek, akinek volna kedve segédkezni egy magyar Supreme Commander oldal létrehozásában az kérem dobjon egy mailt a [email protected]. Minden apró segítség számít. A honlap szerkesztésében nem, csak a honlap tartalmával kapcsolatban volna szükségem segítségre. Válaszotokat elõre is köszönöm!!!
tény, ahbár ha minden bugot kijavitanak és csiszolnak mgé a dolgokon én lehet megveszem..., ugyis kevés game éri meg manapság 1-1 meg azért belefér néha...
Inkabb megvarom a fullt - a betas "gyermekbetegsegekre" nincs sajna idom, szivesebben jatszom egy viszonylag kiforrott jatekkal - es akkor majd jol beverhet mindenki aki addig mar tolt a betaval
a full ugyis be lesz védve mint állat, és ha még meg is tudnám venni, márcsak azért is értelmetlen mert magamban nem szívesen játszok, illetve random külföldiekkel a legtöbb barátom meg nem teheti meg hogy megvesz egy játékot 13 rongyér, egyszerüen mo.-on nekünk ez a sors jutott
küldök ha tudok, eddig is minden gamenél amit teszteltem, valamivel próbáltam hozzájárulni a fejlesztéséshez, akár hivatalosan vettem részt akár nem a felháborodás a méltánytalanság miatt van, hogy aki fizet érte az tesztelheti. Mivan ha én is szeretem az újdonságokat kipróbálni, és tevékenyen részt venni a fejlesztésben a barátaimmal?
Hmm es te aktivan kozremukodsz a "tesztelesben"? Azaz kuldesz pl bugreportokat, vagy valtoztatasi tanacsokat a betat illetoen? Ez nem arra lett csinalva hogy te otthon "tesztelgesd" (jatszal) a haverokkal, mert arra majd lesz a full jatek. Eddig en azt hittem ez egy multiplayer beta, meg mindig nem ertem a felhaborodasod amiert nincs benne singleplayer skirmish.
csak a gond hogy kurvára nem zárt a beta, hanem olyan open amiért fizetsz hogy te is tesztelhesd nekik a játékukat másrésztõl csomó hivatalos betas is ezzel tesztelte az ai meg a skirmish modot, és azok még bugreportot is küldözgettek nekik.. szóval a hozzáállással van a baj hogy ezeknek is ez a legnagyobb problémája hogy néhány ember próbálgatja, teszteli nekik a játékot, növeli a hírnevét, ahelyett hogy a játékot fejlesztenék Ha meg feltéve fizetnék egy hivatalos fileplanetes kulcsér akkor se mennék szarra se vele, mert mivan ha a haverjaimmal akarom tesztelni, nem random külföldiekkel.
nekem ebbõl fakadóan semmi morális gátlásom nincs hogy kipróbáljam, fõként az nézve hogy ha mo. on egyébként is ha megjelenik 10x annyi jövedelemmegterhelés megvenni mint isten országában
Micsoda szemetek, hogy levédik a ZÁRT bétajukat hogy ne lehessen megcrackelni, es ne jatszon a fel vilag a honapok mulva megjeleno jatekukkal INGYEN. SZEMETSEG!!
Pls!!! Valaki írja már le hogy mekkora a gépigénye! Visszaolvastam de nem találtam! Elõre is kök!
hát azért basszák meg, csomóan a hivatalos forumon is irták hogy kell és csomóan már azt hitték hogy ez hivatalos módosítás hogy lehessen skirmishben is tesztelni azért van bõven csiszolni való a gamen, de ezeknek is csak ehhez van eszük hogy kibasszanak azzal a néhány szerencsétlennel aki próbálgatná a gamet
örüljünk, hogy 2.0 után nem nyúltak bele, csak 3.0 nál szedték ki
menj fel hamacsira
ugynézki nem lesz mostanában 30 hoz crack szerûség... ezek a szemetek az exeben írták át hogy ne menjen, ugyhogy szopás ha multizni akarunk marad egyenlõre a 27 es
telepíti(egyébként a patchelés rohadt sokáig tart 3.0 ra)
jaja 2.7
ha külön folderbe installálom a 2.7 et és az updatelt 3.0 at akkor nem akad össze, ha mindíg kicserélem a c?\doc&sett\felhnev\local settings\application data\gaspowered könyvtárat az adott verziósra?
2.7 ?
valaki game?
Megvan. A megoldás az, hogy a documents and settingsbe kirak egy könyvtárat bele a replayeket meg a game.prefs filet. Na utóbbit töröltem és megjavult.
mi lesz szerintem addig amíg nem jön ki a crack játszunk a 2.7 tel
2.7-re felupdatelve sárga lesz a main menu, és nem tudok tovább lépni... :/ Valaki tapasztalt ilyet?
hát kéne, csak az új verzióhoz meg kéne csinálni hogy lehessen multiba nyomni épp dolgozunk rajta, de van valami gond, mert valami bugot vagy védelmet beleraktak és nem enged hostolni... még próbálkozok
Figyelj Berlinboy én szüleim gépén(athlon 2200xp, 512mb ddr, INTEGRÁLT vga 128mb directx 9-es[Geforce 6100 chipset], shared memória) játszottam este emberek ellen,és a net volt a kényes pont, kizoomoolva igényel a legkevesebb memóriát, egyebet,így ha belassul, akkor ki kell zoomolni, a játék sebességét levenni, és küldeni az ellenre az egységeidet :) al.t meg nem szabad berakni mert zabáléja a procit, memóriát
Tényleg lehet arról tudni valamit, hogy ez mennyire támogatja a 2 magos procikat?
