ebben az a jo, hogy a CE altal nyujtott pluszok ugyanugy feltorhetoek, mint maga az alapjatek, hiszen a skin, a fegyverek valoszinu csak +fileok, vagy +modositasok fileokban, a dokumentumfilm siman bepakolhato a tort CE-be, a soundtrack szinten, a terkep pedig bescannelheto, es ugyanigy hozzacsaphato a.. mondjuk a Dark.Messiah.of.Might.and.Magic.Collectors.Edition-RELOADED-hez vagy nagyon elorehaladtam ? :]
Igen ez igaz. Ez valamelyest igazságtalan...bár nekem a Collectors edition kéne, nem fogom megvenni 20 ezrekért. :(
Pont a Dark Messiah-ból ne lenne gyûjtõi kiadás? Persze, hogy lesz, ráadásul a megszokott alibi változtatások helyett néhány komolyabb extrára számíthatnak a rajongók. Az exkluzív zenei CD és az élethû, pergamenszerû térkép mellé kapunk egy bónusz CD-t, amin egy kövér többjátékos karakter skin, 4 plusz egyjátékos fegyver és az Arkane, UbiSoft, illetve Kuju alkalmazottakkal leforgatott hogyan készült dokumentumfilm kapott helyet.
Dark Messiah Gyûjtõi Kiadás [2006. augusztus 15. @ 09:56 - Berkenye] A Ubisoft októberben két változatban adja ki a Dark Messiah of Might and Magic címû akciójátékot. A gyûjtõi változat tartalmaz egy bónusz CD-t, egy exkluzív multiplayer karakter skint, 4 exkluzív szingli módban használható fegyvert (!), valamint egy 26 perces dokumentumfilmet, amely az Arkane Studiosnál, a Kuju Entertainmentnél és a Ubisoftnál folyó fejlesztési és egyéb munkálatokon szalad végig. Ezen felül megkapjuk még a játék zenéjét lemezen, valamint egy papírtérképet a multiplayer világról. A Heroes V demó már csak cseresznye a habon, ami a torta tetejére került :) A két játékváltozat várhatóan egy idõben, október 20-án jelenik meg.
látod izlések és pofonok, ucso 3nál nekem többet ér hitman egyedül is :), dreamfall gyk inkább egy interaktiv film mint játék nem rossz de én meguntam, prey meg szép grafika jó baromkodni kicsit de szintén megunós kategória, flatout2...., hááát..., szódával elmegy :P
nemis tudom miért hiányzik az hogy egy darab tõrrel fejeket meg végtagokat vagdalhassál , pont az a lényege hogy rogue kaszttal sunyulva hátbaszúrd az ellent , vagy a gyorsabb mozgásnak köszönhetõen körbetáncold , ha hentes akarsz lenni ott van az alap melee warrior ... én biztos hogy tõrrel fogom végigosonni a játékot , nekem bõven megfelel így =)
Dehogynem lehet. Nekem sikerült összehozni lépcsõn állva, összezárta a két pengét, és zsupsz repült az ork buksija. Igaz azóta csak alkarcsonkolást sikerült összehozni.
lássuk csak... oblivion, dreamfall, prey, flatout 2...ezek annyira nem [email protected] ízlés dolga, szerintem f@sza kis termés volt idáig is és még jön egy rakat...
zárójelben jegyzem meg, hogy nekem spec a hitman pont nem jön be
Micsoda? Ez a retkes játék is októberben jön ki? Nem hiszem el, hogy lassan szeptembert írunk, eltelt az év 3/4-e és a Hitman-en kívûl egy említésre se méltó játék nem jött ki még idén. Októberben meg lesz vagy egy tucat(ha nem kettõ), legalábbis amiket én várok. Ez beszarás már tényleg.
ui: a játék nem szar, nagyon is várom, csak hát az idõzítés...
talan megfeledkeztel rolla de itt is vannak szintek meg pontok amit osztani kell szoval akcio/picit prg amugy nem mondtam hogy ez baj csak leirtam amit tapasztalatm viszont a magia teljesen hasznalhatatlan, 1 orkra kell kb 1 uveg manna ennek igy semmi ertelme, meg a varazslatok sem tetszenek igazan
ja en is dobtam mar torkon orkot tok jol nez ki meg ha kardal szursz adrenalinnal akkor hasbaszurja aztan labbal leszedi a kardrol :) szerintem jobban nez ki mint a lefejezes Menekulni nem negyon akarnak talan a goblinon lehetne probalni az menekulhet.
