Ahha.. sajna ebbõl a szövegbõl nem igazodtam ki elsõre, de most már értem.. csak még mindig ott van a miért.. lehet azt is leírták, de nem tudom kivenni a szövegbõl :D
The blower and pipes were put back, although different to the originals, along with changing the rear wheels. The car was further modified to fit the setting of the new film, with large gas tanks fitted in the back, and its general appearance given a more used and stressed look.The front end was also modified by removing the bottom section, probably to give more clearance at the front in the outback locations it was required to be driven in for the second film.
megváltoztatták az autót a 2.részben..és azért hiányzik.... én próbálok segíteni és nem lámázni...
De nem.. azt tudom h belement a másikba.. de az elõbb láttam egy képet.. amikor még mögötte van a motoros, meg a másik dzsoni is.. és az autó eleje egyben van, csak az a szoknya hiányzik róla amit az elsõ részben viszont láttunk... :S
nem hiányzik..az elsõ 3 percben találkozik pár sivatagi barommal..akik ki akarják fosztani..de lefékez..az autó elékerül...vissza 2 padlóval, bumm bele az elõttelévõ hátuljába..így az elsõ "szoknya" leszakad...és a csávóká, 100al belemegy a másikba...
de vársz 5 percet rakok fel képet :D
Egyébként a második részben már az elején miért hiányzik az autó elsõ szoknyája?
Ezt most találtam.. lehet hogy már láttátok, azért beírom.
Ha valaki valamit nagyon akar, és ügyes is, simán meg tudja építeni bármibõl... Nem mondom hogy annyira egyszerû, de lehet gyártani egyedi elemeket, és ha azokkal leburkolod a kocsit akkor ki veszi észre fényképen hogy az egy Samara? Szerintem elég nagy kihívás lenne belõle megépíteni, de ha sikerülne akkor az nem kis teljesítmény lenne! Ha belevágsz, akkor sok sikert hozzá!
hozhat még meglepetést az élet :)
csak nem ebben a tetû országban
nyilván nem 20 évesen lesz dusgazdag az ember, idõvel bármi történhet
a Samara igenis hasonlít a Last V8ra..ha nem is hosszú a motorháztetõ..(nem is 5000cm3 hanem csak 1300)..
hát persze,csak az a helyzet,hogy nincs felesleges (sacc per kábé) 15 millám egy eredeti Last V8-ra (és másnak se nagyon)...ilyenkor mit tesz az ember?(az igazi fan)...nem lemond,hanem átalakítja a sajátját,az más kérdés,hogy hogyan fog kinézni! persze csak akkor,ha tudja, hogy soha nem lesz pénze építeni / építettni egy Last V8-at
te ha így haladsz, maximum a napi betevõre lesz lóvéd, bár ez már nem ide tartozik télleg. meg ne fecsegj már hülyeségeket bazz, 120354313433x-re mondom el nektek! már tavaly is eljátszottad ezt, hogy nem érdekel mit írok, tessék: ezt aztán télleg lehet látni! f@szért nem bírsz elõbb gondolkodni!
jah...mér kell neked mindenkibe belekötni?..van aki MAGÁNAK akar jót... hidd el SZARból is lehet JÓT csinálni... télleg nem lesz Falconra lém..de 1 Samarára igen... de attól h lámázol..meg szánalmasozol..az engem nem érdekel..én tudom mit akarok...van itt 1-2 ember aki ugyanúgy tudja.... hidd el nem fog érdekelni h ezekután mit irsz.. ha más tudott Mercedes SMARTból Interceptort csinálni akkor tudok ÉN is Samarából LAST V8at...
ennyi.
