Ma vettem a gépembe még 1GB DDR2 800MHz RAM-ot a meglévõ 1 GB mellé. A 2 Gb-ot meghálálja a játék. Gyorsabban tölt be és "simábban" megy tõle (de még nem tökéletes).
Igen patrol, bocsi :-) Kipróbálom a várakozást. Köszi!
Az szerintem patrol. Nekem nem ez volt az elsõ career küldetés és talán várni kell 24 órát a helyszínen, ahogy a 3 -ban kellet.
Van egy olyan küldetés amit patriotnak hívnak. Távcsõ az emblémája. Hiába variálunk a helyszinen, incompletted marad a küldetés státusza. Az elsõ carreer küldetés is ilyen.
Mit hogyan kell teljesíteni? :) Elmész a megadott koordinátára, ott megcsinálod, amit kérnek (fotózol, süllyesztesz, akármi) aztán visszahajókázol a kiinduló kikötõbe és ott, amikor megkérdi akarsz e dokkolni rákattansz, hogy ja. Ennyi. Az is lehet, hogy másik szövetséges kikötõbe is visszamehetsz.
Hi, nálam tök jól fut. Kicsit fura a 3-hoz képest, a grafika jobb, a periszkóp kicsit magasabbra is emelkedhetne, fagyi nálam még nem volt :). Várom hozzá a magyarosítást. Egészében eddig nem rossz.
P4 2.8 dual, ati x1900gt 256,1Gb ddr2 667Mhz, MSI 965 Neo F
sziasztok nálatok nem aludt el a legénység mit csináljak velük hol pihentessem õket és meddig kell járörözni?
Válaszokat elõre köszönöm
szar! :D P4 2.4Ghz, ATI 9550 128 MB, 768 MB RAM, Gigabyte alaplap! bõvítés már tervben van, már csak pénz kéne! :D
elsö küldinél megvan a fotos rész utána elküld a egy helyre patrolozni na ot medig kell lenni mert elsülyesztetem már 6 hajót a sh3 ba 1 napig kelet járörözni it medig kell mert már három napja vagyok a jelkörnyékén de még mindig nincs completed irva
durván gépigényes a játék! 1024*768, MINDEN low, minden kikapcsolva, de még így sem az igazi! :S
Hát engem is, de elõször megnézem a törtet megy-e a gépemen.
Nagyon szeretnéd ha valaki segítene? Tedd fel a legújabb Daemon Tools-t 4.08HE. El kell indítani a Yasu-t de csak egyszer , akkor elrejti a többi meghajtót. Utána elindítod a játékot.
Nagyon szeretném ha valaki segitene? Letöltöttem a Silent Hunter 4-et fel instaláltam van egy Yasu pr. amivel el kellene indulni de nem müködik nem tudom hogy kell kezelni. Ha valaki tud segiteni nagyon megköszönném.
Milyen a grafika?
Sajnos én is úgy látom, hogy megint várni kell míg lesz ebbõl is 1.4b-s verzió, vicces mert még helyesírási hibát is találtam benne "mounth"-ot írtak a "month" helyett.
na asszem uninstall lesz...már harmadszor dob ki az asztalra, amikor ki akarok rakni egy ügynököt a partra... Meg akartam ágyúzni egy merchantot...erre egyszerûen elsüllyed a hajóm, holott semmi sérülés nem volt rajta....bughalmaz az egész...a legénység meg állandóan számokat skandál, mint valami szeánszon, holott semmi értelme az egésznek (nem hajót jeleznek vagy ilyesmi)...
A 3 ezerszer hangulatosabb és jobb volt...
Azok a funkciók mûködnek itt is, mint amik a 3-ban???
pl. az automatikus hajó azonosítás, meg az adatok folyamatos kiírása, mint ami ezen a képen a nyílnál lévõ cetlin található látható: http://etnies.muskatli.hu/sh/photoalbum/images/passanger2_jpg.jpg
és a kis téglalapos célzás, ami itt: http://etnies.muskatli.hu/sh/photoalbum/images/fuelbunker1_jpg.jpg
én csak az élményért játszok, nem akarok mindent kiszámolgatni meg iylenek...szóval fontos lenne, hogy használni tudjam ugyanazokat a funkciókat, amiket a 3-ban úgy megszerettem...