Talán megfeletkeztél róla h. ez nem rpg, inkább akciójáték.
na ha a technika vitanak vege van, lehetne szo a jatekrol is. torrel gyorsabban toltodik az adneralin de nem lehe vele lefejezni. torrel valahogy lehet neha stunnolni de nagyon ritkan ez random lenne? 0. szintu ijaszattal is 1 fejloves=halal. a kulonbozo fogasoknak van valmi sebzes kulonbsege,specialis hatasa?
Jah, de az miért van, hogy bizonyos fejlesztõk -hardvergyártóktól függetlenül- képesek optimalizálni a játékaikat -ha nekik megy, másnak is megy. Egyszerûen nem akarnak pénzt beleölni. És éppen az interfész miatt nem értem, mert az gyártótól független, egységes. Ez most olyan dolog, hogy pl. ha az Xbox prociját 3 különbözõ cég gyártaná, a referenciateljesítménytõl annyiban nem térhetne el az egyes gyártók terméke, mert az megbontaná a platform teljesítménybeli egységességét, és bizt. vagyok benne, hogy ez szemmel láthatóan is megmutatkozna. Ezzel csak azt akartam, hogy a gyártók termékeinek száma csak szoftveres szinten lehet probléma, de ilyesmivel valszeg az Igzbogz fejlesztése közben is találkoztak a Microsoftnál, és megoldották. És mivel PC-n is volt már példa jól optimalizált játékra, meg lehet csinálni. Biztosan nehéz, de nem lehetetlen.
Tudod egyetlen fix hardverre sokkal könyebb optimalizálni. Hány féle gyártó hány típusú terméke lehet a gépedben? a variácók száma menniy?? igaz hogy az interface ugyanaz meg az API de az optimalizáció teljesen más téma.
Hát jah, persze, de én abból indulok ki, hogy ha a konzolokat képesek jól programozni, mert fix a hardverük, ugyanezt meg lehet tenni a PC-vel is. Vegyük pl. az Xboxos Doom 3-at. Tök ugyanaz mint a PC-s, minden effekt, minden textúra ugyanott van, ugyanolyan minõségben. A felbontás az egyetlen, amiben eltér a PC-s változattól. Az Xbox hardvere ma egy belépõszintû PC hardveres környezetének felel meg, amely irodai alkalmazásokhoz biztos kiváló, de mai játékokhoz nagyon kevés, még a minimumszintet sem nagyon üti meg. Mégis képesek így programozni a kis gépet. Szoftveres szinten pedig szintén a PC -hez hasonlít, mert Windows alapú oprendszert használ. Szal' nem értem.
VAn egy nagyon egyszerû szabály a számítástechnikában. Ez ha törik ha szakad így fog maradni. A szoftver gyorsabban lassul mint ahogy a hardver gyorsuil. azaz a programok komplexitása és teljesítményigénye sokkal nagyobb mértékben fog növekedni mint ahogy a számítógépek átlagteljesítménye. Ez nem a programozók hibája hanem annyi funkciót látnak már el a ami programok amiket anno azért nem kellett. Erõforrások fentartása bármikor elindítható progarmokhoz és mindemelett maximális prioritás és szerteszét terjedõ erõforrásfelhazsnálás...
