Köszönöm szépen a segítséget ezt kerestem más programba meg volt csak pont nem ebbe de már ebbe is meg van A GTA4-be tervezem be rakni el is kezdtem csak össze vissza jártak a kerekek és ez volt a gond hogy nem volt középen a privot pont amúgy busz lesz majd belõle Ikarus 260.06-os :)
Az Out of memory hibát akkor szokta beadni a Zmodeler ha valamelyik-, esetleg több alkatrésze a modellnek nem 1 csatornás hanem 2 vagy több! ETS, GTS modelleknél mindig minden alkatrésznek 1 csatornásnak kell lennie. ( legjobb tudomásom szerint )
A modellednél az a szívás, hogy ezt már nem lehet megnézni mivel nem mutatja meg az alkatrészeket.
#5485: Sajnos GTA export, import-al még nem foglalkoztam, nem tudom, hogy mûködik a dolog!
#5486: Ez az autó nem ETS-ben lesz ugye? Ha az a célod, hogy a kerékmodell maradjon a helyén, a tengelyek pedig legyenek a kerék közepén, tedd ezt: a Move alatt jelöld be a move pivot only parancsot. Így ha rámész valamelyik alkatrészre és elmozdítod az egeret, csak a tengely fog mozogni, a modell nem! Szépen be lehet állítani középre a tengelyt. Arra figyelni kell, hogyha már nem akarod csak a tengelyt mozgatni, vedd ki a pipát a move pivot only mögül mert könnyen megszívatja magát az ember.
a bones és skeleton funkciókról tudtok valami meghatározást adni?Fent nem találtam róla infót. Olvastam,hogy blueprintet is használ valaki, azokat hol találok?
Üdv! az volna a kérdésem nem tudja valaki hogy zmodeler 2.2.4-be hogy lehet középre rakni a kerék középpontját mert nem jó helyen van erre gondoltam
Hellotok! Lenne 1 problémám:
.dff-be akarom vissza konvertálni az objectet, google sketchup-al szerkesztettem, onnan .3ds, és most zmodeler-el szeretném visza rakni .dff-be.
Scene Root doesn't contain "gyakorlas.dff" node. file:GTAExport.cpp line:60
Ezt írja ki, remélem tudtok segíteni. (GTA SA-hoz szeretném vissza exportálni)
Sziasztok!Lenne 1 gondom!Importáláskor ezt adja ki:
És így néz ki amikor egy kis várakozás után beadja:
gta-ba emberi modelleket animálni is kell egy másik programmal vagy hogy megy az? a gta3ba összenyomtam, nagyítottam néhány modelt de volt hogy el se indult a játék emiatt. ó és persze a másik kérdésem arányosan hogy lehet kicsinyíteni, hogy egybe is maradjon az alak? és azthiszem a teljes kijelölés nem mûködik(ez gta3, san andreasnál nem próbáltam).
Mivel a játékhoz már elkészítették, ezért csak kedvtelésbõl modellezgetek. :)
Sziasztok! Kicsit haladtam a modellemmel. Mivel .png-be mentettem nem szeretném széthúzni vele a topicot, ezért belinkelem az albumomat. :)
Üdv ! Ez mitõl van !-> Kép 1 chrom -ot használ a szúróknak szánt "csõ" és a kürt is. Az egyik jó, a másik nem, és nem csak a kürtnél. Mit lehet ezzel csinálni, h jó legyen.
Másik hiba, hogy amit berakok dds-t az a játékban, csak feketén jelenik meg.
Köszönöm elõre is a segítségeket !
Hello!Valaki megmondja h h kell beletenni a játékba a kamiont?Thx elõre is!
Sziasztok! Csak azt szeretném ,hogy interiort ugyan úgy kell csinálni mint a kamiont? Pl a cuccokat és az átírást ugyan úgy kell? Leszedtem az útmutatót és kb úgy írja le mintha ugyan úgy kéne. Ezért kérdezem. Köszi a segítséget elõre is! :)
Hello!Valaki megmondja hogy kell bekapcsolni a lámpákat?Mármint h világítson.Már rá vannak téve csak nem tom h hogy kell.
Sziasztok rakok egy képet a készülgetõ gépemrõl rem nem baj :P
Nem szükséges a textúrát is kicsinyíteni, sõt, jobb, ha nem. Például ha egy 2048x2048-as dds-t 1024x1024-esre változtatsz, annak annyi a hatása, hogy rosszabb minõségû lesz a textúra, pixelesebb.
Azt hiszem, be lehet állítani, hogy 50%-ra kicsinyítse, Shift vagy Alt gomb lenyomására elõugrik egy menü.
ez nem tartalmazza hogy mit ba***am el... nekem valami leírás kéne... csak ugyanúgy csináltam mint, ez és hát ilyen lett szóval arra vagyok kíványcsi hogy mit kellene csinálni!
