sry...látom nagyon húzza a fórumot, át is méreteztem õket:
ha már így meg a képezés, énis beszállok :) amúgy én már leszedtem a pre-loadoltam a game-et, most jött le a HL2: Episode One pre-loadja is, márcsak lenne megjelenés, és akkor lerántom :) (jó kis tört steam, tutira mûxik :)) na képek:
Na bazdmeg szörny is lesz benne?Na ez már nem jó.De a game az jó!
Hardwired:
"Bearanyozódott a Sin elsõ epizódjának lemeze, mégha enyhe képzavarról van is szó egy digitálisan terjesztett játék esetén. A preload meg is indult a mai napon, május 10-én, magyar idõ szerint este 6 órakor nyílik meg a játék. "
Szvsz elég korrektûl néz ki, inkább legyen egy tartalmas játék közepes grafikával, mint közepes játék látványos grafikával (arra ott volt a FarCry és ott lesz a Crysis).
Amúgy megnéztem a Sin 1. - Steamet... hát... elég érdekes visszanézni a csaknem évtizedes grafikát, és belegondolni, hogy akkoriban mennyire el voltam szálva tõle. De a játékélmény azért megvan, igaz hullafáradtan értem haza tegnap a melóból fél tizenegykor, de másfél órát elszórakoztam vele, úgy, hogy a végén statáriánus módszerekkel sikerült csak elparancsolnom magamat a gép mellõl. :)
SiN Episode 1: Emergence GOLD [2006. április 27. @ 08:54 - ZeroCool] Nos, végre valahára elkészült a Ritual játéka, a már hosszú évekkel ezelõtt megjelent SIN folytatása. A Valve által megalkotott Source engine-t alkalmazó SiN Episode 1: Emergence, ahogy a neve is mutatja egy sorozat része, az újabb epizódok szépen folyamatosan elérhetõek lesznek, például Steamen keresztül. A megjelenés napja pontosan május 1, az idei E3 legelsõ napja. Addig próbáljuk meg kibírni valahogy...
Gondoltam, hogy ez lehet a helyzet. Mindegy, nincsenek nagy elvárásaim a játékkal szemben, így nem is fogok nagyon csalódni benne.
Animációk alapján akár egy szimpla Half-Life 2 mod is lehetne, ami meg a legviccesebb volt az eddigi gameplay videókban, hogy minden sarkon volt az ellenfél mellett egy robbanó hordó.
To clarify, SiN 1.12 is the Steam version of SiN. Aside from some minor asset tweaks, a new sound system, a new video playback system, minor modifications to the network protocol and support for Steam, there are no additional changes from SiN 1.11.
Szvsz a Sin felújított változata sem lesz Source motorra átültve, csak elérhetõ lesz a Steam-en keresztül.
Hát a Hl1 source erõs tulzás, maradjunk annyiban van benne pár shéder ami feldobja... szvsz vakítás volt az egész. Én rettentõen örülnék egy full! Sin reméknek ami teljesen ujra van írva a Source motor alá... Ugyhiszem sokna nem ismerték a Sin-t, és biztos vagyok benne nagy bevételi lehetõség rejlene benne egy esetleges ujraírt felújított kiadásból. De ez csak egy szép álom:)
A SIN Episodes igen, de én az eredeti SIN-rõl beszélek, ami anno Quake2 motorral jött ki, ha jól emlékszem, és volt róla szó, hogy esetleg lesz SIN Source, ahogy az eredeti Half-Life esetében...
Valve announced that it will soon start pre-loading Ritual Entertainment's episodic FPS SiN Episode 1: Emergence via its Steam online delivery system. One month before its release Valve will also preload and launch the first in a series of its own episodic Half-Life 2: Episode One. Counter-Strike: Source will get 2 new player models and an HDR enabled version of de_dust, while Day of Defeat: Source is due for a new map that will introduce a new gameplay mode.
A Ritual megint halaszt. A hivatalos fórumokban Michael Russell "minõségbiztos" hátrálásra kényszerítette a várakozásban megfáradt és agresszív rajongókat: annyit mondhatok, hogy ok nélkül nem odáznánk a megjelenést, ha a végeredmény megfelelõ lenne a játéknak, a játékosoknak és a Ritualnak egyaránt.
A legközelebbi megjelenés: valamikor májusban.
Na ez igen brutális kis videó, úgy tünik méltó utódja lesz a SiN-nek. :)
unrealben is volt már :) de tényleg jó kis videót adtak most ki.
We have the following that have been announced on the plate:
SiN 1.12, aka Original SiN. This is the original game in the original engine.
SiN Episodes. This is the Source-powered episodic release. While we have the major arc planned across multiple episodes, we only have Episode 1 in active production and Episode 2 in pre-production.
SiN: Source. This is the Source-port of original SiN, and is currently on hold while we finish SiN Episodes and SiN 1.12. Not sure when work on this will pick up.
Az már akkor biztos, hogy lesz SIN-Source? Mert az eddig olvasottakból nekem nem volt egyértelmû, hogy az alapjátékot adják-e az Epizódokhoz, avagy a Source motoros változatát.
