Elõfordulhat, hogy a beállított képfrissítési frekvenciával van baj. Tudomásom szerint a 60Hz-es képfrissítési frekvencia bántja a szemet, émelygést, fejfájást és rosszullétet is okozhat. Próbálj meg 85Hz-en játszani.
igaza van Shepnek, ez akár az epilepszia elsõ jele is lehet tudomásom szerint... de egyébként nekem akkor szokott fájni a fejem, ha egy game nagyon monoton...ekkor a gyógyír -> exit -> uninstall... öhm, meg még akkoris, ha felidegesítem magam azzal, hogy egyszerûen nem tudom hova kell menni egy játékban, és ott szenvedek egy órát is...na akkoris fáj a fejem... viszont érdekes, egyszer játszottam, anyám feljött kicsit nézett, vmi FPS volt, és ahogy fordultam, anyám egybõl szólt: úúúristen, hogy bírod? én ettõl mindjárt hányok... szóval aki nincs hozzászokva, szerintem az sem bírja...
Ha jól emlékszem kell ott lennie egy ajtónak ami elõtt energiapajzs vagy mi a rák van.Na annak az ajtónak a konzoljára kell tenni egy adó-vevõt és a srác kikapcsolja az energiapajzsot.De lehet hogy ez tök másik hely,nemtom pontosan.
Sikerült elakadnom. ott vagyok, ahol elösször megkapom a 3. fegyveremet. Átjöttem egy laboron, ahol emberekbõl szörnyet tudtam csinálni, a felsõbb szintekrõl ugrottak le emberek(tõlük szereztem meg az új fegyvert), kinyírtam õket és most semmi, nincs hová mennem.
hát igen, az egy eszméletlen jó game...kedvencek között van nekem... :) tuti végigtolom még1x nehezebb fokozaton, de mondjuk nem rég toltam ki, pár hete :) de nagyon jó a game, meg is lehet ijedni rendesen, és akció is van benne tetemesen...
Bolti vásárlás.Amúgy bugfix+az a bizonyos 3 sor az autoexec.batban megvan?
a többszörösen említett konzolparancs beírása után AI. disabled, és akárhányszor töltöm vissza szakállaskánál, ugyan ez a szi2. valamit ez ellen lehet tenni?? (steam-es vásárláson kívül...)
A történetrõl volt szó, mely szerint egy Cherooke indián-Rambo keverékeként nyomulunk a valós és szellemvilágban. Elsõre nagyon megragadott ez az alaptörténet, de ahogy jöttek az infok, én egyre inkább azt látom, hogy a történet alá van rendelve az általad említett technikai erõdemonstrációnak. Legyen igazad, és találjuk meg a Preyben azt a kreativitást és újító szellemet, ami a mai játékok többségébõl hiányzik, de én nagyon félek, hogy egy techdemo lesz, ahogy anno az lett a Red Fraction is... :\
Mellesleg nekem rémlik egy sokévvel ezelötti MOD ahol a gravitációval lehetett játszani, de most hirtelen abban sem vagyok biztos, hogy milyen játék Mod-ja volt.
"Prey sem a története / feelingje fogja eladni a jelek szerint".Hát nagyon úgy néz ki hogy az lesz az utóbbi pár év legkreatívabb játéka szerintem.Így elnézve a videókat róla nekem legalábbis ez jött le belõle,persze ha csak én maradtam le egy gravitációval és teleportokkal operáló játékról akkor nem szóltam :/
Nosza végignyomtam én is a Sint! Nem volt olyan hosszú, de király.
hát nekem onnantól tetszett, hogy jöttek szörnyek...de aztán onnantól is monotonmá vált egy idõ után...csupa egyforma szörnyek jöttek :( megy a játékban 1-2 effekt tetszetõs volt, pl a magnum secondary, vagy mikor mutagenbe mentél, és lassultál...(az az effekt olyan Timeshiftes volt, fõleg hogy még lassult is az idõ :)) lehet csak az elsõ rész volt ilyen, hogy bevezetés...stb... (mondjuk nem a legfényesebb 1. rész sztem, de azért elmegy talán), de lehet 2. résztõl kezdve nagyon jó lesz...a fene tudja, várni kell a SiN Episodes 2-re, és majd eldõl, hogy mire is képesek valójában a Ritual fejlesztõi.
Ja én is élveztem egészen a végéig ahol ultrabrutál lett (a francnak kell felvenni nekem a nehézséget?)
Igényes FPS-ek ezekszerint azok a játékok, ahol a szép grafikán túl más igazából nem szól mellette? Mert a FEAR története nekem nagyon nem jött be, és a Prey sem a története / feelingje fogja eladni a jelek szerint... :\
Amúgy továbbra is nagyon tetszik, hogy mindenki a FEAR-el, a HL2-vel és a többi "extra" játékkal jön, mint hasonlítási alap. Hol mondott olyat a Ritual, hogy itt most bármilyen téren is csodát fognak mûvelni? Sehol. Azt mondták, hogy csinálnak egy szórakoztató játékot, amely epizódrendszerben fog megjelenni kisebb, 3-6 órás részekkel. Betartották a szavukat. Keserû a szõlõ?
