Találtál esetleg valami hasonlót, mint amit írtam?
Szia!
Elõször is: nem kell mindhárom C+, elég csak az OP.-rendszerednek megfelelõt feltenni. A képrõl nem látom, mi a baj. Vagy írd le, vagy tegyél fel nagyobb képet mert nem bírom elolvasni!
Sziasztok! Újra lett rakva a gépem De a zmod ezt a hibát írja ki...
azt a C+++ ot ami itt van mind a 3 at feltettem és a zmod beimportálja a kamiont minden jó... de Mentésnél ezt a hibát irja ki.. Valaki tudna segíteni emgköszönném:)
Majdnem kész a pót. Elejét kell még befejezni, majd shadow mappolás. Ezek után konvertálható lesz. :)
Renderelt kép (Atikah csinálta). Bocs elõre is, nem Zmodis kép.
Ámulattal nézegetem miket csináltok, nagyon jók! :) Szeretnék egy kis segítséget kérni. Remélem nem lesz törölve, mert nem kamion készítésre buzdítok. :) Nekem egy vázszerkezetû rámpára lenne szükségem, ami 90 fokban csavarodik. Valami olyasmi, mint amit a kaszkadõrök használnak, csak ez nem egyenes, hanem folyamatosan csavarodik (nem emelkedik!), szóval nem rövid, de a legvége már 90 fokban meg van dõlve. Ha esetleg tudnátok, hol vagy miben találok ilyet, nagyon megköszönném, életbevágó lenne!!!
Úgy látom, a rendes lámpák sem az igaziak. Az Anaheim-féle Scania R500-at ajánlom tanulmányozásra, abban szépen van megoldva megvilágítás. Zmodeler részhez annyit, hogy ha azt szeretnéd, hogy a lámpa bekapcsolására történjen a változás az alkatrészedben, meg kell dupláznod, és a megvilágítottat kicsit elõrébb mozgatnod, valamint beletenni a "head_l (ABC)" részbe. Mat értéknek szerintem a következõ lesz jó:
Ezt miért csinálja ? :o [fs] Unable to open file for reading. (/vehicle/truck/truck/cross.dds) 09:25:25 : [dds] Can not load '/vehicle/truck/truck/cross.dds' 09:25:25 : [fs] Unable to open file for reading. (/vehicle/truck/truck/playboy.tobj) 09:25:25 : [tobj] Can not open '/vehicle/truck/truck/playboy.tobj' 09:25:25 : [fs] Unable to open file for reading. (/vehicle/truck/truck/playboy.tobj) 09:25:25 : [tobj] Can not open '/vehicle/truck/truck/playboy.tobj' 09:25:25 : [mem] Caching of the resource '/vehicle/truck/truck/playboy.tobj' failed. 09:25:26 : [fs] Unable to open file for reading. (/vehicle/truck/truck/h.dds) 09:25:26 : [dds] Can not load '/vehicle/truck/truck/h.dds'
dds-ek megvannak, mégsem bírja megnyitni, és a playboy nevû tobj-ot meg miért keresi ?Mikor már kivettem és újrai s exportáltam.
értem, köszi szépen :) Ien esetre van B tervem is, van egy 12 tonnás Atego a cégünkben, majd körbefotózom, és kép alapján megcsinálom.
Az én fantáziámat is beindította, de csak ezt találtam (egy pmg fájl, csak a fülke rész van, lámpák és a karosszériaelemek igényesek, belsõ nincs, üveg kicsit elnagyolt):
Nagy fába vágtam az egerem, GTA SA-ból kerülne ETS/GTS-be ez az Atego:
Kis idõt igénybe vett, mire rájöttem, hogy hol a csudába vannak a textúrák ezen játék fájljainál, dummy még egy darab nincs benne, így aztán nem tudom, lesz-e belõle valami...
#5370, Davee: Specular Highlights csúszkát vedd lentebb a texture browserben.
#5369, scania730: a nemrég kiadott MB Sprinter világítását tanulmányozd, ha jól láttam, annál megfelelõen mûködik ez a funkció.
Miért fénylik ennyire a textúra ? Ahogy láttam ha texture browserben transparentrõl opaque-ra állítom akkor jó de mindig vissza ugrik, és nem bírom átállítani
Sziasztok! Csinálgatok egy Scania-t ETS-be, de egy nagyon idegesítõ problémába ütköztem: Akármilyen alpházott dds-t készítek világításhoz, zmodba csak az látszik, ami nem fekete, de a játékba minden látszik és a hátsó világítás se jó.
