Biztos vagyok benne, hogy nem úri kedvtelésbõl tolják át. A minõségi munka akkor lesz kész amikor. Egy ilyen komplex program esetén aztán kimondottan nem lehet látni a végét. Nem is beszélve olyan dolgokról mint a dx 10. Mi a ráknak adnák ki ha nincs amin fusson? Grat az észlény hozzászólásoknak ^^
eheh hihetetlen hogy gyk mindent átnyomnak jövõre, akkor emg majd kéthét alatt szakad annyi a nyakunkba hogy a felét meg se tudjuk nézni igy esetleg igen jó gmaek buknak majd meg, grat az észlényeknek :/
csúszik, csúszik az SC... jövõre lesz csak, süllyedhet a topik :(
Remélem soha senki nem fog idõt pocsékolni a TAK2 megírására. Egyszerûen az egy holt ág. Abba bukott bele a cavedog szerintem... A középkori stratégia a Blizzardé és az ablakosoké...
Jó WWII-s start sincs ugyan, viszont van vagy 5.000.000 klón szemét. Strat gaméknak betett a westwood stúdió termékcsaládja és a blizzard starcraftja. Remélem a Supreme Commanderben nem lesznek ilyen idiótaságok, mint hogy az X egységnek bónusza van erre meg amarra, viszont minden más ellen trágya. Mert az az igazi anti játék lenne, legyártok valami bazi sereget súlyos pénzekért, és pikk pakk szétverik vmi hugyé-fosé összetákolt bandával, ami viszont semmi másra se jó. Jó lenne már vmi demó, hogy mégis tudja az ember, hogy milyen lesz. Mer a képekbõl meg a videókból csak találgatni lehet.
Úgytudom jövõ év elején. Valaki csinálhatna egy fasza bannert a topiknak.
2 kérdés: Mikor jelenik meg a TA 2? Lesz TAK 2?
Nagyon helyes, told csak végig, bár a single campaign össze sem vethetõ egy jó kis 3v3 multi party élményével. Ami a grafikát illeti, azért megkopott az a motor ami a TA-t szolgálja. Igaz azt sosem értettem, hogy miért nem adtak sose 3D-s directx API-t neki. Abban viszont teljesen igazad van, hogy a TA kezelõ felülete messze megelõzte a korát, még ma is vannak olyan "nagynevû" RTS-ek ahol a hold position parancs eltûnik ha mozgatod az egységet... Eléggé idegesítõ. Az meg a hab volt a tortán, hogy nem kellett klikkelgetni a tetves gyárra mindig amikor összejött egy tanknyi nyersanyag, hanem gyártotta folyamatosan. A waypoint és tracking elég sok gémben alap ma már, de a tüzelési módok állítása, és hasonszõrû nyalánkságok nem. Pedig azokkal is mennyi trükköt lehetett csinálni ;) Aki nem ismeri a TA-t és úgy gondolja, annak ajánlom azt a heavily outdated site-ot: ta.supergamez.hu
/* Ilyesmi lesz a Supreme Commander is sztem ;) */
Azt nem tudja valaki, hogy itt is Metal azaz fém lesz a fõ energiaforrás? Total-ba az tetszett legjobban, hogy a Commander velõsebb csata után gyûjtögette a fémet és a roncsokból tetemes mennyiségû fémet lehetett "összegyûjteni".
Zsolo007: Szerintem igenis párhuzamot kell vonni a Total Annihilationnel mivel teljesen azt a benyomást kelti és ez nem baj. Épp a minap raktam fel a Total Annihilationt + a Core kiegészítõt és olyan szinten meglepõdtem, hogy mai szemmel sem csúnya, hogy nem gyõztem álmélkodni. 1024 es felbontás, csoportos kijelölés, waypointok megadása a Commandernek, többszörös gyártás, vajon melyik másik 1997es(asszem akkor jelent meg) játék tudta ezt? (nem beszélve a felbontásról). Asszem újra végigjátszom az egész játékot a kiegészítõkkel együtt(ahogy majd az idõm engedi).
arról nem beszélve hogy valószinûleg már használatban is van egy ilyen lod rendszer különben behalna..
