Sziasztok! Nekem is ilyen import gondom van.Mindent a leírtak alapján csinálok,meg is jelenik az autó,csak szürkén a rendszám látszik csak a textúra nem.De amit harcosnak mondtátok hogy ezeket read,write PMD, PMC pipálja be ,nekem ilyenek nem jelennek meg. Én is olyan Zmodelert használok mint harcos a 2.2.4 regiszter-t.Az asztalra kitettem akármilyen nevû mappát, benne a veichle mappával.A base scs után megadom az utvonalat és megjelenik de volt már hogy nem csak a rendszám látszott,hanem a vezetõ is.Most meg csak 1 szürke kamion van rendszámmal.
Hadd ne kelljen már itt warez linkekkel foglalkozni, inkább keresgess a letöltõoldalakon (pl. edisk.eu; 4shared; 2shared;), gugli is a barátod ilyenkor. Szerintem biztosan vagy annyira élelmes, hogy találsz megfelelõt.
#5165, Davee: #5146 és #5113 hsz-ben találsz példát képekkel az importálás mappaszerkezeteire. Esetleg mutass már egy képet, melyik kamionról van szó, elképzelhetõ, hogy tudunk ajánlani helyette másik modellt, szebbet, jobbat.
Sziasztok. Valaki dobna 1 normálisan müködö zmodirol Linket. Amiket eddig leszedtem 1 sem müködik, vagy hibát ir a betöltésnél vagy nem lehet vele exportálni. Elöre is köszi
Így van! Viszont akkor, hogy tisztában legyünk a dolgokkal: importálni tudod az autót, tehát megjelenik a Zmodelerben csak éppen hiányzik róla a textúra. Helyesen látom?
De amióta csinálom, mindig így csinálom az importálást és még sosem volt gond. Mindig kimásolom vehicle mappát asztalra a könnyebb elérhetõség érdekében és eddig nem volt ilyen.
Norbee: Base utat megadtam, pipa bent van. és megpróbáltam 2.2.2-essel meg 2.1.1-essel is. Ezért nem tudom mi lehet, azért jutott eszembe, hogy zárva, mer fogalmam sincs mi baja.
Aki a továbbiakban mégegyszer megkérdezi,hogy hogy kell használni ezt a szart,annak visszamenõleg az ÖSSZES hozzászólását szó nélkül törlöm és kap egy szép topik BAN-t. NEM LÁTTOK A SZEMETEKTÕL???!!!!
Ezt nem hiszem el....
Valaki nem akar HG lenni?
Szeavsztok. Valaki segitene hogy hogyan kell hasznalni a zmodeler-t?????
Nem valószínû, hogy le van zárva a modell Norbi, mert akkor az autót sem nyitná meg a program. A srác a textúrát nem látja a behozott autón, vagyis nem jól importálta!
Szia! Importnál kért password-ot? Ha nem akkor sztem nincs zárva! Import ablaknál a Base elérési utat is megadtad neki? Melyik ver-t használod? read write opcioknál pipa bent?
Pontosan ezért koptattam a pofám (vagyis a billentyûzetem ) a múltkor. Ez is világosan le van írva a bannerban lévõ legördülõ menüben. Direkt nem linkelem be,gyakorolj kicsit...
Kérdeztek össze-vissza olyan dolgokat,ami ott van a menüben...de neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem használjuk,dehogy. [Ez most nem kifejezetten neked szól,hanem mindenkinek aki arra is lusta hogy LÁSSON-A-SZEMÉTÕL]
Én sem tudom megfogalmazni, csak lényegében szürkék az ablakok. De ez nem lényeg. Abban tudnál esetleg segíteni, hogy a kamion bal oldalán van névtábla és jobb oldalra hogyan tudom átmásolni? mert szeretnék oda is egyet?!
Az mitõl lehet, hogy az ablakokat nem akarja beadni? Kép róla :
Sziasztok! Valaki segítene nekem, hogy hogyan kell névtáblát rakni kamionra? Szeretnék egy névtáblát a kamionom "anyósülés"-ére, de sajna nem tudom, hogy hogyan kell. Köszönöm segítségeteket! Válaszotokat legyetek szívesek privátba! Köszönöm! Üdv.: Pinguin
Nincs valami segítség exportáláshoz, mint Blum interior szerkesztéses segítsége ?? Nem akarok valakit folyton zaklatni, hogy-hogy kell de így magamtól sem tudom megcsinálni. Csak a monitor bámulásával nem lesz jó :/ Tapasztalat xD
Nézd meg a lenti képet, errõl írtam az #5128-as hsz-ben:
Bal oldalon a beimportált kamion mappája, jobb oldalon pedig a kiexportált mappa. (mindössze levettem pár alkatrészt a példa miatt)
Tehát neked nem elég csak atruck.pmg-t átmásolni, szerkeszteni kell az egész könyvtárat, hiszen megváltozik a pmd fájl mérete a mat nevek miatt. Szinte az összes mat fájl módosul, ezeket is érdemes szerkesztened, az értékeket kimásolni az eredeti mat fájlokból (bal oldalon) majd felülírni a kiexportált mat fájlok tartalmát. Remélem, tudtam segíteni.