Alapvetõen nem lehet a 3at és a 4et összehasonlitani. Jól ismerjük az atlanti csatát és kétségtelenül megvan a bája annak amikor az ember átlóg a védelmen és belülrõl támadja a konvojt. Nomeg az hogy A tengeralattjáró az a VIIes :)) Itt viszont, mindamellett hogy hasonló a feladat, másképpen kell megoldani. Ezen a hadszintéren jobban kijönnek azok a feladatok amikre eredetileg a tengót szánták. Felderités, magányos támadás, kimenekités, illetve különleges egységek ki-be rakása. No és ott van az a másik dolog a technikával. A német tengók fényévekkel voltak jobbak mint a többi ország hasonló vasai. (magam is tambort választottam elsõre, na, mondom kicsit örüljenek a legények, gyakorló vészmerülés. Megnyomom a c-t, és várok. Meg is szólal a duda, de nem történik semmi. Kimegyek külsõbe és látom hogy ömlik bele a viz de meg sem rezdül :) És valóban nagyon sok idõ eltelik mire elmerülünk. Ilyenkor eszembe jut a bátor VIIc-m, elüvölti magát az ember hogy alarm, és már bukunk is le :) Persze igazságtalan vagyok mert a tambor jóval nagyobb. ) Szivesen kipróbálnék egy Narwhalt, meg egy Gatot :)) Szóval szépen várjuk a pecseket, és a megszállottak munkáit.
Nem azért van olyan gépem amilyen olyan monitorral, amilyen, hogy ne számítson a grafika...
Nekem nem jött be, az meg túl kötött volt, a 3 meg túl random, a kettõ között lenne jó... Lenne ez a random rendszer, idõnként specifikus küldikkel, attól függõen mondjuk, hogy hogy teljesítek...
Honosítás: magyar szinkron vagy felirat Kategória: szimulátor Érkezés módja: premier Várható: 2007 tavasz Kiadás módja: normál Adathordozó: PC DVD Várható ára: 9 990 Ft
Nem tudjátok a bolti verzióhoz adnak valami fasza kis Csendes-Óceán térképet? olyat amit ki lehetne tenni a falra?
A sebbesség becslése, hogy történik?
A távolság mérésénél a két képet fedésbe hozom és mindig 9000-t mutat (yard vagy méter???).
Korábban már én is jeleztem, hogy csak az aktív szonárt lehet üzemeltetni (feleslegesen).
A passzív autómatikus, az õrszem szól ha hall valamit. De az aktívval is úgy lehet távolságot mérni, hogy pl.: perszkóppal befogom a hajót és kérem a távolságmérést. Magamtól nem tudok az irányára ráállni. :)
Ûtban a távoli célterület fele gyakoroltattam a riadókészültséget és a vészmerülést. Ezek a nagy, bazi amcsi hajók (Tambor) vészmerülésben több, mint 1 perc kell, hogy a tornyuk víz alatt legyen (normál merülés kb 1:40). A német IXD2-nek is 35-45 mp elég volt. :)
Amúgy van ebben a verzióban is csendes üzemmód.
A hajón van egy elsõgenerációs SD ("légi") radar. Érdekesmód jelezte az õrszem, hogy hajót észlel vele. :))) De én a radar képernyõjén semmit sem láttam. :) A kapcsolók nem is mûködnek rajta.
