a havas pályán ahol felmászok a hajóra ott mit kell csinálni? voltam fent a toronyba valami rádiot bizergálni, bedobtam a altatós gránátot a ventilátornál de utána nem tudom mivan bementem az irányítóba ott elaludtak az emberek aztán kimentem valami konténert vitt kifele egy daru.... nahh aztán nem tom mivan már körbe jártam az egész pereputtyot de semmi:/
3 hónappal ezelõtt még 6-7 ilyen választásos pillanatról beszéltek mint pl. lelövöd a pilótát vagy nem, akkor ezeknek nyoma veszett? amúgy benne van a shanghai pálya? az, amikor megy a tûzijáték a háttérben? Mert az úgy volt hogy xbox360 exkluzív
valaki pls írja le egy spoilerben hogy miért csukták le Sam papát, még nem tudtam letölteni a játékot ergo kipróbálni sem, de nagyon kíváncsi vok mi vezetett idáig :) köszi
Nem a verejték veri õket, hanem az esõ...ha nem tûnt volna fel, az esõben állnak a madarak... :)
Te tudod, hogy mennyit er meg neked az, hogy jatssz az uj jatekokkal.
Nekem ugy erzem, megerte befektetnem a jelenlegi gepembe, elvagyok vele, nem az elerheto csucsminoseg, de minden nagyon szepen elkocog rajta az ujak kozul is.
Ha szeretsz jatszani, mindenkeppen megeri, de mindenkinek mas es mas, hogy mire van penze, es "mi eri meg".
Kedvenc játékom az 1-et vagy 50x végigtoltam, de már a 2sem ment az mx440 miatt. Talán cserélnem kéne videókarit? Megéri fejleszteni a gépet hogy játszhassak újabb játékokkal szerintetek?
A grafikára visszatérve, kipróbáltam 1280x720-ban, driverben adtam egy kicsit Digital Vibrance-ra, mert kicsit fakónak találtam a képet a játékban, és azt kell hogy mondjam, hogy egyszerüen gyönyörû lett. Mintha ebben a felbontásban alapba szebb lenne a grafika. Lehet erre optimalizálták az X360 miatt? Kicsit több szinnel egyre inkább kezdenek hasonlítani a két verzió képei. Feltoltam mindent, a framerate leesett 15-25 fps közé (még majdnem játszható is, de azért zavaró), viszont a látvány elképesztõ lett. Csináltam egy kis megaképet, 1,1 MB. Kinagyítani! :D
hello olyan problémám lenne, hogy amikor a második pályáról ki szeretnék lépni, akkor rögtön kidob az asztalra és kiírja, hogy hibázt észlelt, ezért leállt. + amikor lépnék vissza, akkor meg art írja hogy nem találja a save game-t (de persze a loading menüpontból visszalehet tölteni, az elõzõ elsõ pályát) valaki már tapasztalt ilyet?
Hmm, valamelyik külföldi fórumon olvastam, hogy állítólag a széfes bulira megoldás lehet, ha az egérrel kattint és görget a görgõvel az illetõ vagy valami ilyesmi. (már nem emlékszem pontosan mit írtak róla)
Nekem csak egyszer (Shanghaiban mikor a jegyzeteket kellett megszerezni), de pölö Emil széfje sehogyan se akart reagálni.
Én csak egyel találkoztam, és csak egyszer volt váalsztási lehetõségem, de az utána következõ rész túl vontatott és nyögvenyelõs volt, hogy megint nekivágjak. Most lehet nekidurálom magam hardon, majd ott kitapasztalom.
A képek közti különbség: az árnyékosabb és a poroltós+ruhás HARD fokozaton készült, a kevesebb árnyékos poroltó+ruhák nélküli meg EASY-n! Érdekes, mi? Ja, és az nem csatt, hanem egy gránát, azért van ott mindkét képen.
@Hmuda: Sajnálhatod, hogy nem eleve HARDon nyomtad. Ki tudja a ruhán, poroltón, árnyékokon, égbolton és az AI-n kívül mivel másabb még a HARD fokozat, mint a többi... :) Amúgy végigjátszottad minden befejezési lehetõséggel? (azt hiszem minimum 3 féle befejezés van)
kis SPOILER: a legelején ugrás elõtt elolvastátok Sarah levelét? :)
Amúgy valaki nem tudja hogyan is kellene használni a megnyitott gadgeteket? Nekem már egy rakás cucc meg van nyitva, de egyik se akar megjelenni a felszerelésemben. Se a fejlesztett hackelõ szoftver, se az automata lockpick, se a többféle gránát, semmi.
Amúgy másoknál is elõfordult már, hogy egy széf feltörésénél akárhogy nyomom az iránygombokat, az fenének se akar megmozdulni a pöcök? Eddig a széfek minimum háromnegyede bugos ilyen téren.
Szerintem ne szépítsük. Sajnos úgy szar ahogy van. Hozzáteszem, ahogy te is mondtad, a SP sorozathoz képest. De tök mindegy, mert a végeredményen nem változtat... sajnos.
Amúgy végigvittem. Nyugisan játszok, erre mint derült égbõl a villámcsapás, bevágja nekem az utolsó pályát. Minimális dramatizálás, nuku emlékezetes finálé...nem.
A Credits alatt megy egy élõ TV közvetítés hangja, ahogy elmesélik hogyan vadásszák le a JBA maradék tagjait és hogyan szökik meg Sam, de kép nincs mellé, csak a hangokból lehet következtetni, hogy mi is történik tulajdonképpen. Hihetetlen, hogy mennyire össze van csapva a vége.
