working subtitle convoy... ez nem azt jelenti, hogy munkacím? (sokat sejtetõ, szerintem majd lehet multizni is....) Az elõzõ részek szeptemberben jöttek ki, remélem, ezt tartják is.
húh az nagyon jó pttm király! hátha lesz multi,na az igazán jó lenne!
A truckpolon nagyon sokan reklamáltak, amikor a pttm-ben nem lehetett multizni... akkor azt mondta a Pavel Sebor (SCS Software) hogy a következõ részben lesz multi. De ha mégsem lesz, az sem tragédia egy fuvarozós játéknál.
Egyet remélek: nagyon jó lenne ha nem a területet növelnék, hanem a meglévõ terepet csinálnák meg részletesebben. Nem kell ide Mexico vagy Kanada. Csak az USA, de azt sokkal kidolgozottabban. Na erre vágyom.
Ja azis jó lenne, ha ritkábban vágna ki desktopra a játék, mert az elõzõ résznél ez elég gyakori volt...
a pttm az nagyon jó volt, de szerintem nem a területet kéne növelni hanem a városokat. nem kell ide kanada meg mexiko csak az usa de akkor ne ilyen 3 utcás városokkal.
Aha az láccik, mivel semmien más játék nem csinál ilyet...
Nekemse fagyott, csak kilépkedett néha... mint a haveromnál, akinek teljesen más gépe van. És mondom, minden más játék tökéletesen megy, szóval ha a gépemmel lenne valami, azoknál is elõjönne. Mellesleg elég sok embertõl hallottam, hogy csinálja ezt a kilépkedést.
A való életben is mindig kifékezik a kamionosokat... Bár az közel sem volt szándékos fékezés, mert mindig a sávosztásnál fékeztek be. Hogy miért, azt még sztem az SCS Soft sem tudja. :)
én azt utáltam AIben hogy mikor autópályán mentem lefékezett ott állt az AI és mikor odaértem mindig pont akkor kihajtott elém. remélem javítják mert rohadt idgesítõ volt, mostanra már mindig a belsõben közlekedek:D
Az esõ részhez sokat fejlõdött a második. A másodikhoz megintcsak sokat a harmadik. Ha ez legalább anyit fejlõdik, már jó... Engem legjobban az zavar, hogy nem látsz a képernyõn 2 kamionnál többet, mert nem jeleníti meg a harmadikat.
És legyen csak mexiko is benne, nekem az jött be igazán szinte. Meg dolgozzák csak ki rendessen a játékot!! Kacsa még régebben te mutattál egy linket egy graf. vlamairõl, amit az SCS fog használni. Úgyhogy itt új graf. motor lesz!
JAJA, tudom hogy fake kép, csak el akartam kerülni, hogy mindenki kérdezkesse, hogy a convoyból van-e. (Gondolom, hogy ez az elõl lévõ épület látványterve.)
Olyan negatívak vagytok... :) Ezektõl a képektõl én sem dobtam hátast, a tükör tetszik, meg talán a harmadik kép meggyõzõ. bizakodjunk, hogy ezek még nagyon kezdeti képek, mert az #1-ben lévõk azért meggyõzõbbek.
Lehet hogy még most egy ilyen ratyibb grafikai nyavajával próbálták ki a kamionokat, aztán ha majd pöpec lesz akkor összepasszítják õket. Meg lehet hogy ez a csapat minden aktuális részrõl-fejlesztésrõl dobja majd a képeket, nem úgy mint az oroszok...
a Rig'n'Roll mellett így úgysem adnák ki, kivéve ha mégis de akkor tuti bukta lenne, csak néznek netet õk is. :)
Nem tom mit jelent, de a képekrõl valami: I've seen the screenshot.....and i was wondering, Does this game support Direct X and RUNS on Direct X PLATFORM or does it run on open GL? and another thing......for some games, it refuses to run if there is a lack of memory; will it happen to 18 wos convoy? This two things had been running through my brain for days............ hope it runs on direct x platform and not open Gl which means a smoother graphics and not much conflicts.
Szasztok. Szerintem jó lesz!.
