Manapság a kalapos naponbarnult Úrak nem merdzsóban ülnek, hanem a 100ezer forintos autóban amit a rozsda tart össze. A W124 az egyik legjobb merci. Motor, váltó millió + km-t megtesz és csak akkor rozsdásodik, ha törve volt. 300 vagy 320-ast kell venni, annyit eszik mint a kissebbik motor, viszont megy rendesen is. Utoljára szerkesztette: milk4, 2014.11.22. 08:37:32
Ha visszamész az utcára és vadászol nekem egy MK1/MK2 Escortot vagy egy szép Caprit/Cortinát/Angliát akkor elnézzük. De egy Triumph Spitfire is megteszi ám...
Na az a kép egy nagy véletlen eredménye :D A veterán jött velem szembe, de nem tudtam időben előkapni a fényképezőt és addigra már elment mellettem. Hátulról úgy-ahogy lekaptam és a másik Astont már csak a visszanézésnél vettem észre.
én ezt csak nagyon sokadik autónak venném. érdekes a technológia, szép a design de basszus, alig vannak elektromos töltőállomások -legalábbis magyarországon- így az autó elveszti a létjogosultságát
Aztán ha a kocsin kívül van más is azon az áramkörön, akkor lehet hívni jobb esetben a villanyszerelőt, rosszabb esetben a tűzoltóságot. Normál konnektorból ilyen elosztós és hosszabbítós megoldással nem ajánlatos ezeket tölteni. Ha a Nissan Leaf megbénította az irodaházat, aztán a kollegám saját lakását, akkor egy I8 mire képes :D
Ebben a szutyokban van valami vicc benzin motor is,azt meg elég csak tankolni. Vagy akkor csak nevetséges teljesítményre képes? De őszintén szólva,ha már villanyautó,akkor egy Tesla Model S,az még el is picsázza ezt,plusz jól is néz ki.
Persze elég csak azt tankolni, de akkor a fogyasztással és a teljesítménycsökkenéssel is számolni kell. Illetve nem tudom, hogy van e benne valami szabályozás, hogy 0 töltöttség esetén ne lehessen menni vele. Ampera esetében nincs ilyen, de mondjuk az egy más rendszer.
twin turbo 1,5 benzin van benne ami 230 lóerős.... az egész kocsi 1500 kiló körül van, már ez is alapvetően jól mozgatja és tud csak benzines üzemmódban menni de nem arra tervezték. első hallásra is borzasztó megbízhatatlanul hat ez az 1.5 twinturbós megoldás.. dehát ez a jövő. mindent pár éves élettartamra terveznek már. a tv-t, a telefont, a laptopot, mostmár a kocsikat is .
Gondolom az 3 henger...önmagában is nevetséges (lehet maradi vagyok,de szerintem az autó ott kezdődik,hogy min. 6 henger és 5 méter),szóval 3 hengerre hogy hozták ki a 16 szelepet?
Pedig amúgy nagy királyság a 3 henger is ha faszán van megcsinálva. A páratlan hengerszám nem mindig rossz. (Quattro, Volvo 2.5 D5, vagy ha már 3 henger akkor pl. Triumph Daytona 675 vagy Speed Triple [aminek egyébként a hangjától bármikot képes vagyok elcsöppenni :D] )
Pl. kereszanyám 1.0-es VVT-i Yarisától leesett az állam. Nem mai darab de biztos vagyok benne, hogy lámpánál megleptem volna vele 1-2 komolyabb autót. Pont most volt használt Yaris 1.0 teszt totalcarnál ott is írták, hogy megtudja lepni az embert.
Az 5 hengereseknek általában jó a hangjuk is. De 3 henger engem a Wartburg/Barkasra emlékeztet. Motorban meg természetesnek mondható a 2-3 henger. Na mindegy,ez ízlés dolga,én nem tudnám magam elképzelni egy olyan autóban,aminek a belsőégésű motorja akkora mint a mostanim ablaktörlő motorja.