kiváncsi vok, söt, megkérlek h dobj meg egy privivel ha ez megvan, h h megy a game, mert nekem ez igy nagyon csufos... jah és a van vkinek ötlete, h esetleg a hibát kijavitsam, akkor irjatok, nagyon köszönöm, azért akármennyire is gépigényes, érdekelne a játék, mert már kellene egy ksi splinter életérzés...
nah gyerekek, alul meglehet nézni a konfigom, egy hetes, de EZ A SZARSÁG KÉT VÁLLRA FEKTETTE!!! azt kell mondjam, az UBI most vmit nagyon elrontott, sokáig folt lesz ez a nevén. a játék, vagy egy uj ficsörrel gazdagodott (lasitott felvételben mozognak a karakterek, egyszerüen LASSUAK, nem szaggat, csak LASSU), vagy vmit rohadtul elrontottak a "fejlesztök". meglehet nézni, h a játék alap beállitáson, milyen "szép", és elgondolkodni h: "kell ez nekem?". hát én sajnálom h leszedtem ezért 8 gigát, de szerencse h nem adtam rá ki pénzt, mondom, igy szaggatni pfffffff, még a graw, aminek köztudottan fullos gép kell, maxon az se szaggatott!!! (sajna idöközben megvan tölem tagadva a képfeltöltés, nemtom miért..)
Nem kell eldobni, mondom még nagyon sokáig menni fog vele minden. Kb másfél-két év mire olyan játék fog megjelenni, ami ONLY DX10-es feature-öket tartalmaz.
Az kellemes váltás lesz akkor, rengeteg új látványelem nyílik meg így számodra, és hatalmas sebességnövekedés lesz. És élbõl menni fog minden játék nagyon sokáig.
Na jó, azért ez szép. Alig várom már a gépfejlesztést (jövõ héten esedékes). Már egy éve spórolok rá, és még régebben várat magára. Most egy 1600-os Athlonom van, 9600Pro-val, meg giga rammal. Ráfér egy kis újítás. Most majd 3600+ Athlon lesz, még fél giga RAM és egy 7600GT. Ég és föld lesz. Amúgy ez a fenti konfigom van már vagy 5-6 éve (kivéve az ATI-t, az valamivel késõbb jött, és eddig minden eldöcögött rajta úgy-ahogy. Büszke vagyok a kis zümire! :D)
A sztori nagyon jó, csak vannak benne logikátlanságok, amiket a régi csapatok nem hiszem hogy elkövettek volna. Lásd a #2163-as elsõ négy pontját (kicsit spoileresek, de nem vészesen).
#2191: nem néztem utána tüzetesebben, csak a DXDIAG-ban megnéztem az illesztõprogi verzióját. De tudom hogy nem a legfrissebb darab, szóval most szedem a legújabbat az nvidia.comról. Refreshlock meg persze nincs. Nem zavar ha valami 60Hz-n fut, mert ami nem tud ilyesmit állítani az általában még a fáradtságot se éri meg. :-)
#2193: olvastam cikkeket, láttam videókat, plusz az X06-es demo valami fenomenális képet mutatott róla, maga lesz a technikai csoda ha kijön.
#2194: az a lebutított lopakodássegítõ. Látható vagy, és nem vagy látható. Átmenet nincs.
Majdnem. :) Sötétségjelzõ. (minél zöldebb, annál sötétebb helyen vagy...)
ennél a résznél lehetett hallani, hogy valami híres francia író aki már több ilyen kettõs ügynökös sztorit írt segített ennek a résznek a megírásában, meg a fõdizájner koma (gerighty) is mondta hogy most megváltoztatjuk azt a beidegzõdést miszerint samu "három zöld pont". De tényleg uncsi a sztori? Én attól tartottam hogy az ubi a sok delay miatt már sok spoilert kinyomott a játékról :(
sztem a sztoriba annyi beleszólásuk nincs a shánghájiaknak, hacsak nincs minden ubisoft stúdióban egy Tom Clancy, aki épp a következõ játék sztoriját írja....
A monitorome egy síma TFT, max 1024-et bír el (nem is kell több). a kártya egy 7800GS a drivere meg a hivatalos 6.14 (még megpróbálom frissíteni, de nem fûzök hozzá túl nagy reményeket).
