Jópofa interjú az ex McLarenes DCvel:) A Formula-1 versenyzõi hozzá vannak szokva ahhoz, hogy különbözõ témákról kérdezik õket, ám a legszokatlanabb kérdések mégis a csapattól, illetve a barátoktól érkeznek.
Martin Brundle: Utálni fog érte, de mit jelent a neved közepén az M. betû?
David Coulthard: Ha-ha! Ez minden szerzõdésemben szerepel – a McLaren ragaszkodott hozzá. Mindig azt írták, hogy a szerzõdés a McLaren International és David M. Coulthard között kötetett. Soha nem értettem erre miért van szükség. Nincsen problémám a középsõ nevemmel. Ez az édesanyám neve: Marshall. Csak az nem fér a fejembe, hogy miért kellett szerepelnie a szerzõdéseimben.
Gil de Ferran: Mi a kedvenc tisztítószered?
David Coulthard: Tisztaságmániás vagyok! A Francia Nagydíj után visszamentem Londonba, és meg kellett állnom, hogy bevásároljak tisztítószerekbõl. De felismertek, így vettem fejes salátát is, hogy ne nézzenek tisztaságmániásnak. Szeretem ha minden patyolat tiszta.
Jacques Villeneuve: Milyen összetevõkbõl áll a 'Sex on the Beach' koktél?"
David Coulthard: Ebbõl mi ketten már jó sokat megittunk, tehát tudnom kellene. Amikor 'Sex on the Beach' partikat rendeztünk, mindig azzal végzõdött, hogy valaki valahol éppen szexelt - de nem feltétlenül a strandon.
Na igy ennyi gyönyörüséget találtam a Török GPrõl:D
Arról a sisakról nincs valami nagyobb kép ami monaco-ban volt Kiminek?
A McLaren-Mercedes mindjárt négy pilótával, akik közül Juan Pablo Montoya volt a leggyorsabb. A kolumbiai versenyzõ 49 kört teljesített és 1:19.876-os köridejével kilenc tizedet vert az eddigi pályacsúcsra, jelezvén, hogy az „Ezüstnyilak” itt is a gyõzelemre játszanak majd másfél hét múlva.
Montoyát a két Renault követte, a „szokásos” Fernando Alonso-Giancarlo Fisichella sorrendben, majd jött a többi McLaren-pilóta: Wurz, De la Rosa és Räikkönen – utóbbi azonban csak öt kört teljesített.
1. Juan Pablo Montoya (kolumbiai, McLaren-Mercedes MP4-20, Michelin) 1:19.876 (49 kör) 2. Fernando Alonso (spanyol, Renault R25, M) 1:20.867 (99 kör) 3. Giancarlo Fisichella (olasz, Renault R25, M) 1:21.304 (92 kör) 4. Alexander Wurz (osztrák, McLaren-Mercedes MP4-20, M) 1:21.706 (49 kör) 5. Pedro de la Rosa (spanyol, McLaren-Mercedes MP4-20, M) 1:21.922 (56 kör) 6. Kimi Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes MP4-20, M) 1:21.971 (5 kör) 7. David Coulthard (brit, Red Bull Racing RB5, M) 1:22.004 (56 kör)
Érdekes itt kicsit mások az idõk/körök Montoya egy másodpercet vert Alonsóra Tesztek, Monza - 2. nap, szerda
Helyszín: Autodromo di Monza, Olaszország Idõpont: 2005. augusztus 24., szerda Pályahossz: 5793 m Idõjárás: Száraz Körrekord: J-P. Montoya (Williams), 2004. 1:19.525
1. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 1:19.880 261.077 49 2. Fernando Alonso SPA Renault M 1:20.860 257.912 0.980 0.980 101 3. Giancarlo Fisichella ITA Renault M 1:21.318 256.460 1.438 0.458 93 4. Alex Wurz AUT McLaren-Mercedes M 1:21.701 255.258 1.821 0.383 49 5. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:21.917 254.585 2.037 0.216 54 6. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:21.966 254.432 2.086 0.049 4 7. David Coulthard GBR Red Bull-Cosworth M 1:21.999 254.330 2.119 0.033 54 8. Ricardo Zonta BRA Toyota M 1:22.001 254.324 2.121 0.002 103 9. Luca Badoer ITA Ferrari B 1:22.300 253.400 2.420 0.299 128 10. Felipe Massa BRA Ferrari B 1:22.408 253.068 2.528 0.108 88 11. