OFF - Bocsy: Hát igen azért ebbõl a hozzászólásból, akkor is tudnánk, hogy ki gyártotta a procidat és a videókarid chipjét, ha az aláírásodban nem lenne ott. Az ATi is csinál új generációs videókártyákat. A minõségi hardverek párosítása, processzorgyártótól függetlenül sokat számít. Amúgy én már láttam Intel procis gépet ATi kártyával sõt AMD – nvidia párost is és mindkettõn kiválóan mûködtek a játékok, viszont láttam már fagyós kékhalálozós Intel-nvidiat.
mér van az h a játék faszán megy! aztán meghalok, ujratölt és akad a kép és akad a hang?
a demónál rosszabbul lett optimizálva a demüóval jól lejátszadoztam ezzel nem tudtam amúgy majd tervezgetek egy nVidia kártyát ber nem ehhez a gammához:D ennek majd még adok egy esély gyengébb grafikai beállítással mert a játékötlet(ha most mondok néhány jó dolgot az azért van mert máér lehiggadtam és fürödtem is eggyet a kipróbálás után)jó a graff(ha leveszem akkor nem lesz jó:D)de hát a történet és a harc az tetszik.ha második esélyyel kicsit nyugodtabban elnézõbben kipróbálva is kudarcot vall akkor ennyit errõl akkor megvan a 10-bõl a biztos 2 pontja ha jó lesz akkor még meglátom:)
fõleg ha 10 perceket tölt akkor, ha átállítod a beállításokat, aztán ha nem jó, akkor újra. ennyiszer azért nem kell kimenni se a hûtõhöz, se wc-re :D
a demo nekem szépen futott 6600gt 128, 1,5 giga ram, athlon6 3000+-es konfigomon. a töltési és mentési idõ akkor is brutál volt (2-3 perc??), de még épp kibírható. ki lehet menni pipikélni vagy a hûtõhöz
2. középkategóriás gépeken normálisan megy a játék, max-ultra grafikai beálításokat az újgenerácós hardverekre optimailzálják (úgyahogy). Ez manapság a CoreDuo processzorok, ill e játék esetében a új nvidia kártyákra értendõ. Játékgép vásárlása esetén nem feltétlenül szabad elfelejteni az nvidia-microsoft-intel triót, akik egymással szerzõdnek.
Valamint sokat számít a megfelelõ hardverek párosítása. Ha intel, akkor jóminõségû intel chipset-es alaplap, kingstone, twinmos, kingmax memóriamodulok (minden modul egyforma márkájú legyen, lehetõleg dual csatornában), proci, vidkari meg magától értetõdik.
Van pár játék ami az AMD-ATI párosra optimalizált, de elenyészõ a számuk. Ez biznisz.
3. Már írtam másnak is, UBI csak kiadó. Ezt a játékot spec az Arkane Studios fejlesztette.
Próbálnád ki a gothic 3-at, na az optimalizálatlan szemét. Erre viszont kénytelen vagyok azt mondani hogy egész jó. Ugyan 1 gigával több ramom van mint neked meg 6600gt, de szinte minden medium meg pár high beállításon 1280x1024-ben gyönyörûen futott. Betöltés is 10-20 sec max. Igaz töltés után mindig van 10 másodperc mikor beszaggat a hang meg a kép de az helyreáll és gond nincs. Nem vagyok otthon ati kártyák terén de ma már a 6600gt az alsókategóriás kártyák közé tartozik(bár azok között elég jó) mégis jól viszi. Talán egy driver csere vagy win újrapakolás segít neked. Vagy egy másik videokari
mitgondoltok , egy ilyen configgal hogy fog futni ?
Amd 2,4 GHz Sempron; Gef6600 128 ; 1 g ram
Csak azért kérdezem, hogy megéri-e 16 órán át tölteni egy esetleges diavetítésért ? A demo-nál jobban van optimalizálva ?
