Akiknek men megy:feltettem a csávesz beszéde utáni mentése IDE.
DE!Mentés cseréknél elvileg törlõdik a stat,szal olyan mintha újra kezdenéd a játékot,mármint a nehézséget illetõen,és a mentés update 1-el készült,bár ez elvileg tökmind1.Ja meg a csávesz beszéde után a piros-ruhás csaj is elmond egy hegyi-beszédet,arról hogy nem mérget fecskendezett beléd hanem vmi mást ami kihozza az igazi énedet bla,bla,bla.A nehézségi szint(vagyis a challenge) meg kb 80-85%-ra lett felhúzva.
Igen, erre a blurra már utaltam, de ma nincs. éa ahogy én saccolgattam neki, aki a filmekkel példálózott hogy a 25FPS-es film olyan mint a 60FPS-es játék... Amúgy én is mmindíg mindent highre állítok, aztán lesz annyi FPS amennyi lesz. Ha meg enm akkor nem játszok vele amíg nem lesz új gép.
Nem véletlenül írtam, hogy az emberek nagy többsége. A PC-n a grafikai beállításoktól függ az, hogy hány FPS-t kapsz, és általában a nagynevû játékok többsége még az adott idõben kellõen komoly vason sem mutatnak 60 fps körüli értéket teljes részletességû grafika mellett. A játékosok beállítanak tehát egy olyan grafikai szintet, amivel a gépükön érzésük szerint élvezhetõen tudnak játszani. Ez az érték általában 25-45fps környékén tendál, nem pedig 60 vay 100 fps környékén.
Ami engem illett, én a grafikai minõség rabja vagyok, már Radeon 8500-on is 8x vagy 16x AF és ha lehetett 2x vagy 4x FSAA mellett játszottam még a CS-t is. Ebbõl sejthetõ, hogy ritkán láttam az FPS mutatón 60-as érték körüli számot. Nekem kiváló kell - a grafikai minõség terén. :) Természetesen tisztába vagyok vele, hogy ezzel hátrányban vagyok a multi-FPS játékokban, de különösebben nem érdekel. Szórakozni akarok én, nem veszem tehát vérkomolyan a játékot, és nem fogok agyvérzést kapni, meg billentyûzetett a falon széttörni, amikor valaki 3 fraggal megelõzõtt. :)
Ami azt illeti, a tökéletesen folyamatos képhez elég a 25Hz is, csak akkor a képet meg kell kicsit "bolondítani". E téren várjuk ugye már egy ideje a rendesen megcsinált és jól mûködõ motion blur-t...
Az 1.-rõl a végtelenségig vitázhatunk. Bár ez inkább fogalomzavar. Mi a jó, az elfogadható, a kiváló? Neked kiváló kell vagy efogadható? ..... A 2.-ra meg annyit hogy az TFT-k se véletlen 60Hz-esek, nem pedig 25, mert 60-nál van tökéletesen folyamatos kép, nem 25-nél, azt meg próbáltam leírni hogy miért...
1.: a "progamereken" kívûl az emberek nagy többsége számára tökéletesen játszható szint az valahol a 30fps környéke körül van. Ekkor már kellõen folyamatos a kép és a játék is a játékos számára.
2.: a megjeleníthetõ FPS függ a monitor képfrissitésétõl is. A TFT-k 60 vagy 75Hz-es képfrissitéssel dolgoznak, vagyis másodpercenként ennyiszer változhat a kép a kijelzõn. Tehát hiába van akár 300 Fps-ed, a kijelzõn látható kép csak 60x vagy 75x változik.
Nah. Mentettem úgy hogy még nem zárult be mögöttem az erõtér, rebuildeltetés után nem jön el az ember a monitor elõl se. Mentettem beszéd közben, az eleje felé, rebuildeltetés után meghal. Ha visszaírom az ai_disable 0-át akkor megindul, de az asztalhoz érve ottragad (mikor a fecskendõt hozná) Mentettem a beszéd vége felé, rebuildeltetés után szintén csak ai_idsable 0-val indul meg, és ugyanúgy lefagy azon a bizonyos ponton ahol legelõször is (majd találkozunk...)
