lol ez a Vilié? Pár napja sétálva néztem az új házuknál,hogy milyen spéci exkluzív garázsuk van az udvaron. Kíváncsi is lettem,hogy mi állhat benne. Utoljára szerkesztette: desigo, 2014.09.05. 00:32:17
aki nyereséggel akar autót eladni az vagy bejelentéskor kell azonnal autótrendeljen, vagy 30+ éves ritka autó kell venni és várni az eladással 10 évet :D
oké, csak akikről te beszélsz azok playboyok, akiket nem érintene lelki traumaként, ha vesztenének egy-egy ilyen tranzakción. fosnak rá, van még della dögivel - mondanák. de akikről én beszélek, márpedig én egy élelmiszerüzlet-lánc tulaját így képzelem el, nem kockáztatnak akkorát, hogy ilyenekbe belemenjenek... ők olyan szinten profitorientáltak -hiszen így jutottak el oda ahol vannak-, hogy ezt a fajta rizikót nem vállalják be. de mondom, a kivétel erősíti a szabályt, és ha egy ilyen nagymenő imádja a kocsikat, lehet, hogy leszarja ha a végén bukik rajta, őt kárpótolja az élmény. Utoljára szerkesztette: cement, 2014.09.04. 22:27:23
Báder pl. amikor autó gyűjtögetőst játszott, gondolom nem bukott sokat az autókon, mert mindig vette az újabb és újabb autókat, pedig vegyesen vett régi és új autókat, használta pár évig majd adta is tovább :)
Cartu is adja-veszi a járgányait, gondolom ő se bukik rajtuk sokat, annó pl. még nullszéráis fekete 458 spider-t vehetett, majd amikor megjött a szürkéje amit rendelt jópénzért eladta a nullszériását.. aztán rendelt Aventador-t, megjött, használta párhétig majd jópénzért adta is tovább.. most meg valószinű amikor megjön a 458 Speciale Spider megy a 458 Spider is :D Utoljára szerkesztette: SZABl, 2014.09.04. 22:24:28
vágó a dolog, tudom, hogy néhány ilyen autóra (anno még az X6-al is ez volt-vicc) olyan durva előrendeléseket adtak le, hogy a gyártósoron fingani nem tudott a munkás mert 150%-on pörgött az üzem, és még így is éveket kell várni egy-egy modellre. de ez csak addig igaz amíg az úgynevezett célközönségből álló piac meg nem telik. amint mindenki hozzájut a kocsijához (legfeljebb 2-3 év) az ár rohamosan elkezd zuhanni. nyilván ez nem érvényes a limitált példányszámban készült, és a megjelenésük pillanatában ikonikussá vált autókra (Lexus LFA, Enzo, stb.). Utoljára szerkesztette: cement, 2014.09.04. 22:12:16
az a néhány tulaj akiket én ismerek, pont az ellenkezője.. meglepően jó üzleteket csinálnak az ilyen brutálautókkal, ha pl. rendeltél egy 918-ast, használod egy hónapot majd kb azonnal el is tudod adni és még rakhatsz rá egy kis hasznot is, mert aki nem akar rá egy évet várni az gondolkodás nélkül megveszi :)
banknak dolgozom, ráadásul egy presztízzsel bíró amerikai banknak -mindenki találja ki magának melyik az- és találkozom brutális számlaegyenlegekkel illetve gazdag emberek ügyfélanyagával. nem akarok banktitkokat elárulni, de láttam már sok ismert és magyarországon gazdagnak számító híresség, illetve üzletember "pénztárcáját". a jellemző az, hogy aki igazi üzletember, és az eszével lett gazdag, az nem "herdálja" el a pénzt 200 milliós kocsikra még akkor sem, ha azt megtehetné, hanem, mivel tudja, hogy a sok pénzből egy kis segítséggel -lásd hozzáértő kollégáim- még több pénzt lehet csinálni, befekteti kötvényekbe, részvényekbe, stb. az én főnökeim is céges repülővel járkálnak, céges autókkal fuvarozzák őket, és nem tudok róla, hogy brutális autógyűjteményük lenne -ettől függetlenül még lehet nekik-. arra próbálok rávilágítani, hogy az ilyen emberek nem rapsztárok, nem szeretik, ha mindenki őket nézi mikor beparkolnak az utcán. egy ilyen 918-ast pedig nehéz nem észrevenni. nem beszélve arról, hogy -nagyon kevés kivételtől eltekintve- az autó a legrosszabb befektetés ami létezik, és ezek az emberek nem akarnak olyan dologra 100 vagy 200 milliót költeni, ami éves szinten 20-30%-ot veszít az értékéből...
nem akarok flémet szítani, csak ez az én meglátásom. ettől függetlenül ha én is ilyen gecott gazdag lennék, vennék egy rakat kocsit, mert imádom az autókat. csakhogy ezeket az öltönyös CEO-kat nagyon sokszor hidegen hagyják a kocsik. ezért csodálkoztam rá a dologra. Utoljára szerkesztette: cement, 2014.09.04. 22:06:03
igen, egy percig sem gondoltam hogy gazdagok. azt hittem, egy dízel kombi octaviaval jarnak.......
weed ez egy majdnem 1 millió dolláros kocsi amiből eddig nagyon keveset gyártottak...majdnem bugatti veyron szint. a CBA pedig nem összehasonlítható a multikkal mint a spar meg a tesco, ott nagyságrendekkel nagyon pénz forog. ettől függetlenül nyilván a cba fejesei is megszedik magukat, de a fasz se gondolta hogy ennyire. nem magától értetődő Utoljára szerkesztette: cement, 2014.09.04. 21:20:13