attól még hogy nincs rendesen optimizálva attól még a játék nem "egyszerûen SZAR", (bár lehet hogy az, még nem játszottam vele, csakhogy te egy szót nem írtál a játékról), komolyan azt gondoltad hogy egy 30ezer forintos kártya majd röccenésmentesen viszi vagy mi a halál? :|
Hát sajnos meglett a játék pedig mennyire reméltem h. majd ez jó gamma lesz így november fele amikor csak gyengus gammák jönnek ki hát ez alúl múlt mindent a játék egyszerûen SZAR és még olyanabb szerintem vicces hogy 2006 ban egy ekkora cég egy ilyen színvonalas motorral nem tud olyan csapatot találni akik tudnák h. mi az h. optimizálás?!mert az már az elején nem oké hogy játszok 10 percet vagy néha még annyit se és 5 percet vagy n éha többet is tölt és közbe még akad is idõnként meghalásnál legalább kicsit gyorsabb a töltés. a gépem nem egy csúcs de szerintrem még bírnia kéne 1024x768-ban úgy hoghy csak az anti sanalisinget állítottam 2x-szeresre (a gépem:1024mb ram sapphire x700 pro p4 htt 3ghz-s proca) és nem nagyon kárpótol a jó (half life 2 néál picit jobb) grafika az a minimális fizika és az a (mostmár szememben nagyon leégett)cég név h. unbisoft(hát ezt már csaak a splinter cell hozhatja viossza)ha belegondolunk hogy azt írták gamestarban meg több helyen is hogy 15 óra a végigjátszás nah ha a töltési idõ ebbe nem volt beleszámolva akkor töltéssel eggyxütt 15+6=21 óra ha õpedig a töltés is belevan számolva akkor a játékidõ szánalmasan rövid egyszóval a játék optimizálatlan ezért elég gyatra pedig többet vártam volna el ettõl a névtõl a játék egyszerûen SZAR
Nah most már capter 3-nál tartok, elég idegesitõ volt a házak tetejérõl ugránli és folymatosan loadolni, és mint tudjuk a betöltés nem a játék erõssége...
daemon tools 4.06-ot letöltöd, bemountolod a kicsi mds-t, felteszed a játékot, leszeded a Pr0t.St0p nevû programot, elindítod a programot, rányomsz a hide gombra, majd bezárod a programot, indítod a játékot
sziasztok!Letöltöttem wandooról a Dark_Messiah_Of_Might_And_Magic_CLONEDVD-PROCYON verziót.és mivel clonedvd verzió gondolom hideolni kell,de az nekem nem nagy erõsségem.kicsomagoltam a játékot fel is instalálltam és utáni mi a teendõ???elõre is kösz
Srácok a koponyát szeretném megszerezni a kriptás zambis résznél , a pók bálványba kéne szerválnom 4 kristályt!! 3 már megvan de ahogy állsz szembe a szoborral onnan nézve balra nem tudok bemenni sehogy se!! lehet h lámi vok és kiszúrja a szemem a megoldás de fáradt vok és nem tudok továbbjutni és ez idegesít pls help
Köszike!
elvileg ez: #2360 irj vissza, ha vmelyik müxik plz
valaki tud ara mondani valami, hogy teljesen jól fut a gamma,nem akad,
de egy játékállás visszatöltése után viszont kb 2 percig a hang is, meg minden úgy szaggat mint az állat.. kb 2 perc, és fut megint jól utána :s.. próbáltam crackel is, meg securom loaderrel is, hátha a crack a hibás, de nem.. gondolom csak nem vid karesz beállíts, hiszen máskor jól fut.. csak töltésnél nem.. HELP
a clone féle verziót mennyire macera elindítani?
Srácok a koponyát szeretném megszerezni a kriptás zambis résznél , a pók bálványba kéne szerválnom 4 kristályt!! 3 már megvan de ahogy állsz szembe a szoborral onnan nézve balra nem tudok bemenni sehogy se!! lehet h lámi vok és kiszúrja a szemem a megoldás de fáradt vok és nem tudok továbbjutni és ez idegesít pls help
nah ma már talán meglesz a gamma mondjuk csak a haveromon múlik h. mikor lesz hajlandó áthozni amennyire ismerem soha de cseszegetem msn en h. hozza már szal talán ma már gammázhatok:)jeee
ezt nem értem... tegnap minden ment, sikerült elinditanom és jáccanom vele mindeféle módon. ma újrapróbálom, erre nem megy se krekel, se hide-al:( elinditom, tölt egy ideig, majd mikor belépne a menübe kikapcsolja a monitort(TFT). ilyet még életemben nem láttam:D vagy a másik lehetöség, h new game-nél a betöltés közben eccerüen bejön egy sötét képernyö, majd egy hiba h nem tudja olvasni a memóriát vagy mi a fene van/volt másnál is ilyen??
