Mikor a Rönóhoz ment olyan kurva gyors volt az az autó... hamar felejtenek az emberek, leglább annyit szenvedett Alonso mint Kimi a McLarenbe... Kimi alá nem Vb képes autót raktak? talán nem Mika helyét örökölte? lehet ezt még ragozni, de a multat nem kell elfelejteni, Alonso nem 2005ben kezdett a Rönónál, persze addig amig nem sok port kavart észre sem vette senki.
amúgy tény,alonso nagyon nagyképü és bunkó volt,de McLarenes éve alatt megváltozott,és már számomra is szimpatikus lett,és ahogy most gratulált,az tényleg nagyon korrekt volt részérõl,amúgy 2005ben Ö gyõzte le Kimit:)
egyébként ez nem újkeletû dolog,emlékezzünk csak 2005re,amikor Alonso nyert,Schumi is gratulált,akkor Õ volt a cimvédõ:
Én sose vettem észre ellentétet Sumi, Kimi, Alo közt...
Sumi gratulált Alonak, Alo gratulált Suminak, Kimi gratulált mind a kettõnek, Alo gratulált Kiminek... na õk 3an akik aztán csak a pályán keménykednek egymással maint kiszállnak már semmi harag, sõt Alo Massa vita után 1 hétre rá õk gratuláltak egymásnak elõször a dobogón...
akkor már úgylátszik mindenki elfelejtette,hogy Alonso a Minardinal(!) kezdett,és elsõ futamán kiválóan ment,míg Kimi a roppant "erõs" Sauberben,aki elsõ futamán szintén jól ment,pont Õk ketten dolgoztak meg azért,hogy ilyen autót kapjanak,Alonso egy évet ki is hagyott,mert tp lett,aztán 2003ban megnyerte elsõ futamát,majd 2005ig csönd,tény a renóban akkor nagyon bunkó volt,de most meg az idei évvel kapcsolatban sok mindenben igaza van,és pont Hamilton az,aki jött,és beugrott egy élmenõ autóba,és mindenki agyonra istenití,holott,ha egy Spykerrel kezdett volna,lehet sose ért volna el idáig,aprócska tény a két pilóta között... ha megkérdezik,én mindigis többre fogom tartani alonsot,mint hamiltont...
igen ebben igazad van,és pont ezt nem értem én Hamiltonnál,Õ ennek szerintem pont az ellentetje,most nem akarok itt hamilton-ellenesnek tünni,de amint kiszáll az autóból Ö mindig elkezd hisztizni,hogy "bocsánat hogy élek" meg különbözö mondvacsinált indokok,egyszer nem gratulált alonsonak,pedig monza után igencsak kellett volna,mert ott versenyben kikapott.Szóval én nála látom úgy,hogy amint kiszáll,elkezd vádaskodni,de megtenné már ezt az autóban is,csak ott nincs rá lehetõsége... én szerintem nagyon sokat fog még vesziteni a népszerüségi indexébõl,ez csak egy meglátás,én Monaco és a Hungaroring után azt gondoltam magamban,hogy ez egy nem korrekt fickó.
Téleg nem flame keltés céljából, de egy példát ami bizonyított tény, tudtok mondani arról, hogy a meki miben tett keresztbe alonsonak illetve miben nem támogatta? (hamilton boxos dolgon kívül amirõl szintén megvan a véleményem mert 3x intettek alonsonak hogy menjen má a csudába mert már régen kész van)
Talán hogy nem rá épített a csapat, nem pucsított be Hami mint Massa Kiminek, stb stb... sok 2. hely, mivel egymás elõl vették el ezeket, akár ha Alo akár ha Hamit tették volna az élre 1-2 versenyen a kedvezményezett pilóta simán nyert volna, de ezt év elején kellett volna, mivel Hami végig ugy gondolta h õ az aki mindent visz.
