Sztem is elég nehéz a "fõszörny" után.Most kicsit pihentetem is a dolgot mert majdnem szétvetett már az ideg. :) A toronyház legalsó szintjén...s gondolom a tetején lesz vége az ep1-nek.
jaja, túl ügyesek a katonák, meg a látásuk is jó :-)
nem nehéz az :) mondjuk én nem alapon hagytam a game elején, úgy felhúztam a feléig kb azt a mércét :) habár jóóóópárszor meghaltam a game alatt, ezt nem tagadom, de annyira nem nehéz a játék talán...fõleg hogy jópárszor eldob egy katona egy életkapszulát :)
Kis ido elteltevel automatikusan allitja a nehezsegi szintet a jatekoshoz, de ebben van egy bug, amikor nehezebb szintre allitja, es ugy marad akarmennyit benazik az ember.
ehh...én azon a nehézségi szinten toltam végig a gamet amit alapból bead és mit ne mondjak volt egy pár nehéz rész de szerintem azért nem annyira vészes!de ha viszont leveszed a nehéséget akkor meg szar az egész mert akár két centi közel is mehetsz az ellenhez és úgy lõheted õket...
Hát én megvárom azt a javító patch-et, mert így nem tudok jáccani, kurva nehéz, és annyian jönnek mint állat (azok a gépágyús faszkalapok), ráadásul mindig eltalálnak és le is megy egy rakás élet pár lövéstõl is. Ez így nagyon szar :-(
dettó...dettó, csak a konténer nem volt nálam :DDD viszont emberek a hordóban, hullaolvadás...egy-egy karakteren való átmenés, víz alatt való tûz...(jó ez még talán "elmegy" :D) öhm asszem ezeken kívül más nem igen volt...JADE! volt ilyen, hogy megyek, egyszer csak hirtelen leugrik 15-20 HP...de hogy mitõl???? sehol senki nem volt, egy kis kabinban álltam, ahol kellett aktiválni egy ajtót...megyek, beleakadtam valamibe, és durr le 15-20 hp...mondjuk volt ott élettöltõ szóval...de most itt nem is az a gond, hanem hogy azért ilyennek nem kéne lennie nemde? =/
izé...vannak a .cfg kiterjesztésû fájlok...SE1\cfg mappa. nah, ott van ilyen hogy config.cfg -> megnyitod szövegszerkesztõvel, pl jegyzettömb tökéletes erre a célra. aztán lesz ilyen sor, hogy bind "`" "toggleconsole" namost, az a `-t átírod 0-ra. akkor így fog kinézni: bind "0" "toggleconsole" na igen, most elmented szépen, és mehet a game. [0]-ra bejön a console :)
Fagyás,AI leállás nálam sem volt.Bugból a legnagyobb az volt,hogy agyonnyomott egy szemetes(nem,nem dobták hanem eldõlt,gurult felém és halál).Viszont akadás volt,fõleg a nyílt terepeken amibõl hl2-ben van dögivel szal arról van szó hogy rituáléknál jobban kéne tudni programozni.
hát lehet h én vagyok a balfasz de nekem még mindig nem jön elõ a konzol!! Segítsetek pls
én ezt totálisan nem értem,mindenkinél tele van a game buggal,kifagy,behal az AI meg akad a játék némely helyeken.nálam semmi probléma nem volt csak a druglords-nál volt hogy behalt az AI de egybõl orvosoltam és utána hiba nélkül futott a játék...
Ezt ismerem, én is így vélem, de erre írtam lent, hogy jövõ szerdán jön egy patch a játékhoz, ami kijavítja ezt a hibát.
Csak annyit csinálj hogy írd bele ezt a 3 sort az autoexec.cfg-be: ai_disable "0" ai_norebuildgraph 1 ai_resume Nekem így soha nem írt ki semmi hibát,végig volt AI.Amúgy ez a dinamikus nehézségi szint vagy mi a rák elég kaki.A játék eleje túl könnyú a vége túl nehéz.Egy idõ után már csak azok a mocskos gépágyúsok jöttek 3-4-esével,nekem meg már skulóm sem volt nem hogy hp-m.