Maddox mindíg tudja hogy bassza fel az embert és hogy basszon el egy releaset. :) Most a Sin-el is meg kellett csinálni mint annakidelyén a HL2-val hogy egy kicsit régebbi engine buildbõl venni a crackelt fileokat, aztán gyors bugfixben utánnaküldeni 1 nappal az új ddl-t. Bár igaz itt a steames verzió is bugzik. Pedig úgyis nukelik a releaset és hiába lettek így õk az elsõk... Amúgy ennyi azoknak a fileoknak a mérete amikhez hozzányúltak. GFC-en belül persze csak az adott szakaszokat patchelik, ezért jó a Steam filesystem...
Neked így ment? 2X is megcsináltam az utólsó autosavetõl indulva, beszéd közben mentve és rebuildeltetve. Ha már az autosavetõl rebuildeltetve indulok akkor pedig már a beszédjelenet sem indul el, a monitor elõtt fagy meg. A bugfix fennvan, most letöltöm még a 275Mb-os update1-et is, hátha...
Akkor még1-szer:miközben beszél a csávesz quicksavelsz,kilépsz,az autoexec.cfg-ben átírod a norebuild-os sort 1-rõl 0-ra,betöltöd a quicket,és elvileg jónak kell lennie,tehát továbbmegy,kinyalik az ajtó,elmented,kilépsz a 0-t vissza 1-re.Meg ez elõtt persze legyen fenn a bugfix,meg az a bizonyos 3 sor az autoexecben,egészen pontosan ezek: ai_disable "0" ai_norebuildgraph 1 ai_resume
Én szimplán nem jutok ennél tovább, nem az a bajom hogy késõbb is ezt írkálja. Bár nem igazán értem azt a hsz-t, de ezt vettem ki belõle. Betöltöm a játékot norebuild 0-val, reuildol, meghal minden. Bármit írok a knozolba, vagy mentem le ezt és indítok újra nore 1-el, halott. Ha nore 1-el indíotok és megyek akkor elindul a duma, de megintcsak megfagy a beszéde végén.
Tehát a lényeg hogy ekll az a tökéletes 60FPS. Az meg úgy jön ssze ha van egy gép ami minden elképzelhetõ játékhelyzetben ad 60-at, egy ilyen gép bõven képes az átlag 100-ra is. Ott 100-ra teszed maxFPS-t vagy benyomod a V-sayncet és sosem lesz gondod abból hogy változik az egérézékenység, egyebek.
Valaki mondja már meg mit csináljak egy halott játékkal. Nem jut tovább, megáll a hang és az emberek, semi konzolparancs nem segít. LEtöltés után a winrar sfv-zett, nem hibás a játékpéldányom, legfeljebb maga a Provision release, de néztem az oldalukat és senki nem panaszkodik, nincs semmi fix vagy update.
FIgyelj. A film és a játék FPS-e teljesen összemérhetetlen. Tudod miért? 2 fõ ok. - A filmkockákat egyenletesen veszed fel. 1 mp alatt 25-ször nyílik ki a zárrés, pontosan minden 1/25-öd másodpercben rögzül egy kocka, egyenletesen. Játék közben meg ahogy épp sikerül ide-oda torlódni az adatnak CPU, RAM, VGA-RAM, GPU, alaplapi chipset, mittomén mikor hol hogy milyen összevissza akadozva jut el a monitorra. Ezeket az apró torlódásokat, akadásokat többnyire nem vesezd észre, mert a szemed nem képes felfogni, hisz ezek a másodperc tört részei amíg ezzel kinlódik a gép. De ha 25 képkocka kellett a folyamatos filmhez, akkor egy ilyen egyenetlen folyamatnál már lagalább 30, de mivel az egeret is statikusan rángatod, inkább 35 képkocka kell. He eddig elfogadod hogy tegyük 35-re a minFPS-t (a minimumot ami mindíg kell a tényleg folyamatos képhez) akkor jön a következõ: -Állítsd meg egy adott képkockánál a filmet, végj ki egy kockát és nézd meg hogy sokkal maszatosabbnak látod mint mikor ketyegett a film. Miért? Mikor exponál a kamera (legyen az digitális vagy kémiai filmszalagos) akkor a minden 1/25-öd másodpercben nyíló zár nem csak egy tökéletes pillanatra nyílik, ami épp elég hogy bátki számára meghatározhatatlan tökéletes képet rögzítsen. Nem, már számodra is látható hogy a vonalak mellett nagyon halványan ott a vonal árnyképe, amin azt látod hogy hol lesz majd a vonal a következõ látható pillanatban. És itt ahogy ketyeg a tökéletesen egyneletes, minden 1/25-öd msodperce 1 képet dobó film ez már felé legalább 40FPS-el, hisz minden képkocka hordoz egy átmeneti képkockát ami a valóságban sosem jelenik meg. Persze ez is statikus, nem mindíg tökéletes átmenetet képez az árnykép, azért nem 50, csak 40.