Amúgy nem vészes mert egy nap alatt csak kétszer hozta össze (plusz két CTD).
Igen, jobb lett volna ha a Montreali csapat készíti ezt a részt is (mint az elsõt és a harmadikat), csak idõben átfedés volt, mert még dolgoztak a Chaos Theory-n, mikor a Shanghai-i team már elkezdte a DA fejlesztését. Ugyanez volt a Pandora-val is (azt is a Sanghai csinálta azthiszem).
Képernyõ gebaszra visszatérve: milyen monitorod van, milyen felbontásban játszottál a hiba (vagy kiakadás) bekövetkeztekor, milyen a videokártya és a driver, és használsz-e valamilyen refresh lockoló programot?
Dehogynem! Az elsõ rész esetében csak a különbözõ fényforrások világítottak át a falakon (már ez is elég zavaró volt), de a második részben már Fisher is átlátszóvá vált...DE tény, hogy képelbaszás tekintetében ez visszi a pálmát, mert ebben már totálisan játszhatatlan a játék FSAA rákényszerítéssel...
Passz, az engem sose kötött le, szóval nem is fogom tesztelni, majd a hozzáértõk megteszik. :-) A coop meg le lett degenerálva egy botjászmává, szóval azt meg jobban kerülöm mint a versust.
nekem vki küldje el h hogy használjam a játékot, még semmilyen védelem nem fogott ki rajtam, de leszedtem a játékot, faszán felteszem, meg is dicsért h megfelelek a recomended szintnek meg minden, erre rányomok a yasura, kiirja h minden ok lehet playingelni, inditom a játékot azt beszarik. jah, lehet h rossz exével nyomom, mindjárt kiprobálom, de azért irjátok le he hogyan kell
Nagyon ügyes vagy, hogy észrevetted. Elkúrtam, de nem vettem észre, megjegyzem tudom hogy "W".
Azért én úgy emlékszem, hogy az 1-2 esetében nem volt semmi akadálya a driveres AA-nak, csak a DoubleAgent a "család fekete báránya".
Szerintem kár volt a shanghaiiakra bízni ezt a részt. Fõleg mivel látjuk a végeredméynt és pont egy ilyen fontos rész lett elrontva (szerintem el lett, csúnyán).
Sajnos a Splinter Cell 1-2 sem támogatta az élsimítást, illetve a második résztõl kezdve nem nevezhetõ konzolátiratnak, mert egyszerre fejlesztették a további részeket konzolra és pc-re. És igen, majd mindegyik részt más-más irodája csinálta az UBI-nak (sõt, még abban is volt különbség, hogy egy adott résznek melyik stúdió csinálta az egyjátékos és többjátékos módját!), és a fejlesztés nem úgy zajlott, hogy kész van egy rész, és akkor kezdjük a következõt, hanem párhuzamosan dolgoztak a stúdiók az egyes részeken, kis csúsztatásokkal. Ezért is "tudnak" kijönni a Splinter Cell játékok sûrûbben, mint azt más játékok esetében általában megszokhattuk.
feliratot tényleg nem lehet bekapcsolni, vagy én nem találom sehol? :S
Hát szerintem meg csak látja az ember, hogy melyik szép, melyik nem.
Pl. egy 5-ös BMV-t is össze lehet hasolnítani egy Passat-al, és itt is szerintem a BMV a szebb. Bár ez nem túl jó példa, de mindegy. Viszont a grafba pl. az AI-nem sokat segít szerintem.
Most vagyok a luxushajó elõtt (már másodjára lõtte le a monitorom és fagyasztotta le a gépem a drága, hogy dögölne meg).
