A Ritualistic csapata egy fröcsögõ alienhez szíjazta a Ritual fejlesztõcsapatát és faggatni kezdte õket az epizódokra bontott Sin 2 részleteirõl. Az eredeti interjú erre integet. Rögtön bele is vágunk a közepébe. A Ritual szerint a Steamen történõ, 20 dollár alatti terjesztésnek igenis van létjogosultsága, mivel sokan nem veszik a fáradtságot, hogy elblattyogjanak egy "ismeretlen" játékot megvenni a közeli boltba és kipengetni érte 50 dollárt. Helyette megvehetik a Sin 2 elsõ epizódját alig 20 dollárért. A fejlesztési költségek alacsonyabbak, s ha sikeres a játék, akkor a bevétel is nagyobb, ellenkezõ esetben pedig a bukás is enyhébb pénzügyi következményekkel jár. A Ritual bízik benne, hogy gyõzedelmeskedni fognak. A folytatások gyors egymásutánban várhatók, mivel a projekt teljes mértékben privát pénzbõl készült, ergo nincs kiadó, akivel állandóan egyeztetni kellene a tartalmat.
A fejezet alapú tálalás másik elõnye, hogy folyamatosan módosíthatják a tartalmi elemeket a játékosok visszajelzései alapján. Az online változat mellett feltehetõleg lesz több epizódot felölelõ dobozos változat is a megszokott árszabással. A Half Life 2 bronz-ezüst-arany csomagjaihoz hasonlóan a Sin epizódokból is több verziót vásárolhatunk online. Az alapcsomag jóval 19,99 dollár alatt lesz.
Az epizód alapú terjesztés ellehetetleníti, hogy egy nagy sztorit szabdaljanak darabokra és részenként tálalják, ezért a képregényekhez hasonlóan minden egyes fejezet egy-egy kerek egész történettel szolgál. Így azok is élvezhetik a játékot, akik csak egyes epizódokat spájzoltak be.
A SiN Episodes négy évvel az elõzõ rész eseményei után játszódik. Elexis Sinclaire él és virul, sõt Freeport társadalmának legtetején trónol. Az elit réteg bálványozza a halálos bájakkal megáldott méregkeverõt, annak ellenére, hogy a HardCorps mindent megtett a tájékoztatás és a fenyegetés eltörlésének érdekében. Fõhõsünk, Blade kissé megfásult a megszállott hajtóvadászat során, s ezt érezni is fogjuk a hozzáállásán (lényegében szivarral a szájában, lábban fogja tiporni a pirosruhás némbert).
Leszek jópofa jármûves kavarások. Pl. miközben Jessica egy HardCorps autót vezet, nekünk különféle fegyverekkel az üldözõinket kell darálni gyors egymásutánban. Apropó fegyverek. Blade jó öreg Magnumja az egyedüli visszatérõ, minden más csúzlit lecseréltek. A Magnumba viszont szegényített urániummagvas lövedékeket is beletuszkolhatunk, feltéve, ha falakon és ajtókon keresztül szeretnénk kopogtatni.
Ellenségek tekintetében emberi és mutáns monszták egyaránt lesznek a játékban. A SinTEK gruntok visszatérnek, némelyikük pedig jetpackkel a hátán fog szálldosni. A mutánsok közül az állandóan növekvõ és fejlõdõ huncutkákra kell odafigyelnünk és mielõbb leszednünk, különben fájdalmas meglepetésben lesz részünk.
(ha valaki nem tudná, a cég CEO-ja, Dr. Thrall Sinclaire az édesapja Elexis Sinclair-nek - lásd)
"SiN Source?
Azt mind jól tudjuk, hogy készül a Sin címû FPS folytatása SiN Episodes címmel, melyet egyébiránt a Valve-féle Source engine hajt majd. Azt is tudjuk, hogy a játék hat különálló, egyenként tízdolláros epizódból fog állni. Ezekkel kapcsolatban feltettek néhány kérdést a fejlesztõknek. A válaszokból megtudtuk, hogy tervbe van véve egy Half-Life Source-hoz hasonló "feldolgozás", ami annyit jelent, hogy az eredeti Sint kiadják Source engine-nel felturbózott változatban. A módosítások nem csak a textúrákat érintenék, hanem új modelleket és fegyvereket is kapunk majd, és némileg igazítani kell a játékmeneten is az új alapok miatt. Megjelenési dátum még nem áll rendelkezésre. A másik kérdés arra vonatkozott, hogy nem tartják-e egy kicsit furának, a hat epizód ára összesen hatvan dollárba kerül, ami közel duplája egy átlagos teljes játéknak. A készítõk biztosítottak minket arról, hogy jóval többet kapunk így, mintha egyben kellene megjelentetni mindazt, amit így hatfelé elosztva tudnak."