Légyszi segítsetek, nagyon fontos lenne. Elõre is köszi.
ben2004: http://www.zmodeler2.com/?mode=docs Más: ZModeler 2.2.6 (Build 993) van nekem és importálni, de fõleg exportálni kellene DirectX (*.x) fájlokat. Pontosabban Xna-hoz kellene... Valaki tud segíteni?
Sziasztok!Hogy kell a kamiont átalakítani?Nekem Zmodeler 2.2.4 van.
"Rendben" voltak, mert jó helyre mutattak, de mégse volt jó, próbálkoztam vele egy jó ideig utána feladtam és másik modellt kerestem és azt simán vissza tudtam rakni.
Megnéztem, de ott is rendben találtam mindent, újra export, de akkor meg kidobott más hibával, így ott hagytam abba ezt a modellt, de azért köszönöm a segítséget !
Lenne 1 problémám, mégpedig az, hogy amikor beakarom tenni a kamiont a játékba, nem találja egyik dds-t sem -> log: 21:35:28 : [fs] Unable to open file for reading. (/vehicle/truck/volvofh16/glass.dds) 21:35:28 : [dds] Can not load '/vehicle/truck/volvofh16/glass.dds'
és nem csak 1-nél, hanem az összesnél ez van. (dds-ek természetesen bent vannak[ tobj-ok rendben vannak ])
Van valakinek valamilyen ötlete erre ?
Nézd meg, hogy az alkatrészek között nincs-e véletlenül UV channel 2! Ha van, azt állítsd át 1-re. Az összes alkatrész 1 csatornás legyen.
Köszi, hogy mondtad. Negyed óra keresgélés után megtaláltam és jó lett. De most a mentésnél meg az a gondom, hogy az automata mentés mindig megáll 28-50 % között és nem ment semmit.
Köszi a segítséget. Inkább maradok akkor a 2.2.2-es zmod-nál.
Erre tudja valaki mi a megoldás?
Mentettem a gépet, nem írt ki semmilyen hibaüzenetet, most meg ha meg akarom nyitni a gépet ezt írja ki. Remélem jó lesz nagyon sok munkám van ebbe a gépbe.
Sziasztok! Valaki adna 1 olyan oldalt ahol jó Zmod-os cuccok vannak?GTS-hez kellene.
Heló! Köszi a választ! :D Az komoly akkor ennek lehet hogy minden része más verzióval mûködik mert elég összetett a mappaszerkezete is amit szerettem volna na de már találtam egy megfelelõ interior-t csak az a baj hogy nem tudom összerakni a kamionnal de már rajta vagyok a dolgon :D ÜDV!
Bonyolultabb, mert más a két játék felépítése ennél a résznél. Sajna pl. még a GTS 1.0 és GTS 1.04 között is van eltérés, van olyan inteior-om, aminél a tükör csak 1.0-val mûködik, 1.04-nél már nem jó.
Interior szerkesztéshez egyáltalán nem értek de ahogy elnézem nálad csak a PMA-s dolgok vannak meg. ( Tehát a mozgó részek ) Pont az interior nincs meg.
Sziasztok.Olyan problémám van hogy gts-bõl át hoztam egy interiort ets-be és ez lett a vége.Nem tudom miért ilyen ha tudtok segiteni légyszives irjatok :) :) .Válaszokat és segitségeket elõre is köszönöm :) :)
Szia! A banner alatti legördülõben van egy "Útmutató interior szerkesztéshez" címû iromány ( letölthetõ RAR ), azt nézd meg. Hogy kimondottan ez a dolog benne van-e, nem tudom. Eddig még nem sokat foglalkoztam interior szerkesztéssel, átírással.
Hali! Az interor konvertálással foglalkozott már valaki? Az lenne a kérdésem hogy azt GTS-bõl ETS-be hogyan kell átkonvertálni? Az én sejtésem szerint úgy mint a kamiont csak itt nem truck pmg pmd stb-t kell kijelölni hanem interior pmg pmd stb-t... csak azt nem tudom hogy ide is kell-e kettõs kereszt ha igen hová? Elõre is köszi a választ!!! ÜDV!