Nyilván az amerikai piacra szánják a játékot. Sok sikert kívánok nekik ahhoz, hogy a sok 40-es IQ-jú, elhízott konzolrajongó amerikai hülyegyereket leültessék Silent Hunterezni. Körülbelül olyan lehet, mint egy vaddisznót vécére szoktatni. Már látom is magam elõtt, ahogy félredobva a PS3/XBOX360 kontrollert rohannak PCn SH4-ezni, hogy szögeket számolhassanak és órákig manõverezzék a tegóikat megfelelõ tüzelési pozícióba. Tényleg nagyon reális kép.
Az SH4-el szerintem semmi gond, akkor sem ha a Csendes-óceáni harcokat dogozza fel és min. az SH3 szívonalán. Nálam is az U-Boot háború a Németek küzdelmét jelenti. Jó lenne az is, ha a Japánokkal is lehetne küldetéseket teljesíteni a játékban (nem lehet majd), de az sem rossz ha az acsi oldalat lehet játszani, és azt a valóságot megközelítõ szimulációként mutatják be.
Az igéretek szerint komolyabb élményt nyújthat az SH4, mint az SH3 bizonyos téren. (http://www.subsim.com/ssr/sh4/sh4_interview1.php cikk alapján) pl.: fejletteb motor, javított/ bõvített rádiózás, átdolgozott küldetésrendszer stb.
Szóval nem hiszem, hogy arcade játék lesz, bár jó lenne azért a megjelenés elõtt valami DEMO. Ami valószínûleg nem lesz, mivel az SH3-nak sem volt DEMO-ja.
(Már csak egy felszini hajó-szimulátor kellene (mint a SH2 és a Destroyer Command) és így a 3 progi - ha együtt tudna - mûködni egy komoly tengeri/ konvoj csata szimulációt alkothatnának a multiban. Pl.: lehetne lenni valamelyik oldalon U-Boot-al, vagy a konvojt védelmezõ rombolóval.)
nekem is megfordult a fejemben az, ami az aláírásodban van
Én küldtem. De vannak némi zavarok a Firefox 1.5-el ezen új sg kinézettel (legalábbis nálam). Nem tudok privát üzeneteket küldeni, nem hozza be a képeket stb., csak az Exp.
pacific stormban se jön be a banner
Szerintem a legrosszabb dolog amit elrontottak az SH3-ban az az hogy az életpálya vagy mi a fene abbból áll hogy elmész a kijelölt szektorba és kész.Tök szar.Ráadásul nem is olyan izgalmas mint a missziók.A legrosszabb az volt nekem hogy Kiel(!)-bõl kellett elmennem london közelébe az AM szektorhoz.Mire eljutottam a + billenytyû majdnem beszart,mert oyan sokáig tartott és ha megjelent egy hadihajó akkor rögtön lelassítot 8x-osra.Szóval sztem legközelebb vm,i izgalmasabbal kéne helyettesteni ezt a dolgot.Talán még a másik dolog amit szeretnék látni a 4-ben az az hogy meg legyen animálva az is amikor összroppan a hajó pl.:200M-nél :D.Talán még ennél is szebb grafika (bárilyen szép grafikályú szimulator talán az IL2-volt de ez tán még azt is lekörözi) és több misszió.És még egy utolsó (ami tényleg csak hab a tortán) hogy az óceánok tengerek feneke,alja legyen kidolgozottabb pl.:koralzátonyok (ilyen szép grafikával olyan szép látvány lenne elmnenni egy egy ilyen korall zátony mellett ) Ja és még vmi ez most jutott eszembe:Amikor elsüllyed egy hajó akkor ahogy hozzáér a tengerfenékhez úgymarad pl.:kettészakad fejjel lefelé süllyed és úgymarad!!!Ez olyan irreális!!!Na ezt az én listámon a 2. helyre tenném.Nem tom nekem az 1.4-es patch van fenn úgyhogy a legfrissebb és ott se orvosolták sajna.Na lehet hogy sok a rizsa de remélem kivettétek hogy mit várok el a SH4-tõl.
A fotofelderités és a lelõtt pilóta mentése nem egy nagy dolog. Már benne volt az SH1ben is. Ugye az is a csendesen játszódott, és itt van értelme. Az SH3ben nem volt mert az atlanti óceán felett ritkán jártak német gépek :) Nem lesz ez rossz ha már csak olyan szintre hozzák mint az SH1et. Bár ott még tengeralattjárót is lehetett torpedózni. Ami meg az elsüllyedést illetni, szerintem az tökmindegy. Ha realisztiken játszol akkor úgysem látod. Márpedig ezt csak úgy érdemes :) Egyébként meg nem hiszem hogy fognak változtatni sokat, túl hamar jön ez ahhoz. Inkább csak egyfajta jól felturbózott mission disc az SH3hoz. :)
Miért az tökjó lenne hogyha ott vagyunk a tengeralattjáró belsejében és hirtelen minden elcsendesedik, zúg a fülünk és látjuk ahogy ömlik be a víz a tengóba.Látjuk az embereket akik meghaltak/sebesültek aztán hallunk egy nagy reccsenést és... A játék kiírja hogy GAME OVER Szóval ha ezt így megcsinálnák akkor reál modban is láthatnánk hogy mi történik (ezt úgyse csinálják meg).Szreintem ez olyan jó lenne.Egyébként szerintem se kell sokat elvárni a játéktól mert ennyi idõ alatt sokra nem mehettek de ez a képeken is látszik
ha két orát kergetõzõl 8 rombolóval, és azután nyírnak ki, akkor hidd el hogy ennek a kis plussznak nem örülnél, söt reflexböl esc-et nyomnál!
"Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific diary movie - Frans Ubi Soft has released a new movie trailer for Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific, showing off the World War II submarine simulation sequel that's in the works at their Romanian studio. This high-res clip runs for a minute and a half to introduce the development team and the modelling process."
"06 January 2007 Silent Hunter 4 Specs The minimum requirements to run SH4 would be: 2GHz processor (Pentium IV or equivalent AMD Athlon), 1GB of RAM, DirectX 9 video card with Pixel Shader v2.0, Vertex Shader v2.0 with 128MB of RAM, DirectX compatible sound card and around 5.5-6GB of space on your HDD.
The game options will allow you to activate or deactivate different visual aspects that can increase or decrease performance. Of course, in the minimum requirements PC you will run with most options OFF.
A recommended system will have: 3GHz processor, 2GB of RAM, DirectX 9 video card with PS 3.0, VS 3.0 and 256MB of RAM. "
kezdem belátni, hogy gépet kell bõvíteni! :| egyre több olyan minimum gépigény van, amit az én gépem épp hogy súrol!
igen, mert nem játszok minden második megjelenõ játékkal, csak pár játékkal szoktam! de ha már játszok valamivel, akkor az fusson normálisan, és ne keljen azon agyalni, hogy akkor most mit kapcsoljak ki, mit vegyek lejjebb, hogy ne akadozzon! a mostani gépem kb 2 éves, már akkor sem volt egy über masina: P4 2.4 Ghz, ATI 9550 128MB, 768MB RAM, Gigabyte alaplap! igen, annak nem vészes, akinek jó a gépe! :)