Remélem a nyelvi fájlok a Spliti 3-omban használtak lesznek és lehet majd magyarítani. Az mégjobb lenne ha jönne egy demó hamarosan és tartalmazná az összes szöveget :D
remélem h nem igaz, nem örülnék ha ez az SC nem futna a gépemen, tudom h elég gyenge gépem van, de akkor is azért én kevés embert ismerek errefelé akinek 3 gigás procija meg ramja is 1 giga sötöbö. a karim viszont tudja a SM 3-at
Ez a gépigény sztem nagy baromság Shader Model 3 váá. Azok még az x800 asokba se voltak asszem. Ez nagyon gáz a Crysis nek van en minimum gépigénye. Én nagyon szomorú vok.Az ubi eddig tök jó játékokat csnált aminek a gépigénye se volt nagy. Aztán jött a Ghost Recon 3 amihez fél millás pc kell meg jött a Faces of War ami jó lett volna csak egy optimalizálatlan szar motor hajtja. És most ez is. Meghalok ha nem játszhatok ezzel a játékkal.
nyugi, még nem tudhatjuk hogy nem kamu ez a gépigény. Szerintem az, mert a grafika nem tul sokat változott, max a mozgások lettek élethübbek. Ugy hogy még ne temesd :)
Ki volt írva gamestaron meg gurun is és ott volt hogy az ubisoft megerõsítette ezt a gépigény hírtSztem meg eddig is voltak világos helyszínek esetleg most több árnyék kell majd de nem sokat változik a grafika attól hogy nappal van.
Nem csak az hogy nappal van sztem, hanem az hogy nagyobb szabad térbe vannak a pályák. SCCT-be olyan volt egyszer, hogy 3-4 ember lötte a vékony utcában a másik 2-3 embert, és sötét volt. Itt meg vagy 10x nagyobb utca, és sokkal több ember öli egymást egyszere, és még ott vannak a civilek is. És még ottvannak a házakban is. Az biztos hogy nagyobb lesz a gépigénye, de a pixel shader 3-ra azért sztem sincs okuk.
én csak a shader miatt aggódom:S
nekem 1.7-es celeron van, 512 mb ram, 6600 GT és az SC 3, mediumon, 1024-ben 50 fps körül ment rajta...
nekem 3.07 GHz, Ati 9600 pro, 1 giga ram,a CT totál fullos grafikán ment 1024-ben 60 FPS körül:)
PC-World, avagy miért ne bízzuk dilettáns barmokra a játékjellemzések megírását.
Expands upon The Da Vinci Code universe by giving the player new experiences and locations not visited in the book or the film.
Ja, pont minden megvan ahhoz, hogy még min beállításon is akadozzon: a proci meg a ram alapba kevés, a 6600GT meg pont tudja azokat az effekteket, amik lelassítják (HDR, stb).
szeretnék uj procit meg ramot csak az a bibi h az alaplap 1részt agp-s, másrészt meg 2.4-ig bövithetö... és sajna a geci Gy******* miatt nincs plusz lové mert az elmegy az emelésekre, ugyhogy nemtom h lesz jövöre nagyobb motorm, vagy most erösebb gépem (sry az OFFért)
Majd tessék figyelni az ubi fórumát amiután kiadták a demot és tényleg nem indult el a radeon x100 meg geforce fx szériákon, hátha lesz észosztás :) lol @ Pcworld
Jó a számláló a bannerban, jó látni, ahogy fogy az idõ.
nah megnéztem. Hát remélem kilehet majd venni belõle ezt a valamit, ami mutatja hogy merre menjen, mert ez igy könnyü lesz :|. Az éjelátó meg sajnos fehér lett :(. Nekem jobban tetszett a zöld :D.ettöl eltekintve nekem tetszik, várom már csak 16 nap
Az elsõ videoból elég sok kiderül a játékról. De igazából nem tudom, annyira sztem nem lesz jó mint az SCCT versusja :( Ha jön egy katona, még 3 kém se fog tudni 1 katonát kinyírni... :( Menekülni kell a kémmel majd. De elég húzós lesz, emlékszem még így is sokszor megijedtem kémmel, mikor volt 1-2 szerencsétlen találkozás, hát még itt mi lesz... :/ Párszor megfog állni a szivem attól tartok :D:D Na majd meglátjuk.
hát igen sztem ez a fehér éjjellátó elég gáz... :/
Ha nem teccik, nem jáccó ^^. Elmegy kategória, egyébként meg nem néz ki rosszul. Persze a zöld nekem is teccik, de nekem aztán 8 hogy hogyan néz ki az éjjellátó. Lássak a sötétben az a feladata, nem az hogy zöld vagy fekete-fehér legyen.
