Na ezek után kell beülni egy Gigantba! Én anno egy szili vezetõállásában néztem a Galgamácsai vonalat, amin volt vagy 5-6 mérõkocsi (nem mintha avval megizzadt volna :)). Na aztán Vácon átrakták csak a mi mérõkocsinkat egy Gigantra. Hát nem kell mondanom, mit éreztem :))
Egyszer kisiklott egy Szergej egy váltón és akkor húzta oda a Nohab a gõzdarut. Akkor felkéredzkedtem a "fedélzetre", még a motortérbe is benézhettem.. anyám... :D :D
Konkrétan munkához kéne, vagyis inkább csak köze van a munkámhoz. Egy modellgyártó cégnél dolgozom mint grafikus. Aztán gondoltam hobbiból megcsinálok egy GYSEV-es Taurust, mivel egy magyar termékünk sincs. Kivéve egy limitált Nohab szériát. Szóval ez cseszi a csõrömet, s mivel Taurus-okat gyártunk más mintával ezért kézenfekvõnek tünt a dolog. Bár igyse hiszem hogy valaha gyártásba kerül... de legalább file formájában létezni fog :)
Elöszöris köszi a segitséget mindenkinek!Nohab kösz a linket. Elsõsorban oldalról kellenének képek, ugyanarról a mozdonyról mindkét oldal. Hogy mi a különbség. Gondoltam hátha akad olyan fanatikus akinek van :) Bár tom a teknõ nem épp népszerü a fanatikusoknál :D Az elejérõl készült képet is köszi, annak is nekiállok majd :) Node nem offolom szét a témát :)
Kintvoltam ma az Orient Expresst fotózni, de jött még egy Gyeseves teknõ. A kicsi feliratokat próbáltam meg lekapni darabokban, csak nem jutottam a végére.
Az elsõvel pályamunkásokat szállitanak, mig a másodikkal melynek neve UDJ, na szóval UDJ jelentése Univerzális Darus Jármü, szállitásra használják .. meg "daruzásra" :D
Olvastam, hogy magyarországon csak 120km/h-re vizsgáznak, na de akkor a Tauruszok Ausztriában és az 1-es vonalom mért közlekednek 120-230km/h között? Illetve nem tudtok valamit a 152-es Gigantról ? ? : )
ja jó:))) Mi nálunk okt.1tõl kezdõdik a felügyelet alatti vezetés.) Szept 18 irásbeli forgalmi, szept 25 szóbeli forgalmi szept 2 osztályvizsga villanymozdonyokból aztán 3án E utasitásokból:)
gondolkodás nélkül nem úgy értem, hogy hülyeséget, hanem úgy, hogy nem azon gondolkoztam mit is kéne irni, jött szerencsére folyamatosan a "remek" gondololat...
De igazad van abból majd meglátom milyen is lesz. Dizelbõl már megvannak a vizsgák
Nemrég olvastam valahol, h valamilyen "külföldi gazdasági tanácsadó cég" azt javasolja az országnak, h szüntessék meg a vasúti személyszállítást, tegyenek be helyette még több buszt.
Inkább tanuljatok KRESZ-t, hamarosan át lesztek képezve buszsofõrnek, ha így haladunk..
azt a tanácsadót is agyonlövetni x) korszerûsíteni kéne a vasutat és semmi baja nem lenne ígyis állandóan tiszta mocskos vonatokban kell utazni
mellesleg a buszokon meg állandó tömeg zsúfolásig, és lassú is lenne a személyszállítás, vasúti személyszállítás biztonságosabb is
Gondolom, azért kell a személyszállítást is megszûntetni, h olcsóért lehessen aztán eladni valakinek...
Meg hát állítólag nem jövedelmezõ vállalkozás... Ott volt a Máv cargo, ha jóltudom azt adták el, ami legalább pénzt is hozott? De itt van ám ész... minthogy költenének vmennyit a vasútra, inkább megszûntetnék. Nem csoda, hiszen ez Magyarország.
Az uncsitesóm mesélt nekem sokat, hogy mittudoménmár hány milliárdért adták el...(talán 130) az elõre kikiáltott 180 helyett (ezek nempontos adatok). Szal csak így simán eltûnt több milliárd forint... hátszép.
DE az alatta lévõ kommentek a legjobbak... SOk ember aki azt se tudja hogy kell leindítani egy mozdonyt, bepofázik h "de balfasz".... én valamennyire tudom hogy mûködik egy mozdony, de azt is tudom, h nem direkt ment el majdnem egy szerelvénynyit... ahogy mondtad számtalan okból elõfordulhat.
Lehet, hogy jókor fékezett, de ha akkor ment ilyen gyorsan amikor az állomásra ért, lehet hogy picit gyorsabban ment. De am megállt az állomáson, nálunk is van ilyen mindkétt állomáson, hogy már majdnem a peron végéig húz ki a mozdony:)
ÉS én nem rinyálok mert tudok menni 50 métert...:)