1. Ricardo Zonta BRA Toyota M 1:20.531 258.966 28 2. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 1:21.583 255.627 1.052 1.052 10 3. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:21.735 255.151 1.204 0.152 14 4. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:21.922 254.569 1.391 0.187 24 5. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 1:22.032 254.228 1.501 0.110 18 6. Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M 1:22.107 253.995 1.576 0.075 18 7. Vitantonio Liuzzi ITA Red Bull-Cosworth M 1:22.253 253.545 1.722 0.146 26 8. Jarno Trulli ITA Toyota M 1:22.278 253.468 1.747 0.025 22 9. Giancarlo Fisichella ITA Renault M 1:22.440 252.969 1.909 0.162 15 10. Fernando Alonso SPA Renault M 1:22.594 252.498 2.063 0.154 10
Kimi már az elsõ gyors körében megverte De La Rosat...:P
Sebességek:
1. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 361.5 11:56:38 2. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 361.3 -0.2 11:56:40 3. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 357.8 -3.7 11:56:15 4. Michael Schumacher GER Ferrari B 355.6 -5.9 11:56:36 5. Ricardo Zonta BRA Toyota M 354.4 -7.1 11:59:08 6. Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M 354.2 -7.3 11:56:26 7. Tiago Monteiro POR Jordan-Toyota B 354.2 -7.3 11:56:42 8. Enrico Toccacelo ITA Minardi-Cosworth B 353.9 -7.6 11:56:05 9. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 353.7 -7.8 11:57:21 10. Christijan Albers NED Minardi-Cosworth B 353.5 -8.0 11:55:42
A "végig" és a "nagy" melyik mondakörbõl került a sztorihoz?
Bár eztmár megszoktuk Pedro tarolt szokás szerint + a gyenge meki fölény:))
1. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:20.201 260.032 21 2. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 1:21.816 254.899 1.615 1.615 3 3. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:21.842 254.818 1.641 0.026 5 4. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 1:22.078 254.085 1.877 0.236 6 5. Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M 1:22.351 253.243 2.150 0.273 3 6. Ricardo Zonta BRA Toyota M 1:22.567 252.580 2.366 0.216 25 7. Takuma Sato JAP BAR-Honda M 1:22.577 252.550 2.376 0.010 13 8. Michael Schumacher GER Ferrari B 1:23.739 249.045 3.538 1.162 5 9. David Coulthard GBR Red Bull-Cosworth M 1:24.001 248.268 3.800 0.262 4 10. Vitantonio Liuzzi ITA Red Bull-Cosworth M 1:24.166 247.782 3.965 0.165 21
Alonso( képzett lesipuskás ): Tény, hogy jelenleg a McLaren-Mercedes rendelkezik a leggyorsabb az autóval, de "ezt el kell fogadnunk. A mi feladatunk az, hogy folyamatosan nyomást gyakoroljunk a csapatra. Ha nem tesszük, õk egyszerû helyzetben lesznek. Különben meg visszavehetik a fordulatszámot, és kímélhetik az autóikat. Tehát meg fogjuk próbálni hibába hajtani õket."
:) erre a hibába hajtásra kiváncsi leszek mindig eztmondja azt amikor valaki kiesik elõte 30 mps elõnnyel akkormeg örül és aszondja : végig nagynyomás alatt tartottam õket:))))) és meglett ez eredmény hát ez lol
Mark Webber a Williams-BMW-vel 372km\h-ás forma-1-es sebességrekordot ért el monzában! Az eredmény nem hitelesíthetõ mert nem hivatalos versenyhétvégén ment. Nem semmi mondjuk gondolom épphogy volt benzin az autóban. Minden esetre jó verseny lesz a hétvégén!
Mikánál sem került be, hogy azért, mert Schumi eltörte a lábát...
az a baj, hogy mikor az F1 Nagykönyvébe bekerül a 2005 évi VB neve, akkor senkit nem fog érdekelni, hogy Alonso volt-e szerencsés, vagy Kimi peches... Ott csak egy név lesz...