Megint én. Az lenne a kérdésem hogy ki lehet-e kapcsolni a "fényt" ? Úgy értem hogy amikor forgatom 3d nézetben akkor ne vakítson egyes részein. Remélem értitek.
igen tudom hogy értette a Laci. Meg is néztem és fehér text nélkül. Ezt a mat-os dolgot nem vágom Blum is ajánlotta de nem tudom hogy mit tegyek a mat file-okkal.
Ezzel arra céloz, hogy meg van szinezve a gép és próbáltad-e már világosabbra szinezni Zmod-on belül. Nézd meg textúra nélkül, hogy milyen színe van alapból, ha sötét árnyalatú (sötétszüeke), akkor világosíts rajta, és nem lesz olyan nagy eltérés a ps és a Zmod között ( 100%-os soha se lesz ! [és még utána ügyeskedhetsz a matokkal] )
Alkatrészenként nincs árnyalati különbség. Amikor feltextúrázom zmodiba és mellé nézem a photoshop-os képet ott van a különbség nem olyan élénkek a színek sajna.
Adott 1 pót, aminek meg akartam csinálni azt, hogy a lámpának a fénye látszódjon az aszfalton. Félig sikerült is, de nem úgy mûködik, ahogy annak mûködnie kellene, vagyis a gond az, hogy mindig "világít", pedig csak fékezéskor és tompított világításnál kellene látni. Kamionnál sima ügy volt , de itt már tanácstalan vagyok. Látható a hiba. "Jó"(lenne).
Elõre is köszönöm a segítséget !
Szia Blum! A játékba be se raktam mert már a zmod-ban eltér a szín.
Üdv mindenkinek! Azt tudja-e valaki hogy miért van árnyalati különbség a dds file és a photoshop-ban látottak között ill. mi a megoldás rá? DXT5-be mentettem.
valaki tudna nekem a kamion színének megváltoztatásában vagy videót linkelni vagy bejelöl MSN-en ez a címem: [email protected] elõre is köszönöm a segítségeket!
Elsonek nem artana kicsomagolni,majd pedig feltelepiteni EZT.
Oksa kipróbálom. De ha már szétszedem akkor ugye nem fontos a végén attach-olni? Már csak azért kérdem mert ha esetleg változtatnék rajta akkor megint szét kell szedni.
Termeszetesen mehet egy texturara a jobbos es balos is,csak darabold szet a fulket es kulon mappold oket. Utana a szetszedett reszeket egyesited es kesz.
Ez melyik játék is? Valahova fel szoktátok tölteni az elkészült modelleket, hogy játszani lehessen velük? Motort vagy más autót csinált már valaki ebbe a játékba? Jó tudom hogy kamionos, de mégis.
Igen értem amit írsz, de nekem a fülke két oldala nincs külön választva. A griff-et szépen tükrözi a fülke jobb oldalára, de van a texturámon egy másik logo is amit a bal oldalán jól jelenít meg míg a jobb oldalán nem. (ott visszafelé kell olvasni) remélem érted.
Ha az autó bal oldalát skin-ezed akkor a "Left"-, ha a jobb oldalát akkor a "Right" nézetablakban dolgozol, map-olsz. ( de lehet, hogy félreértettem valamit )
Sziasztok! Skin-es problémába ütköztem. Azt tudja vki hogy miért nem tükrözi a logókat/feliratokat? Mert úgy jártam hogy a bal oldalon minden logó/felirat jó viszont a jobb oldalon csak az egyik tehát a többit nem tükrözi visszafelé kell olvasni.
Importálást úgy csinálod ahogy kell? Vagyis ÍGY? Vagy nincs regisztrálva a Zmodeler-ed.
Sziasztok! Elakadtam kicsit a munkámba.:( Kibontok minden fájlt, és amikor rámegyek arra hogy import akkor akkor a zmodeler nem jeleníti meg nekem azt amit én megakarok nyitni. Valaki segítene benne pls. Elõre is köszönöm
Én is 5 perc gondolkozás után írtam le a hsz-t, hogy most melyik melyik... :D
Sziasztok:) Szeretnék segítséget kérni map szerkesztésben:) Csinltam egy fõ utat arrol egy kis leágazó utat és annak a végén egy parkolót. De mikor ráfordulok az útra akkor egy láthatatlan fal jön elõ és nem tudok bemenni:( Valaki tudna segíteni hogy tudnám megoldani hogy jó legyen?:) Elõre is köszönöm:)
Akkor csak felig lottem melle! A kerekanyak pirosak
[Latszik,hogy mar reg nem foglalkozok a temaval..]