Köszönöm a gyors választ ! Valóban ki volt fordítva a kerék, de hiába forgattam bármerre, nem történt semmi változás. Megnéztem 1 másik póton hogyan is van ott a kerék és onnan kiloptam a kerékhez tartozó összes dummy-t, így sikerült megoldani a problémát.
Üdv ! Mi lehet a gond ? kép egy másik pótról szedtem le a dummykat és sehogy se jön össze, hogy mind a 4 kerék normális legyen. Már nem szeretném feladni, mert már ezzel is rengeteget tököltem, hogy életre keltsem.
Laci: azért írtam, hogy kell a "delete" rosszul értelmeztél!
Harcos: log fájlba belekukkantanék!
Én úgy csináltam, hogy a front, left vagy right nézetekkel segítségével vettem le azt ami nem kellett a kamionról. Például szúrók, hátsó ledek és elõl a maszkon valami kamionos plakátot. Amikor ez megvolt Exportáltam, beállítottam a Version-t ETS-GTS-re, Export. A traktor-vehicle-stb-stb mappából a truck pmg-t felülírtam az eredetire de kidob a játék. Még most sem tudom, hogy mi lehet a gond. Ha van ötleted szívesen fogadom!
Kell a "delete" Imi, mert ha csak a pipát veszed ki az alkatrész elõl, annyit érsz el, hogy nem látod az alkatrészt de az attól még a truck gyökérben benne van. Persze úgy is el lehet érni ugyan ezt a hatást, hogy a törölni kívánt alkatrészt "unlinkeled" vagyis a "truck" gyökéren kívülre helyezed.
Jól csináltad, ami nem kell azt jobb klikk és "delete".
Ismét egy fórumozó,aki elköveti azt a fatális hibát,hogy egybõl akar tudni mindent. És ez nem csak neked szól,hanem az #5126-nak is. Mi nagyon szívesen leírjuk,hogy kell skinezni illetve különbözõ objektumokat rárakni a kamionra csak az a baj,hogy te abból az égvilágon semmit nem fogsz érteni. A bannerban ott van a legördíthetõ menü,azért raktam oda,hogy használjátok. Benne van szinte minden,ami szükséges az alap funkciók (sõt..még jóval több is) elsajátításához.
Szóval elõször ismerkedj a segédprogramokkal és magával a Zmodelerrel,mert amíg ezen programok alapvetõ használatának mikéntjével nem vagy tisztába,addig ez veszett fejsze nyele.
Beállítottam a Verzionnál az ETS-GTS-t de ugyanúgy kidob a játék betöltésénél. Amikor levettem a kamionról azt ami nem tetszett akkor baj, hogy jobb klikk-el Edit-Delete-eltem? Csak simán ki kellett volna vegyem a pipát az alkatrészrõl? Ez lehet a gond? Más ötletem nincs.. A felülírással nincs gond mert azt értem.. Köszönöm a választ elõre is. u.i azt jelent, ha már az elején így boldogtalankodom, hogy nem nekem való ez a program.. De NEM adom fel!
Itt a topicban felül a legördülõ menüben van egy "Helyes exportálás" rész, azt is nézd át. Ha minden rendben, az export könyvtáradba mat, tobj fájlok, és egy-egy pmd, pmg, pmc fájl kerül. Ami buktató lehet: a 2.2.4. sajnos nem exportálja rendesen a "nofresnel" címzést (ezt a materials editorban látod, a mat fájlok nevei után van zárójelben a címzés, ezt importálásnál a pmd fájlból, illetve a mat fájlokból olvassa ki a program) Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha a te eredeti kamionod mappájában van például egy "chrom.dif_spec.add.env_nofresnel.mat" fájl, lehet, hogy az export mappádban már nem ugyanezen a néven kerül, hanem csak "chrom.dif_spec.mat" néven. Ez viszont rögtön hibát okozhat akkor, ha csak a pmg fájlodat másolod át, a pmd-t és pmc-t pedig nem (bár ez utóbbinak másra van hatása), hiszen az eredeti kamion pmd-jében még a nofresnel-es fájlnév szerepel, ergo azt keresi a játék. Én úgy szoktam, hogy TotalCommander-ben összehasonlítom az eredeti, és a kiexportált kamion fájljait, és az eredeti mat fájloknak a tartalmát másolom át a kiexportált mat fájlokba, de a nevet nem módosítom. Ezután átmásolom a dds-eket, majd az scs-bõl kitörlök mindent, és a kiexportált mappában lévõ összes fájlt áthelyezem.
