Igen , a játék gerincét nem a grafika teszi, ha a hangok bénák és a legfontosabb, nincs hangulat, a story béna, az animációk unalmasak, akkor a játék elveszett. Ékes példa erre az Earth 2150, ami még mai szemmel is megkapóan néz ki, megjelenés után 3 évvel is még szaggatott mindenki gépén, mégis olyan kib.tt unalmas volt az egész hogy mindenki dobta a sarokba. Az emperor is láma volt szerintem. Ajánlom figyelmetekbe a WH40K : Dawn of wart: 3d rts, Kíváló hangulat és hangok, story a helyén van, és kiemelkedõ grafika. Egyébként nem kötelezõ a 3d, fõleg egy olyan játékhoz ahol játékosszám X 300 egység ütközik meg. Én végigjártam a TA sikerútját a kettõ kiegészitõn át, majd végül a TAUCP vel végzõdõen, valószínû sokan mások is, alapvatõen azt gondolom hogy nem fogja hozni a TA hangulatát. Ez minden gamere igaz volt eddig amihez több év múlva jött ki a 2. rész.
Szerintem a 2150 nagyon faxa játék, én ma is játszok vele, van ott hangulat, max neked nem jött be..(bár tény hogy a sorozat azelõtti darabjaival nem játszottam, szal nem tudom hozzámérni..)
Én annak örülök hogy végre ez lesz az elsõ rts amiben nem csak 1 egységet támadhatunk meg egyszerre.Biztos olvastátok a gs-ban ezt a 3 gombos trükköt.Mondjuk én ezt a már évekkel ezelött kitaláltam csak én úgy valósítottam volna meg hogy hasonlóan az egységeink kijelöléséhez a jobb gombbal az ellenfeleink egy halmazára is ráhúzhatunk egy keretetés azokat az egységeket a mieink egyenlõ arányban kezdik el támadni.Ez mondjuk a starcraftban igencsak jól jött volna.
MIlyen 3 gombos trükkrõl van szó? (nem mindenki vesz ám GS-t..) Magyarázd el pls!
Miután kijelölted az egységeidet ha egyszer klikkelsz rá az ellenséges egységre akkor ugyanúgy mint a sc ben az összes egységed azt támadja, ha kétszer akkor csak annyi egység amennyi épp el tudja intézni, ha háromszor akkor az egységeid a kijelölt ellenséges egység közelében lévõket is támadják.
keretes megoldás pedig régebben már volt gameben, mongyuk most meg nem mondom melyikben de ugy rémlik volt..., rádobtad keretet sok sok enemyre és mindet támadták össze vissza amig el nem fogytak :)
ezt ismeritek? ta továbbfejlesztése, ta2-ig el lehet vele ütni az idõt :)
Ha ez a játék megjelenik nagyot fog ütni.Olvastam a gamestar cikket és már nagyon várom.A c&c generals óta nem játsszottam jó valós idejû stratágiával.
Hajrá SC
légyszives segitsetek,a TA küldetés lemezét keresem,megvenném.
SAjnos nem lehet,de le lehet tölteni hozzá a Core Contingency egységeit, térképeit,de a kampányt sajnos én sem találtam meg CCdata.ccx CC-Features.ccx Btmaps.ccx CC-Units.ccx
Ezzel hogy a pék fülébe kell játszani csatlakozok 1 játékba rámegyek a a készre és mindig kidobvagyis betölti a játékot és utána dob ki
nemértem a problémád kell hozzá az alapjáték .. ha akarsz plusz jó egységeket és pályákat ajánlom hogy a kiegészítõ lemezt is rakd fel, utána meg jöhet a 3.1 es patch ha mindez megvan ircen a ta.hu szobában néha összejövünk és játszunk...
ahoz amire õ rákérdezett, nem kell se az alap, se a kieg, se a patch se semmi..., ez egy full külön game amit fanok csinálnak, az összes egységgel megáldva, 3d-s is meg minden :)
Naja már rájöttem hogy mi volt a bibi de az eredeti jobban tetszik... jövöhétre megvan az egész teljes játék aztán akkor majd játszhatnénk 1et
(Jeux-France) Jeux-strategie felderítõ vadászai elkapták a Total Annihilation Atyját, az erdõben tiltott helyen tüzet rakott és pirított kolbászos hagymát eszegetõ Chris Taylor-t. Taylor azonnal mindent bevalott:
Jeux: Bányászat és nyersanyag felhasználás - megszakítás nélküli építéssel - ugyanaz lesz mint a TA-ban volt vagy pedig klasszikus megoldást hoztok, mint a Command & Conquer vagy Warcraft?
