én nem rágódok a hibákon... ennek pl éppen pont örültem :D csak az volt a baj hogy beragadtak az õrök és nem mentek sehova és mindenképp észrevettek :(
Nekem valahol a JBA HQ-n volt ilyen. Bebújtam egy asztal alá, a veszély elmúlt, kijövök, erre Sam fél lába belelógott a padlóba és se elõre, se hátra, semerre. Mivel még félig meddig az asztal ott volt fölöttem, nem tudtam felállni vagy ugrani. Tölthettem vissza.
ja egy kérdés: a játék telepítõje amikor beindul nálatok minden oké? csak azért kérdem mert nekem mikor megjelenik 100% os lesz a processzorkihasználtság és az egér úgy elkezd szaggatni mint még soha...
de ahogy ráütök, hogy install game , vagy play game abban a pillanatban hogy eltûnik az ablak minden oké lesz...
ami viszont roppant bosszantó még aza beragadás ugyanis nem egyszer fordúlt elõ, hogy úgy beragadtam két tárgy közé hogy csak a loadgame segített....és ez viszont megbocsáthatatlan bûn:/ jöttek az õrök nekem éppen el kellet volna hagynom a helyszínt erre puff se elõre se hátra semerre mert beragadtam, hát mondom ezt nem hiszem el:(
Valaki pls küldjön 1 mentést aki továbbjutott a trainingen! E-Mail/MSN : [email protected] Thx!
haha csak valahogy lassan reagál a játék olykor olykor ;) ezeknek a játékoknak az esetében ritkán beszélhetünk már szószerinti szaggatásról, inkább lassultságról... természetesen engem bõven kielégít ha az agps 6800GT men 20-25fps körül megy...
játszatok és ne a játék hibáin rágódjatok, nagyon jól tudja mindenki hogy a tendencia az, hogy nem a minõség számít hanem a mennyiség... nekem spec. tetszik a játék és valahogy nem tudok ennyire elemzõ lenni, miért is lennék hiszen csak egy játék, ami végeredményben játszható... ez nem flém csak nem értek egyet a nyavajgással
nekem a 6600gt-en fut teljes minden max-on 4-szeres szûréssel a börtönös pálya után vagyok és egyszer sem szaggatott be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4:D:D:D
Hja, mert valóban élethû az, hogy egy kis kütyü az ember hátán érzékeli ha látható vagy, nem vagy látható, támadnak, nem támadnak, satöbbi.
Régebben legalább megmagyarázták, hogy a ruhában ott voltak a fotoszenzorok, de ez a varázskütyü szerintem nevetséges. Vagy vegyenek ki minden jelzést, vagy rakjanak be valami olyasmit ami legalább minimális szinten hihetõvé teszi a dolgot. Tõlem butíthatnak a lopakodáson a ruha hiányára való tekintettel, de azért jó lenne normálisan megoldani.
Hi! Nem tudja vki, h miért van az, h a 2. pályán a kép rohadt világos és kontraszttalan lett , de néha egy-egy ponton jó:? Minden grafikai beállítás az alap értéken van, és az 1. pályán nem csinálta . plz help!!
Yeah! Én már a trainingen elakadtam! :)) Végigugráltam a "pályát", feltörtem a széfet, felmásztam a létrán és most nemtom, hogy merre kell menni, mit kell csinálni! :S
én inkább a hud egyszerûsítésének nevezném... zöld nem lát senki sárga valamit észrevettek szal számítani lehet rá, hogy odajönnek körûlnézni piros tûzharc:)
amúgy abban sem lennék biztos, hogy a CH esetleg több láthatósági fokozatot használt 3 szintnél max részletesebben mutatta.... ami nagyon gáz azok az ikonok amik elõ ugranak csilingelve, hogy hoppá itt van egy ajtó vagy valami használható dolog na ettõl a falra lehetne mászni:) lehet hogy a készítõk vakoknak is elkezdték fejleszteni csak abba maratt a project azt ben felejtették
Hát ez a szintmérõ nekem is fura volt bár megadta a biztonság érzetet ,hogy tuti ,hogy most nem látnak. Amúgy a valóságban nem is lehetne így lopakodni a sziluetted tuti látszódik ,mert nincs mindenütt tök sötét ,talán ha borús az idõ és egy erdõben vagy akkor több esélyed van.
az hülyeség, hogy lebutitott lopakodás:) max nem mutatja olyan részletesen hogy mennyire vagy látható, nekem pl: így jobban tetszik vagy látnak vagy nem oszt kész.... most az milyen már hja egy picit látlak de mégsem látlak mert még nem értel el a szint mérõd az a szintet, hogy lássalak
Jaj,még nincs meg a játék,de sajnálattal olvasom,hogy ezt is sikerült elbaszniuk :( Lebutított lopakodás?? Meg minek eröltetik az új graf. motort ? Az elözõ rész is marha szép volt,jó lett volna u.a. ... grrr :C
Azt írják, hogy az angol nyelv kivételével minden nyelvet kiszedtek belõle, így lett dvd5-ös méret.
Látom tényleg fut a háttérben,de tudod hiszem ha látom.És nem igazán látom hogy csinál is valamit.