Egy való életbõl származó példa:
97-ben egy logisztikai raktárhoz tartozó program elkészítése 1,5 hónapba telt teszteléssel. 2 hete tárgyaltunk ugyanazzal a logisztikussal és programozóval: MOst 7 hónap alatt nem is kezdenek bele. a folyamatok annyira komplexek és az információ olyan sokrétû és feldolgozási mennyiségben olyan hatalmas az adathalmaz, hogy akárhogy algoritmizálják a legújabb gépeken is qrva lassú tud lenni.
igazad van, most cseréltem nemrég egy 9800pro-t egy 6600gt-re mert a 9800pro emgadta magát... :) és nem végig midnent fullon de pont olyan szinvonalon hogy emészthetõ legyen... (gyk almult egy másfél évben nem mentek csak maxon a dolgok...)
De biztos nem mindent totál fullon nyomattál, 3 éven keresztül. Nem lehetséges, mert 3 éve még nem létezett olyan hardver, amely a mai játékokat tökéletes minõségben, nagy felbontáson tudná futtatni. Mármint létezett, csak az "optimalizáció" akkoriban már rég elfeledett fogalom volt. Azóta pedig méginkább. Én erre gondoltam.
Nem baj, ha csak a fele igaz annak, amirõl az idei GDC szólt, nemsokára vége a szívásnak.
Hát jah, egyre xarabb. Érdekes, a Pentium elõtti idõkben valahogy képesek voltak az utolsó lóerõt is kifacsarni az aktuális hardverbõl, nem kellett 3 havonta hardvert fejleszteni az aktuális csúcsjáték gond nélkül történõ futtatásához. Ha jól emléxem, a System Shock volt az elsõ játék, amely 4 mega ramot igényelt a futtatáshoz, oszt' annyi. Akkoriban 2-3 évet is ki lehetett húzni egy géppel. Aztán az idõk folyamán ez a határ sajnos egyre inkább elmosódott, lassan meg oda jutunk, hogy az optimalizáció fogalmát elfelejtik a fejlesztõk/kiadók. hogy miért, az tök mindegy. Mind tudjuk miért.
persze haladni kell a korral de azért ne mond hogy itt annyira indokolt az a gépigény.. örülnék ha már elkezdene stagnálni a hardverek fejlõdése talán elgondolkodnának hogy lehetne kihasználni ami van, mire osszák szét az erõforrásokat.
remélem még mindig a demo-ról beszélünk,ha igen akkor teljesen felesleges arról beszélni hogy kinek milyen configon hogy megy !!! demo emberek demo!! az hiszem elhamarkodott lenne ebbõl levonni hogy a végleges game hogy fog futni a gépeken
Nekem Gef 4200-on csak bizonyos helyeken akad (pl. ha a nagy szakadék egyik sarkából átnézek a másikba.) A harc az élvezhetõ folyamatos. Ha vissza kapom a 6600 GT-t akkor lehet hogy én is nyafogni fogok mert a directX 9-es efektek zabálják az erõforrásokat...
Nem tudom mi a baja annak akinek szarul megy és "jól kellene mennie" Nekem AMD2800+, csak 512MB RAM, MSI 6600GT és ezzel nekem is szarul ment, addig amíg nem kísérleteztem hogy mibõl kellene csökkenteni a beállításoknál. Akármit vettem le akadt. Elég volt a textúrát medium-ra rakni, többi minden max, kivéve az aa csak 2x, de talán bírna többet is. Így nekem tökéletes, pedig csak a vga-m ami dodhat rajta, többi már nem mai darab.
Lolság, egész egyszerûen xartak az optimalizációra. Elhiszem, hogy nálad meg nálad nem akad, de nálam és nála igen. Véglegesig csak faragnak rajta, mert van még mit bõven. Amúgy jó lesz szerintem.
Mia z hogy nem szaggat a64 3200+ al meg 6600gt-vel meg 1g rammal, anyjukat már minden high egy nyuves 2x elsimitast tettem ra, hat lol, gyönyörû tök cool hogy sokkal a megjelenés elõt kiadtak egy 5 perces játszható demót!