Akkor számoljunk: 25-rõl 35-öt adtunk arra hogy foyamatos legyen a gépen renderelt kép ami épp csak összetorlódik, nem rögzített 125 exponálású, aztán 25 helyett 40-et arra hogy átmeneti képkockás. Akkor ez így 25*(35/25)*(40/25)=1,4*1,6*25=56 Én azért adtam ilyen saccokat hogy szép törteket adjon a számolás, így 56FPS-t kaptunk, amit leszögezek minFPS-ben értendõ gépeknél, és ha itt esik, felszökik akkor bukik minden és az említett torlódás is lehet akár 25 helyett 40FPS igényû, ami már jócskán 60 fölé kérõdzik. Ezért kell átlag 100FPS, hogy mindíg 60 fölött lény és sose kelljen túltorlódni, mittomén. Most az egész délelõttöm nem álozom rád hogy ezt bizonyítsam és szakszavakkal felytsem ki, de értem?
Meg tudnátok dobni egy letöltési címmel? Elõre is köszi.
Õõõ,ezt most nem értem,az elejét nekem akartad írni?Merthogy lehet a nickemben pro van de "pro gamer" ettõl még nem vagyok,sõt nagyon nem vagyok az vagy hogy mondjam,amúgy ezeket inkább csak a filmes tapasztalatok/tények után írtam,mert ez onnan származik(mármint a frame/sec).Ott 24 képkocka/sec-el vesznek fel és annyival is játszák le természetesen,régi filmeknél nem így volt,ott kevesebbel vették fel,viszont gyorsabbal játszották le(ezért tûnnek gyorsabbnak és furcsának azok a filmek).Elhiszem én nektek hogy jobb a több,szal csak azért kérdeztem meg ezt eleve mert már untam hogy mindenki azzal jön hogy neki milyen szar mert lemegy 100 alá az efpéess,Úúúúriseten csak a szívükre ne menjen
#894:na azért ezt ne,a szavak kiforgatása nem ér(amúgy a szemnek/agynak olyan hogy kép/sec természetesen nincs,csak azért látod szaggatottnak mert késik az információ,hiszen az agy egy folyamatot dolgoz fel,nem pillanatokat,mert ha szó szerint vesszük azt,hogy pillanat,tehát a legrövidebb idõintervallum[vagyis az igazi jelen,az ami még nem múlt el,de még nincs] az agy számára nem létezik,mert ez olyan rövid,hogy nem képes feldolgozni) Húha,ez így késõ éjszaka csak úgy jött,na
Kérdezném ezektõl az emberektõl: a való életet is 24fps-ben látják vagy mifasz? LOL
Hiába magyarázod ezt egy nem pro gamernek. Én is kaptam savat amikor ilyeneket mondtam, sõt kijelentették sokan, hogy 25 felett tökmindegy mert úgysem látom. Hát láttam. :) Ja, mint a #882-es. Vicc.
Probald ki a sin-ben; a konzolban zongorazd vegig az fps_max 100, 60, 30, 15 parancsokat, jatssz mindegyikkel par percet vmi akciodusabb reszen, es tapasztald meg magad a kulonbseget.
Szerintem itt keverednek a fogalmak. Mas a kulonbseg a vibralas, es a 'szaggatas' kozott. A kep folyamatos, ez nem is kerdes, csak egyszeruen nehezkesebb a jatek keves fps-el, az eger erzekenysege is valtozik ha hirtelen csokkenes van, nem tudsz olyan pontosan celozni. Ez a gepek hatranya, nem az emberi szeme.
De pont az a lényeg hogy ha leeseik 100-ról 50-re akkor azt nem veszed észre mert tök mindegy hogy 25,50 vagy 125 az FPS,mindenképpen folyamatos a kép,vagyis a mozgás.Ezt meg: "25FPS akkor elég a folyamatos képhez ha motion bloom van egy filmen" nem értem,mi az amotion bloom?A CS-s dolog meg:hát nálam ez már bug.