Chris Taylor: Ki nem fogyó ásványkincsek híve vagyok. Legyártod és beállítod egyszer a kitermelõ egységeket és utána többet nem kell vacakolni velük, csak ha megsemmisíti õket az ellenség. Új egységek gyártását pedig azelõtt megkezdheted, hogy összegyûlne rá az erõforrás.
Lesz olyan sokféle egység mint a Total Annihilationben volt? Természetesen. Az óriás egységek lábai között rohangáló kicsi egységek látványa pedig egészen új élményeket jelent majd.
Mely részekre helyeztél több hangsúlyt: rengeteg parancs kiadására rövid idõ alatt - új kezelõfelülettel - vagy a gépi intelligenciára vagy az egységek útvonalkeresésére? A globális stratégiai nézet a legnagyobb újítások egyike. Azután jön az óriási méretek adta masszív hangulat. A kezelõfelület pedig könnyedén összefogja az óriási területeken folyó harcokat.
Technológiai fejlõdési fa bonyolultabb lesz, mint a TA-ban látott "1.szint, 2. szint" módszer? Sokkal egyszerûbb. Bármely RTS rajongó azonnal elkezdheti a hadjáratot és keveset kell hozzá tanulnia.
Multiplayerre koncentrálsz inkább, mint a galaktikus háborús Boneyards volt vagy a szóló hadjáratokon lesz a hangsúly? Szólóban skirmish módban AI ellen harcolhatsz. Mindenki által várt multiplayer mód pedig eddig sehol nem látott meglepetésekkel szolgál majd jövõ tavasszal.
A Total Annihilationt erõsen kritizálták a kidolgozatlan háttértörténet miatt. Nem voltak továbbá videók a küldetések között. Reménykedhetünk bármi változásban ezen a téren? Rakat pénzünk van videojelenetek készítésére, de úgy gondoljuk, hogy azt a pénzt inkább a játszható részek fejlesztésére kellene költenünk.
Kamerát teljesen szabadon mozgathajuk majd? Egészen a stratégiai nézet magasságáig lehet kizoomolni. Látószöget is állíthatjátok. Mivel stratégiai játékról van szó, számítunk rá, hogy túlnyomórészt felülnézetben hagyjátok majd a kamerát.
Változatos klímát - záporesõ, hóesés - láthatunk-e majd? Váltakoznak az éjjelek és a nappalok? Idõjárás helyett inkább a terep érdekessé tételére koncentrálunk. Rengeteg izgalmas bolygótípus lesz. Gigantikus pályák mellett 30 perc alatt végighentelhetõ kisebb szinteket is beépítünk, ahol csomó mindent állíthattok a tereptõl kezdve a légi és tengeri harcokig.
Mikor adtok ki hivatalosan több infót a játékról és fõleg mikor lesz végre Supreme Commander tréler? Jövõ tavasszal az E3 alkalmával szeretnénk nagyban a nyilvánosság elé lépni.
