Nem mondom, hogy kirúgtam a ház oldalát ezzel a módosítással, de kezdésnek nagyon elégedett vagyok vele :)
bullseye: köszönöm, azt néztem is, de sajnos elég gyér az angol tudásom, szóval túl sokra nem jutottam....ezért bíztam benne, hátha valaki elõrébb jár már a sztoriban :)
dgufoplast: letöltöd az oldalukról a zmodeler3-at, aztán létrehozod az online licensedet. Kis idõ után aktiválni fogják és akkor létre tudod hozni a saját gépredre való licens kódot. Ha ez megvan, akkor kimásolod a kódot, majd a programba belépve About-ra rámész és a License informationnál nyomsz egy SHIFT-et és akkor magától berakja a korábban kimásolt kódot. Ekkor azt fogja írni, hogy Failed. Ekkor vissza kell menned az online felületre és "My license"-ben rá kell nyomnod a "Validate"-ra. Ezután a Zmodeler 3-at indítsd újra és mûködni fog.
Már nem kell le járt a triál linces key :) így már nem is bírom aktiválni se :)
Üdv! valakinek sikerült már aktiválni zmod 3-ba a triál lincest mert nekem sehogy nem jön össze a dolog sajnos nem tudok be lépni valaki tudja miért ?????? úgy csináltam mindent ahogy van a zmod 3 fórumon de nem bírom aktiválni és így nem engedi meg nyitni a pmg fájlokat se sajnos ???????
Kukkants be a hivatalos Zmodeler fórumra, ott van egy ETS2 filter guide, ha jól emlékszem.
Blum, LezFiddler: Az volt a baja hogy akartam tenni hozzá még Extrude-al, és a Zmod valószínûleg többször is megcsinálta ezt mert beakadt valószínûleg emiatt volt. De már orvosolva lett. :D
Aztarohadt :DDDD
Valaki aki modellezte szerintem frankon lemasolta tobbszor is,utana meg "torolgesse a tokom" elven inkabb osszeattacholta. Biztos ami biztos :D
Szia! Szerintem elképzelhetõ, hogy a modellt valamelyik vicces srác copy-zta vagy 80-szor. Kapcsolj át polygon módba és nézd meg közelebbrõl. ( Én is kíváncsi vagyok )
Üdv mindenkinek!Azt szeretném megkérdezi, hogy van egy bolt amit lemodelleztem parkolóval stb... és amikor ki exportálom nem ad csak pmg fájlt.Aki tudja mi lehet a probléma kérem segítsen.Elõre is köszönöm a válaszokat. (Zmodeler 2.2.4)
Sikerült nagyjából az elképzelésem , de még iszonyatosabb lehetett volna ha nem így rakják össze ha már módolható. Amúgy nem említettem semmit örülök így is hogy egyáltalán lehet.
A padló ami kockás, az meg carpet_dark.dds névre hallgat. A helyzet az hogy ezekkel a másodjára megvásárolható belsõ teret változtatjuk. Illetve egyik másik a sima fülke egyes részét is változtatja ha más képet rakunk a helyére a fabric_gray.dds meg nem látszik a képen de akkor itt van remélem másnak komfortosabb lesz így mintha õ keresné végig számomra nem volt egyértelmû mindegyik még a neve alapján se és maga az alap text alapján se.
sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy miért van az hogy az ETS2-es base-t scs extraktorral kibontottam utána átalakítottam a pmg-t és hogyha pl az asztalról akarom megnyitni a pmg-t akkor beimportálja a gépet. De ha viszont berakom a vehicle-be hogy texelve hozza be akkor a zmodeler mûködése leáll. Miért? :O
remek hogy hozzá lehet nyúlni elõször mindegyiknek más szint adok hogy megtudjam mi az ábra felfedje valójában mi mihez is tartozik azt késõbb bohóckodok , de jó jel hogy elszinezõdtek
ja megvan
...olyanra gondoltam a fülkét átalakítanám mondjuk van a prémium meg a másik választható s az egyiket átfesteném mondjuk a mûszerfalat meg az ülés huzatot az anyagos faltapétát meghagyom mer az bejön. Csak hát még nem találom a fülke fájljait. Azért ha valaki véletlen tudná hol keressem azt megköszönném. Üdv (közbe én is keresgélem)
A vertex processing mode legyen hardware-re állítva, akkor jó lesz.
Visual C++-okat pakold fel egytol-egyig,DX frissites es VGA driver frissites. De az is lehet,hogy a VGA driver kezelofeluleten elnyomkodtal valamit (ha turkaltal benne,akkor allitsd vissza defaultra)
Valakinek ötlet arra, miért laggol a Zmod? Akarom forgatni vagy 5mp után fordítja el...
az ötletadó képkocka
itt van kettõ
hoztam egy képet a másikról is igen egy cégnek a festését módosítottam, ha szerencsém van akkor olyan cég aminek van mind a három fajta így szállíthatom azt a pótkocsit amit átszerkesztettem.
Te nem egy bizonyos pót-hoz csináltál festést! Hanem egy cégnek a festését módosítottad! Tehát az a festés az meg fog jelenni ponyvás pótón is meg dobozoson is elvileg attól függ SCS hogy csinálta meg. Arra gondolok itt hogy pl: a transinet cég festése lehet hogy csak ponyvás és dobozos pótokra írtak fuvart, de lehet hogy tartályos-ra is.
Igen köszönöm a segítségeteket , viszont nem tudom hogy melyik pót az ami ponyvás és melyik, amelyik nem az. Elvileg amit átfestettem az nem kellett volna hogy ponyvás legyen , de lehet hogy mindegyikbõl 3 féle van a tartály kocsis a ponyvás és a "dobozos".