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 1:22.486 252.828 2.606 0.078 44 12. Jacques Villeneuve CAN Sauber-Petronas M 1:22.906 251.548 3.026 0.420 96 13. Nico Rosberg FIN BMW.WilliamsF1 M 1:22.946 251.426 3.066 0.040 48 14. Vitantonio Liuzzi ITA Red Bull-Cosworth M 1:23.181 250.716 3.301 0.235 35 15. Tiago Monteiro POR Jordan-Toyota B 1:24.665 246.321 4.785 1.484 58 16. Olivier Panis FRA Toyota M 1:27.989 237.016 8.109 3.324 75
"A McLaren a gumiválasztáson dolgozva hosszú etapok teljesítésével töltötte a napot, és a váltóhibával küszködõ Räikkönent leszámítva valamennyi pilótájuk be tudta fejezni tervezett programját." forrás:a5.hu
Ennyit a balfék ujságírók és a média által felfujt dolgoról:
A 'Reuters' értesülései szerint mind a Ferrari, mind a McLaren-Mercedes alakulata cáfolta, hogy Kimi Räikkönen elõszerzõdést kötött az olasz istállóval.
A Ferrari szóvivõje, Luca Colajanni elmondta, hogy még túl korai lenne a 2007-es esztendõ kapcsán tárgyalásokat folytatni, mivel még a jövõ évi bajnokság kimenetele is kérdéses. "Két fix versenyzõnk van 2006-ra. Senkivel nem kötöttünk megállapodást a 2007-es esztendõre."
Räikkönen szerzõdése a 2006-os szezon végén jár le az Ezüstnyilaknál, és a finn pilóta teljes mértékben meg van elégedve a McLaren-Mercedes alakulatával. "Már többször elmondtam, hogy jól érzem magam a csapatnál. Miért kellene fontolóra vennem a csapatváltást? Még mindig van esélyem a bajnoki címre és ez fantasztikus. Nagyszerû kapcsolataim vannak." – csodálkozik Kimi.
"Mika Häkkinen és David Coulthard kilenc esztendõn keresztül voltak csapattársak. Ez a csapat és a pilóták lojalitásáról tesz tanúbizonyságot. Hosszú távú együttmûködésre számítunk Kimivel, aki a negyedik évét tölti nálunk. A csapat nem áll kapcsolatban egyetlen versenyzõvel sem. Ebbe Michael Schumacher is betartozik." – tette hozzá Ron Dennis.
Juan Pablo Montoya ismét gondoskodott arról, hogy a McLaren csapat tovább domináljon a monzai tesztsorozat alkalmával, hiszen a kolumbiai versenyzõ újabb pályarekorddal az elsõ helyen végzett.
Montoya 1:19.813-as köridõvel zárta a mai napot, hozzávetõlegesen 0,2 másodperccel ment gyorsabbn a második helyen befutott csapattársánál, Kimi Räikkönennél. Az ezüstnyilak volánjánál körözgetõ pilóták elsõdlegesen a Michelin abroncsokkal kapcsolatos feladatok végrehajtásán munkálkodott, amellyel már a következõ futamra, az Olasz Nagydíjra treníroztak.
A tesztelésre rendelkezésre álló idõkorlátnak megfelelõen, valamint figyelembe véve, hogy igencsak sikeresen zárták az eddigi napokat Monzában, a McLaren alakulat máris összecsomagolt, és visszatértek a fõhadiszállásukra. Ennek megfelelõen tehát a holnapi záró napon már nem lépnek pályára a monzai aszfaltcsíkon.
1. J. P. Montoya McLaren-Mercedes (M) 1:19.813 120
2. K. Räikkönen McLaren-Mercedes (M) 1:20.082 73
3. F. Alonso Renault (M) 1:20.251 131
4. G. Fisichella Renault (M) 1:20.707 144
5. M. Webber Williams-BMW (M) 1:20.972 122
6. M. Schumacher Ferrari (B) 1:21.071 97
/formula.hu
tegnap este a CNN-en, az alsó mozgó szövegsorban is ment párszor, hogy Kimi elõszerzõdést kötött a Ferrarival, persze a mondat végén kérdõjellel...