Amit már magyarázni kell az már régen rossz. Az az igazság, hogy az utóbbi 8-10 futamon (amennyire én visszaemlékszem a dolgokra) az egymás elleni küzdelemben szinte mindíg Kimi volt a gyorsabb, a spanyol maximum szerencsésebb volt eddig, ezért vezet ennyivel. Valószínûleg egyre többször a fejéhez vágják mindezt az öreg Flavionak is.
mostigy hirtelen visszaemlékezve kimi 2szer? esett ki az élrõl 1szer felfügg eltört másik meg a gép megadta megát és 2szer +10 ami tuti gyõzelem lettvolna... kár hogy flamingo erre nememléxik:D
"Úgy emlékészem, mi az idei évben hét futamot nyertünk, míg a McLaren csak hatot. Ez tény. Az évad elsõ felében tettünk szert erre az elõnyre. A McLarennek jobban fel kellett volna készülnie." – véli az olasz üzletember.
ez megint bevolt stívva:D
Én azt olvastam, hogy valami olyasmit nyilatkoztak, hogy: "Ha minden igaz, jövõre bekövetkezikm, hogy német vezeti a világon a legjobb F1-es kocsit" vagy nem volt semmi ilyesmi? pont mahallottam a repülõtéren... Mert az a "német" 1értelmû sumákker... Remélem csak kamu!
-„Nem téma közöttünk az együttmûködés. Nincs olyan téma, hogy Schumacher-McLaren-Mercedes.” – idézik Norbert Haugot.
-„Michael Schumacher nem jön hozzánk! Ha Kimi tartja magát a játékszabályainkhoz, akkor tõlünk mehet nyugdíjba.” – mondta a McLaren csapatfõnöke, aki valószínûsíti, hogy az a pletyka, hogy Räikkönen a Ferrarihoz szerzõdik, a finn pilóta menedzserétõl, Steve Robertsontól ered.
Látom te is megkaptad a büntidet. Blikkben látam egy képet amin Kimi ült a ferrariban SZVSZ biztos kamu kép volt, de nagyon rosszul állt neki a piros. :)
általában amit erõsen tagadnak, az az igazság...:(
Ennyi... érdekes hogy 2 napig már a mcalrenbe ültették sumit kimit a meg a ferrariba azt most állandóan magyarázhatják el az idióta ujságiróknak hogy hogy..
A Formula-1 hétszeres világbajnoka, Michael Schumacher a monzai tesztek során sem hagyhatta figyelmen kívül a napokban megjelent híreszteléseket, amelyek szerint 2007-ben a McLaren-Mercedes alakulatát erõsíti majd.
"Ez volt a második napom Monzában, jól fest a helyzet. Luca Badoer és én számos kilométert teljesítettünk, amelyhasznunkra válhat a következõ versenyen." – olvasható Schumacher internetes oldalán. "Világos volt a számomra, hogy a csapaváltásról szóló pletykák ide is követni fognak."
"Jó, hogy az Olasz Nagydíj elõtt az olasz újságírók folyton kíváncsiskodnak, így már számtalan alkalommal elmondhattam, hogy még mindig boldog vagyok a Ferrarinál, függetlenül az eredményektõl, valamint hogy eszembe sem jutott a csapatváltás, hogy elhagyjam a Ferrarit. Az igazat megvallva fogalmam sincsen róla hányszor mondtam már el ezt. Ehhez már nem is lehet mit hozzáfûzni."
... köv nagydíjon maga kimi szájából fogjuk hallani hogy sehova sem megy ...
Juan Pablo Montoya ismét gondoskodott arról, hogy a McLaren csapat tovább domináljon a monzai tesztsorozat alkalmával, hiszen a kolumbiai versenyzõ újabb pályarekorddal az elsõ helyen végzett.
Montoya 1:19.813-as köridõvel zárta a mai napot, hozzávetõlegesen 0,2 másodperccel ment gyorsabbn a második helyen befutott csapattársánál, Kimi Räikkönennél. Az ezüstnyilak volánjánál körözgetõ pilóták elsõdlegesen a Michelin abroncsokkal kapcsolatos feladatok végrehajtásán munkálkodott, amellyel már a következõ futamra, az Olasz Nagydíjra treníroztak.
A tesztelésre rendelkezésre álló idõkorlátnak megfelelõen, valamint figyelembe véve, hogy igencsak sikeresen zárták az eddigi napokat Monzában, a McLaren alakulat máris összecsomagolt, és visszatértek a fõhadiszállásukra. Ennek megfelelõen tehát a holnapi záró napon már nem lépnek pályára a monzai aszfaltcsíkon.
1. J. P. Montoya McLaren-Mercedes (M) 1:19.813 120
2. K. Räikkönen McLaren-Mercedes (M) 1:20.082 73
3. F. Alonso Renault (M) 1:20.251 131
4. G. Fisichella Renault (M) 1:20.707 144
5. M. Webber Williams-BMW (M) 1:20.972 122
6. M. Schumacher Ferrari (B) 1:21.071 97
/formula.hu
f1orma1 topicba már leirtam de akkor ideis:
Ennyit a balfék ujságírók és a média által felfujt dolgoról:
A 'Reuters' értesülései szerint mind a Ferrari, mind a McLaren-Mercedes alakulata cáfolta, hogy Kimi Räikkönen elõszerzõdést kötött az olasz istállóval.