A videókban még most is zavaróak az alakok, amik mutogatják, mit merre csinálhat a kém :\. Az nagyobb gond, mint az éjjellátó szvsz.
Aztán meg ami még tecik is a kém akrobatikája, egyszerûen kira. :D És biztos nem lesz olyan rossz. Most gondoljatok bele, teljesen nem lehetetleníthették el a kém nyerési esélyeit, mert akkor persze nem jáccana vele senki. Vagy mindig keresnének vkit, akik kémmel mennek, cak eleve a vesztes kategóriában. Szal nem kell aggódni, egyébként a videóban van füstgránát, szal eszközök cipelhetõek lesznek. Vlaszeg. :D
Eleve magunkal vinni nem lehet majd eszközöket, a pályán kell õket felszedni. Majd ott lesz a falon egy világító lila gömbbe, és felkell szaltózni a falon hogy felszedjük õket :D (konzolos spy vs spy videoban volt, azóta mást nem láttam, úgy hogy sztem úgy lesz)
Lesznek a kémnek nyerési esélyei. Csak nem lehet majd kinyírni olyan egyszerûen a katonát, hanem a feladatokat kell megcsinálni valahogy ügyesen. És ez nekem annyira nem tetszik, és sztem másnak se :( A kémek mozgása elég érdekes, de legalább jól néz ki :/ (bár nekem az scct versusé is bõven elég volt :( )
Azok az alakok amik mutatják, hogy merre mennyen a kém az meg nagyon enyhén szólva zavaró. Szörnyû! De sztem majd kilehet kapcsolni. De mondjuk tök cuki ahogy ott mászik egyhelybe a korláton a szellem kém. :D
Azért még mindig félek ettõl az egésztõl. Ha a single motorját használja, akkor szinte biztos hogy egy kissé akadozni is fog a játék. Nem beszélve, ha tényleg pixel shader 3 kell majd neki, az eddigi hivatalos források alapján... :( De a single motor még ahhoz is vezethet, hogy eltérõbbek lesznek az esélyek, annak nyilván több esélye lesz akinek jobban megy :(
Ja és ezek a videok sztem xbox360 live -sek multisok voltak, pc-n kicsit másképp is kinézhet.
helo láttam a videót jó nézett ki.egyet hadd kérdezzek a chaos theory -abban is ilyen a multi mármint hogy spy meg a sima fps nézet
?
ugyan ilyen a nézet szinte, katonával fps nézet, csak nem látszik a sisak széle mint ebben. kémmel meg kivül nézet, annyi eltérés van hogy abban nincs ilyen csoda valami, amivel ránézel a lámpára és elalszik, meg a szoba másik végébõl megcsinálja a gépet :D
pontosabban szinte semmi nem úgy van mint ebbe lesz :DD De nem lehet így gyorsan elmondani, az SCCT-nek állíti jó multija van, igaz kell pár hónap a játék kitanulásához, mert elég bonyolult is. Illetve látszólag egy uncsi, de aztán meg közbe derülnek ki hogy mennyi állatság van, és milyen lehetõségek, kijátszási lehetõségek, trükkök) Nagyon jól kivan egyensúlyozva a spy és katona balance, bár kémmel azért bonyolultabb mert ott igazából ügyesség kell, lopakodás, meg rengetek taktika, míg katonával fõképp célozni kell tudni, mint egyéb más fps-be. Ezért eleinte úgy tûnik, hogy katonával ezerszer könnyebb lenni, de ez abszolut nem igaz! Ha felveszel msn-en küldök videokat az scct versusról, ingame videokat, vannak nagyon jók!