Gyerekek irjátok már le érthetõen hogy mikor kell ki és bekapcsolni az AI t és mivel a Druglordos résznél! FIX már fent van! -console parancsal elején látom a consolt de játék közbe nem jön be:( Segítsetek
hol kell a célkeresztet beállitani hogy más legyen mint az eredti??
hát végülis mindegy, talán ennek a játéknak így nem is kell akkora hiper-übergigabrutál grafika, fõleg hogy epizódokra van tagolva... csak több idõ lenne egy újabb epizód fejlesztése...talán jó ez így hogy source van alatta...habár azért kíváncsi lennék még így 1-2 enginenal hogy nézne ki, na de mindegy, ez van, ezt kell szeretni :)
A kinézetet a felhasznált textúrák és modellek teszik egyedivé, nem a motor! Legjobb példa erre egy UT2004-es pálya, ami tisztára olyan, mintha vlami rajzfilmbe csöppent volna a játékos, pedig csak a textúrák és a modellek vannak eltalálva :)
nekem is...csak jobban elbaszta...de komoly... nem csinálta addig, hogy Node graphs out of date, meg az A.I. Disabled-et sem... felraktam, mind2 egyszerre...és még szarabb lett az egész...de csak kihúztam így :D
hát télleg szebb volt a HL2, ez vitathatatlan..ráadásul elég rövid is...most toltam ki... egész jó kis game volt(tom, episodes, azért ilyen rövidke...) de hogy ezen a mostani SiN-en mit fejlesztettek ennyit...azt nemtudom...bugzik is eléggé szerencsétlen game, párszor volt hogy az emberek "beleestek" a hordóba, vagy ilyesmik... meg olyan helyeken úgy elkezdett szaggatni...beletörõdtem, hogy oké...külsõ tereken szaggatás...de nem, volt hogy gyönyörûen futott, lehet megvolt még a 150-200 fps is...de aztán volt hogy 10-20...de tökre semmi oka... és most megint a HL2...szebb is, jobban is megy sokkal, külsõ tereken ott egyáltalán de egyáltalán semmi szaggatás, megy egyébként sem, bár igaz régebbi is... remélem azért a következõ részre adnak, optimizálják jobban valahogy, és jobban kihasználják a Source-ot...és hogy nem lesz olyan soká az az új rész.......
nah enis kiprobaltam a jatekot es nekem nagyon bejott, egy amd2000, gf4ti, 512rammal siman mediumon 800*600, antial2X, simajolfut akadozas mentesen. nekem ez a fajta grafikai stilus, nem is tudom hogy fogalmazzak [nem a source engine], de nagyon bejon es a tortenet isjo. menu alatti zene hatalmas feeling
Ezt a Source "motor" itt eszméletlen gagyi, már ne is haragudjon meg rám senki. Minden szögletes, minden gagyi "rajzolt" mintha évekkel visszamentek volna az idõben, textúrák sehol, 2D-s növények mintha papírból lennének kivágva stbstb. Ha nem lenne benne a Havok ill. nem lennének ennyire kidolgozottak a modellek (ez az egy ami jól néz ki benne), totál bukás lenne 2006-ban egy ilyen engine. Maga a gém elmegy, de ez a source egy rettenet, bár emlékeim szerint a HL2 sokkal jobban nézett ki. Nem értem...
Exével?, ez nem Hl2, ez egy külön játék, amit külön kell megvenni...
beszarok egyszerûen nem tudom mit kell elindítani!!Vagy csak úgy lehet vele játszani ha van eredeti half life 2?????Mert nekem csak az elsõ része van meg eredetiben!
parancsikon az asztalon, jobb klikk, tulajdonságok, és az exe elérési útja után beírod, hogy -console és már megy is...
