Az oldalt majd most hétvégén megcsinálom egy pöttyett szebbre. Szombaton a suliban úgyis webszerkesztést fogunk venni. Majd lesz benne néhány menü. De ha tudsz akkor segíthetsz persze. 1x próbáltam meg egyedül egy fórumot adminisztrálni de nem ment. 3-an már könnyebb volt. Szóval ha akarsz segíthetsz. Nyitott vagyok mindenre. De az elképzelésemben lesz egy felsõ menüsor amiben lesznek majd: Hírek, Játékról, Demo, Cheat-ek, Kiegészítõk, Tippek-Trükkök... Hírek: egyértelmû mi lesz benne Jétákról: Története, karakterek, fegyverek, és érdekességek Demo: letölthetõség, elemzés, vélemények Cheat-ek: Majd a fullhoz kódok Kiegészítõk: Pályák, új modellek... Tippek-Trükkök: ide kerülne az amit eddig összehoztam az oldalon.
Szóval jó lenne még egy segítõ kéz. Ha van MSN-ed akkor privizd meg és ott megdumáljuk a részleteket holnap még a csillagkapú elött XD (3-ra érek haza)
NEM AKAR VALAKI A JÁTÉKNAK LOGOT/BANNERT CSINÁLNI??? OLYAN KOPÁR ÍGY A FÓRUM
valami szaki tengernyi idõvel összeollózhatna valamit.
Vagy indisd csak ujra a gépet és próbáld ujra...
Most mondanám azt hogy próbáld újrarakni, ha úgy sem megy akkor meg a windowst (mi az a 30 perc +20 perc?! vagy ghost-al 10perc?!) Szóval én nem tudok így hírtelen mást, ha még csak a háttérben sem futja magát. Vagy próbálj meg nem parancsikonból indítani hanem közvetlen. Ha nem segít semmi akkor passz piros.
Valaki help, nekem a Demo egyáltalán nem csinál semmit, dupla klikk az indítófile-ra, és még háttérben sem indul el. Egyszerûen nem csinál semmit! Help! Visszaolvasva nem találtam megoldást... Amit találtam azt próbáltam, de nem ment. Mármint a kompatible mode-ot, meg azt a védelmi szarságot is.
Ez az oldal már nagyon régóta igy van kinn. Szal biztosan lesz még valami...
If you’re one of the first 5,000 eligible Total Access members to sign up, you’ll get full access to the beta version of the game absolutely free.
Héj emberek, ez nagyon fog érdekelni titeket! Nyilt béta a steamon!!! Hajrá mindeki kattanjon rá! Én még nem próbáltam ki de szerintem az! http://www.gamespot.com/betas/darkmessiah/index.php http://www.mightandmagic.com/us/demo.php
Jóvan testvír de má naon függ az embör a cuccon he :D
Csak múlti fácsör? Hát meg a jó édes... Vagy belerakják a szinglipléjörbe is vagy felkapok egy kardot a szobámból hátamra szíjjazom és ellátogatok hozzájuk "beszélgetni".
A kikerült interviewk meg videok alapján én azt szürtem le hogy lesz álcázás is (multiba szabotázsra mekkora móka lesz :DD) assassin kasztnál,lesz elektromos gömb is,viszont azt hogy ezek csak online featurek lesznek e azt nem merném ki jelenteni.Reméljük benne lesznek singlebe is.
Varázslatokról nekem volna egy érdekes észrevételem. Van ugyebár a SPELLS.TXT nevezetû fájl amiben a varázslatok vannak és tulajdonságaik. Nos ott 4 fõ varázslatkategória és 16 különbözõ varázslat van. A fõ katágóriák a Föld, Tûz, Víz, Levegõ. És ezen belûl vannak a varázslatok. Nos a játékban csak párat tudunk használni. Pl nincs: -Cure Wounds -Inferno -Stone Skin. -Magic Reflection -Drain -Poison Spray Viszont ha a demóba bespawnoljuk a wizardot aki okít minket a játék elején és rányomunk egy Fire Arrow-ot akkor magára nyomja a StoneSkint-t. Szóval van a játékban de nem használható. Lehet hogy teljesbe beteszik? Vagy egyáltalán nincs csak az ellennek? Meg volt egy videó ahhol voltak különbözõ álcázási skillek az assassin-nak. Képes volt láthatatlanná válni, a varázsló meg tudott egy elektromos gömböt kilõni. Szóval kérdem én. Hol vannak ezek? Vagy lesznek egyáltalán?
Na még egy kis multi elemzés,miután a játék idõ az oblivion után nekem nem túl soknak tünik (ha valóban 12-18 óra lesz) valszeg ez lesz az egyik düntõ érv ami miatt meg fogom venni. Végre emberek nem csak gép pityukkal irthatjuk egymást fp nézetbõl hanem varázslattal meg nyillal,karddal muhahahhaa
hehh én meg pont ezt akartam irni hogy régen mikor játék elõtt megjelent a demó, volt 1-2 ami elindult
sorban a válaszaim: 1.)Egy az egyben -->bind gomb "parancs space paraméter"<--- formában 2.)bind gomb "map mapneve.bsp" 3.)Ez egy új map igen, de csak arra van hogy bespawnolj ellent és azt cirógasd. spawnolást majd elmondom hogy kell ha nem tudod. Illetve fent van az oldalamon is darkmessiah.uw.hu*
* amit hamarosan (hétvégén) frissítek az új dolgokkal
én is,mármint lezártnak tekintem és még annyit hogy pótolom a hiányosságomat:elfelejtettem leírni hogy remélem nem nekem lesz igazam és októberben kapunk egy jó ki gammát az arcunkba :)
Errõl a mire a való a demo témáról már egy másik topicba elmondtam hogy mit gondolok,nem is mennék bele részleteibe.Vitát lezártnak tekintem. Ha valaki még1x ebbe topicba panaszkodik hogy miért nincs DMOMM demoja optimalizálva ki ugrok az ablakon és majd halljátok a halál hírem. ....picsába kertesbe lakunk...