Úgy kell elindítani hogy felrakom a gamet,elindítom a YASU-t majd a gamet,és akkor megy?De ha én elindítom a YASU-t akkor nem történik semmi.Mit kellene kiírnia?Vagy ez normális?Minek kellene történnie?
hát ebbe egyátalán nincs igazad, mert nekem a sp:ct még anno a 4 ti 4200-asommal símán ment més az még nem is shader 2.0-ás,most 6600gt megy,de a 3-hoz képest szerintem nagy visszaesés,de ezt minden újságíró is tudta,mert bár érdekes logika, de az elsõ rész nagy újítás volt,a 2. =pandora= a csak egy ilyen"legyen valami játék "szerû volt,nemsok újítással,nem is volt annyira érdekes,aztán a 3. sok újítással jött,jó játékélménnyel,és így gondolták, hogy bár nem logikus ,de úgynéz ki hogy ismét a 4 rossz lesz,vagyis rosszabb, mint a 3.rész kevés újítással.Visszatérve pedig senki se sír de énszerintem a sp:cs se volt rossz grafika szinten mégis szinte minden vid. kártyán ment,és ne mondják azt a szerkesztõk hogy nem tudták volna megcsinálni,bár én se eredetibe vettem ,megnem is rinyálok,de neked se kell arcolni,mert a tiéden megy.Ez nemhozta be a hozzáfûzött reményeket.ez saját és sok más ember véleménye.
Hát a messiah a eléggé sok embernek szagatott,meg sokat töltött meg,7800GTX-es csávónak is csak mid-en ment,azé mert a procija gyengébb,meg a hsz-eknél is elég sokan panaszkodtak...
pedig szebb:) öszetetteb komlexebbek a páylák bár a messiahsnak nincs is nagy gépigénye meg amúgysem lehet összehasonlítani.... és ott nem maratt tátva a szám sehol, hogy húde szép..... itt viszont sok helyszínen csak lestem hogy mennyire gyönyörûen fest a gém:)
pl mikor nekem még nem indult a single addig ment a multi..de neten nem probáltam..most megy a single a multi meg szabálytalna müvelet..blablabla érdekes :S
Szer. 7600GT-n high-on menne...nem szebb mint a dark messiah,és nekem az no szagattás
Ezer féle dolgot próbáltam, és nem indul el. Amíg hivatalosan az ubi nem ad ki patchet, addig szerintem semmi remény nincs hogy elinduljon. Patchet figyeljétek. A játék úgy van megcsinálva, hogy véletlen se induljon el sm2-n, direkt csinálták szemétségbõl.
Multit meg tényleg kipróbálhatnátok, én pl. személy szerint az miatt vártam a játékot. (mármint nem hiszem hogy sokkal jobb lehet az elõzõhöz képest az új felállás miatt, de kiváncsiságból, hisz az scct egyik kedvencünk multiba :) )
Szóval lehet hogy hasonló finomságok a sima konzolokba kerültek. A HUD is elég kellemes, szívesen végigtolnám xbox-on is. Na mindegy, el leszek ezzel. :D
valaki legyenszíves segíteni, hogy hogy lehet elkerülni a runtime errort...
egy crack azért jo lenne...
én mundjuk nehezen iditottam el...mert a yasu toolal nem ment a procyonal meg a securom loaderrel meg runtime error volt....azt rájöttem a yasu tools csak daemon 4.06 al megy..igy viszont simán indul launcherrel is nekem
Gyerekek nagyon jo a game és elég szépen is fut..mediumon de faszán akadásmentesen és még teccik is a grafika...a game meg sztem kurva hangulatos..pl mire rájöttem a hackelésre lol volt :D:D
helo látom jó a játék nekem is meglessz.eggyet kérdezek kóddal le van védve?
nforce sokat késik :/ De nforce forumába már írták. Pontosabban ott kutattam hátha ott találnak megoldást az sm2-re, és akkor láttam hogy írták. Aztán rákerestem és találtam! Isohunton egyébként nem láttam fake verziót még :-/
Így hirtelen 10+1-re emlékszem, de ebbõl ugyebár egy az erõmû ami alig negyed óra alatt megvan, egy a börtön, ami szintén nem egy húdehosszú valami, négy a JBA fõhadiszállás ami az utolsó alkalmat leszámítva mindig kevesebb mint fél óra. Ezen kívül marad a tanker (2 töltés), Shanghai (asszem csak egy töltés), a luxushajó (asszem itt is csak egy töltés) és Afrika (három töltés). A plusz pálya meg a már említett "instant failed" bug miatt nem volt tesztelve.
Ha esetleg kihagytam valamelyiket akkor majd szól valaki.
Nah sikerált elindítanom. SM2.0-án gondolom azért nem megy mer az új Unreal Engines az meg full Sm3.0 használ. Szó mi szó iszonyat a grafesz!
Hát ez nyilván nagyon játékos és játékmód függõ. Én legalább fél órát tökölök egy-egy helyszínen, mert szeretek jól körülnézni, mindent megvizsgálni, elolvasni stb...de biztos van, aki harmadannyi idõ alatt végigszalad.