A Ferrari szóvivõje, Luca Colajanni elmondta, hogy még túl korai lenne a 2007-es esztendõ kapcsán tárgyalásokat folytatni, mivel még a jövõ évi bajnokság kimenetele is kérdéses. "Két fix versenyzõnk van 2006-ra. Senkivel nem kötöttünk megállapodást a 2007-es esztendõre."
Räikkönen szerzõdése a 2006-os szezon végén jár le az Ezüstnyilaknál, és a finn pilóta teljes mértékben meg van elégedve a McLaren-Mercedes alakulatával. "Már többször elmondtam, hogy jól érzem magam a csapatnál. Miért kellene fontolóra vennem a csapatváltást? Még mindig van esélyem a bajnoki címre és ez fantasztikus. Nagyszerû kapcsolataim vannak." – csodálkozik Kimi.
"Mika Häkkinen és David Coulthard kilenc esztendõn keresztül voltak csapattársak. Ez a csapat és a pilóták lojalitásáról tesz tanúbizonyságot. Hosszú távú együttmûködésre számítunk Kimivel, aki a negyedik évét tölti nálunk. A csapat nem áll kapcsolatban egyetlen versenyzõvel sem. Ebbe Michael Schumacher is betartozik." – tette hozzá Ron Dennis.
"A McLaren a gumiválasztáson dolgozva hosszú etapok teljesítésével töltötte a napot, és a váltóhibával küszködõ Räikkönent leszámítva valamennyi pilótájuk be tudta fejezni tervezett programját." forrás:a5.hu
Érdekes itt kicsit mások az idõk/körök Montoya egy másodpercet vert Alonsóra Tesztek, Monza - 2. nap, szerda
Helyszín: Autodromo di Monza, Olaszország Idõpont: 2005. augusztus 24., szerda Pályahossz: 5793 m Idõjárás: Száraz Körrekord: J-P. Montoya (Williams), 2004. 1:19.525
1. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 1:19.880 261.077 49 2. Fernando Alonso SPA Renault M 1:20.860 257.912 0.980 0.980 101 3. Giancarlo Fisichella ITA Renault M 1:21.318 256.460 1.438 0.458 93 4. Alex Wurz AUT McLaren-Mercedes M 1:21.701 255.258 1.821 0.383 49 5. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:21.917 254.585 2.037 0.216 54 6. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:21.966 254.432 2.086 0.049 4 7. David Coulthard GBR Red Bull-Cosworth M 1:21.999 254.330 2.119 0.033 54 8. Ricardo Zonta BRA Toyota M 1:22.001 254.324 2.121 0.002 103 9. Luca Badoer ITA Ferrari B 1:22.300 253.400 2.420 0.299 128 10. Felipe Massa BRA Ferrari B 1:22.408 253.068 2.528 0.108 88 11. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 1:22.486 252.828 2.606 0.078 44 12. Jacques Villeneuve CAN Sauber-Petronas M 1:22.906 251.548 3.026 0.420 96 13. Nico Rosberg FIN BMW.WilliamsF1 M 1:22.946 251.426 3.066 0.040 48 14. Vitantonio Liuzzi ITA Red Bull-Cosworth M 1:23.181 250.716 3.301 0.235 35 15. Tiago Monteiro POR Jordan-Toyota B 1:24.665 246.321 4.785 1.484 58 16. Olivier Panis FRA Toyota M 1:27.989 237.016 8.109 3.324 75
A McLaren-Mercedes mindjárt négy pilótával, akik közül Juan Pablo Montoya volt a leggyorsabb. A kolumbiai versenyzõ 49 kört teljesített és 1:19.876-os köridejével kilenc tizedet vert az eddigi pályacsúcsra, jelezvén, hogy az „Ezüstnyilak” itt is a gyõzelemre játszanak majd másfél hét múlva.
Montoyát a két Renault követte, a „szokásos” Fernando Alonso-Giancarlo Fisichella sorrendben, majd jött a többi McLaren-pilóta: Wurz, De la Rosa és Räikkönen – utóbbi azonban csak öt kört teljesített.