Ja és még annyit hogy:ez természetesen nem flém,még csak nem is vita kizárólag csak a saját egyéni véleményem bla,bla,bla...Mielõtt még valaki úgy gondolná.
Okés: kinyílik az ajtó a "forró szobában".Egy korláttal szegélyezett folyosón v. rámpán indulhatok el balra, esetleg átugorhatom a korlátot és lent keresgélem a kijáratot.Mindössze ezt szeretném tudni, melyik a helyes irány?
Tegnap utolsó hozzászólóként meg mertem kérdezni, merre induljak azon a pályán, ahol egy karral lehet lecsökkenteni a teremben lévõ hõt, de a kar visszamegy a helyére.Sajnos fogalmam sincs, merre lehet a kijárat? MerlinW "okos" helpje szerint: Fuss az életedért!Gondolom, a fórum nem az efféle válaszokra lett kitalálva, úgyhogy amennyiben valakinek van még emléke errõl a részrõl és nem csak poénkodni tud, megköszönném a segítségét!!!
de azt igencsak feldolgozza az agyad, hogy sokkal folyamatosabban mozog az egerrel egyutt a kep ha tobb fps van, es ilyenkor zavaro, ha ingadozik. Ezert van pl. a doom3 engineben egy 60-as korlat, mert a jatekelmenyt rontana, ha allandoan leesne 100-rol 50-re amikor bizonyos effekteket nezel eppen.
jaj hagyá' már, mert amikor tv-t nézel, akkor is "szaggatni" látod a képet mi?az emberi szem 17-18 képkockát már folyamatos képnek látja, az európai szabvány 25 fps a folyamatos képre, míg az amcsi 30.
aki azt mondja, hogy meg tudja különböztetni a 30fps-t a 60-tól az hazudik, az emberi szem fizikailag képtelen erre. PONT!
Ez foleg megszokas kerdese, single player jatekoknal teljesen mindegy 30 folott, a 60 meg a tokeletes szint, altalaban a jatekfejlesztok is ezt celozzak meg. Viszont vannak olyan online jatekok (pl. a CS), ahol a fegyverek szorasa valtozik az fps fuggvenyeben, igy ott mindenki egy fix 100-125 koruli ertekre torekszik.
25FPS akkor elég a folyamatos képhez ha motion bloom van egy filmen. Játékhoz legalább 2X ennyi kell, vagyis úgy 50-60 FPS, viszont ahhoz hogy a legtöbb helyzetben meglegyen a minimum 60 FPS ahhoz kell az átlag 100 is, mert eseget az itt-ott, máshol meg kipöröghet 200-ig is olyan gépen is ami csak 30-as átlagot tud, nem annyira az átlag a mérvadó mint a minimum, a min 60-hoz meg átlag 100 kell.
Valaki magyarázza már el nekem miért jó az ha több száz az FPS amikor 24-25 fölött folyamatos a mozgás.Persze úgy értem hogy ez legyen a minimum szal legyen egy kis plussz hogy tudjon honnan lemenni erre a szintre,de tök felesleges hogy 1xx-en pörögjön,úgyse tudja megkülönböztetni senki hogy valami 30 vagy 130 FPS-el megy-e (esetleg ha szarul van megírva és felgyorsul a mozgás,de ilyenre a gta2!! óta nem emlékszem)
Hibás a Provision féle SIN? Már 2 pályával korábbra is visszatöltöttem, de mindíg meghal egy résznél. Dumál az ember, elhal a zene és sehova tovább. Volt ai_Disable 0, vissza 1, ai_norebuildgraph 0 és 1, oda-visszatöltögetés, minden.
Jah, lehyagytam, Gef2 MX400 32Mb RAM, amin megált a hûtõ, ezért fél óra után meglassult :)
Én is csináltam régen olyat hogy 2Ghz-s P4, 128Mb SD RAM, alaplapi hang és GTA: Vice City. És akkoriban élveztem is. Aztán 2 éve vettem egy akkoriban tényleg jónak mondható gépet (nem annyiért mint egy kocsit de 320000-ba bennevolt) és azóta nem igen érzem tûrhetõnek a 60FPS alatti játékot. Most is lusta így a gép a mia cuccokhoz, csak mostanában nem költök rá annyit.
fordulj orvoshoz, 30 megvan bõven elég. még csak nem is multi, ahol azért nemárt 60, vagy az instant fanatikusoknak legyen 100.
nekem amd64 28000+ 1gb ram 9600pro 256md ez bõven megvan és élvezhetõen végig tudtam játszani a Sint és a Hl2-õt 1024x768-ban high beállítások mellett, még ha a szûrõket le is vettem.