Ennyi... érdekes hogy 2 napig már a mcalrenbe ültették sumit kimit a meg a ferrariba azt most állandóan magyarázhatják el az idióta ujságiróknak hogy hogy..
A Formula-1 hétszeres világbajnoka, Michael Schumacher a monzai tesztek során sem hagyhatta figyelmen kívül a napokban megjelent híreszteléseket, amelyek szerint 2007-ben a McLaren-Mercedes alakulatát erõsíti majd.
"Ez volt a második napom Monzában, jól fest a helyzet. Luca Badoer és én számos kilométert teljesítettünk, amelyhasznunkra válhat a következõ versenyen." – olvasható Schumacher internetes oldalán. "Világos volt a számomra, hogy a csapaváltásról szóló pletykák ide is követni fognak."
"Jó, hogy az Olasz Nagydíj elõtt az olasz újságírók folyton kíváncsiskodnak, így már számtalan alkalommal elmondhattam, hogy még mindig boldog vagyok a Ferrarinál, függetlenül az eredményektõl, valamint hogy eszembe sem jutott a csapatváltás, hogy elhagyjam a Ferrarit. Az igazat megvallva fogalmam sincsen róla hányszor mondtam már el ezt. Ehhez már nem is lehet mit hozzáfûzni."
általában amit erõsen tagadnak, az az igazság...:(
"Semmi nem igaz abból, amit mondtak", mondta Haug. "Kimi nem írt alá elõszerzõdést a Ferrarival."
Norbert Haug elismerte, hogy találkozott Schumcherrel a Török és a Magyar Nagydíjak alkalmával, de azt is hozzátette: "Rengetegszer találkozunk".
Látom te is megkaptad a büntidet. Blikkben látam egy képet amin Kimi ült a ferrariban SZVSZ biztos kamu kép volt, de nagyon rosszul állt neki a piros. :)
-„Nem téma közöttünk az együttmûködés. Nincs olyan téma, hogy Schumacher-McLaren-Mercedes.” – idézik Norbert Haugot.
-„Michael Schumacher nem jön hozzánk! Ha Kimi tartja magát a játékszabályainkhoz, akkor tõlünk mehet nyugdíjba.” – mondta a McLaren csapatfõnöke, aki valószínûsíti, hogy az a pletyka, hogy Räikkönen a Ferrarihoz szerzõdik, a finn pilóta menedzserétõl, Steve Robertsontól ered.
Én azt olvastam, hogy valami olyasmit nyilatkoztak, hogy: "Ha minden igaz, jövõre bekövetkezikm, hogy német vezeti a világon a legjobb F1-es kocsit" vagy nem volt semmi ilyesmi? pont mahallottam a repülõtéren... Mert az a "német" 1értelmû sumákker... Remélem csak kamu!
"Úgy emlékészem, mi az idei évben hét futamot nyertünk, míg a McLaren csak hatot. Ez tény. Az évad elsõ felében tettünk szert erre az elõnyre. A McLarennek jobban fel kellett volna készülnie." – véli az olasz üzletember.
ez megint bevolt stívva:D
mostigy hirtelen visszaemlékezve kimi 2szer? esett ki az élrõl 1szer felfügg eltört másik meg a gép megadta megát és 2szer +10 ami tuti gyõzelem lettvolna... kár hogy flamingo erre nememléxik:D
Amit már magyarázni kell az már régen rossz. Az az igazság, hogy az utóbbi 8-10 futamon (amennyire én visszaemlékszem a dolgokra) az egymás elleni küzdelemben szinte mindíg Kimi volt a gyorsabb, a spanyol maximum szerencsésebb volt eddig, ezért vezet ennyivel. Valószínûleg egyre többször a fejéhez vágják mindezt az öreg Flavionak is.
az a baj, hogy mikor az F1 Nagykönyvébe bekerül a 2005 évi VB neve, akkor senkit nem fog érdekelni, hogy Alonso volt-e szerencsés, vagy Kimi peches... Ott csak egy név lesz...
