dario kijött, sztem többször már nem fog, lehet h megnyerte ismét?
Hát ez nem közvetítés...ez reklám csatorna...kezd elegem lenni...
Mindenhol ez van sajna. De sztem az amerikai adókon még több reklám van.
Danica vezet...kár h nem lehet menet közben tankolni:-D
Bár õ sem volt sokkal régebben kint mint Dario, lehet kihúzza?
nem húzta ki:-(
FUUUUUUUUUCK!!! BERTRAND.... :((((. neki drukkoltam...
Ez miiiii????
Ez azért nem semmi volt! Ezt a pechet,szegény srác! Uccsó kanyarban!Ááááááá!!!
Darionak is elfogyott az etanol ez a kölyök meg lehetett volna türelmesebb is, hát Wheldon sehol nem volt, el se kellett volna mennie a lekörözött mellett...
Ilyet bazz azért nem mindennap látunk. Sztem már nagyon izgult szegény gyerek.
Végülis ha úgy vesszük Wheldon végig jól ment, megérdemelte vhol. Ennyi pénzért meg én is meginnám azt a szar tejet:-D
Kimball volt geci lassú....
EZT NEM WHELDON NYERTE, EZT HILDEBRAND VESZTETTE EL...AMERIKAI GYÕZELEM, NATIONAL GUARD VERDA....ÁÁHH...ennek nem így kellett volna végzõdnie...
Akartam mondani, ez volt Wheldon tavalyi autója, amivel Hildebrand ment. De könyörgöm, ha nem izgulja el a végét a gyerek, hát akkor is elsõ, ha elveszi a gázt simán! Ez az õ rutintalansága volt. Egy Wheldon meg persze h kihasználja.
Lesz min csámcsogni amerikában asszem a köv napokban:-)
Az uccsó 50 körben azért már nehezen tudtam követni, h ki hol mikor volt kinn, hogy került elõre, hogy maradt le, de azért jó kis verseny volt:-)
Az indycar.com meghalt rendesen:-)
Még mi is a hatása alatt vagyunk. ;9
Panther csapat óvott is.
Mekkora volt a vége! Gondoltam is, hogy nem elõzi meg úgyse a lekörõzendõt, mert porosabb kívül a pálya, erre paff már a falban is volt, azért még reménykedtem, hogy a roncs becsúszik a célba, de hát ez az igazi pech.
kimball cukor beteg..verseny elött mutatták a spéci autóját és hogy egy doki ha látja a mûszeren baj van kihívja. Õ mondta is soha nem ment még ekkora távot fõleg oválon nem. A végén az a lassulás lehet egy rosszulét miatt volt vagy megelõzendõ a bajt? Amibõl végül mégis baj lett mert a belsõ íven poroszkált..
Most már világos, h a 2 Ganassi mért tûnt el. Megint nem jól számoltak vmiért az üzemanyaggal. Egyébként tuti, h Dixon, vagy Dario nyer.
Ezt nem lehet kiszámolni, ez vagy jól jön ki vagy nem, már mint a sárga...improvizálni kell a taktikával, a sebesség is számít, de mindenki minimum 5 sárgára számít egy indy500 alatt, és ha rosszkor jön akár körhátrányba is kerülhetsz az elsõ 50 körben...ezért érdekes indy
Azt pletyózzák Penske is indít satellit csapatot mint Ganassi. egyik autót Simona a másikat Briscoe fogja vezetni 2012-ben. De ez csak pletyó egyelöre.
mellesleg egy teljesen szabálytalan rajt volt :) na meg a két soros rajtok is talán 1 kivételével mindnél sárgát kellett volna lengetni.
2:00 - 2:45 - Pre Race 2.45 - 1. verseny (114 kör) 4:45 - 2. verseny (114 kör)
30!! nevezés van, de a szabályok csak 28 indulót engednek. http://www.indycar.com:8080/var/assets/Texas_Spotter_Web.pdf
Egy versenyhétvégén max. 26 autónak fizetnek. 22 full szezonos autó kap TEAM pénzt, havi lebontásban (összesen 1,25 millió dollárt). + max. 4 autó (full szezonos, vagy sem) kap versenyenként 35 ezer dollárt (kiv. Indianapolis, ott a + 11 induló fejenként 250 ezret kap). A + 4 autó közül a leggyorsabb kap még pluszba 15 ezret (Indy-ben a +11 közül a leggyorsabb 25 ezret kapott).
Vagyis Indy-t leszámítva a 27., 28., akárhanyadik autó semmi pénzt nem kap (az, hogy ki a 27., 28. stb. az idõmérõ alapján derül ki).
Szabálykönyv az indulók számával foglalkozó része:
(5) The starting fields for each Race shall be a maximum of 28 Cars (which includes 2 provisionals), except as follows: (a) Brazil – 26 Cars (which includes 2 provisionals) (b) Indianapolis 500 Mile Race – 33 Cars (no provisionals) (c) Toronto – 27 Cars (which includes 2 provisionals) (d) Mid Ohio – 27 Cars (which includes 2 provisionals) (e) Motegi – 26 Cars (which includes 2 provisionals) (f) Baltimore – 26 Cars (which includes 2 provisionals)
Vagyis: a listában szereplõ helyszínek kivételével az indulók maximális száma 28.
Érdekesnek ígérkezik ez az ikerversenyes dolog, remélem izgalmas futamok lesznek. :)
Most nem mert mindjárt lesz a superstock, aztán a superbike, amit valszeg felveszek, mert meg kéne nézni streamen a motogp futamokat is, este meg f1, talán majd utána. Sûrû a program:-D
228 kör volt a táv esti versenyen Texasban. 20 év után újra iker futamot futottak. Ez annyit jelent hogy a Race 1 (114 kör) a kvali alapján lett a rajthely megállapítva. Lement ez az elsõ futam. Majd egy kisebb show keretében a versenyzõk sorsolták ki a rajthelyüket. beültek az autóikba újból (ekkor már rendesen benne voltak az estében is)és megtették a másik 114 kört. Mindkét futam pontozva volt csak fele pontokkal mintha egy futam lett volna. 2 fél az végül is egy egész :) De az én meglátásom az jobb az egybe lefutott verseny.
Hát ez szerintem gyökérség, már csak az a része, hogy sorsolással döntik el a sorrendet. Hülye show, de ez már tényleg nem a sporthoz tartozik...ez a szerencse kérdése...nah mindegy õk tudják, de ez így szar volt.
Hát ez szopás egyeseknek az biztos, pl Darionak is az volt. Powernek meg grat az elsõ oválos gyõzelméért. Inkább úgy kéne, mint régen volt a superbike-ban, h az elsõ verseny befutója határozza meg a második rajtsorrendjét.
Én meg rendeznék egy második kvalit, mint V8ban. Az a legigazságosabb.
2. verseny éeredménye. TOP 10-ben 6 olyan versenyzõ végzett akik igencsak hátulról indulhatak. Ergo nem sokat számít oválon...itt ami nekem nem gyere be az a táv rövidsége. mire bemelegednek a pályán már vége is.
Most jön milvukííí? Ha létezik pálya amit utálok az ez a szarlassú követhetetlen csekmet. Hogy ezt mér nem hagyják mááá. Annyi jó pálya van ami esélyt sem kap ehhh...Ez a nascar alsószériás gokartoknak való:-D