Vista?! Egy hónapja hallottam isemrõstõl, akinek Vistás programozási munkát ajánlottak, hogy az eddigi fejlesztõcsapatot nagyjából kitették, mert nem haladt a munka... Sztem Vista jövõ tavasszal / nyáron lesz... Ami meg a DX10-et illeti, kicsit off-topic, de ezek a gyakori standard váltások nem tesznek jót az optimalizációra. Mire megszoknák a programozók az egyik szabványt és el tudnának mélyülni benne jön az új, no meg az új vas. Ebbõl a szempontból ablakosék bénázása sztem jól is jön ;)
Még csak kezdõ modellezõ vagyok ;) alig fél éve kezdtem.
zoomolgass csak... Nem értelek
nem biztos hogy értetted a mondatba rejtett iróniát Egyáltalán nem vettem iróniának, egy írott szövegbõl smilyek nélkül nehezen lehet rájönni, hogy irónia e vagy sem, de így már értem ;).
Mivel a szellemi õs közös, sõt a név csupán szerzõi jogi bonyodalmak miatt lett Supreme Commander, joggal lehet azt mondani, hogy ez a gém a TA2, csak nem õgy hívják...
faxom ebbe a hülye quote-ba, sal pardon a tagolás miatt
quote
[quote="Zsolo007"] Hát nemtudom. Én azt látom hogy nagyon a TAból indulsz ki. Ez pedig nem TA sõt nem is TA2 csak valami olyasmi. Mivel a szellemi õs közös, sõt a név csupán szerzõi jogi bonyodalmak miatt lett Supreme Commander, joggal lehet azt mondani, hogy ez a gém a TA2, csak nem õgy hívják...
[quote="Zsolo007"] hahá minimapon nem tudsz navigálni ^^ hahá "SOKKAL" nagyobb? mirõl beszélsz? Tudok minimapon navigálni, de egyszerûbb kizoomolni, mint elballagni a képernyõ egyik sarkába és ott kattingatni. Arról beszélek, hogy a videókban látott sziget mindössze 1/16-a a legnagyobb mapoknak a készítõk állítása szerint. Errõl. zoomolgass csak...
[quote="Zsolo007"]Több klikk = bizonytalanság... Most õszintén hányszor klikkeltél gyors 3-ast az egereddel? Mirõl beszélsz? Milyen 3 klikk? Világosíts fel kérlek, hol és mire kell 3 kattintás? 90 - es üzenet, éppen a te kérdésedre válasz ;)
[quote="Zsolo007"]Látszik, hogy TA-n nevelkedett vagy LOL. Életemben nem TAztam. nem biztos hogy értetted a mondatba rejtett iróniát
[quote="Zsolo007"]Fal... A falnak 2 szerepe volt a TA ban.... Megint TAból indulsz ki. Ez nem TA. Asszem erre már válasoltam is ;)
[quote="Zsolo007"]Modellnek simán lehet felbontást adni, eccerûen a poligon rácson megjelölsz pontokat fontosságuk alapján, és a megejelenítés az adott távolságon látszó pontokat fogja kirájzolni... Ezt nem tudtam. Thx az infót :) Nick: Zsolo007 ...
... Foglalkozás, hobby: 3D modellezés, játék :) ...
Hát nemtudom. Én azt látom hogy nagyon a TAból indulsz ki. Ez pedig nem TA sõt nem is TA2 csak valami olyasmi.
hahá minimapon nem tudsz navigálni ^^ hahá "SOKKAL" nagyobb? mirõl beszélsz? Tudok minimapon navigálni, de egyszerûbb kizoomolni, mint elballagni a képernyõ egyik sarkába és ott kattingatni. Arról beszélek, hogy a videókban látott sziget mindössze 1/16-a a legnagyobb mapoknak a készítõk állítása szerint. Errõl.
Több klikk = bizonytalanság... Most õszintén hányszor klikkeltél gyors 3-ast az egereddel? Mirõl beszélsz? Milyen 3 klikk? Világosíts fel kérlek, hol és mire kell 3 kattintás?
Látszik, hogy TA-n nevelkedett vagy LOL. Életemben nem TAztam.
Fal... A falnak 2 szerepe volt a TA ban.... Megint TAból indulsz ki. Ez nem TA.