Rögtön a 2. pályán az embereknek nincs hangjuk, és ha nem new game-bõl jutok el idáig, akkor csak reset segít. A hanggal az a baj, hogy ha nem én beszélek, akkor csak sistereg a hangszóró. Ötlet?
én a texturet és a modelt vettem vissza (elég csak a texture sztem) és gyorsan tölt, egyáltalán betölt, mer tmikor highon volt 10 perc után em akart betölteni (lmao) aztán reseteltem
Nagyon megörültem, hogy minden fullon volt, kivétel az aa volt 2x és így átlag 40 fps-el zúztak a training-et. Aztán szépen egy kemény mediumra kellett levinnem miután külsõ terepekre értem. Ettõl tartottam is. Nem tudom sok gondot megoldna-e 1 giga ram az 512 helyett. Bár mivel source engine, úgy gondolom nagyon procifüggõ ez is...
Csá Havernál ez úgy oldódott + h a textúra highon volt és azt levette mediumra.
Srácok a koponyát szeretném megszerezni a kriptás zambis résznél , a pók bálványba kéne szerválnom 4 kristályt!! 3 már megvan de ahogy állsz szembe a szoborral onnan nézve balra nem tudok bemenni sehogy se!! lehet h lámi vok és kiszúrja a szemem a megoldás de fáradt vok és nem tudok továbbjutni és ez idegesít pls help
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az irtózatos loading timeokkal lehet-e kezdeni valamit, esetleg elképzelhetõ-e, hogy a demo exe-tõl van? Nagyon hazateszi a játékélményt, hogy megyek 10 percig, aztán 3 perc loading.. Tiszta commodore feeling =(
Valaki tud egy jó torrentet ahonnan letölthetõ a kliens, priviben is jöhet:) Nem pirátoznék, öreg vagyok már hozzá de Steam en a magyarokat kitiltották a vásárlásbo és sajna marad ez...
plz valaki az MDS filet tegye föl vmi tárhejre és dobjon meg a lionkkel, köcci:)
csoki! nemtudom találkozott e más ezzel a problémával a gémben hogy egy bizonyos részen nem akar tovább menni. igazából azt csinálja hogy megcsinálom a prologue pályát és utána a videó elkezdése elõtt lebassza a gépet és újraindul. akárhányszor próbálom. nemértem igazán de a demo-val is volt ilyen gondom akkor meg a gólemnél. esetleg valami tipp?
amúgy valaki adhatna egy driver letöltés Atihoz amivel õ játszik.htx!
Kösz hogy megírtad a honlap címet már 240-el töltöm.FTP címet nem tudsz véletlenül?
vitatkozás helyett inkább az én töltõs problémámon törjéteka fejeteket please :d
ez csak egy kiragadott példa volt, másrészrõl gondolom nem lesz minden sarkon egy sárkány, harmadrészrõl azt aki ezt kérdezte, kérdése ezek szerint még rosszabb fényben tünteti fel, hiszen a játék is segít neki...
nem ertem , annyit tudsz hogy van x sarkany akit y modon lehet megolni , de fogalmad sincs hogy hol szerepel a jatekban , de mivel te akkora pr0 vagy mire elkezdesz jatszani es oda jutsz magadtol is megoldanad , tehat nem ront a jatekelmenyen (*omgspoiler* mellesleg szo szerint kiabalja a tarsad hogy mit kell csinalni amint meglatod a sarkanyt es meg csak nemis figyelmeztet hogy spoilergyanus dologrol beszel , a szemet nem engedi hogy magadtol jojjel ra , szornyu ) ... ha meg nem sikerul igysem megolni , majd lehet mondani neked hogy a kereso a lap aljan van.