Nagyjából mondom a dolgot (kicsit van még bennem pia...):
"Láttam képeket, ezeket lenyûgöztek engem. Ez a játék fut Direct X-el vagy Open GL-el? és egy más dolog...néhány játékhoz hasonlóan, visszautasítja az "indulást" ha kevés a memória, megtörténhet ez a 18 wos conayyal?? Ez a 2 dolog forog már napok óta az agyamban... Remélem, hogy futni fog direct x-el, nem pedig Open GL-el, ami jelent egy tisztább-lecsillapultabb grafikát és nem lesz több baj vele!"
A legtöbb normális játék Direct3D-s nem Open GL-s. Az olyan játékok, amik Open GL támogatnak annak tökmindegy, hogy milyen gép van alatta, lehet az AMD Athlon X2 3Ghz egy 256Mib-es videokártyával is akadni fog mert az Open GL a 2D megjelenítésben profi....
remélem az irányítás nem lesz annyira fos, mint a pttm-ban. azzal nagyon nem vagyok kibékülve
Meeeeert?? Abban nagyjából fasza sztem minden!! (mondjuk ha csõrössel döngetsz, akkor azzal ne csodálkozz, hogy jobbra kis ívben padkázás nélkül meg mások feldöntése nélkül nem tudsz fordulni!!). Sima EU nyergessel dzsavelj, akkor menni fog minden frankóón.
AMúgy szerintem az Across Americában volt nagyon ratyi az irányítás!! Ott télleg alig fordult a gééép.
LOl ezt honnan vetted?? Nem egy játékot láttam ahol a 2 között választani lehet, és mindíg az opengl volt nagyon sokkal gyorsabb, és ugyanúgy 3d-re is jó, mivel ez is szempont volt a fejlesztésénél. Ja és persze ez akadás dolog is egyáltalán nemigaz. Szóval valamit nagyon elnéztél.
Szóval megint itt egy adag angol szöveg, sajna nem tudom mit jelent, de valami a megjelenési dátumról:
I have noticed members are saying the release date for 18WOS: Convoy is this week because they have been to sites that sell PC Games saying the release date is the first week of August...I'am sorry to say 99% of the time the first set of release dates are wrong. Now because Sabre has not said nothing more about 18WOS: Convoy we have been left in the dark from Sabre and Valusoft. So my only advise is to go by the last release dates of other 18WOS games. If your waiting to get your copy in store then you would be looking near the end of August,for the U.S. for Canada stores here will not get 18WOS Convoy untill Oct,or Nov,And of course online sites to buy 18WOS Convoy will be first. Keep a eye on Valusoft.com as soon as Valusoft post the game on thier main menu then we know it's released or soon to be released.
And please don't be emailing Sabre and Valusoft.com like crazy.Not much point if Valusoft,or Sabre do not wish to give us any info this time,Like they have had last time.
Október és November elõtt tuti nem lesz még az USA-ban sem és Canadában sem. Az augusztusi dátum sajnálatosan nem sikerült...
A jármûveket a pttm-be se nehéz bele tenni (egyszerû bemásolás). Vlószínû, hogy itt is z-modeler-t kell használni a kamionok modosításához. Akkor viszont a pttm-bõl valószínû, hogy át lehet pakolni az eddig elkészült modelleket. A pályaszerkesztés se bonyi. Itt inkább az a kérdés, hogy mennyire lesz stabil modolás után.
A térkép erõsen emlékeztet a NFS: Underground2-re. Ja és a kisnyilak a többi kamiont jelentené ? Remélem ebben a részben már lehet konvoyban is menni :).
Igen atérkép elég béna, ja és a kilóméteróra se túl jó.
Engem ezeken a képeken a méretarány nem tetszik. Úgy néz ki a sofõr a járgányban, mintha nem is egy kamionban ülne, hanem egy kisteherautóban. Vagy csak nekem rossz a szemem éjszaka? :-)
Ez igaz, a kamion se valaminagyon méretarányos. Nézd meg a fülkét, hát az nagyon gáz. Egy Kispolszkiban nagyobb hely van. Nem értem miért kell ezen a téren visszafelé lépni. A PTTM-be már elégszépen megcsinálták a kamionokat, pótokat .