1. Juan Pablo Montoya (kolumbiai, McLaren-Mercedes MP4-20, Michelin) 1:19.876 (49 kör) 2. Fernando Alonso (spanyol, Renault R25, M) 1:20.867 (99 kör) 3. Giancarlo Fisichella (olasz, Renault R25, M) 1:21.304 (92 kör) 4. Alexander Wurz (osztrák, McLaren-Mercedes MP4-20, M) 1:21.706 (49 kör) 5. Pedro de la Rosa (spanyol, McLaren-Mercedes MP4-20, M) 1:21.922 (56 kör) 6. Kimi Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes MP4-20, M) 1:21.971 (5 kör) 7. David Coulthard (brit, Red Bull Racing RB5, M) 1:22.004 (56 kör)
Arról a sisakról nincs valami nagyobb kép ami monaco-ban volt Kiminek?
Na igy ennyi gyönyörüséget találtam a Török GPrõl:D
Jópofa interjú az ex McLarenes DCvel:) A Formula-1 versenyzõi hozzá vannak szokva ahhoz, hogy különbözõ témákról kérdezik õket, ám a legszokatlanabb kérdések mégis a csapattól, illetve a barátoktól érkeznek.
Martin Brundle: Utálni fog érte, de mit jelent a neved közepén az M. betû?
David Coulthard: Ha-ha! Ez minden szerzõdésemben szerepel – a McLaren ragaszkodott hozzá. Mindig azt írták, hogy a szerzõdés a McLaren International és David M. Coulthard között kötetett. Soha nem értettem erre miért van szükség. Nincsen problémám a középsõ nevemmel. Ez az édesanyám neve: Marshall. Csak az nem fér a fejembe, hogy miért kellett szerepelnie a szerzõdéseimben.
Gil de Ferran: Mi a kedvenc tisztítószered?
David Coulthard: Tisztaságmániás vagyok! A Francia Nagydíj után visszamentem Londonba, és meg kellett állnom, hogy bevásároljak tisztítószerekbõl. De felismertek, így vettem fejes salátát is, hogy ne nézzenek tisztaságmániásnak. Szeretem ha minden patyolat tiszta.
Jacques Villeneuve: Milyen összetevõkbõl áll a 'Sex on the Beach' koktél?"
David Coulthard: Ebbõl mi ketten már jó sokat megittunk, tehát tudnom kellene. Amikor 'Sex on the Beach' partikat rendeztünk, mindig azzal végzõdött, hogy valaki valahol éppen szexelt - de nem feltétlenül a strandon.
Látom vannak még Kimi szúrkolók :) Remélem kiesik majd a kövi 2-3 versenyen Alonso, és Kimi meg pontokat hoz :)
csináltam egy bannert:
( láma, béna, deszar, énjobbat tudok megnyilvánulásokat nemakarok látni. Tudom hogy béna vagyok ez az elsõ ilyen munkám ezvan ennyi telett aki tud jobbat csináljon.. )
nagyon remélem hogy ebbe a párhetes szünetben sikerült a kocsikat atombiztosra csinálniuk és ezen a futamon nyujtott eredmény az elõrelépést tükrözte a megbizhatóság terén ami igyis marad még a köv futamokon...
nem vagyok kárörvendö de annyi rosszat szeretnék csak falonzónak mint amit kimi kapott idén és akkor nem lesz világbajnok mert szegényt már biztos frusztálja hogy csak akkor nyerhet ha kiminek valami gondja van ez egyre jobban látszik és lassan égnek áll a egy a lényeg alonsonak
sajnos a kimi, monty páros rettentõ erõs azt jön alonso aki szintugy jó és utánna leszekdeva a többiek igy az a szar hogy alonsotol még pontokat se tudnak elszedni igy...
Pontosan, Raikonnennek és Montoyának jo lenne minden versenyen mostmár az elsõ két helyen végezni, hogy legyen esélye Raikonnennek.. Sõt, nem számoltam ki, az is lehet hogyha Alonso minden versenyen csak harmadik lesz akkor már Raikonnen nem nyerhet...
Nagyon kár a kettõs gyõzelemért, pedig kijárt volna, tökéletes taktika és autó. Ez a -2 pont nem nagy segítség, keményen kell doglozni tovább, mert a konstruktõri sem lesz egyszerû, ha Alonso továbbra is a dobogón lesz sajna Kiminek nem siekrülhet.
de ha mar ilyen-ek vannak miert nem mutatjak? :S tudom hogy hiaba volt magyarorszagon attol meg nem a magyarok keze van benne de akkor is :(( megneztem volna ahogy a csavoka elugrik :)
:D neis mivel a rajtprocedura elõtt.. amikor a felvezetõ elkezedõdik az elõtte felkell állniuk a rácsra amit soha nemmutatnak:D