Én meglepõdtem, hogy 6600GT-m mellett a HL2 egész jól ment. Szépen vírítottak a High-ok meg a többszörös szûrések, simítás, de a SiN-nél 2x-es valamint 2x-es szûrés-simítás és a model és textúra Medium. High-ra rakva elég szépen beakadt a hang és jóval többet töltött a játék. Így is elég sokat tölt, de csak a játék közben, betöltések meg gyorsak. Hoppá. Najó, ezt igencsak lehet a procimra fogni, ami egy 2800+ os amd. Csak ezt a kis észrevételt akartam írni, hogy a HL2 jobban ment.
A source nem zabálja a vasat? Mikkel játszottál te eddig? A high beállításokhoz igencsak kell legalább egy 6600GT, de inkább 6800GT, sõtt, ha magasabb szûrõket akarsz akkor már 7600GT, de inkább 7800GTX. De mindemelett a grafikai minõséghez nem csak az izmos VGA kell mint sok motornál, mert ez zabálja a CPU-t is, nem elég neki egy 3000+os AMD, alá kell baszni egy 4000+ körüli 2 magos CPU-t hogy kipörgesse a high-end videókártyád high beállításokon. És akkor épp elértél doa hogy megvan a stabil 100 FPS-ed, de azért nem lehet nagyon bõréreereszteni, mert kikapcsolt V-syncel meg fps_max 999-el sem fog 400FPS-t produkálni, legfeljebb átlag 200-at, de az is sok.
hát én csak annyit mondok,hogy a híres nevezetes hl engine erre képes az gáz,bár azért elismerés jár,hogy fele annyira nem zabálja a vasat,mint néhány játék soha nem hallott motorja de ez akkor is tré
Ha az utólsó autosavet töltöm be már ott is fagy minden emer, íg be nem írom hogy AI disabled 0, akor lehet tolni addig a pontig ahol elõször halt meg, utánna viszont bármit írok a konzolba, bármit mentegetek, reloadolok, csak bámulnak rám golyóálló üvegen át.
Emlékszik arra valaki hogy mikor az Emporio féle HL2-ben a nõ megált a liftben hogy anyáztak hogy szar a crack? PEdig csak 1-2 régi file volt benne a CS:S betából. Most a Sin is csinálja 1 évvel késõbbi Source engine buildel... Én is kifagytam ott hogy dumál egy ember és se elõre se hátra.
Hello . Tudom ez már lerágott csont de az elsõ bug a SIN-be egyszerûen szüntethetõ meg (nekem) . Amit itt leírtatok módszereket egyik se vált be és én még mindig az energiapajzs és AI-nélküli szereplõk üvegfallal szembe állók , a katonák nem mozdulnak stb ….... (de gondolom tudjátok hol van ez ahogy itt olvasom a sorstársaim írásit -Level: U#Labor ). Próbáltam a consolt 0 -t meg is van és van is consolom , próbáltam a config.cfg -t és az autoexe.cfg átírását is a ti és a FAQ leírása szerint jártam el , de semmi változás?! Kerestem hozzá kétségbeesésembe a SiN.Episode.1.Emergence.BUGFIX-PROViSiON -t de szabadon letölthetõ változatát nem találom. Ezért kérnék szépen egy jó szándékú fórumozót aki szerencsésebb nálam hogy küldje át e-mailen emre a kritikus elsõ bug (fent leírt pálya utáni -t) utáni mentését(save) amikor végre kinyílik az ajtó és az AI-is mûködik , vagy ahol utána éppen el van neki mentve (csak tudjam már folytatni).
Hali lenne egy gondom. En is annal a palyaresznel tarok mint janos666 tul is jutottam, onnan fel a letran, be a "termekbe" legyalultam mindenkit, egeszen oadig h at kell menni egy ajton amin egy kerek van. Ott elkezd a game loagindolni es halal egyszeruen megfagy. Nem tudok semit csinalni. Olvastam az FAQ-t kerestem hozza patch et de semmi. Ha tudtok segiteni megkoszonnem. Szerintem egesz jo jatek.