Nem mondom, hogy maradéktalanul elégedett vagyok az Emergence-el, de visszagondolva tényleg kellemesen elszórakoztam vele, nem volt semmi idegesítõ hiba, vagy bug. A nehézségi szint a végén kicsit über volt, de legalább volt egy kis kihívás, kifejezetten élveztem azt, hogy iszonyatosan ügyelni kellett minden lépésemre, olyasmiket csináltam, hogy bedobtam a gránátot a sarok mögé, mondván biztos lesznek ott. Ott voltak, két nehézgéppuskás fazon túlélte, és jöttek rám, én meg futottam visszafelé, a sarkoknál egy-egy lövést eleresztve a sörétesbõl (a géppuskásoknál mindig volt ugye egy pártized másodperc, amíg elkezdtek lõni, mert fel kellett pörögnie a gatling gépfegyvernek). Lehet, hogy nem így képzelte el a pályatervezõ, de mûködött, és én meg élvezettel játszottam.
Na azért a filmeket ne keverjük szerintem össze a játékokal.Egészen mást vár az ember a kettõtõl. Nekem olyan nagy bajom nem volt ezzel a játékal,de az kétségtelen hogy az alig 4 féle ellenség,meg három féle fegyver egy kissé kevés.De még ezt is aláírnám ha vége nem lenne olyan monoton mint amilyen.
Nem tartott addig sv_cheats 1 god aztán hagy szóljon, besokaltam, de mikor bementem a felsõ iroda részbe, ha nem 30 gépágyús volt akkor egy sem, hát elmnnek a francba, hogy lehet ilyen idiótán megcsinálni a nehézséget, ha lenullázom akkor az eleje egy vicc lett volna, így meg hogy jól felhúztam az eleje korrekt volt, de a vége egy rémálom.
hát ez a "játék" iszonyat tré. Monoton lövöldözés, ódon grafika (mely ennek ellenére igencsak zabálja a gépet), 3 féle fegyver (hatalmas változatosság), és írtó nehéz. Azt hiszem ezen már túl kellene lépni, az ehhez hasonló FPS-ek kora lejárt, vagy max Budget kategóriában mennek el. Nem tudom hogy van e olyan elmebeteg aki ezután mind a 9 részre kiad 4000 Ft-ot. Aki igényes FPS-t akar az játsszon a Condemneddel, esetleg a FEAR-rel vagy várja messiásként a Prey-t
onnan már nincs sok, de legalább 2 órába telik mire feljutsz a tetõre, ha beleszámolod az 5 perces pihenõket,amíg elszívsz egy cigit
Na mennyi van még onnan ahol bemegyek a nagy iradépületbe, középen kék Elexis stobor, jönnek a retek repkedõ szarok ezerrel, már marhára unom, a franc ezeket a majmokat, hogy ilyen dögnehézre csinálták.
hát de ezek buktak is jó nagyot...najó, nem mind, de sok játék ezek közül nem olyan jó/nem vált olyan ismertté...úgy értettem ezt... eleve pl Condition Zero..annál rosszabb game nem létezik :S
A sin1-et is kicsit elcseszerintették :( A szuper gépágyúkat hiába gyûjtöm számolatlanul, nem keletkezik hozzá töltény. A távcsöves pistát is felvettem, de meg már nem kaptam...
Ki tudja,lehet ez az elsõ ep csak altatás jött és majd most jön a java,bár nagyon nem hinném.Ha meg nem válik be akkor ez lesz az elsõ játék amit,mint egy sorozatot szoktak canceleznek,és úgy simán bekerül a guinnesbe
Szerintem nem fog ez 9 reszt megelni, egyet meg biztos megprobalnak lenduletbol, de ha az is ilyesmi lesz akkor nem sokaig fogjak ezt csinalni. Ez annyira keveset nyujtott, hogy nem tudok meg 5+ meroben eltero, valtozatos reszt elkepzelni ezektol az emberektol. Remelem hogy a valve tobbet hoz ki az epizodos rendszerbol.
"Á hát ez durva már többet látom a loading feliratot mint a játékot mozgás közben." :)
hát ez majd eldõl...ha a következõ rész is ilyen tré lesz, nem javítják a hibákat, sõt, még rosszabb lesz, akkor gyalázatnak minõsítendõ lesz az egészegész széria...
Abba lehet bízni, hogy a részekre osztás miatt az epizódok után meghallgatni a játékosokat, és a következõ részekben ezeket a hibákat, hiányosságokat megcsinálják, és beleraknak uj 5leteket amiket mi hiányolunk.
