Két rittyentett hõzönbõzön között megsúgták, hogy 101-tõl 160 km/h-ig az elsodrási határ a vágánytengelytõl számított 3 méter. Ez a pálya 1676 mm-es nyomtávú, tehát a sínkoronától számítva 2,2 méteres zónával kell számoljunk.
Nyammogok tovább. [nasizós szmájli]
Nem, csupán kihasználom a hétvége nyújtotta helyzeti elõnyöket (filnézés, nasizás, zenehallgatás).
India. Egy kissé lájtosabban veszik a dolgokat arrafelé, én egy kiló hatvannal eltépõ szerelvénytõl azért tisztesebb távolságot tartanék, mondjuk 3 métert.
ip változás ? hát nekem minden böngészõ indításnál újra be kell jelentkezni, és nagyon bosszantó . operám van, minden bezárásnál törli a cookie-kat, viszont az SG cookie-ja is el volt mentve (van ilyen lehetõség benne), így évek óta nem kellett bejelentkezni . végülis most a jelszómentést kihasználva egy 'ctrl + enter'-rel beléptet, de akkor is macera
Igen, mégpedig olyan helyeken, ahol más szerelvények is járnak, ergo nem a TGV saját pályája. :)
Separation LGVs are fenced along their entire length to prevent trespassing by animals and people. Level crossings are not permitted and bridges over the line have sensors to detect objects that fall onto the track.
All LGV junctions are grade-separated, with tracks crossing each other using flyovers or tunnels, eliminating crossing other tracks on the level.
***** Az LGV a nagy, 200 km/h feletti vonalsebességet jelenti.
Ha jobban megnézed a képeket, valami állomásépület is van a háttérben. A nagysebességû szakaszok kifejezetten a TGV kedvéért épültek, tudomásom szerint csakis és kizárólag a TGV szerelvények közlekedhetnek rajta.
Fõnököt nem érem el, MÁVDIREKT-nél az alábbi mondatot hallottam, még most is röhögök :D
Kérdem xy számú vonat elõreláthatólag közlekedik-e . Válasz:
"Nem fog közlekedni, mert amíg nem lesz valamilyen megegyezés, addig nem fogom tudni megmondani önnek, hogy közlekedik-e"
:DD
Határozatlan ideig ... Kimentem 6-ra az állomásra, elvileg akkor kezdték, de vonat nem jött, szolgálattevõ vállat von . Hazajöttem, kimentem 8-ra (akkorra fordul vissza), szolgálattevõ már nevet, hogy mi keresek megint ott . Hazajöttem :)
Amikor a takarítást is éppen-hogy végzik el, a karbantartásról szót sem érdemes ejteni. Term. a régi személyszállítókról van szó.
Nekem is volt anno hogy úgy utaztam Pestre hogy nagykabátban is fáztam... No meg a fordítottja amikor nyáron is fûtöttek...
Eddigi altalanos tapasztalatom, hogy egy atlagos MAV vagonban vagy nincs futes es megfagysz, vagy 40 fokra futenek fel (ilyen miatt durrant mar el ongyujto a kabatom zsebeben), de ha veletlenul lenne is szabalyozasi lehetoseg a futes erosseget illetoen, akkor az meg nem mukodik. Pedig talan a Budapest-Szekesfehervar vonal ahol ezeket a tapasztalatokat szereztem (ertelemszeruen meg a halberstadti kocsik es a flirtek elott), annyira nem is elhanyagolt...
Sz-Sz-B megyében nincsenek ilyenek. Ritkaság :D Egyedül az IC az, amire azt mondom hogy jó :)
A fütést nem lehet valahogy szabályozni? Mert barommira fûtenek a kocsikba, végig lehúzott ablakkal kell utazni, hogy ne legyen meleged. Aztán meg mikor megérkezel a cél állomásra, a melegbõl kivágódsz a hidegbe, aztán egybõl megfázol :p
ui: láttam ilyen szabályzóféleséget de nem csinált semmit
Tegnap Gyõrben belebotlottam egy Nohab-ba, szép látvány volt. Pályakarbantartó/építõ gépeket vontatott. Sajna nemtudtam lefényképezni akkor. Azután meg vonattal leugrottam Pestre ( kivételesen igényes kocsikkal ment a szerelvény, pedig csak sima gyorsvonat volt). Tatán meg ismét belebotlottam ugyanabba a Nohab-ba, fényképeztem...csak elmosódott lett :S Amugy legnagyobb csodálkozásomra visszafele is igényes kocsik voltak. Bár gondolom ez csak a Budapest-Gyõr-Bécs (Szombathely) vonalra érvényes... propaganda célokból.
Egy kis netikettet még nem árt abszolválni... (ugyanaz a kategória, mint amikor valaki cseszik normális tárgyat írni [már ha egyáltalán ír] egy e-mailhez). Lásd még RFC 1855 stb. stb.