ki tagadja ? nem magyarázom, mert ez már lassan a szánalmasnál is alacsonyabb :D
a fanatikusoknak igazi fan autóra van szükségük, nem parasztverdából átalakítottra, épp ezért fan, mert egyedi
látom te is látod a különbséget
de majd ha egyszer egy Samarából kreálsz egy Interceptort, ami fullra "hasonlít rá" (már itt sántít a dolog, mert keményen ugyanannak kellene lennie, nem csak hasonlítani kéne, nemde ? ;) szólj, mert átmegyek és lefényképezem, hogy megmaradjon az utókor számára "üveggyári fantázia" címszó alatt, szal sok sikert
figyelj, ha neked jolesik ilyenekkel égetni magad, hát tessék, csakhogy ez egy fórum, aminek az a lényege, hogy mindenki kinyilváníthatja a véleményét, én csak neked akartam segíteni rádöbbenni a lényegre(még egyszer azért elmondom, hogy támaszd alá konkrétumokkal amit mondasz, mielõtt hülyeséget beszélsz), látom nem sikerült, innentõl kezdve csak még jobban lesz@rom mit írsz, pláne azt, hogy mit szólsz az én véleményemhez :)
szal csak így tovább, te is nagyra fogod így vinni az életben
arról nem is beszélve, hogy kicsit felnõhetnél, tényleg
Ne csak a LAST V8 legyen tálcán.. ez nem LAST V8 hanem az Interceptor...és nézdmá..nem ford falcon..sõt még nenis csak FORD márka.. hanem MERCEDES..azanyja..máskor elõtte nézz szét..és aztán lámázz..
elkezdett lámázni..azér az a 2 kép korántsem LAST V8...de a tulajnak AZ... nekem van elkéõzelésem...van fantáziám..más "lámázó" véleményére meg tojok rá!... ennyi...
Azér ez sem hasonlít..Meg ugye ez sem az.... elõtte nézd meg szótárban h mit is jelent a REPLIKA szó... NEM ugyan az....hanem hasonló.... de amint látom..bejösz beszólsz és elmész..gratula..
rendes stílusban is lehetne nem?? vki ír vmit azt úgy leosztja mintha értene hozzá,meg le lámázva utálom az ilyen ***** kat
ja, tuti mi ? okostojás... hasamraütök, én is mondhatnék akármenyit egyébként meg olvass is egy kicsit, mert be lett linkelve, mekkora volt a motorja gyerek
Jajj ne fárassz már. Leglényegesebb különbség az az orra, semmi más. Gyakorlatilag ugyanaz az autó. Inkább az nem látta a filmet, aki egy Lada Samarából akar LAst V8-at csinálni. Csak gratulálni tudok.
ne az eredetivel hasonlítsd össze....hanem az Interceptorral.. (és próbáld meg Pssel megcsinálni Inerceptorrá..) nem mondtam 1000% h teljesen ua... azért Replika... de látom télleg fantázia hiányban szenvedsz :D
nincs adat,sõt a film beli kompresszor nem is volt kompresszor,csak egy kis elektromos motor forgatta a szíjjat úgytudom,és olyan volt mintha az egy mûködõ kompresszor lenne!
"and the supercharger protruding through the bonnet (which is for looks only)." forrás
de ez még jobb,pontosabb: "The Blower
On the movie car, this was all faked. The supercharger was empty and the carburettor sat inside. A small water pump was attached to the front of the supercharger to hold the drive wheel, this also moved the supercharger belt forward to clear the standard 351 water pump assembly, and the distributor has a 90 degree elbow to allow it to clear the supercharger. The supercharger belt is driven by an electric motor which is hidden by a yellow bucket in the garage scene in MM1. Weiand never had a supercharger that could be activated and deactivated. Even with huge compression it would be tough to generate 600bhp on a 351 in 1974 without rebuilding it once every couple of hundred miles." forrás
különbséget akkor lehet tenni, ha mindkettõ autó motorjának teljesítménye ismeretes
tudjátok mennyi az Interceptor pontos teljesítménye ? mekkora a nyomaték/hengertérfogat/Le ?
ezek nélkül minek dobálóztok ilyenekkel, hogy szarrá gyalázza a mai tuningszarokat ? ember, legalább logikázzál már egy csöppet, mielõtt baromságokat írsz
Suna: csak erre akartam rávilágítani, np
csak azért irtam elképzelhetõt mert pl ha megkapja ellenfélként az 1970es Dodge Charger Hemi 427es blokkal megáldott verdát akkor ott bizony némi eséj van arra h kikapjon...
gondolom a filmbõl "vágta" ki a képet, a bronzos (sztem a jelvényük anyagára utal) de nem csak a MMbe lehetet hallani hanem a többi 70-80as években készült filmekben is.
Tényleg nagyon állat a 2. rész is, szerintem jobb is mint az elsõ, de a legjobb gonosz akkor is Toecutter! Van még róla képetek? Dj Skyline, te honnan vadásztad le a képet, ahol Bubba lõ? Laikus kérdés: a zsarukat az MM1-ben miért a bronzos gúnynévvel szívatják?