Jeux újságíró arca ekkor felderül, mert finom falatot vesz észre maga mellett, az erdei tisztás szélén. Keze villámgyorsan lecsap a komótosan mászó lényre és felmutatja a zsákmányát: - Találtam itt a falevelek között egy jó kövér hernyót, meg szedtem elõbb ilyen cuki, piros fehér pöttyös fedelû gombákat. Megsütjük? Taylor szeme felcsillan a mennyei falatok láttán és elõvesz egy kisebb bográcsot: - Fõzzük meg õket! Kolbászos gombás hernyós hagymaleves a kedvencem! Rengeteg éhes csettintést meg gyomorkorgást lehet hallani ezután a tisztáson. A felderítõ kommandósokat elküldik rõzsét gyûjteni. Kisvártatva pattog a tûz, bugyborékolva fõ a leves, a bogrács köré gyûlt éhenkórászok meg átszellemült arccal szimatolgatják a mennyei illatokat..
hÉ! valaki segítsen már!!!!!!!!!!!!! HELP HELP HELP!!!!!!!!! tudom ez a téma nem foglalkozik a sima(3.1) total annihilational de ha valaki +tudná mondani hogy miért nem lehet multizni vele XP alatt az légyszi irjon már! elõre is kössz: metaxa
neten!!!!1000el!!!!!!!!!!!!!!!!!! de csak szeretnék!!!!Lécci adjatok pach linket!!!!! nem érted????? a haverommal csomószor próbáltuk a netes gémet de sem ip-re sem másra nem látjuk 1mást konfigom: XP professional,és a totalt TCP/IP-vel tolnánk persze! a beállításokkal tuti nincs baj mert minden hogy prábáltuk LÉCCI SEGÍTSETEK !!!! függõ vagyok!!!!!és 3x tuti végigvittem a singlet és honlapot írok
honlapot is írok!!!! ujra is telepítettükhunta.atw.hu de ugysem megy!!!!valahol forumokban is talaltam ilyen hibákat és sokaknak nem ment!! a totalahoz van 3.1-van mind 2-õnknek azzal sincs baly !!!!!!!!!!!!!!HELP MEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
ha honlapot is írsz...:)
Szevasztok skacok! Nos hát, régen én is imádtam a játékot, csak hát nem volt net, és ilyen RIP-es verzsönben volt a játék, és valami miatt nem lehetett kijátszani. :D De szinte végigvittem az összes mission-tm amit lehetett. Nagyon odavoltunk a játékért. Heteket, hónapokat eltöltöttünk a játékkal, engem nagyon megfogott, fõleg az hogy földön, vízen, levegõben, elég nagy a változatosság.
Most pedig várjuk a beígért folytatást, aminek ütnie kell, nem elégszünk meg 90%-al. Ha tényleg sikeres lesz a játék, akkor természetesen megveszem.
Úristen már mióta várom hogy legyen folytatás ! Ahogy elnézem itt is lesznek Krogoth szintû machinák:) Ha az arányokat nem rontják el tuti jó game lesz...
http://www.phoenixworx.org/ - tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom
amíg nincs folytatás
Felmész a honlapra letöltöd valamelyik clienset. Feltelepíted és elindítod. Csinálsz magadnak egy accountot. Ezek után már lehet választani oldalt core vagy arm; amit késöbb már nem tudsz megváltoztatni max ha új accountot csinálsz. Van 3 fajta játék: friendly, training és igw. friendly: szerintem egyértelmû. training: azonos oldalon állók játszanak egymással (a játékban csak coreok vagy armok lehetnek). Ennek az a lényege hogy ha ilyet játszól akkor az eltelt idõk után kapsz training pontokat. Ez azért kell mert ahhoz hogy a rangod növekedjen ez is egy feltétel. Meg van adva hogy bizonyos ranghoz hány ilyen pont kell. igw: Intregalactic War. Ez a lényege az egésznek. Van egy galaxis térkép ahol bizonyos bolygókat armok másokat pedi corok uralnak. Azonban vannak bolygók amiken mind a ketten jelen vannak. Ezeken kell harcolni mind addig amíg a másik fajt ki nem szorítjuk 100%an. Itt a megnyert csatákért kapsz xp pontokat. Attól függ hogy mannyit hogy milyen pályán mennyi idõt és milyen ranguval játszol. Az xp pontok kellenek a rangokhoz (meg persze a training de azt sokkal könyebb összeszedni). Egy újabb rangot úgy lehet elérni hogy megvan a megfelelõ training pontod (ehhez nem kell sok elég ha játszol 1-2 ilyen meccset és máris egy ideig nem lesz vele problémád), kellõ xp pont és még az is megvan adva hogy hány gyõzelem kell.
ezt ha jól emléxem már leirtad a saját topicjában is..., ide nemtom minek , ennek a topicnak semmi köze hozzá...