Kicsit bonyolultan fogalmaztam, de remélem, jól írtam le a dolgokat :)
Szép, jó estét srácok! Egy nagyon nagyon keveset haladtam de én örülök ennek is. De az exporttal nem sikerült játékba varázsolni. Tehát, levettem róla ami nem tetszett és így csináltam:
Export után pedig a traktor nevû, azon belül vehicle stb stb mappából a truck pmg-t átmásoltam és felülírtam a kamion scs. fájljába. Amikor belépek a játékba kidob a mentés betöltésénél. Mit szúrtam el? Várom segítségetek és a haladásomról a véleményeteket!
Sziasztok. Csak azt szeretném kérdezni, hogy kamionra névtáblát hogyan tudok rakni? Válaszokat pls privibe. Köszönöm, Pinguin
robboy23: Mit jelent, hogy nem észleli a játék? Be tetted a pót scs.-jét a mod mappába? Biztos, hogy mûködik az általad használt játék verzióval? Milyen pótról van szó, stand-alone vagy valamelyiket cseréli az eredetiek közül? Milyen fuvarhoz van társítva? Mert lehet, hogy mûködik csak ahhoz tudni kéne, hogy mit tudsz vele szállítani és azt a szállítmányt felvenni.
Kérlek segítsetek! Nem tudom be tenni az új pótkocsit, mert nem észleli a játék. Miért van ez? Nekem 2008-as legelsõ széria van meg!!! Köszi a segítséget elõre is!
Újra itt. Bullseye küldött egy szép megás volvot, leszedtem róla a szúrókat és a hátsó spoilerrõl a ledeket.. A kérdésem az, hogy exportálni ilyenkor mit kell tenni? Nincs új alkatrész, nincs új dds, nem mappoltam.. csak levettem róla és visszaakarom helyezni a játékba. Köszönöm a választ!
Köszönöm szépen a választ! A pipák kihagyásával volt a gond. Ha valamivel még elakadok még fogok jönni kérdezõsködni ugyanígy képekkel. Nincs semmi konkrét a fejemben mint projekt, egyelõre csak gyakorolni szeretnék és valahonnan komoly és minõségi alkatrészekre tenni szert, hogy majd egy minõségi darabbal álljak elõ én is ahogy Ti.. Köszönöm nektek mégegyszer! Bullseye, köszönöm!
Ott szúrtad el a dolgot ahova a piros nyilat tetted!
Idézek: "Ezt az import ablak alsó részén lévõ "base.scs:" résznél tudod megtenni. Itt is keresd ki az elérési utat, példánkban a : C\Asztal\traktor . Tehát a "vehicle" mappát már nem kell megnyitni!"
Sziasztok srácok! Elkezdtem én is egy kicsit ismerkedni a Zmodelerrel de sajnos már eléggé az elején picit elakadtam. Szóval a LezFiddler által leírt bemutató alapján megcsináltam mindent amit ott ír. Az asztalra egy mappába kimásoltam a TC-vel a kamion összes fájlját úgy ahogyan ott leírta majd utána importálás, beállítottam a base-t és Import de sajnos nem úgy várt a kamion ahogy kellett volna hanem még mindig szürkén. Ezzel kapcsolatban kérnék kezdõ szintû tanácsot. Itt két kép, hogy lássátok amit csináltam eddig.
Az építõ jellegû válaszokat elõre is köszönöm és ne haragudjatok, hogy én is bepofátlankodtam ide! Üdv.
készül a tatra felni is.
Sztics, Garth: gratulálok nagyon ötletes, darabok!
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni hogy a képen látható xenon szerû világításhoz milyen dummy név kell vagy hogy hogy lehet megcsinálni? Válaszotokat elõre is köszönöm!
Hello olyan problémám lenne hogy letöltöttem egy kamiont beteszem a játékba és tiszta fekete az egész mi lehet a baj?lécci segítsetek(nincs esetleg csabai köztetek)köszi.
Egészen kellemes, üveghangig tolnám, gratulálok :))