nem kisfiam, csak van egy fórumos szabály, hogy ha valamit elárulsz a játékból mert valaki ilyen fasságot kérdez hogy pl: "hogy kell megölni a sárkányt?" (ahelyett hogy próbálkozna, vagy gondolkozna) akkor illik elõtte odatenni azt hogy spoiler, ugyanis vannak olyanok, akik nem kíváncsiak arra hogy más gyökér mért nem tudja megölni a sárkányt. de ezt bunkók általában nem szokták megérteni
o jaj , mi lesz igy veled , meg a vegen osszeomlik a vilag mert par dolgot olvasol a jatekrol , persze fogalmad sincs hogy mikor hol lesz benne , de caps lockra meg anyazasra kivalo erv , gg
valaki tud ara mondani valami, hogy teljesen jól fut a gamma,nem akad,
de egy játékállás visszatöltése után viszont kb 2 percig a hang is, meg minden úgy szaggat mint az állat.. kb 2 perc, és fut megint jól utána :s.. próbáltam crackel is, meg securom loaderrel is, hátha a crack a hibás, de nem.. gondolom csak nem vid karesz beállíts, hiszen máskor jól fut.. csak töltésnél nem.. HELP
Köszi köszi köszi!.. Mondjuk nálam hihetlen lassan jön le, de annyi baj legyen !!
A textúra szûrés egy olyan alapvetõ képesség, ami feltétlen szükséges a szép 3D-s képekhez. Számos célból használják, például szomszédos textúrák összemosására, vagy olyan textúrák készítésére, amelyeket egy szögbõl nézve (gondolj egy hirdetõtáblára, amit egy extrém szögbõl nézel) valóságosnak tûnnek. Vannak különbözõ textúra szûrési technikák, a legfontosabbak a point-sampling, bilinear, trilinear és anisotropic szûrés.
Bilinear szûrés
A bilinear szûrésnek nem nagy a számításigénye, de alacsony minõségû szûrés. A textúrák közötti ugrásokat a négy legközelebbi képpont (alatta, felette, balra és jobbra) átlagával tölti ki. Minden modern 3D-s kártya tud hardveresen bilinear szûrni.
Trilinear Szûrés
A trilinear szûrés egy jó minõségû szûrés, amely a négy legközelebbi képpontot használja a második legmegfelelõbb mipmap-ról, így biztosítva elmosódottabb átmenetet a különbözõ mip map szintek között. A trilinear szûrés nyolc képpontot generál, és átlagolja ezeket a leképezés elõtt. Mindig mip mapping-et használ. Csökkenti az ugrási effektust, ami a szomszédos mip map szintek között történik. A legtöbb modern 3D kártya tud trilinear szûrni teljesítménycsökkenés nélkül.
Anisotropic szûrés
Ez a szûrés a legjobb, de a legjobban ki is használja a CPU-t a 3 fõ eljárás között. A trilinear szûréssel szép képeket lehet készíteni, de a pontokat csak a közeli négyzetbõl veszi, ami némely esetben nem a legmegfelelõbb. Anisotropic ("minden irányból") több, mint 8 képpontot vesz figyelembe. A képpontok száma, és hogy ezek melyek attól függ, hogy milyen szögbõl látod a felületet a képernyõhöz viszonyítva. Nagyon szép, amikor alfanumerikus karaktereket nézel valamilyen szögbõl.
Trilineáris szûrés: A bilineáris szûrés, mip-mapping és a mip-blending technikák együttesét hívják trilineáris szûrésnek. Az egyszerû mip-mapping hátránya, hogy a nézõponttól távolodva egy adott felületen egy adott textúra többféle mip szintje kerül kirajzolásra, és a mipmap szintek közötti átmenet éles vonalként látszódhat, illetve merõleges felületnél mozgás közben hirtelen vált mip szintek között. Ezért trilineáris szûrésnél a megjelenítõ kiszámolja a távolságnak leginkább megfelelõ két mipmapre a pixel színt bilineáris algoritmussal, majd a kapott két pixelszín között megfelelõen súlyozva kikever egy eredõ pixelszínt.
A gamespot értékelése szerintem hulladék és nem tükrözi a valóságot.De az ott megtalálható egyéni értékelések már annál inkább. A gamestar is szokott túlzásokba esni pl amit már majdnem hogy személyes sértésnek vettem annak idején a Condemned-del amit csináltak. Több oldalas cikk meg segítségek stb 80 akárhány százalék,holott az egy kiemelkedõ alkotás szerintem.Fullos graf,közelharc teljesen egyedi,játékmenet....számomra felejthetetlen.ÉS miért ennyi?Mert éppen a egy köcsögnek adták a cikk készítési jogát. E mellet a szar WoW-jukat az egekbe magasztalják,pedig az igencsak okádék szerintem. De ez megint csak az én véleményem,nem akarok senkit megsérteni. Bocsoffért...