FORRÁS: GAMESTAR
Majd kiderül, hogy milyen hosszú lesz a játékmenet, és milyen szinvonalú. De mindenestre ha a Doom3-at és a RoE-t veszem alapul, akkor szvsz a 10$ egyáltalán nem sok...
Kiváncsi leszek, hogy az eredeti SIN source változata mennyit fog kostálni, illetve, ha esetleg a 6 új epizód mellé adják bónuszként majd (remélem az eredeti SIN kiegészítõjét - a Wages of SIN-t - is kiadják source változatban), akkor már aztán tényleg nem tûnik túlzottnak az összesen 60$.
[OST] Sin Azoknak, akik emlékeznek még a régi Sinre, vagy annak kiegészítõjére, a Sin: Wages of Sin-re és szeretnék feleleveníteni élményeiket... esetleg azoknak, akiknek ez a csodálatos FPS kimaradt az életébõl és szeretnék megtudni, milyen jó kis zenéje volt... Nos, nekik ajánlom figyelmébe ezt a kis gyûjteményt a játék zenéibõl. Érdemes belehallgatni! :) / gamestar.hu
Jócskán frissült a hivatalos oldal! Illetve a fõoldal tanúsága szerint a megjelenési idõpont: 2005 õsz, azaz itt van a nyakunkon!!! :) Katt a bannerre.
Kedvenc FPS-em volt anno a SIN, nekem is sokkal jobban bejött anno mint a HL1. Emléxem, már a demóját is hülyére játszottam anno :)
Pár dolog bosszant a folytatással kapcsolatban, amiért Levelord és csapata erõsen hátrányban indulnak nálam:nem lesz hozzá semmilyen matéria. Azaz kicsengeted a -látszólag- horribilis árat a játékért, cserébe még egy árva CD-d sem lesz, DVD tokkal illetve miegymással. Én speciel a játékokat DOBOZOSTUL gyûjtöm, szeretem ha kedvenc játékaim doboza visszaköszön a polcomról.
Másrészt bosszant a dolog azért is, hiszen a játéknak így ebben a formájában lényegesen olcsóbbnak kellene lennie: nincs nyersanyag amire ki kell írni, nincs csomagolóanyag (DVD tok), nincs ugyebár szállítási költség, és még a forgalmazót/kiskereskedõt is kikerülik a fogyasztó közvetlen kiszolgálásával. Nem vagyok gazdasági szakember, de sejtéseim szerint a játéknak ebben a formában legalább 20-40%-al kellene olcsóbbnak lennie dobozos, boltban eladott társainál.
Ne feled, hogy a Sin elsõ lesz abból a szempontból, hogy nem Valve-termékként a Steam-en lesz megvásárolható. Valószinüleg nem számítanak egetverõ, több százezres eladásra, így ennek megfelelõen kell árazniuk is...
a játékmenetet érintõ részek elkészültek, ahogy azt Shawn Ketcherside, a játék vezetõ dizájnere blogjában közzétette. Kiemelte, hogy maga a játék még közel sincs kész, rengeteg apróságot kell még a helyére tenni. A következõ napokban megírja a második "rész" dialógusait.
Lol, ilyet se láttam még! Nézzétek má' a legfrissebb hírt: KATT
Remélem nem lesz teleszórva zombikkal meg rovarokkal...az ilyesmitõl már régóta herótom van... Vezethetõ jármûvek már az eredeti SIN játékban is voltak, jó lenne, ha esetleg ebben már belsõnézetbõl is lehetne vezetni õket, s némi fizikát is kapnának - no de nem amolyan holdbéli rongybabafizikát! :)
A képeken zombik nem láthatóak, de tudjuk, hogy a bájos kis Elexis boszorkánykonyhájából biztos kikerül majd pár rútság. A jármûvek megint érdekes kérdés. A Source engine "szereti" a jármûveket, elég jó kis fizikája van, tehát az alap adott. Az lesz csak a kérdés, hogy a vezethetõ jármûvek mikor jelennek meg a játékban (már az elsõ epizódban, vagy csak késõbb)?
En arra szamitok hogy jovore ilyenkor mar mind2 jatekbol lesz 3-3 epizod (hacsak nem bukik el nagyon ez az otlet), ezt ilyen tempoban kellene majd csinalni.
Most ezt nem vágom teljesen részletekbe menõen, de mintha a Havok-ot a Source számára licencelték volna. Mindenestre a Source része egy fizikai motor is, hiszen a CS:S vagy a DoD:S esetén nincs említve a Havok, de fizika azért van ott is rendesen... (
Vettek bele havokot, de rendesen beledolgoztak az evek alatt a motorjukba, igy van remek jarmukod is benne.