Hogy a fenébe kell kinyírni az a böszme nagy dög szörnyet amelyik mindent lerombol, még a betonfalat is? Lövöm mint egy állat, de csak foltok vannak rajta :-)
Köszi, végül sikerült megoldani, rögtön ezutánról küldtek egy mentést :)
Bocsi, segítene nkm valaki?Ugyanez a problémám, de ha beírom autoexecbe amit írtál akkor kiírja betöltés után, hogy AI Disabled s ugyanúgy marad a manus s én meg nem tudok továbbjutni. :( Valaki tudna valahova tenni egy mentést közvetlen ezutánról (Druglordos résznél vagyok) vagy esetleg mondani egy másik megoldást rá? Köszi
Annak ellenére, hogy a Sin 1-el játszom, most éppen a Black Mesa Research Facility-ben vagyok, és egy atomraksi kilövését fogom megakadályozni :D (Titkos pálya)
Az elsõ harcokkor Blade valami ilyesmit mondott: What are we playing? King of the hill?
Ehehe, ezvolt a legjobb:D Mozgott a fejuk...:D
Ti találtatok secret-eket? Én már vagy 4-et legalább, de csak kiírta, hogy you have found a secret és kész.
azt irja hogy az alkamazást nem sikerült elinditani mert a MSVCP71.dll nem található...
Egy segitokesz emberke, ha eredetije van, megnezne a file verziojat, ott van az elejen benne /vagy elkuldeni nekem privatba, koszi SinEpisodes\SE1\maps\graphs\se1_u4lab02.ain
Ha nem eredetije van de segitokesz az eredeti provision verziobol az alabbi harom file is megtenne: Steam.dll engine.dll FileSystem_Steam.dll privatba adok mail cimet, ha ugy konnyebb.
bemásoltam a binbe ezeket az új fájlokat mostmeg meghalt,mi a teendö?
írd át az autoexec.cfg-ben így: ai_norebuildgraph "0"!és tovább fog menni!
nálam kissé furán viselkednek a katonák... nem egyszer volt olyan, hogy célzó katona mellé álltam és fejbelõttem...
Nem túl meglepõ módon már kijött az elsõ a Ritualistic fórumán. Már a megjelenés másnapján volt nude Elexis modell, meg videó. :)
Amiatt is érdemes elnézni oda, mert itt pedig a "valódi" Elexis és Jessica is megtalálható. Amit ki lehet venni az az, hogy nem csak az idei E3-on lesznek láthatóak, és hogy a fejlesztõk is figyelembe vették Bianca adottságait az Elexis modellnél (hát annyira nekem ez nem tünt fel, de annyi baj legyen).
Ami még érdekes, hogy a játék nehézsége sokaknak okozott gondot, miszerint az eleje túl könnyû, a vége túl nehéz lett. Hamarosan várható egy patch, ami javít a nehézségi szint beállításain.
Egy-két textúrát aktualizáltak, de csak téma szerint (új cuki csajszi pl a bank "A hónap dolgozója" képen, meg egy titkos helyen is pózolgat)
Egyébként még csak 9 pályát nyomtam végig (fel is fogom jegyzetelni õket), de már elég mélyre hatoltam. Az óceénos pályán azért nem volt semmi buboréktól buborékig menni :D
DE amikor a drug lord elfordul akkor hogy lehet tovább menni?
do it
Még hagyok egy kis türlemi idõt, még nem öltött zavaró mértéket a dolog itt...
Azonban mit szólnátok, ha a FAQ link szövegét átírnám erre: "Mielõtt kérdeznél, kattints ide, és olvasd el a FAQ-t!!!", na? :)
@Relaks: ha végigtoltad a SIN1-et, majd írd már be ide légyszi egy SPOILER-rel, hogy mi is a történés a vízalatti rész után! Amúgy akkor ami most tölthetõ le a Steamen keresztül az még az eredeti ugye, semmi változtatás? Wages of SIN, ami az eredeti játék kiegészítõje volt, az nem várható vajon Steamen keresztül?