Jók ezek a vízalatti "moszatok" (halak nincsenek?):
Nekem fullon van minden de nekem egy fuúziós erõmûvem van úgyhogy én nem számítok:)
Na látod ez a szomorú. Miért kell eleve kihozni úgy egy játékot, hogy tudja a készítõ, hogy bugos? Tudom mert a kiadó rugdossa a feneküket. Ez meg mégszomorúbb.
hogy a f*szba lehet az kikapcsolni, hogy ne ugassanak állandóan a fülembe...csak azt hallom folyamatosan, hogy zero-five-six-six-seven-zero-four...stb...stb... holott sehol sincs körülöttünk hajó, se repülõ semmi csak 20 méter mélyen állunk a tengóval...semmi jelenteni valójuk nincs, akkor miért ugatnak folyamatosan??? ez valami bug???
Hát kipróbáltam de elég vegyes benyomásaim vannak... Támadtam egy rombolót el is süllyedt de a mellette lévõ rám sem bagózott...ment tovább halál nyugiban... Egy csomó mindent nem találok még, amit a 3-ban már megszoktam. Pl. lehetett azonosíttatni az egyik tiszttel a befogott hajó típusát és azután már a kis könyvecskében be lehetett jelölni, hogy meliyk részére célozzon a tüzér a hajónak...na azt itt most nem találom csak a kis könyvecskét tudtam behozni. Nekem is papírmasé tisztek állnak a hajóhídon akik kb. 1 mm vastagok ha oldalt forgulnak nekem...ez mi???
Nekem gyönyörûen elfut P4 2,8 (nem celeron), 9800 Pro val és 2GB rammal
Tapasztalatokat gépigényrõl tudnátok írni? Kinek milyen géppel, milyen beállításokkal (nem kell részletesen) hogy fut. Mennyivel kell erõsebb gép neki a 3-nál?
Ez a hajóbejárás érdekes dolog. valószinûleg egyszer meg is tenném :) De többször biztos nem, mert minek. Ha járõr van akkor a térképen vagyok, ha meg lõnek lesz*rom hogy rémült képet vág a motoroknál a tiszt :) Az SH3 is tele volt bugokkal. Nem is kicsikkel. De a pecsek és a lelkesedõk megoldották. Egyébként ma már nincs is olyan játék amihez nem kell pecs :)
Én nem örülök neki mert ez a game visszaesés a haramadik részhez képest. Arról meg nem is beszélve, hogy ugyan az a csapat csinálta a két játékot, szóval legalább saját magukat tisztelhetnék annyira, hogy egy fejlettebb játékot adnak ki mint az elõd. Pl itt nagyban ígérgették, hogy most majd be leht járni a hajót és majd a gépházba is el lehet jutni. Ehhez képest még egy nyomi kapitányi kabin sincs de még egy rádiós vagy szonár szoba sem ami a háromban meg megvolt. Aztán marhára irritál, hogy nincs TDC menü csak a periszkóp mellett valami kis használhatatlan vacak. A manuális célzás kész kínszenvedés és teljesen alkalmatlan. A legszomorúbb, hogy ezek a dolgok már benne voltak az elõdben és mind hangulatilag mind funkcionalítását tekintve jók és hasznosak voltak. Akkor most miért kellett kihagyni? Majd imádkozzunk, és reménykedjünk, hogy egy peccs formájában esetleg beteszik? Elég csúnya dolog így elbánni a játékostársadalommal akik fejlõdést és nem vissza lépést vártak a 4. résztõl. Az, hogy meg a grafika fejlõdött marhára nem izgat. Ha szép és csiri-viri játékkal akarok játszani akkor veszek egy konzolt.......
nem lehet, hogy a warez verzió ilyen béna? voltak ilyenek anno (nem tudok pontos nevet mondani), hogy a warez verzió egy kalap csokipapírral volt egyenlõ, de az eredeti meg mint kés a vajban, semmi probléma
Nem láttam semmit a hadjáratban - amikor hajót kell válsztani - a lenendõ Uboot adatairól/ tudásáról. Ugyanígy semmi a felszerelhetõ radarról stb. stb.
Akkor az aktív is minek? Lehetne autómata. Nevetséges.
Nem a torpedók beállításaira gondoltam, azokat megtaláltam. :) "Típusismertetõre" gondoltam. Lássam, hogy szimuláció.