Hát nem tudom. Elég sötét van lent, de ahogy fényt varázsoltam egy gránáttal, meg a torkolattûzzel nem láttam mélyebbnek azt vizet mint ami a bokámig ér. Másrészt meg valamiért kezelhetõ (mint pl. a kólaautomata) ezsközek mutatja a vélkerszet a merevítõ acéloszlopokat, azt hittem azookal kell baszni valamit hogy leomoljone gy szint, stb. Majd megtapizom guggolva a falat.
Nekem elõjött a console beírtam azt a buildgraph-ot de utána kiírta hogy ...Rebuildig azt a game megállt!Help!
Vaúú, az is ritka hogy valaki elakadjon egy ilyen játékban, de nekem sikerült. Még nem sokat játszottam vele. Ott járok hogy behegesztették az orrom elõtt az ajtókat, a szellõzõn meg leugrottam (estem) egy kis elksorba vagy hova ahol zöld mérgesgáz ömlik egy csõbõl. Kijönni nem lehet, lõttem, robbantottam mindent, de nem lehet kárt tenni semmiben. Mit basszak ott magammal?
Nem :D
Msot lehet, hogy néhány pályát kezdek elõlrõl, bár még megnézem, hogy mi a következménye annak, amit a másik vonalon cselekedtem (úgy tûnik, hogy amikor szörnyike leszek, akkor az egyik kikképzõ helyrõl eltávolítottam a vizet)
Ehh, kezd elegem lenni a Sin1-bõl. Megcsináltam a vízalatti pályát, viszont utána van minimum 5 pálya, amiket 8 féleképpen meg lehet közelíteni, ráadásul egy még késõbbi pályára is hatással lehet, amit mûveltem... Akkor már inkább legyen lineáris O_O
Szerény véleményem szerint ezek csak az elõzetes értékelések voltak, szvsz a videók és sajtó anyagok alapján ilyennek tünt...
Azért kiváncsi vagyok hogy az oldal honlapján szereplõ nagy nevek mivel játszottak, mert azok a kritikák cseppet furcsák:)
Gamespy: "fenomenális grafika" IGN: "Rohadt élvezetes"" 1UP: "Az év FPS-e is lehet"
hihetetlen...:)
télleg jó a game, én ott járok mikor megjelennek már az elsõ szörnyek, szerintem elég nehéz...
Nekem sem müködött egyik megoldás sem, ugyhogy "map" konzolparanccsal léptem túl rajta... De nem jött be annyira a játék hogy visszasírjam azt a 10 perc kimaradt hentelést.
érdekes, nekem is ugyanúgy behalt ott az ajtónál, de amikor konzollal inditottam a játékot akkor be se írtam semmit és mégis továbbment... egyébként végigvittem én is, bejött a játék nagyon, negatívum sztem csak az hogy kevés fajta ellen meg fegyver van, de biztosan ki fogom próbálni a következõ részt jah és ha végigtoljátok nehogy elnyomjátok a creditset mert utána akkora állatság megy hogy az már fáj
ez télleg tuti, de 600x le lett írva és a FAQ-ban is benne van:) De természetesen köszönjük:)
Na találtam 1 tutit, és így sikerült, ezért közre is adom gyorsan:
Itt a megoldás akinek le áll az MI: mentsétek le a játékot még akkor amikor a csávó elkezd beszélni az elején mert amiután beszarik az MI hiába csináljátok nem fog mûködni, aztán lépjetek ki a játékból irány a start menü--> futtatás-->játék indító exe nyomtok egy szóközt aztán egy kötõjelet és beírjátok hogy console és innen indítjátok, így mikor bejön a menü akkor eleve befog jönni a konzol és oda beírjátok ezt:ai_norebuildgraph 0 és ezután elindítjátok a mentett részt és ha mindent jól csináltatok akkor tovább fog lépni azon a bizonyos részen, tuti mûködik mert nekem sikerült így!!!
Na, sikerült még tegnap este a végére érni. Véleményem szerint kissé kiegyensúlyozatlan, kevés fegyver és ellenfél van, de egyébként nem rossz kis játék.