én most zavarban vagyok az e3-as demo videón a fagyasztásnál az ork egy nagy fehér izévé fagy. De láttam egy régebbi videót ahol rendesen szép jégszobor lesz belõle (szép=jég hatása van: áttetszõ, csillogó...). akkor most melyik lesz? Mert remélem az ami a régebbi videón. Ha egy fehér világító pacává vállik egy fagyasztástól akkor szomorú leszek Amúgy az tuti hogy én elõször variként fogom végigvinni aztán harcosként aztán meg meglássuk. Szóval garantált a 3-4x-es végigjátszás.
1 hónapja volt. Meg én nem láttam ide belineklve ezt a videót de ha volt már akkor sorry
Szerencsére végre van egy játékfejlesztõ akik belátták hogy nem saját motort kell írni ami televan pakolva nextgen effektekkel és szaggat egy csúcskonfigon, hanem visszanyúltak a Szõrszhöz ami iszonyat mód lett optimalizélve és talán nem b*sszák el, ha szeretnének valami korszakalkotót. Szóval ha tele is lesz pakolva HR textúrákkal meg miegymással is. Akinek ment a hl2 ultrabrutálnagy felbontáson minden max annak sicher hogy ez is menni fog a legrosszabb esetben is 1024x768 2xAA 8xAF HDR és a többin (magyarul:High-medium config ). Vagy ha nem akkor megharapom a készítõket.
source engine dx10?:D ne nevettes :) Cs source is simán fut ez is fog csak rajabb lesszzzz
jó lenne má lassan egy demó,hogy lássuk a gépigényt,csak nem lesz má dx10
az mekkora isten mikor törpévé vagy még annál is kissebbé varázyolja a palit,na nemtom miként lesznek a kari fejlesztési dolgok,de ezt a képességet tuti maxolom,isten
Én is nagyon várom a gémet, bár egy valós, történelmi FPS-t sokkal szívesebben látnék már, mint ezeket a hülye fantasy-ket, megy agyament mûanyag horrorokat, de most nem ez a lényeg.
Az lenne a NAGY KÉRDÉSem, hogy most akkor lesz benne COOPERATIVE mod (csupa nagy betûvel!!!), vagy nem? Engem az érdekelne benne a legjobban...
Én már régóta figyelemmel kísérem ezt a játékot és rá kell jöjjek hogy egy...............................KURRVVAAJJÓÓ játék lessz.És el is fog indulni mert a source engine nem eszik sokat.Várom a megjelenést.Valaki tudja mikor lessz.
Hááát szerintem nem véletlenül lesz ilyen stílusú a játék... Különben meg, szerintem lehetne csinálni igazi rpg-t is ilyen harcal... :\
Nem az én stílusom, de ez most kivételesen nagyon bejön a videók alapján, és azt akarom megkérdezni, hogy szerintetek mennyire lesz lineáris a játék?? Lesz több lehetõség a játék végigvitelére vagy motorhûen HL2-es kötött útvonalú végigjátszás?
tobb lehetoseg van ennel, mar magaval a warriorral is, meghat ott a tobbi kaszt
Örök kedvenc. :) Sztem mai szemmel is egész tûrhetõ. A harcrendszere meg mind a mai napig az egyik legjobb. :D Ha nem lenne a Gothic, most azzal játszanék. :)
valaki jácott anno a blade of darknessel? életem legjobb játéka iszonyat élveztem és azóta sincs párja, nah majd talán most...és ebbe lesz multi is mmmmm
egy picit felek attol, hogy olyan lesz, mint az oblivionnal, elozetes videokban ott is mutattak, hogy mennyire hasznalhatoak lesznek a tereptargyak csataban, aztan kb a tutorial reszen kivul sehol nem lehetett hasznalni, esetleg 1-2 helyen, de kozel sem olyan mennyisegben, mint ahogy be lett harangozva... remelem itt tenyleg mindig lehet majd frankon taktikazni, mint ahogy a videoban is lathato
uristen ez a video mennyire isten, amikor kepenrugja az elejen a goblin, es leszall a szakadekba... ah.. varom nagyon
azért írtam, hogy egyelõre csak a harcban látszik a több lehetõség, fõleg a környezet hangsúlyosabb felhasználásában mutat újat, bár az oblivionban is lehet egy-két odakészített kõ vagy farakást ráborítani az ellenre.
Megnéztem ezt a videót én is, és egész aranyos volt. Bár ezután elég botorságnak tûnik ez a, mint az Oblivion, mint az Oblivion, mint az Oblivionban dolog. Ebbõl a videóból kicsit úgy tûnt, hogy ez inkább egy akció játék lesz, kár, hogy nem került bele igazi külsõ terület, mert így nagyon lineárisnak tûnt a játék. Hiányoltam még a videóból valami kezelõfelület infót, inventorytSTB. A harcba rejlõ sok lehetõségek se nagyon tûntek fel, jobbról üt, ballról üt és szúr, az „egyszemû” leölésénél meg inkább az ellenkezõjét láttam: egyféleképp megölhetõ, oszt jó. Viszont a varázslat elsütés utáni irányítása és a hátba szúrás kimondottan tetszett.
megnéztem ezt a 8 perces e3-as videót. ez már most több lehetõséget kínál a harcnál, mint az oblivion, bár ez még nem minden. mndenesetre az nagyon tetszik, hogy source-szal megy, mert az legalább szélesen skálázható motor, nem fog minimum beállításokkal is szaggatni, mint az oblivion.
mennyivel jobban néznek ki ezek az orkok vagy mik, mint az oblivion fûzöld orkjai.