Modellnek simán lehet felbontást adni, eccerûen a poligon rácson megjelölsz pontokat fontosságuk alapján, és a megejelenítés az adott távolságon látszó pontokat fogja kirájzolni... Ezt nem tudtam. Thx az infót :)
hahá minimapon nem tudsz navigálni ^^ hahá "SOKKAL" nagyobb? mirõl beszélsz? A TA-ba egy közepes mapon 500 egységes sereg volt az ami 2 fõs oszlopba átérte a mapot... gloális stratégia - lofsz Attól hogy zoomolhatsz az még nem jelent semmit.
Több klikk = bizonytalanság... Most õszintén hányszor klikkeltél gyors 3-ast az egereddel? A dupla klikkhez is csak azok vannak hozzászokva akiknek nem web stílusú a winjük, vagy sokat Commandos-oztak :) Lenne akkor inkább egy 3 állapotú kapcsoló, mint annak idején a TA-ban volt pl a fire hogy hold, return, fire at will, sokkal eccerûbben kezelhetõ, mint holmi hú most akkor 3 klill erre a csapatra és 2 arra... Mellesleg hogy klikkelsz 3-t egy vadászrepülõre?
Modellnek simán lehet felbontást adni, eccerûen a poligon rácson megjelölsz pontokat fontosságuk alapján, és a megejelenítés az adott távolságon látszó pontokat fogja kirájzolni...
Örülök, hogy szögletesek ;) Mert hûen tükrözi, hogy az emberek hülyék ahhoz hogy végiggondolják, hogyan lehetne ezen javítani ^^ Amit a doom3 ban próbáltak megcsinálni az simán jó lenne... Megint a felbontás... Ugye az elvi alap az, hogy veszek egy durván részletes modellt, és ráhuzok egy textúrát, majd abból csinálok egy speciális textúrát, ami egy kevésbé részletes modellen lefedei a butításból származó hibákat. Ezt meg kellene csinálni mondjuk 5-10 szinten és szevasz minden menne jól. Persze akkor a francnak sem kellene az Ati x1900XT sem a GF7900GTX, ami ugyebár must have...
Látszik, hogy TA-n nevelkedett vagy, azért kellhet a szõnyeg (legalább is TA-ból kra hiányzott), hogy ne legyen az, hogy porrá bombázod a földet is az épület alatt, de a következõ célra már csak egy bomber fordul rá. Eccerûen kell, hogy elég széles lyukat lehessen ütni a kerítésen...
Fal... A falnak 2 szerepe volt a TA ban, pontosan 1 de az 2 különbözõ típusra. A fal megállít. Hogy mit is? Alap esetben persze az egységeket. Ez szép és jó korrekt, amennyi cuccba egy olyan b nagy robot kerül felhúzod a kinai falat. Másrészt a fal megállította a lövedékeket. Miért is? Mert a TA-t quakerek írták ;) Ugyanis minden egység az ellenség lábához lõtt az AoE miatt. A telepített ágyúk élettartamát kb tízszer növelte meg ha volt körülöttük fal. Persze csak LoS fegyverek esetén. Szal a fal kell!
zt a globális stratégia fság meg nem is értem, most mi kizzomolsz és azt látod, amit a minimapon? Mekkora újdonság hurrá...
Akkor te nem értetted meg a lényeget. Az a lényeg, hogy SOKKAL nagyobb lesz a játéktér mint bármelyik eddigi rtsben, ezért kell ez a funkció, egyébként ha meg csak magát a minimapot váltaná le, már akkor is nagy újdonság, mert nekem spec mindíg is idegesítõ volt a minimapon navigálni, ez sokkal egyszerûbb.
Kellene valami távolság függést adni a modell "felbontásásnak", hogy amikor 50 km-rõl láccik akkor ne legyen olyan jól kidolgozott. EGyébként meg a modellt nem tudod változtatni, textúra minõsége javul egyre ahogy közelítesz. A másik meg az, hogy itt full grafot mutatnak, majd hülyék lesznek olyan beállításon futtatni, hogy távolról ronda...
Ez a több klikkes hülyeség pedig kimondottan idegesitõnek hallatszik igy elsõre. Kifejtenéd? Nem értem.
ha a hajóra ráközelitve kiderül, hogy az csak egy nagy kocka Örülj neki, hogy szögeltesek az egységek, ha nem azok lennének beszarna a géped :D. Egyébként meg nagyon erõs túlzás amit állítasz.
hogy a repik egymás fejére repülnek, ebben sem lesz szõnyegbombázás :( Elmondják, hogy különbözõ magasságokban repülnek, egyébként meg minek kéne szõnyegbombázás? Az egy csöppet elavult....