Az igaz hogy leírtam ott is. Köze talán annyi azért van, hogy ennek a játéknak a folytatásáról van itt szó ami még nem jelent meg és addig is.... Vagy nem?
Szenzációsak a videók! CSak kár hogy ilyen szar a felbontásuk remélem megjelenik még jobb minõségbe is. Azt nem gondoltam volna hogy az az óriás lépegetõ ilyen pusztításra képes.
elég ratyi minõség de a maga a game elég durvoid lessz szvsz, csak jönne már... :(
Ez büntet tuti lesz belõle jó minõségû videó is. Így mozgásban látva már sokkal hihetõbb amit elõször a képek csak sugaltak. Asszem ha megjelenik ismét magamra zárom a szobát egy heti élelemmel. :D
Arra azért kiváncsi leszek, mennyire lesznek értelmesek pl a saját egységek? Ilyen egységszám mellett ugyanis elég durva lenne mikrómenedzselni a tankjaimat/repülõimet/hajóimat. Azért elég esélyes, hogy jól megcsinálják majd :)
Én egy géprendszerkövetelményre lennék kiváncsi:D:D
Reménykedem hogy nem fog akadni, még ezzel a géppel sem. Végülis amit nem látsz, nem kell tárolni... Reménykedjünk hogy értelmet nyer az "optimalizálás" szó.
Szerintem is mert a csata ott is folyik ahol te éppen nem tevékenykedsz. Több helyi csata lehet ahol több tucat egység harcol és a gyártás is elvileg folyik folyamatosan.
Nos hát igen. A sokszor ismétlõdõ dolgokra van megoldás szerintem. De nem is azzal van a baj, hanem ha túl konplikált az AI, azt már nehezebben viseli a CPU. Kíváncsi leszek, hogy mégis hogyan oldják meg.
nekem csak a low res-t ajánlja fel, regisztráció után , az is jó minõségû?
http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=11625652 itt a torrentlinka nagy felbontásúhoz , marha jó
Csákány sarlatánok. Kicsit szkeptikus vaok a gémmel kapcsolatban. Ez a több klikkes hülyeség pedig kimondottan idegesitõnek hallatszik igy elsõre. A videók biztatóak, bár kára nem értem minek a csili-vili 3D, ha a hajóra ráközelitve kiderül, hogy az csak egy nagy kocka... Ez a statik 3D nem túl jó strat gamáknak... Kellene valami távolság függést adni a modell "felbontásásnak", hogy amikor 50 km-rõl láccik akkor ne legyen olyan jól kidolgozott. Ezt a globális stratégia fság meg nem is értem, most mi kizzomolsz és azt látod, amit a minimapon? Mekkora újdonság hurrá... Amint a videóból láttam továbbra is megvannak a TA-ban felmerült gyermekbetegségek, pl, hogy a repik egymás fejére repülnek, ebben sem lesz szõnyegbombázás :( Látott valaki falat a videóban? Ha nem lesz fal kössék fel magukat! Az a legnagyobb strat. fegyver az egész TA-ban... Meg jönnek ezek a tetves egységek 50 spec funkcióval, kezd kicsit el SC sedni a gém, amit nagyon nem kéne. Szal lehet, hogy jól néz ki, meg ötletes meg minden, de nem tud a TA-hoz képest elõre lépni.
zt a globális stratégia fság meg nem is értem, most mi kizzomolsz és azt látod, amit a minimapon? Mekkora újdonság hurrá...
Akkor te nem értetted meg a lényeget. Az a lényeg, hogy SOKKAL nagyobb lesz a játéktér mint bármelyik eddigi rtsben, ezért kell ez a funkció, egyébként ha meg csak magát a minimapot váltaná le, már akkor is nagy újdonság, mert nekem spec mindíg is idegesítõ volt a minimapon navigálni, ez sokkal egyszerûbb.