Majd ha egyszer találkoznék a másik festéssel - remélem lesz olyan- , akkor azt is lefényképezem. Nem tudom miként variálja át az egészet egyetlen kis "Mip mapek" de mindenesetre már megjavult a többi kamion fura festése is.
Uraim nagyon köszönöm a segítséget mindegyikõtöknek királyok vagytok köszi tényleg még egyszer . Hát ez hatalmas :) Köszi DG :) Mindenre gondoltam csak erre nem. Idesüssetek.
A dds-ek neveit ugye nem változtattad meg?! Próbáld meg hogy bent hagyod mind a 10-et és csak annak a két cégnek a dds-ét módosítod amit eddig is szerettél volna. (a dds-ek nevei maradnak ugyanazok!!)
Igen, csak azokat. Lehet az a baj ha csak a megváltoztatott fájlokat rakom be a többit kitörlöm, hogy emiatt van az anomália? vehicle/trailer_eu/company/ és ide betettem csak azt a kettõ megváltoztatottat.
Hát ahogy én látom a cement szállítónak a dds-ét raktad rá erre a félpótra annyi különbséggel hogy tettél még rá egy feliratot. Persze lehet hogy nem jól látom! Csak a company mappán belüli dds-eket szerkesztetted? Most így kora reggel ennyi jött le a képbõl. Majd még agyalunk rajta de most irány meló! Meg aztán vannak itt nálam tapasztaltabbak is hátha segítenek õk is! :)
nos már siker mert :) megjelent végre odabent is, viszont ha közel megyek akkor, jó a festés , ha eltávolodok akkor meg egy érdekes dolog veszi kezdetét mintha a tükrözõdõ felület látszódna és nem az ami oda illik. Elhoztam a képet hátha valakinek támad egy jó ötlete vajon miért is lehet.
Nem a base-be kell vissza csomizni! Ha kész vagy a dds szerkesztésével, akkor létre kell hoznod egy ugyan olyan mappa szerkezetet! Pl: vehicle/trailer_eu/company/ ebbe beleteszed a skin-jeidet (dds). Majd ezt be csomizod akármi.scs és mehet a mod mappába!
DDS paraméterekel lehet a probléma még arra tudok gondolni. Esetleg valaki tudna segíteni abban hogy milyen paraméterekkel kell elmenteni a dds fájlt mert lehet itt van elásva a ... :)
sziasztok szeretnék egy pótkocsi átfestést az ets 2 be.
Odáig eljutottam hogy extraktorral kicsomagoltam a base.scs -t majd megkeresem a megfelelõ dds fájlt és kicserélem visszacsomagolom át állítom RAR-ról ZIP-re a tömörítõt,aztán Normal-ról Raktározásra fájl nevét átírom base.scs-re de hibaüzenetet dob mikor indítanám a játékot.
Az a kérdésem én nem photoshop-pal "nyúlok" hozzá a dds fájlhoz hanem a netpaint is megtudja nyitni. Létezik hogy az lenne gondja hogy ezek a fájlok két rétegbõl rakták össze ezért van egy valamennyire áttetszõ réteg és a minta ezen a rétegen ami ugye kettõ Layert jelent , de mikor megnyitom akkor egy layerként nyitja meg az egészet tehát nincsenek felületek. Lehetséges ha ezt photosop-pal csinálnám akkor kidobná azt a akárhány felületet amennyibõl az adott dds fájl áll? Lehet az a gondja hogy csak simán átfestem és mentem? Gondolom nem az a baja. Üdv
Ha minden igaz kijött. http://forum.zmodeler3.com/viewtopic.php?f=22&t=5757
Amúgy én már augusztus végén letudtam szedni egy bétát belõle. Mondjuk jól megkavarták a materiálokat egyenlõre még nem látom át, hogyan lehetne rádobni bármire is egy textúrát.
Hali tudna valaki segiteni elindulni. mert még nem haználtam de szeretnék szerkezteni. de nem sikerül valami kézikönyv vagy leirás lépésröl lépésre? elöre is köszönöm.
ez eddig oké, csak a 3d nézetben hogy csináltad meg a collision-nek, hogy csak a frame látszódjon, a face ne? (Ne legyen oldala, csak a kerete)
Bocsi, megint a lényeg maradt le:
A pm-et megkaptam. Viszont ha nincs PMC fájlod az azt jelenti, hogy nincs a modellednek collision-ja, azaz ütközõzónája! Magyarul: ha nekimész az autóval, simán átmész rajta mintha ott sem lenne. Plusz még a modell árnyékát is a collision adja.
pmc file-t nem hozza létre a zmod, csak a pmg-t és pmd-t
LezFiddlernek pm ment. Privátban folytatjuk.
Tehát megszerkesztetted a modellt, textúráztad, a tulajdonságainál megadtad az elérési utat. Exportáltad ( ugye megvan az összes fájl? PMG, PMD, PMC, tobj, mat. és persze a dds ) majd megírtad a hozzátartozó sii. fájlt. ( Az sii. fájlt valószínûleg megírtad, hiszen ha nem így lenne, nem látnád az editorban a listában. ) Ezek után még sem látszik.
Zmod-os képet tudnál mutatni a materials editor-ról és a modell tulajdonságairól? ( hogy lettek megírva? )
A log ezt írja: 16:58:14 : [model] Unknown variant name 'default' on model '/vehicle/truck/daf/hood.pmd' 16:59:37 : ui t console:system_02 16:59:39 : ui t console:system_02 16:59:41 : ui t console:system_02 16:59:47 : ui t console:system_02 17:01:34 : [model] Unknown variant name 'default' on model '/vehicle/truck/daf/hood.pmd' 17:01:34 : [model] Unknown variant name 'default' on model '/vehicle/truck/daf/hood.pmd' 17:02:58 : ui t console:system_02 Mi nem jó az interiorral?