ehez csak annyit füznék hozzá hogy ha picit figyelsz a msot kijövõ gyk összes demo-nál valahova odairják hogy ez a demo nem tükrözi a végleges játékot :)))
azért a "taknyos kölyök" nem kéne,mellesleg én nem nagyon tudok olyan demoról amit a betából csináltak volna(biztos van,nem vagyok egy nagy béta-letöltõ) de régen,amikor minden játékhoz jelent meg demo nem volt olyan hogy az rosszabbul ment volna mint a kész játék,mert a készítõk is arra törekedtek hogy minél jobb legyen,hiszen egy demo lényege az (lenne) hogy megmutassa milyen lesz a játék,és ezzel potenciális vevõket szerezzen,szal igenis kell egy demo esetében teljesitmény beli hibákról beszélni lévén a teljes játékot akarja tükrözni,és mellesleg ha már ezen így fennakadtál akkor elismered hogy igenis vannak ilyen hibák,és mint én írtam 1,5-2 hónappal a megjelenés elõtt lehet kicsit késõn kezdenek bele az optimalizációba pl itt sokan írták hogy triggereknél akad csak meg,de azt majd biztos javítják,aha,persze,eddig azért hagyták benne mert ahhoz volt kedvük
Már többször ki fejtettem hogy aki egy demonál teljesitmény beli hibákról beszél szerintem menjen el inkább péknek vagy taxisnak,ne a billentyüt üsse és irjon hülyeségeket a neten,azért volt a habozás hogy most irjak vagy ne irjak,de csak ki hozzák az emberbõl hogy taknyos kölyköknek magyarázkodjon.
hát én ezt az alpján írtam amit olvastam,mármint sok sok ember nyavajgását hogy hiába állítanak össze-vissza bármit is,beszaggat,meg hogy geforce százezren is xar,meg persze hogy túloztam is,nem kell egybõl ennyire magyarnak lenni és kioktatni ilyen módon...
tugyiti@#1218:fogalmzasásod egyszerû mint a fakocka,gondolom úgy általában a gondolataid is hasonlóak
Majd melássuk. Bár az hogy vannak fejlõdési lehetõségek talán megduplázza/triplázza a játék végigjátszásának lehetõségét. Mondjuk ha ez a 12-18 óra tömény izgalom és az a fajta ami le is köt akkor jó.
azért ez a 12-18 óra egy ilyen stílusú játékban kicsit karcsú...ezek szerint nem kell aggódnom, hogy esetleg félreteszem miatta az obliviont.
Optimalizálás 0? most látom én is Jól van ez optimalizálva, csak még egy pöttyet kell magukat törniük a készítõknek. Nem vártam hogy ultra beállítások mellett szaggatás nélkül menjen, és nem is megy. De egy High beállításon már jól muzsikál, csak néha mint mondottam el kezd szaggatni ismeretlen okból. Ezt kijavítják és szavam nem lesz.
Aki azt mondja hogy nincs optimalizálva próbálja ki a cellfaktort XDDD
mert (tudtommal) beta szórsz endzsint kaptak a fejlesztõk,a fanoknak meg persze hogy nem sikerül,hiszen ahogy a mondás is tartja "sz.rból nem lehet várat építeni"
Minden esetre csak ajánlani tudom nekik hogy okt. végén egy agyonbugtalanított, agyonoptimalizált nagyon jó játékot adjanak a kezembe. Ha másképen történik akkor le is húzhatják a rolót. vagy tévedek?
azért az hidd el,gáz ha a megjelenés elõtt kvázi 2 hónappal az optimalizálás kb 0,persze ez egy agyon elemzett szórsz endszin esetében simán lehet elég idõ
de a demók (amiket még jóval megjelenés elõtt adnak ki) olyanok mint a béták... ha megjelent egy játék és utána, esetleg 1 héttel elõtte adnak ki demót, abban nincsenek bugok és ilyen szaggatási gondok mert az a kész játéknak egy része. a DMOMM még nincs kész és igy adtak ki egy demót... nincs kész tehát béta. kiadták a demót belõle >> béta-demó... szerintem.
ok. ez demó. béta szintû... ne várj csodás és fult tõle. nem ok nélkül szaggat be. belehet kapcsolni hogy megjelenisen "nem látható dolgokat" pl. hol legyen zene , hol ne , stb. na mikor ilyen triggerhez érsz akkor szaggat.
Szerintem még optimalizálhatnák egy kicsit, egy-két helyen ok nélkül beszaggat.
A csillogó bumpmappingot lejebb állitanám mert már természet ellenesen csillog a fal.
Még mindig nem értem hogy miért van az hogy ha ragdoll rendszerû fizikát alkalmaznak a modell "meghalása után" miért kell egyszerûen OFF-ra állítani. Ha meghal az a szerencsétlen Ork , miért mozog ugy mintha kicsontozták volna és héliummal lenne felfújva?
És van egy két más fizikai Bug is, Pl ha két hordó van egymás tetején kiveszed az alsót a felsõ ott marad lebegve. de ha kirúgod akkor természetesen viselkedik.