Bi-linear Filtering Kör alakú alakzattal dolgozik, amihez 2×2texellel közelít (2×2texelt vesz figyelembe). A pixel színének megállapításához a 4texel átlagát veszi. A közeli objektumok így szépen elmosódnak (gyengülnek az élhibák és textúrazajok lásd AA), igaz ez csak egy mellékes hatás. Ennek a szûrésnek két hátránya van: - kör (vagyis hát 2×2pont) formájú alakzattal dolgozik, ami az esetek többségében pontatlan (kamera irányára nem merõleges poligonok). - 4szeres sávszélesség igénye van a Point Samplinghoz képest.
Tri-linear Filtering: MIP-Mapping ötletét adja hozzá a Bi-linear-hoz. Mindkét MIP szinten végrehajtunk egy Bi-linear szûrést és a két értéket átlagoljuk. A memóriaigény megint duplázódik és még mindig kör alakzattal dolgozunk.
Anisotropic filtering: Az eddigi szûrési eljárások valójában csak arra voltak jók, hogy a közeli alakzatokat elmossák (ez valójában mellékhatás) a távoli alakzatok még mindig pixel össze-visszaságok maradnak az alulmintavételezés miatt. A legjobb minõség akkor érhetõ el, ha minden egy rácspontból látható texelt felhasználunk a szín meghatározásához és figyelünk a textúratérképen látható alakzat formájára is. Persze ezek az eljárások nagyon komoly memóriaigénnyel rendelkeznek. Általában 16-32 texelt vesznek figyelembe pixelenkét és ügyelnek az alakzat elfordulására is. Anizometrikus szûrést többféleképpen meg lehet valósítani. Az ATi pillanatnyilag RIP mapping megoldást használ, ami egyfajta elforgatott MIP mapping. Nem csak az egyes MIP szinteket számolja ki a kártya, hanem bizonyos szögelforgatott textúrákat is. Ezeket az elforgatott textúrákat használja, miután megállapította az éppen renderelt poligonlap elfordulását a kamerához képest. Az eljárás gyors mivel nem kell minden pixelnél elforgatni a textúrát csak egyszer a RIP mapok képzésekor, de nem teljesen pontos minden szögre. Az nVidia valami fejlettebb forgató eljárást alkalmaz, ami független az elfordulás szögétõl. (ha valaki ismer részleteket az nVidia módszerérõl legyen szíves tájékoztasson)
Fontos!Acdsee-vel amikor kikerested a képet és megnyitottad és amikor resize image funkcióban vagy jobb oldalt alul elõször vadd ki a preverse aspect ration-nál a pipát majd utána fogod tudni jobb oldalon fennt a pixels-nél átméretezni a képet nyomsz a done-ra majd visszadob egyel elõrébb és ott tudod elmenteni az átméretezett képet(save as)ahova akarod.Utána az easy convertal már mrnni fog a dolog.
Valak i elmagyarázná mi aza bilinear meg tril akármicsoda vagy mi szösz
Kösz szépen Tomy Lee ! Megpróbálom.
Szerintem ha kikapcsolod a simítást meg a szûrést,a játék láthatóan csúnyább lesz ,viszont biztos hogyy jobban fog menni.De így kapsz egy csomó fürészes élt és még ócskább texturákat... Ha ráteszed a HDR-t mit kapsz,egy két mapon csilli villi vakító effekteket meg napsütés ben orbitális szaggatást ha a kártyádnak nehezére esik azt megjeleníteni. Nem tudom milyen kártyád van,azt tudom mondani hogy kisérletezz. Az élsimítás csökkentése erõsen javít a frame-en,ez biztos. Döntsd el mi kell tiszta éles kép szép kontúrokkal,vagy ócska kép de úszhatsz a fényben?
Tehát elõször acdsee-vel elkészíted a képméretet elmented majd az easy convertel átalakítod kisebb méretre(optionba állítsd a képformátumot-jpeg-re)és a progi a C-Image Output mappába menti az átkonvertált képeket.
Sziasztok ! Segítsetek légyszíves. Képeket szeretnék ide betenni, de átlag 2 Mb-osak, hogyan tudnám lekicsinyíteni olyanra, amit az sg kíván ? Elõre is kösz a segítséget.
Ez sajna pont így van, pláne ha egy újság exlúzív tesztelési lehetõséget kap, na az mindjárt +20% indúl.(kivételek bocsi)