Á hát ez durva már többet látom a loading feliratot mint a játékot mozgás közben. Szerintem ezt 1. nem tetsztelte senki közepes nehézségtõl feljebb. 2. a teszterek elõszõr csak a hajukat tépték, aztán az összes kódert agyonverték így nem maradt aki kijavítsa a hibát, aztán jobb híján így adták ki.
" FEAR-el (és azt fõleg ne fikázzuk már) mivel messze az egyik legjobb MI-vel megáldott játékot volt az fps-ek között..."es ennyi...de nincs hangulata...nemazer de nekem sof nal,vagy blood 2 nel rohattul nem fajt hogy nem rejtozik minden aron fedezek moge,vagy lo agyon mandenerbol okosan kikalkulalva az enemy...az sem esett rosszul hogy ha esetleg ugyan ugy ossze esve halt meg bene 1 nel tobb barki..mert volt hangulata,meg tortenete meg franko vot..fear eccer horor,eccer rem unalmas maszas,eccer meg embertelen hent..szal a jatek 1/3 madaban elvezheted MI t...tehat szvsz ez nem tul jo arany...mert ha jaccok vele 14 orat,akkor ugye cask kb 5 izgalmas..az meg csodalatos am...
hát igen...én amúgy aszittem hogy csak én vagyok hülye, hogy...úgy éreztem, hogy néha mondom milyen kellemes a nehézség, se nem nehéz, de könnyû se, de aztán volt mikor annyira lehetetlen volt az egész...hihetetlenül nehéz volt, annyiszor meghaltam már a végefele...de akkor ez a bug, nem az én bénaságom :D elég csúnya bug...nagyot akartak alkotni ezzel az auto nehézségi beskálázással, de annál nagyobb, idegesítõbb bug lett az egész inkább...
Ez rohadt szar nem sokkal változatosabb mint a serious sam 2 de azt legalább élveztem!!!!!!
Felére??Hát én feltoltam kb 80-85 %-ig.És a rohadt bug miatt ha folyamatosan meghaltam akkor is csak erõsödött.Volt olyan hogy:ajtó kinyit,szobában két alap szoldször persze egybõl dobják a gránátot+5000 lövés/sec úgyhogy persze hogy halál,visszatöltöm pont ajtónyitás elõttre.Bemegyek de már két chaingunos(!!) fószer álldogál odabenn.
Azt hiszem már elégszer leírtam, hogy a Ritual azért döntött az Episode-os rendszer mellett, mert így cirka félévente (4-6 hónap hivatalosan) kijön egy újabb epizód. Tehát azért ilyen rövid, mert csinálhatnának egy "teljes" játékot is, de akkor két-három évig dolgoznának rajta, így viszont cirka egy-másfél év elõkészülettel megcsinálták az elsõ részt, és utána félévente hoznak ki egy-egy új részt, ami elõnyös a fejlesztés miatt. Kb. olyan mint a mozifilm vs. TV-sorozat...
Szóval most azzal jönni, hogy "rövid", legalábbis vicces...
Na elkövettem én is azt a hibát amit a hardwiredes csóka, jól felhúztam a nehézséget, most meg jól meg vagyok lõve, mert az építkezéses részt nagy nehezen soakdjára sikerült megcsinálni, de most az épületben már ultra durva, 2 lövés és végem, õk meg csak úgy nyelik a golyót, háááát ez óóóóóóóóóóóóóóóóriási
Mégmielött nekemesnél,játszottam az elsõ résszel és tetszett. Ez a rész NEM tetszett... Maga a játékmenettel nem volt gondom,de hiába epizódokra bontás,akkor is nevetségesen rövid...Maximum 2 óra alatt végig lehet vinni az pedig azért nevetséges akárki akármit mond,ennyi erõvel sima kiegészítõlemez lehetett volna az elsõ részhez....
Látom te is sûrûn olvasod a topicot ill. a FAQ-ot... Fikázni tudod a játékot, de azt sem tudod, mi a háttere, mi a története, és miért van Episode-okra bontva. Szóval grat a magasröptû kinyílvánulásodért...
HJahh és ne emlegessük egy lapon a FEAR-el (és azt fõleg ne fikázzuk már) mivel messze az egyik legjobb MI-vel megáldott játékot volt az fps-ek között... A far cry meg szép volt és faszán lehetett benne akciózni motorcsónakkal,stb... Painkiller-rõl meg annyit hogy ízlésekés pofonok de azt egy 0-nak tartom mivel gyk MI nélküli tucathent.
Nah aki csak fújja a warez rossz dumát annak kívánom hogy ezt a játékot is vegye meg 10ezerér...:) Basszus szvsz pofátlanság kiadni egy ilyen rövid játékot...Kb olyan mint egy hosszabb demó....
miért kapcsolja ki az A.I-t folyamatosan?
Remélem, hogy a HL2 kiegészítõivel nem lesz semmi baj, hamarosan már aktuális lesz az elsõ epizód.