Massa sem hajtott fejet Kiminek,egyszerüen jobb volt tõle,mig Alonso nem Hamiltontól,ill tény,ahelyett hogy kihozta volna magából a maximumot folyamatosan csapattársával volt elfoglalva és ugyanígy fordítva... ezt õk ketten rontották el szerintem.mindenki azt mondja,hogy ezt a brazil futamot lepasszolták kiminek,akkor én erre meg azt mondom,hogy nemtudom milyen futamot néztek,mert Kimi egy elhasznált gumin ment három erõs kört,míg Massa kivezetõ köre is nagyon jó volt,ezt Palikék be is mondták,szóval sztem ez olyan volt mint a Francia futam,Kimi zseniálisat ment a +3körében és visszajött Massa elé,ennyi...
McLarennél ilyet nem lehetett megcsinálni,mert Rongy Dennis politikája csütörtököt mondott,nem hiába,eltelt már lassan 10év és semmit sem tudnak felmutatni,három egyéni 2.hely és két csapat 2.hely kivételével,de ez meg senkit sem érdekel... szóval változtatni kéne,én azt mondom,hogy egy bizonyos futamig ne tegyenek különbséget,de utána viszont igen is a jobbik pilótát támogassa a csapat,fura,de amit irtál én pont a Ferrarinál éreztem,hogy értékes pontokat vett el pl Massa Kimitöl Interlagosban,ahol nem hagyták,hogy menjen utána,de ott még senkise számolt az egyéni arannyal,ráadásul a két pilóta között is egy max két pont differencia volt,és az is igaz,hogy úgy meg nehéz rangsort felállítani,de ha megnézzük Schumacher példáját,mindig elsõszámú pilóta volt a csapatában,és megkérdõjelezhetetlen tekintélye volt,akinek nem tetszett ez,(Irvine és Barrichello) azok meg mehettek el... és ilyen tekintetben teljesen mit mond mondjuk Felipe Massa,hogy Õ igy meg úgy szereti Schumachert,ha annyi évet kellett volna másodhegedüsként eltöltenie mint elõdeinek,neki is elege lett volna belõle,szóval azt is nehéz megoldani,hogyha tényleg van egy ütöképes kocsid,akkor az egyik pilótádat a másik alá rendeld... nemtudom mi lesz jövöre a Mercedesnel,de ha Alonso marad,abból sok jó nem lesz,mert kötve hiszem hogy jövöre nem helyezik Õt pl Hamilton alá,elég csak Ron Dennis megnyilvánulásait olvasni,fõleg az évvégiket...
Ezen lehet vitázni, Massa olyan élvezettel ment otthon h végig játszott Kimivel, és gyorsabb is volt nála, még hibázott is, mivel nyomta maxon. Kimi gumija nem tünt elhasználtnak, mivel nem csúszkált nem volt semmi baja, optikai csalódás... ha a gumi elkezd szétjönni akkor olyan csúszkálás a vége mint 2005ben Kimi monzában, láttad mit nemtudott csinálni...
Szóval a momoentum az volt h mikor Kimi bejött Massa elé Massa olyan szinten lemaradr hogy látványos mint sem izgalmas volt a helycsere...
Ezzel nincsen gond, mondom Mekinél a vezetés szurta el mivel szép h leglább õk versenyeztek egymás ellen itt ott, amig a Ferrarisok nem, de a végén a csapatdöntés gyõzött. Ezen kár már spekulálni, jövõre ujabb év ez a lényeg, és a mezõny két legjobb pilótája a Vb.
Érdemes elolvasni Eddie Jordan fejtegetéseit az idei mekirõl, meg az utsó futamról is.
És egyébként iszonyat nyomás volt a brit sajtó részérõl ronon, szóval neki sem lehetett könnyû.
Igazából nem is lehet kinevezni elsõ számú és második számú pilótát mert a FIA ezt tiltja! Maximum zárt ülésen és úgy hogy az a futamon meg az idõmérõn ne látszódjon!