Ne rakd fel. Nagy csalódás lenne :) Nekem legalábbis az volt. De ettõl függetlenül anno én is tátott szájjal toltam végig, meg a kieget is. Annyira megfogott a hangulata.
"A Shacknews egyik felfedett olvasója szabadidejében a Ritualnak dolgozik, így elsõkézbõl tudhatjuk meg mi és miért megy végbe a cégnél. Értesülései szerint március közepe a kitûzött megjelenés, de személy szerint mindent megtesz, hogy idõ elõtt, polírozás nélkül semmiképp se adják ki. Ezért, ha csúszik mindenki tudja, kinek kell elrabolni a kutyáját és kövér váltságdíjat követelni cserébe.
A játékhoz adják az eredeti SiN-t, azonnal játszhatjuk, felkészülhetünk az elõzményekbõl. Az Episodes sokkal, de sokkal szebb, mint amit a CES-en leadott remegõkezû videokon láthatunk. Egyáltalán nem úgy néz ki, mintha HL2 modot öntenének a nyakunkba - na azért!
A SiN Episodes többjátékos módja valamikor a második epizód környékén érkezik, s terveznek kooperatív módot is, de még nem biztosak benne, hogy kell-e a népnek. Arrrggghhh, az egyik biztos jele egy játék halálának, ha ilyen kijelentéseket tesznek...
Elexis kecsesen fog mozogni. Legalább annyi csont lesz benne, mint egy DOA4-es jánykában.
S végül: készül az új SiN anime. Az elsõ állítólag nagyot kaszált a pénztáraknál." / Hardwired
Jöhetne már valami izgalmasabb... Az elõdöt pont azért szerettem, mert változatos volt, mind helyszínek-, mind pedig ellenfelek és npc-k tekintetében (fõleg a kor játékai fényében!!! - és a játékmenet sem csak a szokáasos FPS-félét hozta!!!), nade ma DeusEx és társai után már nekem az eddigi képek alapján csak tucatmûnek tûnik egyelõre sajnos...
persze egyértelmû, csak nemszeretem ha valvét istenitik hogy milyen ügyes a fizikája a hl2õnek mer sok embernek hl2=fizika ami nemteljes mértékben az õ érdemük és igen Keksz Péjn kettõben is nagyon jóvolt!
ÖÖÖ, MELLÉKESEN MEGJEGYZEM A hAVOK MOTORT KI IS KELL HASZNÁLNI, TÖBB JÁTÉKBAN BENNE VOLT MÁR, DE ENNYIRE ELTALÁLVA NEM SOK GÉMBEN, MONDJUK A mp2-BEN IS ÜTÕS VOLT...
azert ez ilyen formaban nem igaz, senki mas nem dolgozott azon annyit mint a valve, ezert is hatasosabb joval mint a tobbi jatekban ahol 2 dobozt lehet csak errebbtolni.
The physics, based on the Havok physics engine but almost entirely gutted and rewritten, allow for an extra dimension of interactivity in both single player and online environments. Character death can now be handled by ragdoll physics, and many physically simulated objects can exist in a map without notable performance hits. Source also provides sophisticated vehicle physics including torque, power, gears, tire material, suspension and mode. Multiple players can be in the same vehicle, but this feature has yet to be used.
havok régóta van hl2 elõtt is csomo gémben ugyan ilyen fizika volt és van ugyan ugy mint a sourcében szal nemkell istenitani ezt a surce motort mert a havok felelõs a fizikáért amit nem a valve csinált..
Vettek bele havokot, de rendesen beledolgoztak az evek alatt a motorjukba, igy van remek jarmukod is benne.
Wheels slip and skid Realistic suspensions with springs on each wheel Realistic leaning during acceleration/deceleration and turning Individually tunable parameters such as horsepower, gearing, max speed, shift speed, tire material, tire friction, spring tension/dampening etc. Multiple players in a vehicle in multiplayer Hovercraft support for cheaper simulation
Most ezt nem vágom teljesen részletekbe menõen, de mintha a Havok-ot a Source számára licencelték volna. Mindenestre a Source része egy fizikai motor is, hiszen a CS:S vagy a DoD:S esetén nincs említve a Havok, de fizika azért van ott is rendesen... (
En arra szamitok hogy jovore ilyenkor mar mind2 jatekbol lesz 3-3 epizod (hacsak nem bukik el nagyon ez az otlet), ezt ilyen tempoban kellene majd csinalni.
A képeken zombik nem láthatóak, de tudjuk, hogy a bájos kis Elexis boszorkánykonyhájából biztos kikerül majd pár rútság. A jármûvek megint érdekes kérdés. A Source engine "szereti" a jármûveket, elég jó kis fizikája van, tehát az alap adott. Az lesz csak a kérdés, hogy a vezethetõ jármûvek mikor jelennek meg a játékban (már az elsõ epizódban, vagy csak késõbb)?
Remélem nem lesz teleszórva zombikkal meg rovarokkal...az ilyesmitõl már régóta herótom van... Vezethetõ jármûvek már az eredeti SIN játékban is voltak, jó lenne, ha esetleg ebben már belsõnézetbõl is lehetne vezetni õket, s némi fizikát is kapnának - no de nem amolyan holdbéli rongybabafizikát! :)