Kellene valami távolság függést adni a modell "felbontásásnak", hogy amikor 50 km-rõl láccik akkor ne legyen olyan jól kidolgozott. EGyébként meg a modellt nem tudod változtatni, textúra minõsége javul egyre ahogy közelítesz. A másik meg az, hogy itt full grafot mutatnak, majd hülyék lesznek olyan beállításon futtatni, hogy távolról ronda...
Ez a több klikkes hülyeség pedig kimondottan idegesitõnek hallatszik igy elsõre. Kifejtenéd? Nem értem.
ha a hajóra ráközelitve kiderül, hogy az csak egy nagy kocka Örülj neki, hogy szögeltesek az egységek, ha nem azok lennének beszarna a géped :D. Egyébként meg nagyon erõs túlzás amit állítasz.
hogy a repik egymás fejére repülnek, ebben sem lesz szõnyegbombázás :( Elmondják, hogy különbözõ magasságokban repülnek, egyébként meg minek kéne szõnyegbombázás? Az egy csöppet elavult....
Látott valaki falat a videóban? Ha nem lesz fal kössék fel magukat! Fal? Az meg minek? Mit állít meg? Azt a nagy pókszerû robotot? vagy esetleg a nuke-ot? Hmm?
Meg jönnek ezek a tetves egységek 50 spec funkcióval, kezd kicsit el SC sedni a gém, amit nagyon nem kéne. 50 spec funkció?
hahá minimapon nem tudsz navigálni ^^ hahá "SOKKAL" nagyobb? mirõl beszélsz? A TA-ba egy közepes mapon 500 egységes sereg volt az ami 2 fõs oszlopba átérte a mapot... gloális stratégia - lofsz Attól hogy zoomolhatsz az még nem jelent semmit.
Több klikk = bizonytalanság... Most õszintén hányszor klikkeltél gyors 3-ast az egereddel? A dupla klikkhez is csak azok vannak hozzászokva akiknek nem web stílusú a winjük, vagy sokat Commandos-oztak :) Lenne akkor inkább egy 3 állapotú kapcsoló, mint annak idején a TA-ban volt pl a fire hogy hold, return, fire at will, sokkal eccerûbben kezelhetõ, mint holmi hú most akkor 3 klill erre a csapatra és 2 arra... Mellesleg hogy klikkelsz 3-t egy vadászrepülõre?
Modellnek simán lehet felbontást adni, eccerûen a poligon rácson megjelölsz pontokat fontosságuk alapján, és a megejelenítés az adott távolságon látszó pontokat fogja kirájzolni...
Örülök, hogy szögletesek ;) Mert hûen tükrözi, hogy az emberek hülyék ahhoz hogy végiggondolják, hogyan lehetne ezen javítani ^^ Amit a doom3 ban próbáltak megcsinálni az simán jó lenne... Megint a felbontás... Ugye az elvi alap az, hogy veszek egy durván részletes modellt, és ráhuzok egy textúrát, majd abból csinálok egy speciális textúrát, ami egy kevésbé részletes modellen lefedei a butításból származó hibákat. Ezt meg kellene csinálni mondjuk 5-10 szinten és szevasz minden menne jól. Persze akkor a francnak sem kellene az Ati x1900XT sem a GF7900GTX, ami ugyebár must have...
Látszik, hogy TA-n nevelkedett vagy, azért kellhet a szõnyeg (legalább is TA-ból kra hiányzott), hogy ne legyen az, hogy porrá bombázod a földet is az épület alatt, de a következõ célra már csak egy bomber fordul rá. Eccerûen kell, hogy elég széles lyukat lehessen ütni a kerítésen...
Fal... A falnak 2 szerepe volt a TA ban, pontosan 1 de az 2 különbözõ típusra. A fal megállít. Hogy mit is? Alap esetben persze az egységeket. Ez szép és jó korrekt, amennyi cuccba egy olyan b nagy robot kerül felhúzod a kinai falat. Másrészt a fal megállította a lövedékeket. Miért is? Mert a TA-t quakerek írták ;) Ugyanis minden egység az ellenség lábához lõtt az AoE miatt. A telepített ágyúk élettartamát kb tízszer növelte meg ha volt körülöttük fal. Persze csak LoS fegyverek esetén. Szal a fal kell!
