Na ez igen brutális kis videó, úgy tünik méltó utódja lesz a SiN-nek. :)
A Ritual megint halaszt. A hivatalos fórumokban Michael Russell "minõségbiztos" hátrálásra kényszerítette a várakozásban megfáradt és agresszív rajongókat: annyit mondhatok, hogy ok nélkül nem odáznánk a megjelenést, ha a végeredmény megfelelõ lenne a játéknak, a játékosoknak és a Ritualnak egyaránt.
A legközelebbi megjelenés: valamikor májusban.
SiN Episode 1: Emergence Pre-loading Soon
Valve announced that it will soon start pre-loading Ritual Entertainment's episodic FPS SiN Episode 1: Emergence via its Steam online delivery system. One month before its release Valve will also preload and launch the first in a series of its own episodic Half-Life 2: Episode One. Counter-Strike: Source will get 2 new player models and an HDR enabled version of de_dust, while Day of Defeat: Source is due for a new map that will introduce a new gameplay mode.
Lassan idõszerû lenne frissitenem a FAQ-ot, asszem. :)
A SIN Episodes igen, de én az eredeti SIN-rõl beszélek, ami anno Quake2 motorral jött ki, ha jól emlékszem, és volt róla szó, hogy esetleg lesz SIN Source, ahogy az eredeti Half-Life esetében...
Hát a Hl1 source erõs tulzás, maradjunk annyiban van benne pár shéder ami feldobja... szvsz vakítás volt az egész. Én rettentõen örülnék egy full! Sin reméknek ami teljesen ujra van írva a Source motor alá... Ugyhiszem sokna nem ismerték a Sin-t, és biztos vagyok benne nagy bevételi lehetõség rejlene benne egy esetleges ujraírt felújított kiadásból. De ez csak egy szép álom:)
Szvsz a Sin felújított változata sem lesz Source motorra átültve, csak elérhetõ lesz a Steam-en keresztül.
Mar elerheto.
To clarify, SiN 1.12 is the Steam version of SiN. Aside from some minor asset tweaks, a new sound system, a new video playback system, minor modifications to the network protocol and support for Steam, there are no additional changes from SiN 1.11.
Animációk alapján akár egy szimpla Half-Life 2 mod is lehetne, ami meg a legviccesebb volt az eddigi gameplay videókban, hogy minden sarkon volt az ellenfél mellett egy robbanó hordó.
SiN Episode 1: Emergence GOLD [2006. április 27. @ 08:54 - ZeroCool] Nos, végre valahára elkészült a Ritual játéka, a már hosszú évekkel ezelõtt megjelent SIN folytatása. A Valve által megalkotott Source engine-t alkalmazó SiN Episode 1: Emergence, ahogy a neve is mutatja egy sorozat része, az újabb epizódok szépen folyamatosan elérhetõek lesznek, például Steamen keresztül. A megjelenés napja pontosan május 1, az idei E3 legelsõ napja. Addig próbáljuk meg kibírni valahogy...
Szvsz elég korrektûl néz ki, inkább legyen egy tartalmas játék közepes grafikával, mint közepes játék látványos grafikával (arra ott volt a FarCry és ott lesz a Crysis).
Amúgy megnéztem a Sin 1. - Steamet... hát... elég érdekes visszanézni a csaknem évtizedes grafikát, és belegondolni, hogy akkoriban mennyire el voltam szálva tõle. De a játékélmény azért megvan, igaz hullafáradtan értem haza tegnap a melóból fél tizenegykor, de másfél órát elszórakoztam vele, úgy, hogy a végén statáriánus módszerekkel sikerült csak elparancsolnom magamat a gép mellõl. :)
Hardwired:
"Bearanyozódott a Sin elsõ epizódjának lemeze, mégha enyhe képzavarról van is szó egy digitálisan terjesztett játék esetén. A preload meg is indult a mai napon, május 10-én, magyar idõ szerint este 6 órakor nyílik meg a játék. "
Na bazdmeg szörny is lesz benne?Na ez már nem jó.De a game az jó!
Ha játszottál a Sin elsõ részével, ez nem lenne meglepetés szerintem. :) Ha nem játszottál, akkor inkább viszont nem lövöm le a poént. :)
ha már így meg a képezés, énis beszállok :) amúgy én már leszedtem a pre-loadoltam a game-et, most jött le a HL2: Episode One pre-loadja is, márcsak lenne megjelenés, és akkor lerántom :) (jó kis tört steam, tutira mûxik :)) na képek:
sry...látom nagyon húzza a fórumot, át is méreteztem õket:
Hát ez a játék se a grafjával, hanem a nevével fog hódítani. A videók nem gyõztek meg. Mindent láttunk már két éve a HL2-ben. Nem értem ez mitõl továbbfejlesztett "szorsz"? De legalább nem visszafejlesztett...:P
Nekem teccik a graf
szerintem is, semmi baj vele, epizónkénti gamenél meg fõleg elmegy, gondolj bele! ;)
jah, meg tudtátok nem, hogy 9 epizódot terveztek? kicsit durván hangzik...az utolsók már sztem nem a source-öt fogják használni, habbár...a fene tudja, lehet úgy továbbfejlesztik a Source-öt...hogy csak lesünk megint, mint anno a HL2-nél :D
Ugy csinaltak a source motort, hogy folyamatosan tudjak boviteni ha kijon vmi uj (pl. dx10). Eddig is lathattuk a HDR-t es a filmes effekteket a dod:sourceban, biztosan a hl2 episode 2-hoz is fognak majd komolyabb ujitasok tartozni, amit majd atvesz a sin-es csapat is idovel.