Látott valaki falat a videóban? Ha nem lesz fal kössék fel magukat! Fal? Az meg minek? Mit állít meg? Azt a nagy pókszerû robotot? vagy esetleg a nuke-ot? Hmm?
Meg jönnek ezek a tetves egységek 50 spec funkcióval, kezd kicsit el SC sedni a gém, amit nagyon nem kéne. 50 spec funkció?
Csákány sarlatánok. Kicsit szkeptikus vaok a gémmel kapcsolatban. Ez a több klikkes hülyeség pedig kimondottan idegesitõnek hallatszik igy elsõre. A videók biztatóak, bár kára nem értem minek a csili-vili 3D, ha a hajóra ráközelitve kiderül, hogy az csak egy nagy kocka... Ez a statik 3D nem túl jó strat gamáknak... Kellene valami távolság függést adni a modell "felbontásásnak", hogy amikor 50 km-rõl láccik akkor ne legyen olyan jól kidolgozott. Ezt a globális stratégia fság meg nem is értem, most mi kizzomolsz és azt látod, amit a minimapon? Mekkora újdonság hurrá... Amint a videóból láttam továbbra is megvannak a TA-ban felmerült gyermekbetegségek, pl, hogy a repik egymás fejére repülnek, ebben sem lesz szõnyegbombázás :( Látott valaki falat a videóban? Ha nem lesz fal kössék fel magukat! Az a legnagyobb strat. fegyver az egész TA-ban... Meg jönnek ezek a tetves egységek 50 spec funkcióval, kezd kicsit el SC sedni a gém, amit nagyon nem kéne. Szal lehet, hogy jól néz ki, meg ötletes meg minden, de nem tud a TA-hoz képest elõre lépni.
http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=11625652 itt a torrentlinka nagy felbontásúhoz , marha jó
nekem csak a low res-t ajánlja fel, regisztráció után , az is jó minõségû?
Nos hát igen. A sokszor ismétlõdõ dolgokra van megoldás szerintem. De nem is azzal van a baj, hanem ha túl konplikált az AI, azt már nehezebben viseli a CPU. Kíváncsi leszek, hogy mégis hogyan oldják meg.
Szerintem is mert a csata ott is folyik ahol te éppen nem tevékenykedsz. Több helyi csata lehet ahol több tucat egység harcol és a gyártás is elvileg folyik folyamatosan.
Reménykedem hogy nem fog akadni, még ezzel a géppel sem. Végülis amit nem látsz, nem kell tárolni... Reménykedjünk hogy értelmet nyer az "optimalizálás" szó.
Én egy géprendszerkövetelményre lennék kiváncsi:D:D
Arra azért kiváncsi leszek, mennyire lesznek értelmesek pl a saját egységek? Ilyen egységszám mellett ugyanis elég durva lenne mikrómenedzselni a tankjaimat/repülõimet/hajóimat. Azért elég esélyes, hogy jól megcsinálják majd :)
Ez büntet tuti lesz belõle jó minõségû videó is. Így mozgásban látva már sokkal hihetõbb amit elõször a képek csak sugaltak. Asszem ha megjelenik ismét magamra zárom a szobát egy heti élelemmel. :D
A böhöm tanktól többet vártam :)
elég ratyi minõség de a maga a game elég durvoid lessz szvsz, csak jönne már... :(
Szenzációsak a videók! CSak kár hogy ilyen szar a felbontásuk remélem megjelenik még jobb minõségbe is. Azt nem gondoltam volna hogy az az óriás lépegetõ ilyen pusztításra képes.
Az igaz hogy leírtam ott is. Köze talán annyi azért van, hogy ennek a játéknak a folytatásáról van itt szó ami még nem jelent meg és addig is.... Vagy nem?