Hát nemtudom. Én azt látom hogy nagyon a TAból indulsz ki. Ez pedig nem TA sõt nem is TA2 csak valami olyasmi.
hahá minimapon nem tudsz navigálni ^^ hahá "SOKKAL" nagyobb? mirõl beszélsz? Tudok minimapon navigálni, de egyszerûbb kizoomolni, mint elballagni a képernyõ egyik sarkába és ott kattingatni. Arról beszélek, hogy a videókban látott sziget mindössze 1/16-a a legnagyobb mapoknak a készítõk állítása szerint. Errõl.
Több klikk = bizonytalanság... Most õszintén hányszor klikkeltél gyors 3-ast az egereddel? Mirõl beszélsz? Milyen 3 klikk? Világosíts fel kérlek, hol és mire kell 3 kattintás?
Látszik, hogy TA-n nevelkedett vagy LOL. Életemben nem TAztam.
Fal... A falnak 2 szerepe volt a TA ban.... Megint TAból indulsz ki. Ez nem TA.
Modellnek simán lehet felbontást adni, eccerûen a poligon rácson megjelölsz pontokat fontosságuk alapján, és a megejelenítés az adott távolságon látszó pontokat fogja kirájzolni... Ezt nem tudtam. Thx az infót :)
[quote="Zsolo007"] Hát nemtudom. Én azt látom hogy nagyon a TAból indulsz ki. Ez pedig nem TA sõt nem is TA2 csak valami olyasmi. Mivel a szellemi õs közös, sõt a név csupán szerzõi jogi bonyodalmak miatt lett Supreme Commander, joggal lehet azt mondani, hogy ez a gém a TA2, csak nem õgy hívják...
[quote="Zsolo007"] hahá minimapon nem tudsz navigálni ^^ hahá "SOKKAL" nagyobb? mirõl beszélsz? Tudok minimapon navigálni, de egyszerûbb kizoomolni, mint elballagni a képernyõ egyik sarkába és ott kattingatni. Arról beszélek, hogy a videókban látott sziget mindössze 1/16-a a legnagyobb mapoknak a készítõk állítása szerint. Errõl. zoomolgass csak...
[quote="Zsolo007"]Több klikk = bizonytalanság... Most õszintén hányszor klikkeltél gyors 3-ast az egereddel? Mirõl beszélsz? Milyen 3 klikk? Világosíts fel kérlek, hol és mire kell 3 kattintás? 90 - es üzenet, éppen a te kérdésedre válasz ;)
[quote="Zsolo007"]Látszik, hogy TA-n nevelkedett vagy LOL. Életemben nem TAztam. nem biztos hogy értetted a mondatba rejtett iróniát
[quote="Zsolo007"]Fal... A falnak 2 szerepe volt a TA ban.... Megint TAból indulsz ki. Ez nem TA. Asszem erre már válasoltam is ;)
[quote="Zsolo007"]Modellnek simán lehet felbontást adni, eccerûen a poligon rácson megjelölsz pontokat fontosságuk alapján, és a megejelenítés az adott távolságon látszó pontokat fogja kirájzolni... Ezt nem tudtam. Thx az infót :) Nick: Zsolo007 ...
... Foglalkozás, hobby: 3D modellezés, játék :) ...
faxom ebbe a hülye quote-ba, sal pardon a tagolás miatt
quote
Még csak kezdõ modellezõ vagyok ;) alig fél éve kezdtem.
zoomolgass csak... Nem értelek
nem biztos hogy értetted a mondatba rejtett iróniát Egyáltalán nem vettem iróniának, egy írott szövegbõl smilyek nélkül nehezen lehet rájönni, hogy irónia e vagy sem, de így már értem ;).
Mivel a szellemi õs közös, sõt a név csupán szerzõi jogi bonyodalmak miatt lett Supreme Commander, joggal lehet azt mondani, hogy ez a gém a TA2, csak nem õgy hívják...