Hát én komoly különbségeket láttam az fpsekben ahogy tesztelgettem a beallításokat szal ez így azért nem igaz...
De tény hogy sokkal inkább proci igényes az AI miatt..
9600 256 MB DDR 768 MB DDR RAM AMD Atholn XP 2400=Minden a lehetõ legkisebben=JÁTSZHATATLAN!!!
Az elején még csak-csak elmegy szépen 10 min múlva már siralmas az egész
BTW ki volt az a nem normális idióta,aki kitalálta azt,hogy a Land Factoryban a 3. szinten az Engineer tud olyan ápíteni,hogy Duke.Olyan batár nagy épület 1 milla olyan enegia meg 100e olyan mass kell hozzá,és az elkészülési ideje 67:30!!!!!!!
Beta 30 Release Notes
Please note you can check out the game's readme, located by default at C:\Program Files\THQ\Gas Powered Games\Beta\Supreme Commander. Beta 30 is the result of a full integration from the game's main development branch, reflecting many changes to the game's code base. Only the highlights are included here. Updated installer to adjust how DirectX and .NET 2.0 frameworks are installed. Bumped the unit cap default from 250 to 500. Fixed games not able to start when players added above number of slots. Adjusted code to reduce number of GAL exceptions. Adjusted code for better detection and debugging of desyncs. Several color, prop, texture, normal map and effects adjustments throughout the game. Several small balance and tuning tweaks. Adjusted automatching lobby to keep person joining an auto-match from launching game incorrectly. Adjusted ability for players to cancel an automatch search. Various fixes for GPGNet chat issues, including crash when attempting to post an HTML link. Fixed bug where units would get an unpause event when selected. Swapped out placeholders for Aeon units where needed. Removed the economy checks for units that don't need them. Changed Defense tab to Unit Color and updated description. Added new entry for Defense/Unit Color Toggle change Animation fixes for UEF engineers, mobile AA units, tanks, sonar and strategic missile launchers. Made flag to show intel radius of unit when selected be blueprint-driven rather than if the unit is mobile or not. Fixed unbuildable mass markers where necessary. Various fixes to main menu; ESC no longer brings up menu when loading. Fixed commanders so they cannot be given via diplomacy. Fixed world scroll when pushing mouse to edges of screen. Fixed depth problem with bitmap combos. Don't allow SetFocusArmy unless you are an observer, out of the game, or cheats are enabled. Fixed lod1 for mobile heavy artillery units. Gunships (and other units) will now fire at Aeon torpedo launchers properly. Fatboy can now repair/refuel T3 air units. You can no longer get double penalized for 'stacking' CDR teleports. Aeon CDRs (and other beam weapons) now play the 'Fire' sound. Broke out toggle buttons for intel, production, radar, stealth, and cloaking. Non construction pause buttons disappear when a unit is upgrading, but come back if an upgrade stops. Fixed size and collision box of Aeon shield generators. Fixed UEF Amphibious Tank selection box Cybran Tactical missile cleanup and fixes -- removed all the versions that were not being used; fixed the split trajectory, so it actually forks in the direction of its velocity; fixed the varied damage issues. Anti-nukes will now use up a missile when they fire. Enabled weapons on gunships while transporting units. Made Aeon CDR's shield visible when you upgrade it to the heavy shield. Switched some toggle buttons to the proper type. Minor fixes to the MonkeyLord’s beam weapon and its movement. Fixed MonkeyLord main gun snapping when target is killed. MonkeyLord and Colossus: If you give them an attack order when their beam is on, they'll sweep to attack that target instead of stopping and restarting the beam. Additional fixes and updates of various types. Errata: The readme included in Beta 30 incorrectly lists the release notes as being specific to Beta 29, which was an internal-only designation.
Valami info a patchrõl?
Nem nagyon. Nekem ez a repülõs repair dolog elõsre még nem ment, rászálltak a repcsik és miután feltöltõdtek, nem szálltak ki onnan. Unlodad gombot pedig nyomkodtam bõszen.
c:\doc&sett\felhasználói_neved\Local S\Application data\Gas Powered\SupremeCommander\replays ide kell rakni hogy münködjön
replay itt: www.mezfutar.hu/sup/ nekem volt megint a legtöbb pontom bebe
sajnos azthittem a printscreen menti a dolgot, de kiderült hogy ctrl+f a billentyûkombináció a crackes dolgot megnézem hogy kell e csinálni, és ha kell szépen akkor megcsinálom az új verzióhoz és berakom ide nektek