Ha tömören össze kellene foglalni a véleményem: a sorozat többi tagjához képest rövid, bugos és közel nem hagyott bennem olyan mély nyomot mint az eddigi részek. Ha egy átlagos játékként tekintünk rá akkor jó, sõt nagyon jó. De én nem tartom méltónak az eddigi részekkel egy lapon emlegetni. Nekem ez a sorozat fekete báránya. Ami a multit illeti: a versus engem eddig se érdekelt, szóval az, hogy mennyire van lebutítva azt majd a többiek eldöntik, de az amit a coopról eddig hallottam (egy síma versus merc botokkal) az tömény szégyen.
Egy figyelmeztetés mindenkinek: nem tudom, hogy azért adott be egy extra pályát mert úgy játszottam ahogy, vagy alapból is bekerül, de senki ne lepõdjön meg ha a stáblista lepergése utáni pályán rögtön kezdéskor az arcába vágja a "mission failed" feliratot, anélkül, hogy a kisujját is mozdíthatta volna. Gondoltam jobb ha mindenki felkészül erre.
Egyetlen dologban reménykedem: hátha valami csoda folytán ez csak valami béta verzió...de ennek az esélye nulla. :-(
Amúgy elég sok bug van a gammába. Olyanok is, ami egyszer-egyszer jelen van aztán nem. Pl. a börtönös pálya végén mentem ott ahol van a pálya végén a helikopter, és nézem, hogy ugyanazon a ponton jobbra-balra megy a helikopter.
A katona meg egyenesen sétál bele a korlátba. Azt lemegyek és a sarokba áll a csávó egy helybe és nem történik semmi ha odamegyek.
Aztán amikor másodszorra errementem (újratöltés után) már minden a helyén volt!
Te én most kissé belemélyedtem (no nem nagyon csak Izlandon bóklásztam tovább egy kicsit...), és HARD fokozaton nekem nem tûnik egyáltalán butábbnak az AI, mint a CT-ben. Sõt, nekem úgy tûnik, hogy nehezebb lett. Már nem csak akkor vesznek észre, ha tök közel vannak, mégha teljes sötétségben vagyok is, és a legkisebb mozdulásra, lépészörejre is egybõl felfigyelnek, stb. Te HARDon nézted?
Én normálon kezdtem neki, mert hardon csak akkor ha ki vannak tapasztalva a pályák és ha úgy kezdek neki, hogy 100% alá nem megyek. De van egy olyan sanda gyanum, hogy ez az utóbbi most el fog maradni.
yasu.exe-re katt, bejön egy ablak:azt ott hagyod nem bezárni!!!! utána a játék iconjával indítod! Ja és közben a képfile a daemonba mountolva van, összes emuláció bekapcsolva! mennie kell ,ha tudja a vga-d a SM 3.0-át.
ezt produkálja nálam,miután elsõ indításnál hibaüzenettel leállt. Másodszorra kicsit feljebb raktam a grafot mert ronda volt,most meg így néz ki. Már újra telepítettem de semmi változás,a beállításokat is alapra raktam de ilyen maradt. Valaki tapasztalt ilyesmit,vagy tudja esetleg hogyan lehetne ezt orvosolni? Köszi elõre is
Gyerekek, nem akarom elkiabálni, de minden maxon az alábbi konfiggal, eddig hibátlanul megy (az elsõ sötét pályán egyelõre) :) (50-80fps)
Igen, igazad lehet. Akkor nemtudom milehet, vmi grafikai bug.
Hi! Egyszerûen csak forgatod a kamera állást nem? Mert az egyik képen (a hiányoson) ott van a ruha csatja a padlón. Szal, sztem csak más szögbõl van kimentve a két kép.
A SplinterCell4.ini fájlban ezt a sort: "SimpleShader=False" át kell írni erre: "SimpleShader=True" és a madár szerint már menni is fog SM 2.0-ás kártyákon...
Ne lámuljatok már bazz, nem lesz itt semmiféle késõbbi verzió. Nem baj, hogy már egy ideje aranyra került a játék? (nyilván akkor vagy a sokszorosításnál csummantották ki...)
Az a kép a játékban jelenne meg, ha ez egy PRE változat lenne bazz...
-For those who dont have a SM 3.0 supported card, and want to turn it off and use SM 2.0... search for this file in your Spinter Cell folder
SplinterCell4.ini
open with wordpad, then find the line ...
SimpleShader=False
edit this line, change false to true, save the file, and you should have SM2.0 or shaders off.
-So you don't have a Shader 3.0 card and you can still play the game?
-yes, i tried it on an x850xtpe card on my other computer and it works fine, with simple shaders turned on... ------- vki lécci forditsa le..mert én a "perfect" angol tudásommal lehet félre értettem :S
És ha nekem jól megy a játék, elindul, játszhatok vele, stb, akkor érdemes megvárnom egy rendes törést vagy végigjátszhatom ezt? Szóval inkább úgy kérdem, hogy a játékmenet a késõbbi verzióban nem fog változni ugye?
Minenki örülne, ha télleg pre verzió lenne, de annyira korán jött, hogy végülis van benne ráció, hogy ez csak vmi "elsõ" változat, amit vhogyan megszreztek, és feltörtek. Majd meglátjuk, lehet hogy a megjelenés napján megkapjuk a 4.5 Gb-os Splinter C DA-t, valamint nem csak a SM3.0-át támogatja.... áááábrándozni szép dolog. :D De lehet hogy igaz leszen, majd meglássuk, bízzunk a csodákban, mert csak egy biztos az életben az pedig az Unikum.
hát várhattok még:DDD bár ez tuti, hogy a végleges EU-s verzió de azért ti várjátok meg a véglegest:) a mostanit meg törõld is le:DDDDDDDDDDD Europe: October 30, 2006 US: November 9, 2006 ez van a megjelenéshez írva az IGN-en