Amikor a massa vagy a barichelo elengedte a sumit úgy hogy majdhogy megált a célvonalon hát..... szal alapjáraton ezt nem fogadom el hogy nem elsõszámú pilóta volt amúgy meg mindkettõnek megvolt az esélye megnyerni még az utolsó versenyen is a vb-t....
Mintha ezt mondanád: igazából nem lehet az ÁFA-val trükközni, mert a törvény azt tiltja.
:D jó hasonlat :D
a lényeg hogy vannak becsületes adócsaló állampolgárok mint én.... ja nem becsületes adózó állampolgárok... ez volnék én és vannak sportszerû és suzabályokat betartó versenyzõk.... ez volna a merci :D
Szóval a lényeg, hogy mindegyik kémkedik, csak most kiderült. Viszont ha kiderült, akkor lehetett volna bünti, csakhát a brit nézõk... A nem brit nézõk meg nézhettek egy bundázott finist, csakhogy az angolok ne forduljanak el.
Nem értem mi köze van a kémkedéshez a britteknek...?
Amint arra számítani lehetett pénteken a McLaren-Mercedes hivatalosan is bejelentette, hogy közös megegyezéssel felbontja Fernando Alonso eredetileg 2009 végéig szóló szerzõdését a csapattal.
„Miután Fernando Alonso és a McLaren tárgyalt egymással megállapodtunk abban, hogy mindkét fél legjobb érdeke az, ha befejezzük ezt a kapcsolatot. Korábban azért nem tárgyaltunk errõl a kölcsönös megegyezésen alapuló szakításról, mert úgy gondoltuk, hogy a világbajnoki címért folytatott harc kellõs közepén ez Fernandót komolyan zavarná. Mindkét fél úgy gondolja, hogy ez volt a legjobb döntés." - áll a wokingi csapat közleményében.
Fernando Alonso így kommentálta a szerzõdésbontást: „Már kisfiúként mindig arról álmodtam, hogy a McLarennél fogok versenyezni, de az életben néha nem mûködnek a dolgok. Továbbra is úgy gondolom, hogy a McLaren egy nagyszerû csapat. Igen, a szezon során megvoltak a jó és rossz pillanataink, amelyek mindannyiunk számára extra kihívást jelentettek. Nem titok, hogy sohasem éreztem igazán otthon magam ennél a csapatnál. Tudom, hogy mindig voltak szóbeszédek kivételezésrõl és a pillanat hevében az emberek sok mindent mondtak, de végeredményben mindig ugyanolyan esélyt kaptam a gyõzelemre, mint a csapattársam."
Ron Dennis: „A Vodafone McLaren-Mercedesnél mindenki - különösen a csapat spanyol partnerei, a Banco Santander és a Mutua Madrileña minden jót kíván Fernandónak a jövõre. Nagyszerû versenyzõ, de valamilyen oknál fogva a Vodafone McLaren-Mercedes és Fernando kapcsolata nem mûködött és végül eljutottunk arra a pontra, amikor egyikünk sem látott módot a folytatásra. Mindannyian úgy gondoljuk, hogy a szakítás a legjobb döntés és mostantól a 2008-as világbajnokságra koncentrálunk."
Még egy ilyen kaliberû pilótát nem fog találni a McLaren, Hamiltonnal kell h vbk legyenek, egy másodhegedûst fognak keresni, remélem Alonso Rönóhoz megy.
Hello Segítségre lenne szükségem: Honnan lehet Mclaren Mercedeses szurkolói sálat szerezni??? Már mindenhol kerestem...
HAMILTON A VILÁGBAJNOK
Szép volt, végre sikerült!
Jó látni h végre õk ürölhetnek, ilyen hosszú idõ után...
Lewis Hamilton állami kitüntetést kapott II. Erzsébet királynõtõl, mégpedig a Brit Birodalom Lovagrendjének Tagja (Member of the Order of the British Empire, MBE) címet. Lehet, hogy hamarosan "Sir" Lewis Hamilton lesz belõle?