És valaki engem meg tudna tanitani gts-be konvertálni?Nagyon hálás lennék neki!
Nekem meg van a teljes verzioioja!!
sziasztok! valakinek nincsen véletlenül egy kiütött hex editor neo-ja? mert csak próbaverziót találtam az meg mindig felugrik hogy vegyem meg meg regisztráljak meg ilyenek....
Jah amúgy meg 94mike ha errefele vagy akkor üzenem hogy vegyél fel msn-re mert nem tudok visszaírni neked privátot xDDD azt írja hogy letiltottál vagy nem tom :D
És akkor pár kép arról, hogy én mivel foglalkoztam, bár a villogó burája, még mindig nem sárga, ezért egy áthidaló megoldást találtam ki addig, hogy mégis valahogy kinézzen:
Ja, hogy Te pótot csinálsz! Na ez elkerülte a figyelmemet! Bocs!
Mai utolsó bejegyzésem...hátha az éjszaki emberek egyike meg tudja fejteni :) Már végre sikerül átkonvertálnom a történetet, viszont két mat-tal nem szimpatizál, mert konvertáláskor kiírja az üzenetekhez, hogy nem okés a nevük. Biztos nagyon amatõr hiba, de mi kell tennem vele?
Eldumálok magammal, semmi gond... Mindent rendbe tettem szépen, át is írtam a konvertes videó utasítását követve a material editorban a neveket, a pót mat nevének megfelelõen és 18 karakter, be van x-elve minden....mégse jó a konvertálás, még mindig 0. Ötlet? Hol bénázok?
Áh, dupláztam több darabot is és az zavart be...grrr
Na, alakul a dolog...de beleszaladtam megint egy elmebajba :) Mi a gond akkor, ha a pót eredeti dds-ét betöltve konkrétan semmi se történik? Minden teljesen egyszínû...
õõõ lehet hogy hülyeségnek fog hangzani de azért elmondom mert énis sokszor ba**tam el ott... Nah a lényeg az hogy neke mis ki export után csak egy pmg-lett ott a hiba ott keresendõ hogy aaaa zmodba a kis kockáknál a neve a pótnak (kamionnak) annak kell lennie mint a mappának ameikbe kiexportálod. Nah a lényyeg kb ennyin ekem sokszer ezért nem exportálta lehet tudtam segíteni, lehet nem. De azért gondoltam leírom hátha valamelyik kezdõnek jól jön ;)
2. Hát ez tulajdonképpen akkor van, ha a .mat fájlok neveit nem fogadja el a progi, azaz vmilyen más karaktert tartalmaz, mint betû vagy szám, vagy nem pont 18 karakterbõl áll. Továbbá ez van akkor is, ha valamelyik .mat-ot bár felhasználtad, de nem rendeltél hozzá .dds fájlt. Ez utóbbi hibára utal a 3. pontban felvetett problémád is. Az nem baj, ha több .mat-od van, mint amit felhasználtál, mert ezeket a felesleges mat-okat nem fogja exportálni a progi...
3. Azért nincs színe, mert nincs hozzárendelve .dds. De az is elõfordulhat, hogy nem elég a proginak, hogy hozzáadtad a .dds-t, mert valamiért sajna van olyan is, hogy csak másodjára fogadja el (másodjára már nem kell hozzáadni, mert már szerepel a listában, csak ismételten megmutatni, hogy mit is használjon)
(Ha nincs igazam, akkor majd valaki úgy is kijavít. )
1. valóban 2.1.1-et használok, de minden be van x-elve. Tegnap már sikerült is egy konvertálásom - magam sem értem ez hogy sikerülhetett elsõre, kizárólag a konvertes videó alapján - 2. ahogy írtam is, abszolút kezdõ vagyok, meg alapból eltudok felejteni/rontani egyértelmûnek tûnõ dolgokat, úgyhogy kérlek, hogy írd le a kettes verziódat, mert félek ott a megoldás 3. (ez a kérdés most született) :) Mitõl van az, hogy egy alkatrészhez hozzáadok egy színt és mégis szín nélküli marad a 3d nézetben?
Szerintem így látatlanban oly sok reményt ne fûzz ehhez, még akkor is kevés rá az esély, ha teszel egy-egy képet arról, hogy mibõl mi lett, de esetleg ezzel növeled az esélyedet arra, hogy valaki mégis bevállalja...
Bár a következõ probléma nem teljesen zmodról szól, inkább az ott elkészített munkák védelmérõl:
Szóval azt szeretném megkérdezni, hogy esetleg tudja-e valaki, hogy hogyan lehet az .scs fájlt úgy lekódolni, hogy bár én nem tudom az .scs fájlon belül megnyitni a belsõ tartalmat (tehát azon túl, hogy megnézem, hogy mit tartalmaz az .scs fájl, a benne levõ fájlokat már nem tudom megnyitni, kimásolni csak jelszóval), viszont a játék simán tudja használni? A kérdés azért vetõdött fel bennem, mert találkoztam ilyen jelszóval védett kiegészítõkkel és a játék elfogadja, de amit én csomagoltam be, azt a game nem tudja megnyitni, azaz kifagy.