Jól sejtem, hogy az eddigi részeket nem a shanghaii banda csinálta? Akkora hibákat vétenek amiket a régi csapat 100%, hogy nem követett volna el. Orbitális logikátlanságok (próbálom minimumon tartani a SPOILERt, de aki nem akar kockáztatni az ne olvassa el!):
- Egy olyan elit ügynökségnél mint az NSA, szinte elképzelhetetlennek tartom, hogy a nagy körültekintéssel kiválasztott, kifogástalan katonai múlttal rendelkezõ ügynökök egyike hirtelen fogja magát és megszegi a közvetlen parancsot és bespuriozik lelövetni magát. - Lambert eddig mindig ott maradt a központban, soha nem ment ki a terepre. Mostmeg hirtelen ott terem a gépen, közvetlen veszélynek téve ki magát. A 3rd Echelon fõnöke soha nem tenne ekkora meggondolatlanságot. Nem is beszélve a JBA HQ mögötti kis eszmecserérõl, az ilyesmit mindig összekötõk útján szokás elintézni. - Mégis mitõl lett rosszul a shanghaii pilóta? Elég gyenge húzás, hogy berakjanak egy olyan végtelenül béna minijátékot amit a helikopter vezetéséhez összehoztak. - Kinek az ötlete volt ez a pszicho-tréning?
Játékmeneti romlások: - Hiba volt lebutítani a lopakodási rendszert. Mostmár nincsenek fokozatok. Vagy látnak, vagy nem. Nem egy olyan helyzet volt, amiben a zégi SC játékok AI-ja símán észrevett volna és ott helyben agyonlõ. Itt meg csak azért mert zölden világít a hátdíszem, nem vesz észre. - Kár, hogy a hangérzékelést is kiirtották. Eddig jó volt tudni, hogy nagyjából mekkora hangzavart csaphatok, de most nem látom, hogy amit csinálok az elég hangos-e vagy sem. - Miért nem lehet futni a HQ nem zárt területein? Ha nem lát senki akkor nem kell szinészkedni, nyugodtan lehetne sietni a határidõk miatt (pláne a széfes gyarkolópályán). Plusz ha már van alátámasztása a lõtér fegyverének akkor elvárnám, hogy kevésbé zavarjon be a légzés mint az SC20k-nél. - Vannak elméretezett mozdulatsorok. Például a shanghaii hotel oldalán mikor megyek a lehallgatásra, akkor ott az étterem elõtt le kell csúszni egy világító csövön. Odafelé menet Sam fogta magát és minen ok nélkül egyszerûen elengedte a kiszögellést. Godnolom bezavart az a szerkezet amit kikerültem a lógicsálással. Az külön élmény, hogy van amikor nem képes rendesen haladni a csík mikor veszem fel a tárgyalást és még vagy a negyede hiányzik mikor megjön a helikopter (objective failed), a következõ próbálkozásra meg ugyanonnan kezdi el felvenni a beszélgetést, de még azelõtt kész a feladat, hogy az utolsó mondatot befejeznék.
Na egyelõre ennyi negatívum elég. Eddig mindegyik SC szinte tökéletes portolás volt konzolról PC-re, de ez nagyon nem üti meg a sorozat mércéjét.
Szerintem kivárok pár tucat patchet hátha megint Splinter Cell lesz belõle.
Nem összehasonlítható. HL2-ben közel sincsenek ilyen fény-árnyék effektek, nincs HDR, nincs ilyen kidolgozott és szerteágazó mozgásanimáció, ilyen részletes karakterkidolgozás, valamint ilyen részletes és többreagálású AI, stb...
1. Csak kb. 5 ropit kéne rádobnod a 9600-asodra...(pár napi cigi és sör vagy egy igen szûk költségvetésû hétvégi szórakozás...) 2. Ha már egy fityinget nem kell költened játékokra, mert minden berepül a szádba, mint a sültgalamb, akkor ez kurvára de nem sok...(hisz van játék, ami 15 ezer lenne élbõl...) 3. Nem csak az SM 3.0 miatt kéne váltani, hanem a több elemi kraft miatt is... 4. És nem csak emiatt a játék miatt, hanem a jelen és a közeljövõ játékai miatt is...