Viszont ebbe a kémeknek elveszik az eszközeit, meg sokkoló fegyverét. Viszont van egy spy device, amivel kilehet törni az ablakokat, lekapcsolni a fényeket (napot nem lehet majd lekapcsolni? :D), illetve távolról meglehet vele hekkelni a terminal -t ha jól értettem a videoból (scct-be más feladatok is voltak, pl. lemezt bevinni egy helyre, vagy felrobbantani bizonyos dolgokat, illetve a hekkelés, legtöbb pályán vegyesen voltak), persze minél távolabbról hekkeled majd, annál lassabban lesz kész a 'gép' a DA-ba. Illetve a pályán lesznek elrejtve ilyen cuccok, például füst, vagy sokkoló. (ezt majd lila gömbökbõl kell majd felszedni -.-) Aztán eddig jól kivolt egyenlítve a katona és kém csatája (például scct-be 2 kém simán kitud nyírni egy katonát ha ügyesek). Most az elõbb írtam hogy a kémektõl miket vettek el, és miket adtak. A katona lövése most pontosabb lett, aztán gyorsabban üt és erõsebb, jobban lát a lámpával, és olyan nézete van, hogy ha láthatáron van a kém akkor bekeretezi fehérrel, akármilyen sötét van. (de lehet hog ez csak akkor ha mozog, bár nem úgy vettem ki...). Aztán katona mostmár letud mászni kötéllel az emeletrõl. És kap egy ilyen drone -t, ami tud repülni, és azzal képes bemenni a kém ilyen szellõzõibe, és kinyírni így a kémet... Remélem ilyenkor a katona legalább megáll, és kilehet nyírni majd, vagy valahogy ezt a drone-t meglehet zavarni... Szóval nem tudom hogy lesz, sztem túl sokat vettek el a kémtõl, és túl sokat adtak a katonának, tehát ez a katonai gyilkolászás sztem kilesz lõve. Viszont ezekkel hogy csak hekkelõs lesz, és távolról is lehet hekkelni, meg lelehet kapcsolni a lámpát, ezzel szinte biztos hogy az volt a céljuk, hogy ne az legyen hogy a kémek gyilkolásszák a katonát, hanem az hogy tényleg a feladatot csinálják. Aztán ami még gondot okozhat, hogy a single motorját használja, ezért valakinek megy majd, valakinek nem, valakinek 60 fps-el megy maxon, valakinek meg 20 fps-el fog döcögni minimumon. Ha túlságosan akad akkor laggot is okozhat, és akkor hiába van jól kiegyensúlyozva a multi, az élvezetet már elveszi teljesen. És szvsz ha az scct multiját újították volna fel, hibákat ki, új pályák, esetleg 1-2 új eszköz, és ugyan úgy egy gyengébb motorral mint a single, biztos vok benne hogy sokkal jobb lett volna/lenne! Na hát mind1 majd meglátjuk. Egyébként még sok dolgot nem tudunk a multiról valószínûleg, úgyhogy még nem ítélem meg (bár elõítéletem már van..., gondolom mindnekinek). Majd ha kijött, és kipróbáltuk és játszottunk vele pár órát, majd akkor mondok véleményt hogy tetszik-e vagy nem.
Ja meg még kiváncsi leszek hogy lesz 3 vs 3-nál ez a lehallgatás, meg mikrofonozás :D
(sry a regényért :D)
uh ez jó sok lett de azt kihagytam, hogy reméljük tényleg nem pixel shader 3-as lesz, mert akkor sztem kb. 1 vagy 2 év mulva se tudom még kipróbálni...
"abban is ilyen a multi mármint hogy spy meg a sima fps nézet" Én arra következtettem hogy nem feltétlen arra gondolt hogy milyen a nézet a játékban, hanem hogy annak is ilyen multija van-e :D Egyébként nem feltétlen csak neki írtam, hanem vannak mások is akiket talán érdekel !
kac..kac..kac De minek kell ilyen "tényeket" beirni, amikor még nem is biztos a gépigény? A másik meg az hogy szerinetm mindenki szeretné ha jól menne a gépén, nem kell ilyeneket beirni. ilyeneket meg pls ne irj hogy "kórházban akarod kivárni a game-t". Ez egy fórum, nem verekedõcsarnok
Hát igen. De mondjuk gondolj bele hogy ebbõl még lejön egy pár nap, mert azért hülyeség lenne ha a full megjelenése elött 1-2 nappal kiadnának egy demot