Mark Webber a Williams-BMW-vel 372km\h-ás forma-1-es sebességrekordot ért el monzában! Az eredmény nem hitelesíthetõ mert nem hivatalos versenyhétvégén ment. Nem semmi mondjuk gondolom épphogy volt benzin az autóban. Minden esetre jó verseny lesz a hétvégén!
Alonso( képzett lesipuskás ): Tény, hogy jelenleg a McLaren-Mercedes rendelkezik a leggyorsabb az autóval, de "ezt el kell fogadnunk. A mi feladatunk az, hogy folyamatosan nyomást gyakoroljunk a csapatra. Ha nem tesszük, õk egyszerû helyzetben lesznek. Különben meg visszavehetik a fordulatszámot, és kímélhetik az autóikat. Tehát meg fogjuk próbálni hibába hajtani õket."
:) erre a hibába hajtásra kiváncsi leszek mindig eztmondja azt amikor valaki kiesik elõte 30 mps elõnnyel akkormeg örül és aszondja : végig nagynyomás alatt tartottam õket:))))) és meglett ez eredmény hát ez lol
Bár eztmár megszoktuk Pedro tarolt szokás szerint + a gyenge meki fölény:))
1. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:20.201 260.032 21 2. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 1:21.816 254.899 1.615 1.615 3 3. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:21.842 254.818 1.641 0.026 5 4. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 1:22.078 254.085 1.877 0.236 6 5. Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M 1:22.351 253.243 2.150 0.273 3 6. Ricardo Zonta BRA Toyota M 1:22.567 252.580 2.366 0.216 25 7. Takuma Sato JAP BAR-Honda M 1:22.577 252.550 2.376 0.010 13 8. Michael Schumacher GER Ferrari B 1:23.739 249.045 3.538 1.162 5 9. David Coulthard GBR Red Bull-Cosworth M 1:24.001 248.268 3.800 0.262 4 10. Vitantonio Liuzzi ITA Red Bull-Cosworth M 1:24.166 247.782 3.965 0.165 21
A "végig" és a "nagy" melyik mondakörbõl került a sztorihoz?
1. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 361.5 11:56:38 2. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 361.3 -0.2 11:56:40 3. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 357.8 -3.7 11:56:15 4. Michael Schumacher GER Ferrari B 355.6 -5.9 11:56:36 5. Ricardo Zonta BRA Toyota M 354.4 -7.1 11:59:08 6. Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M 354.2 -7.3 11:56:26 7. Tiago Monteiro POR Jordan-Toyota B 354.2 -7.3 11:56:42 8. Enrico Toccacelo ITA Minardi-Cosworth B 353.9 -7.6 11:56:05 9. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 353.7 -7.8 11:57:21 10. Christijan Albers NED Minardi-Cosworth B 353.5 -8.0 11:55:42
Kimi már az elsõ gyors körében megverte De La Rosat...:P
1. Ricardo Zonta BRA Toyota M 1:20.531 258.966 28 2. Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M 1:21.583 255.627 1.052 1.052 10 3. Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:21.735 255.151 1.204 0.152 14 4. Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:21.922 254.569 1.391 0.187 24 5. Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 1:22.032 254.228 1.501 0.110 18 6. Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M 1:22.107 253.995 1.576 0.075 18 7. Vitantonio Liuzzi ITA Red Bull-Cosworth M 1:22.253 253.545 1.722 0.146 26 8. Jarno Trulli ITA Toyota M 1:22.278 253.468 1.747 0.025 22 9. Giancarlo Fisichella ITA Renault M 1:22.440 252.969 1.909 0.162 15 10. Fernando Alonso SPA Renault M 1:22.594 252.498 2.063 0.154 10
Meg lesz ez is, remélem!
Hihetetlen, hogy a motorcsere megint közbeszól, kisebb csodának kell történnie, hogy Kimi Alonso elé tudjon kerülni, bár a rajt utáni elsõ kanyarban történhetnek meglepetések. Go Monty, Go Kimi!
Az igaz, hogy Alonso aztmondta, ha kell, kilöki Kimit? mert akkor felrobbantom a rönót
Ilyet nyiltan nem mondhatott. Ha mégis akkor elásta magát minden F1-rajongó elõtt.