Akkor érteném meg igazán az ággályotokat, ha minden játékot megvennétek, és beszopnátok ezzel az X850-eseteken...de lássuk be, nem azok az emberek hõböröhnek leginkább, akikre igaz ez az állítás...
ronda? pedig gyönyörû szép éppen most léptem ki a játékból és azt kell mondjam semmivel sem rondább mint X360-on max a simítás hiánya mert ott van 4x-es de ez a játék hihetelenûl szép, gyönyörû kerek formák vannak szal király:P
A védelmet még csak kilehet játszani, ezért nem lehet mondani hogy ez warez verzió. Teljesen ugyan úgy mûködik ha túlléptem az indításnál a védelmet, mint az eredeti. Cracknél esetleg elõfordulhat, hogy beleturkáltak az exe-be, vagy módosítaniuk kellett túlságosan, és ez miatt szar... Szóval ez a játék készítõk hibája teljes mértékben! Másrészt nekem valami gond van az alaplapom másik memória foglalatával, ezzel már nagyon sokat foglalkoztam, próbálkoztam. Illetve ami van az is lassabb sokkal mint a mmeória, és a vga-t is csak 4x kezeli. Ezért is alaplapot, és akkor már procit szeretnék venni. Ez volt tervbe, és akkor január vagy február környékén vettem veszek vga-t. -bár egyenlõre örülök ha karácsonykor tudok procit meg alaplapot venni (és akkor memót is tok betenni)... Esetleg még akkor eltudnám hinni, hogy gyenge a kártyám, hogyha elindulna és menne 2 fps-el kb.. De még egy Ati X850 XT se idnítja el, mert egy hülye hibával kidob (ami tudtommal minden játékot maxon visz). Fõleg hogy te is mondtad, hogy ha leveszel minden grafikát nincs oka sm3 -at kérnie! És akkor is bízom az ubisoft-ban hogy kiad egy patchet, és kijavítja a grafikai beállítás bugokat, illetve engedélyezi legalább azt hogy sm2 -re lelehessen állítani. (és ezt csak azért csinálta így elõre, hogy elején vegyen mindenki aki tud egy jobb kártyát, vagy konzolt, aztán késõbb kiadja a patchet hogy azért megvegyék azok is esetleg akik nem akarnak új gépet venni -> gondolom rájöttek hogy sokan addig nem akarnak venni amíg ki nem jön a DX10, vagy ilyesmi)
Ennyi, és azért 15 ezer Ft annyira nem kevés, ha nem muszály nem adok ki ennyit azért, hogy szebb legyen a grafika.
Nem hinném, hogy azért, lévén nekem 2600+AMD van, ami elméletileg meg sem felel a minimum elvárásnak lol... :)
Ha bármit csinál, nem változik az FPS, akkor ott valami más lesz a bibi. Vagy driver vagy ki tudja. @N3v3rland: a vidkártya driverében alkalmazásvezéreltre van állítva minden, aminek kell? Amúgy mi a probléma? Ha maxon fixen 21FPS, az teljesen oké! Nem kell több egy ilyen játékmenetû játékhoz...
Na azért ez túlzás. Azért az emberi bénáskodást és, hogy a warez verzió nem fut mindenkinél hibátlanul, ne írjuk már a játék - és a készítõk - rovására lol...
Megértem az aggályokat az SM 3.0 kapcsán, de amint már korábban is írtam, végül is ha belegondolunk nem is olyan nagy elvárás minimumként egy 15 ezer forintos videokártya egy vadonatúj játékhoz. Hisz annakidején amikor a minimum elvárás egy 386-os PC volt egy játékhoz, akkor is sok 286-os tulaj felszisszent, és bizony akkoriban nem 15 ezer forint volt egy 286-ról 386-ra váltás!!! (emlékszem amikor még a PC Guru nem ragasztott, hanem tûzött volt, és jópár fekete-fehér lapja volt - a hírdetéseken a 486-os proci 100 000,- forint volt! Csak a proci! 1993 körül!!! Akkor az kb. 4-5 havi átlagfizetés volt!!!) És akkoriban bizony nem volt internet, ahonnan lehúztál mindent... Lássuk be, elkényeztetõdtünk az internet gyorsulásával, térnyerésével, és túlontúl követelõzõvé váltunk...
Szerintem az én saját készítésû képeim - amiket nemrég beraktam -, jobban néznek ki, mint ezek...(és olyan grafikára számíts, mert ugyanolyan kártyánk van - ha elolvasod a hosszabb szösszenetemet, egyértelmû lesz, mire számíts: MINDEN MAXON akadásmentes futásra)