Wheels slip and skid Realistic suspensions with springs on each wheel Realistic leaning during acceleration/deceleration and turning Individually tunable parameters such as horsepower, gearing, max speed, shift speed, tire material, tire friction, spring tension/dampening etc. Multiple players in a vehicle in multiplayer Hovercraft support for cheaper simulation
havok régóta van hl2 elõtt is csomo gémben ugyan ilyen fizika volt és van ugyan ugy mint a sourcében szal nemkell istenitani ezt a surce motort mert a havok felelõs a fizikáért amit nem a valve csinált..
azert ez ilyen formaban nem igaz, senki mas nem dolgozott azon annyit mint a valve, ezert is hatasosabb joval mint a tobbi jatekban ahol 2 dobozt lehet csak errebbtolni.
The physics, based on the Havok physics engine but almost entirely gutted and rewritten, allow for an extra dimension of interactivity in both single player and online environments. Character death can now be handled by ragdoll physics, and many physically simulated objects can exist in a map without notable performance hits. Source also provides sophisticated vehicle physics including torque, power, gears, tire material, suspension and mode. Multiple players can be in the same vehicle, but this feature has yet to be used.
ÖÖÖ, MELLÉKESEN MEGJEGYZEM A hAVOK MOTORT KI IS KELL HASZNÁLNI, TÖBB JÁTÉKBAN BENNE VOLT MÁR, DE ENNYIRE ELTALÁLVA NEM SOK GÉMBEN, MONDJUK A mp2-BEN IS ÜTÕS VOLT...
persze egyértelmû, csak nemszeretem ha valvét istenitik hogy milyen ügyes a fizikája a hl2õnek mer sok embernek hl2=fizika ami nemteljes mértékben az õ érdemük és igen Keksz Péjn kettõben is nagyon jóvolt!
Jöhetne már valami izgalmasabb... Az elõdöt pont azért szerettem, mert változatos volt, mind helyszínek-, mind pedig ellenfelek és npc-k tekintetében (fõleg a kor játékai fényében!!! - és a játékmenet sem csak a szokáasos FPS-félét hozta!!!), nade ma DeusEx és társai után már nekem az eddigi képek alapján csak tucatmûnek tûnik egyelõre sajnos...
"A Shacknews egyik felfedett olvasója szabadidejében a Ritualnak dolgozik, így elsõkézbõl tudhatjuk meg mi és miért megy végbe a cégnél. Értesülései szerint március közepe a kitûzött megjelenés, de személy szerint mindent megtesz, hogy idõ elõtt, polírozás nélkül semmiképp se adják ki. Ezért, ha csúszik mindenki tudja, kinek kell elrabolni a kutyáját és kövér váltságdíjat követelni cserébe.
A játékhoz adják az eredeti SiN-t, azonnal játszhatjuk, felkészülhetünk az elõzményekbõl. Az Episodes sokkal, de sokkal szebb, mint amit a CES-en leadott remegõkezû videokon láthatunk. Egyáltalán nem úgy néz ki, mintha HL2 modot öntenének a nyakunkba - na azért!
A SiN Episodes többjátékos módja valamikor a második epizód környékén érkezik, s terveznek kooperatív módot is, de még nem biztosak benne, hogy kell-e a népnek. Arrrggghhh, az egyik biztos jele egy játék halálának, ha ilyen kijelentéseket tesznek...
Elexis kecsesen fog mozogni. Legalább annyi csont lesz benne, mint egy DOA4-es jánykában.
S végül: készül az új SiN anime. Az elsõ állítólag nagyot kaszált a pénztáraknál." / Hardwired
Kéne egy SiN-Source
Sajnos nem kapjuk meg elöbb, mint a Sin:Episodes-t. Pedig én is szívesen végigjátszanám még 1x az Episodes elött. :)
Ne rakd fel. Nagy csalódás lenne :) Nekem legalábbis az volt. De ettõl függetlenül anno én is tátott szájjal toltam végig, meg a kieget is. Annyira megfogott a hangulata.
Az már akkor biztos, hogy lesz SIN-Source? Mert az eddig olvasottakból nekem nem volt egyértelmû, hogy az alapjátékot adják-e az Epizódokhoz, avagy a Source motoros változatát.
Az alapjatekot fogjak adni patchelve, pl. uj hangrendszer lesz benne hogy rendesen fusson a mostani gepeken.
We have the following that have been announced on the plate:
SiN 1.12, aka Original SiN. This is the original game in the original engine.
SiN Episodes. This is the Source-powered episodic release. While we have the major arc planned across multiple episodes, we only have Episode 1 in active production and Episode 2 in pre-production.
SiN: Source. This is the Source-port of original SiN, and is currently on hold while we finish SiN Episodes and SiN 1.12. Not sure when work on this will pick up.