Csak mert 2 hülyegyerek mögöttem a buszon errõl beszélt, hogí állítólag ilyet modnott... bár énse nagyon hiszem
Räikkönen: minden tönkrement, ami tönkremehetett
"Nem ez volt az idei évad legkeményebb versenye. A hétvégén minden tönkrement, ami tönkremehetett. Akár nyerhettünk is volna. Nem tudom mi okozta az abroncsok problémáját. A megpördülést az okozta, hogy túl keményen mentem. De végeredményben mindegy volt, mert Alonsót nem elõzhettem volna meg. Spában megpróbálunk a legjobb tudásunk szerint teljesíteni." – nyilatkozta Kimi a futamot követõen.
Az biztos, hogy egy "kicsit" keményen nyopmta neki... Tehát ha rajta múlott volna...már réág vb lenne :)
A McLarennél úgy vélik, a hibás beállításból származó nem tökéletes balansz okozhatta azt a gumiproblémát, ami miatt Kimi Räikkönennek kereket kellett cserélnie, s ami miatt Juan-Pablo Montoya csak küszködve jutott el a célig az Olasz Nagydíjon. Beállítási hiba okozhatta a McLaren gumiproblémáit a vasárnapi Olasz Nagydíjon, megfosztva Kimi Räikkönent a valószínûnek látszó második helyezéstõl, a csapatot pedig a kettõs gyõzelemtõl.
"Nem volt teljesen tökéletes a balansz" - ismerte el Dennis. - "Nem akut problémáról volt szó, de ahhoz elég komolynak bizonyult, hogy túlterhelje a gumikat."
Bari: Jól rajtoltam és ezzel a lendülettel egészen az ötödik helyig elõre tudtam ugrani és azt hiszem a versenyen nyolcadik lehettem volna - ez a legjobb, amit ma remélhettünk. De sajnos kaptam egy bal hátsó defektet, ami miatt a nyolcadik hely elérhetetlenné vált.”
Kimi Räikkönen az idei esztendõ legpechesebb Formula-1-es versenyzõje. A finn pilótát ebben az évadban sem kímélték a technikai defektek; Imolában, a Nürburgringen, Magny-Cours-ban, Silverstoneban, Hockenheimban és legutóbb Monzában sem volt szerencséje, aminek következtében 41 pontot veszített.
"Minden elromlott, ami elromolhatott." – nyilatkozta Kimi vasárnap, aki 27 ponttal van lemaradva a világbajnoki tabella éllovasától, Fernando Alonsótól, ami a hátralévõ négy futamon csak nehezen behozható.
"A célom az, hogy megnyerjem a hátralévõ futamokat, mivel amíg nyerek, nem lehet tudni mi történik Alonsóval. Nem hiszem, hogy vége, egészen addig, amíg matematikailag van esélyem. Talán most Alonso oldalára szegõdik a pech, az enyémre pedig a szerencse. De mindenki a maga szerencséjének kovács, meg kell oldani a megbízhatósági problémákat." – nyilatkozta a McLaren-Mercedes versenyzõje, aki nem foglalkozik azzal, hogy a Ferrarival hozzák összefüggésbe.
"Folyamatosan pletykálnak rólam és a Ferrariról amióta a Formula-1-ben vagyok. Az évad ezen idõszakában gyakran találgatnak arról, hogy ki hova megy. Nekem pedig szerzõdésem van a McLarennel, és jól érzem magam itt, valamint nem tárgyaltam a Ferrarival. Többet errõl igazán nem lehet mondani."
Volt ugye a motorhiba, aguminyomásprobléma, a kipördülés, meg ki tudja még miminden.
Nem jó a csapat.
nah kezdõdik, gyõzünk!!!
jövõre maradhat ez a páros.nagyon jók az utóbbi idõben. remélem végre meglesz a 2õs gyõzelem.
Ezt nemhiszem el ekkora faszláma mákert mint ez a alfonso komolyan mondom ilyen nincs a világon, esélye sincs semmire 40 mp kap köze sincs a elsõ helyekért kiesnek elõle mögüle eszem megáll
ilyenekt felkéne pofozni suminak is satot montynak is pizzát...mi a szart erõlködöik ilyenkoor a futam végén azér mer egy szar és kapott 1 kört? õbaja.. lasson ottartunk montoyának vissza kell adni mindenki körhátrányát a futam végén nehogy kilökjék ezek a szerencsételenek?