Felmész a honlapra letöltöd valamelyik clienset. Feltelepíted és elindítod. Csinálsz magadnak egy accountot. Ezek után már lehet választani oldalt core vagy arm; amit késöbb már nem tudsz megváltoztatni max ha új accountot csinálsz. Van 3 fajta játék: friendly, training és igw. friendly: szerintem egyértelmû. training: azonos oldalon állók játszanak egymással (a játékban csak coreok vagy armok lehetnek). Ennek az a lényege hogy ha ilyet játszól akkor az eltelt idõk után kapsz training pontokat. Ez azért kell mert ahhoz hogy a rangod növekedjen ez is egy feltétel. Meg van adva hogy bizonyos ranghoz hány ilyen pont kell. igw: Intregalactic War. Ez a lényege az egésznek. Van egy galaxis térkép ahol bizonyos bolygókat armok másokat pedi corok uralnak. Azonban vannak bolygók amiken mind a ketten jelen vannak. Ezeken kell harcolni mind addig amíg a másik fajt ki nem szorítjuk 100%an. Itt a megnyert csatákért kapsz xp pontokat. Attól függ hogy mannyit hogy milyen pályán mennyi idõt és milyen ranguval játszol. Az xp pontok kellenek a rangokhoz (meg persze a training de azt sokkal könyebb összeszedni). Egy újabb rangot úgy lehet elérni hogy megvan a megfelelõ training pontod (ehhez nem kell sok elég ha játszol 1-2 ilyen meccset és máris egy ideig nem lesz vele problémád), kellõ xp pont és még az is megvan adva hogy hány gyõzelem kell.
http://www.phoenixworx.org/ - tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom
Úristen már mióta várom hogy legyen folytatás ! Ahogy elnézem itt is lesznek Krogoth szintû machinák:) Ha az arányokat nem rontják el tuti jó game lesz...
Szevasztok skacok! Nos hát, régen én is imádtam a játékot, csak hát nem volt net, és ilyen RIP-es verzsönben volt a játék, és valami miatt nem lehetett kijátszani. :D De szinte végigvittem az összes mission-tm amit lehetett. Nagyon odavoltunk a játékért. Heteket, hónapokat eltöltöttünk a játékkal, engem nagyon megfogott, fõleg az hogy földön, vízen, levegõben, elég nagy a változatosság.
Most pedig várjuk a beígért folytatást, aminek ütnie kell, nem elégszünk meg 90%-al. Ha tényleg sikeres lesz a játék, akkor természetesen megveszem.
ha honlapot is írsz...:)
honlapot is írok!!!! ujra is telepítettükhunta.atw.hu de ugysem megy!!!!valahol forumokban is talaltam ilyen hibákat és sokaknak nem ment!! a totalahoz van 3.1-van mind 2-õnknek azzal sincs baly !!!!!!!!!!!!!!HELP MEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
neten!!!!1000el!!!!!!!!!!!!!!!!!! de csak szeretnék!!!!Lécci adjatok pach linket!!!!! nem érted????? a haverommal csomószor próbáltuk a netes gémet de sem ip-re sem másra nem látjuk 1mást konfigom: XP professional,és a totalt TCP/IP-vel tolnánk persze! a beállításokkal tuti nincs baj mert minden hogy prábáltuk LÉCCI SEGÍTSETEK !!!! függõ vagyok!!!!!és 3x tuti végigvittem a singlet és honlapot írok
Nem egészen értem a dolgot, én tudok vele xp alatt multizni Telepítsd újra az egészet és próbáld úgy!
hÉ! valaki segítsen már!!!!!!!!!!!!! HELP HELP HELP!!!!!!!!! tudom ez a téma nem foglalkozik a sima(3.1) total annihilational de ha valaki +tudná mondani hogy miért nem lehet multizni vele XP alatt az légyszi irjon már! elõre is kössz: metaxa
(Jeux-France) Jeux-strategie felderítõ vadászai elkapták a Total Annihilation Atyját, az erdõben tiltott helyen tüzet rakott és pirított kolbászos hagymát eszegetõ Chris Taylor-t. Taylor azonnal mindent bevalott:
Jeux: Bányászat és nyersanyag felhasználás - megszakítás nélküli építéssel - ugyanaz lesz mint a TA-ban volt vagy pedig klasszikus megoldást hoztok, mint a Command & Conquer vagy Warcraft?
Chris Taylor: Ki nem fogyó ásványkincsek híve vagyok. Legyártod és beállítod egyszer a kitermelõ egységeket és utána többet nem kell vacakolni velük, csak ha megsemmisíti õket az ellenség. Új egységek gyártását pedig azelõtt megkezdheted, hogy összegyûlne rá az erõforrás.