Sziasztok.Elkészült az elsõ munkám zmodba!Csak egy gondom van hogy nem tudom visszarakni a játékba.Ha valaki elvállalná kérem írjon privát üzenetet.Elõre is köszönöm!!!!
ja átutalok 51€-t kapok valamit, amit nem tok használni egész jó
How to register?
All the payments are made through BMT Micro, Inc. in a secure form. If you agree the terms above and would like to register your ZModeler2, click the image below and follow required steps there.
Kössz!!! de a regisztrációval megin probléma van Only registred version can import files! De sehol nem találok olyat hogy registre, vagy akár mi. Hogy kell regisztrálni?
Majd holnap megnézem ezt is! Egy próbát megér... Köszi!
Ma egy trailert szeretnék betenni az ETS-bõl a GTS-be, de az Istennek se akarja látni a game a textúrát, de majd megnézem, hogy mit keres és, hogy mim van. Hja ez már csak ilyen, az élet nem egyszerû, de hogy semmi se sikerül...
Persze! Ennél az egynél tökmindegy hol áll, olyan, mintha 0-án állna, mert nincs ott a gömb, pedig 147-re van állítva, tehát látni kellene belõle valamit, mint ahogy a glass-nál látható is. (A szélvédõ itt volt ezt állítottam be ennél is.) Hiába állítom a csuszkát itt nem változik semmi! Nem értem...
12:17:57 : Starting the saved game (/home/save/3) ... 12:17:57 : [model] Unknown variant name 'a' on model '/vehicle/truck/ati/ati.pmd' 12:17:57 : .\vehicle\physics_vehicle.cpp(1037): ?load_visual_model@physics_vehicle_u@prism@@IAEXXZ: Wrong vehicle model!
ilyenkor mi a teendõ? csak egy új defi és már kész is?
A progi a Mat Editorban ennél az egynél azt csinálja, hogy amikor pipát teszek az "enable" elé, akkor azt a kis ablakot nem elhalványítja, mint a glass-nál, hanem kiveszi a gömböt az ablakból teljesen. Lehet, hogy ez a gondja? De nem tudtam rájönni, hogy ezt miért csinálja, mert én nem látok különbséget a két beállítás között.
Sziasztok! Chrom ügyben kérnék segítséget egész pontosan egy .mat file-t. És a .dds-ben sem tudom hogy csak sima szürke színt kell használni vagy színátmenetet?
Az üveg .mat fájlját megcímezted rendesen? Mutass egy képet az üveg .mat fájlról!
Értem és mit csináljak vele hogy megtalálja, exportálás után beirtam mindent a pmd-be, és 2.2.2 zmodot használok, többi minden megoldódott már csak az üvegre irja hogy not found.
Mint mondottam volt ez már korábban is így nézett ki (sajnos) és anno csak a .pmg machinálás segített, ahogy ki lett cserélve a korábban megadott paraméter, azonnal helyre állt minden (szélvédõ és villogó színe), de most azokat a paramétereket, amiket ki kellene cserélni, nem találom.
Frankó! Az az igazság, hogy én a Wagner Cargo-s Volvo-t v2.2.2-vel faragtam be a játékba, viszont ennek jelen esetben nincs jelentõsége hiszen már annak használatával sem kell PMD-t szerkeszteni! Zmodelerben jól mutat a villogó?
Átalakitottam egy kicsit egy volvo-t de amikor berakom a játékba a fülke piros alváz pedig átlátszó, matok elvileg jólvannak átirva de nembisztos. Valaki tudna segiteni micsináljak vele?
Ugyan így jártam korábban is, ezért volt jó a .pmg modosítás, nálam valamiért csak akkor jelent meg a sárga, ha hex-editorral kicseréltem azokat a paramétereket, amiket korábban adtam meg:
(ki van cserélve minden és nálam mégis így jelenik meg, ezt mondja meg valaki, hogy ez miért van)
Amíg meg tudtam machinálni a .pmg-t, addig nem volt gondom, mert a szélvédõ kapott egy klassz zöld árnyalatot és szerintem jól nézett ki, de így ahogy a .mat csere elõtt volt, nem tetszett.
Ja igen! Mielõtt még valaki megkérdezi, hogy a villogó üvege miért nem sárga, hát .pmg machinálásának hiánya miatt, ugyanis utána az nem zöld, hanem sárga színû üveg volt. A nem átlátszó búra meg nem tetszik rajta.
Egyébként nem értem ha már valaki kiadja közkézre a munkáját akkor miért zárja a .pmg-t. Hiszen majdnem mindenki szeretné egy kicsit egyedivé tenni a gépet mondjuk egy névtáblával vagy egyéb aprósággal.