Szvsz a potenciális játékosok nagy része nem is ismeri az eredeti Sin-t, tehát a nevével aligha fog hódítani. Ellenben a grafika még mindig nagyon jó, és reméljük történet és játékmenet terén alkotnak akkorát a Ritualos srácok, hogy mindenkit lekössön.
Egyébként meg a Source nem továbbfejlesztés, hanem egy játék-alapmotor neve (nem csak grafika, de fizika és minden egyéb).
hát persze, 3-6 óra játékidõ lesz, ez biztos, és régebben azt olvastam, hogy olyan sûrûséggel mint a HL2 Episodes, azaz 3-4 hónapontként...dehát az akkoris sok idõ :( meg mire a végére érünk....
Az a bajod, hogy jönnek a csilli-villi játékok, és neked ez nem akar tettszeni, pedig tuti nem játszottál HL-t max grafon, nekem személy szerint nem kell több mivel nincs atom gépem, és HL-t se maxon toltam... Amúgy nekem nem is annyira a graf számít, mert modellt/textúrát azt könnyen megcsinálhatják durvábbra a modderek.. Egyébként nem játszottam még olyan gémmel ami annyira jól használta volna a havokot mint a source.... Én amúgy sajna nem tudom kipróbálni a gamet, mert most nincs pénzem(és még kell sokmindenre), meg hallottam valami olyat, hogy a steam észreveheti a törtet, és törölheti a legálisat(amin nekem van HL2, HL2 DM, meg CSS), és nem merek kockáztatni...
ez igaz, de akkor van gáz, ha azon az accon haxolsz, amin regelted eredetiben a CSS-t, HL2-t...stb... akkor észreveszi, és télleg érvénytelenné teszi az accod -ezáltal a serialod is, meghát...szóval akkor lõttek az erdetidnek, de hogyha csinálsz egy másik accot, és azzal szórakozol, akkor nem lesz semmi probléma! :)
Ja köszi a segítséget... Szóval akkor az a lényeg, hogy a tört steamel csináljak új accot..
De mindig a grafra adnak nem a játék élményre!Az egy dolog hogy belelõsz a hordóba azt leszakad!Pl. a Black-ben szét lehet lõni a házat vagy a a HL2-ben meglehetett volna csinálni,hogy belelõsz a falba azt lesz egy nagy lyuk rajta!
pedig itt lesz az is, ebben valahogy biztos vagyok... mármint játékélmény és grafika is... :)
"lehetett volna", ahhoz külön olyan motort kellett volna írni ami külön ezeket végzi vagyis a "rombolást"... ilyen volt a Red Factionban... ( csak az elsõ rész, mer a 2. elbaszott konzolos szar... )
" [MOVIE] SiN Episodes: Emergence [2006. május 08. @ 20:26 - Mantis] Elviekben holnap már kapható is lesz a SiN Episodes: Emergence, amelynek ebben a pillanatban adták ki az E3-as trailerét. A videó megtekintése erõsen ajánlott, a rajongók pedig 9-én már hozzá is juthatnak a játékhoz, a Valve Steam rendszerén keresztül. Az animáció letöltéséért erre tessék...
Azért viszont kap a Ritual egy mezei feketepontot, hogy egy gyenge PR fogásért (E3) képesek voltak halasztani a megjelenést. Mert az tuti, hogy nem véletlen a Május 10.-ei dátum...
Hát én is kb erre gondoltam.. :D Egysze eléri az is a 2.0-s szintet... Szóval akkor most belepakolják az újabbnál újabb dolgokat??:D Remélem náluk is lesz lassan rombolás... :D Amúgy mi az a sok büntipont neked?? :D
köszönöm !!! és még annyi h DVD-s vagy CD-s lessz?
és honnan tod h pont este 7 kor fog kijöni???
A Steamen jelenik meg holnap este, ez egy internetes rendszer ahol megveheted es letoltheted, nincs se doboz, se cd vagy dvd, csak ket kattintas es jatszhatsz. ha majd eljut a magyar boltokba is a jatek, ott termeszetesen dvd-n talalod meg, de az valoszinuleg csak par het kesessel fog beesni, majus vege fele.