Lesz olyan sokféle egység mint a Total Annihilationben volt? Természetesen. Az óriás egységek lábai között rohangáló kicsi egységek látványa pedig egészen új élményeket jelent majd.
Mely részekre helyeztél több hangsúlyt: rengeteg parancs kiadására rövid idõ alatt - új kezelõfelülettel - vagy a gépi intelligenciára vagy az egységek útvonalkeresésére? A globális stratégiai nézet a legnagyobb újítások egyike. Azután jön az óriási méretek adta masszív hangulat. A kezelõfelület pedig könnyedén összefogja az óriási területeken folyó harcokat.
Technológiai fejlõdési fa bonyolultabb lesz, mint a TA-ban látott "1.szint, 2. szint" módszer? Sokkal egyszerûbb. Bármely RTS rajongó azonnal elkezdheti a hadjáratot és keveset kell hozzá tanulnia.
Multiplayerre koncentrálsz inkább, mint a galaktikus háborús Boneyards volt vagy a szóló hadjáratokon lesz a hangsúly? Szólóban skirmish módban AI ellen harcolhatsz. Mindenki által várt multiplayer mód pedig eddig sehol nem látott meglepetésekkel szolgál majd jövõ tavasszal.
A Total Annihilationt erõsen kritizálták a kidolgozatlan háttértörténet miatt. Nem voltak továbbá videók a küldetések között. Reménykedhetünk bármi változásban ezen a téren? Rakat pénzünk van videojelenetek készítésére, de úgy gondoljuk, hogy azt a pénzt inkább a játszható részek fejlesztésére kellene költenünk.
Kamerát teljesen szabadon mozgathajuk majd? Egészen a stratégiai nézet magasságáig lehet kizoomolni. Látószöget is állíthatjátok. Mivel stratégiai játékról van szó, számítunk rá, hogy túlnyomórészt felülnézetben hagyjátok majd a kamerát.
Változatos klímát - záporesõ, hóesés - láthatunk-e majd? Váltakoznak az éjjelek és a nappalok? Idõjárás helyett inkább a terep érdekessé tételére koncentrálunk. Rengeteg izgalmas bolygótípus lesz. Gigantikus pályák mellett 30 perc alatt végighentelhetõ kisebb szinteket is beépítünk, ahol csomó mindent állíthattok a tereptõl kezdve a légi és tengeri harcokig.
Mikor adtok ki hivatalosan több infót a játékról és fõleg mikor lesz végre Supreme Commander tréler? Jövõ tavasszal az E3 alkalmával szeretnénk nagyban a nyilvánosság elé lépni.
Jeux újságíró arca ekkor felderül, mert finom falatot vesz észre maga mellett, az erdei tisztás szélén. Keze villámgyorsan lecsap a komótosan mászó lényre és felmutatja a zsákmányát: - Találtam itt a falevelek között egy jó kövér hernyót, meg szedtem elõbb ilyen cuki, piros fehér pöttyös fedelû gombákat. Megsütjük? Taylor szeme felcsillan a mennyei falatok láttán és elõvesz egy kisebb bográcsot: - Fõzzük meg õket! Kolbászos gombás hernyós hagymaleves a kedvencem! Rengeteg éhes csettintést meg gyomorkorgást lehet hallani ezután a tisztáson. A felderítõ kommandósokat elküldik rõzsét gyûjteni. Kisvártatva pattog a tûz, bugyborékolva fõ a leves, a bogrács köré gyûlt éhenkórászok meg átszellemült arccal szimatolgatják a mennyei illatokat..
FORRÁS:Hardwired.hu Írta: Sogun
Naja már rájöttem hogy mi volt a bibi de az eredeti jobban tetszik... jövöhétre megvan az egész teljes játék aztán akkor majd játszhatnénk 1et
ahoz amire õ rákérdezett, nem kell se az alap, se a kieg, se a patch se semmi..., ez egy full külön game amit fanok csinálnak, az összes egységgel megáldva, 3d-s is meg minden :)
nemértem a problémád kell hozzá az alapjáték .. ha akarsz plusz jó egységeket és pályákat ajánlom hogy a kiegészítõ lemezt is rakd fel, utána meg jöhet a 3.1 es patch ha mindez megvan ircen a ta.hu szobában néha összejövünk és játszunk...