Kösz az infót! :) Am meg amit láttál "egy fekete traxx-szerû gépet láttam" annak a beceneve Negró. Tegnap egy ilyen gépet le is kaptam (szvsz te is ilyet láttál, de ha nem javíts ki):
Ha már Negró akkor egy együttállás is (Csaurusz, Gigant, Negró):
Végül még egy tegnapi kép. Akár egy gõzös is megirigyelhetné a 265-ös Szergejt :D (a kép minõségéért bocsi, sajna ez nappal szembe volt):
nem tudom mi ez, de titeket hátha érdekel ;) Még a nyáron láttam ugyanitt egy búvárt (olyan csúnya hogy azt még én is felismerem :) ) csak akkor nem volt nálam fotó apparát :\
Traxx becenevü mozdony most vesz a Trakció ilyen jármüveket.
"Enyhén" zavaros a képem van a mostani tagolt rendszerrõl, de ha jól tudom, akkor a Trakcióba tartoznak a mozdonyok és a vezetõik.
Az oldalukon ezt írják magukról: "A MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. által alapított önálló vasúti vontatási társaság mindazokkal az emberi és technikai erõforrásokkal rendelkezik, amelyek megteremtik a versenyképes, rugalmas és ügyfélközpontú vasúti vontatási szolgáltatás ellátásának feltételeit. A legkülönfélébb vontatási és tolatási feladatok elvégzésére alkalmas, összesen 933 jármûbõl álló gépparkkal rendelkezõ MÁV-TRAKCIÓ Zrt. a vasúti vontatási szolgáltatásokat megrendelni kívánó partnerek igényeit rugalmas, hatékony és széleskörû szolgáltatásokkal képes kielégíteni."
Akkor neked a Vasúttörténetibe kell bejutnod. Nem fognak sokáig szolgálni ezek. 2011 júliusáig egy fog mûködni, a többi most decemberben fog utoljára menni (az Indóház szerint).
A Máv-Trakció egy zártkörüen mûködõ részvénytársaság, melyben a mozdonyvezetõk (feletteseik) illetve a mozdonyok, szigorúan a mozdonyok a cég tulajdonába tartoznak. A motorvonatok már nem, az a MÁV-Start kezelésében van.
csak az elsõt volt nehéz legyártani, többi már cask gyors másolás, mert az egész mozdonyon sok nagy modulból épül fel. Most szépen elkezdik a teszteléseket...kitudja mikor állnak forgalomba na meg mit fognak cibálni.
De gondolom a Bombardier egyébként is futószalagon gyártja a Traxx-okat, meg raktáron is van nekik pár, így beleteszik a megfelelõ EÉVB/ETCS berendezést, meg lefestik a megrendelt színre, és mehet útjára .
Amúgy nem értem miért kell 100 féle mozdonyból mindig 10-et venni, ahelyett, hogy 10 félébõl lenne 100 .. A Taurus nem volt rossz vétel, végülis 3-4 kocsis IC-ket, meg 5-6 kocsis EC-ket hordanak . A 2000 tonnás szénvonat elején meg bõg a Szili 60-nal .. A Traxx is kicsit túl van méretezve a magyar igényekhez, a 3000 lovas Szili minden igényt kielégít, egy hasonló kategóriájú kisebb gépbõl kéne 200 db., sem mint 6-7000 lovas drága és kihasználatlan vackokból 10 meg 25 .
Lassan nem lesz 2 mozdonyvezetõ, akinek ugyanolyan gépre van típusa ..
Elméletileg a válság elõtt 50 + 100 darabról beszéltek, de most 25+25 darab lesz. De hogy miért ilyen erõs gépeket kellett vásárolni? Optimisták voltak, vagy csak hasonlítani akarnak a nyugatra?
ááááh...MÁV külön igényeket kért és hát ezeket le kell külön gyártani. Oké, hogy a fõbb gépcsoportok ugyanazok, de azok sincsenek raktáron ezrével. Ha már 1 modul megvan, a többit már nem nagy kunszt legyártani, aztán meg összeszerelni.
a hwsw ideilló topikjában van kép a mávos traxról ehune. most épp az utolsó poszt az
A mozdonyvezetõknek kemény gyereknek kell lennie. Bár nem tehetnek ellene, a gázolások leki problémákat okozhatnak. Ha lelkileg felkészültél a gyilkolásra, már mehetsz is vezetni:D
Egyébként tud valaki statisztikát, hogy egy mozdonyvezetõ átlagosan hány embert gázol el mondjuk 10 év alatt?
elsõ önálló szolgálat...rögtön 1 öngyilkos. Számítok majd ha egyszer nyugdíjba megyek kopp-kopp, hogy az utolsónál is fogok, közbe kihagynám. Nem hiányzik a herce-hurca utána. Öngyilkost még sajnálni se tudom.
Ez legalább valódi mozdony.Nekem valahogy a motorvonatok nem tetszenek-ezek a szerelvénnyé összeállítható piros csodák.Nem valódi mozdonyok.A nagyerejû orosz villanymozdonyok viszont tetszenek.
Igy van. Olyan gépen járni, ahol a meggyújtott cigidbe bele se szívsz, de dobhatod el, mert a nikotinnal jól lakott a szellõzõmotor meg amikor az uborka ezerrel az ablakban van és a Bz ordít 80km\hval, olyan mintha 230al mennél. Ezek a fílinget, ezért sz@r a vasutas élet :)
A múlt héten Kisbörzsönyben készült a kép. Királyrétrõl lefelé pedig már a mozdonyról nézhettem a tájat.
Hali,
Pár hetet láttam egy tök jópofa mozdonyt Sopronban, szép zöld gysev-es színben... le akartam fényképezni, de mire elõkapartam a telefonom és beüzemeltem a kamerát, addigra tovább ment...
érdeklõdnék tõletek, hátha tudjátok milyen típus, és van a neten kép róla...
engem egy játékvonatra emlékeztetett, hasonló alakja volt, mint ennek a mesében szereplõ mozdonynak, csak tán picit rövidebb hosszaránnyal rendelkezett, és volt rajt egy tartály-szerûség is (olyasmi alakja volt, mint a kindertojás belsejében lévõ kis sárga mûanyagnak, vízszintesen eldöntve)
esetleg van tippetek, hogy milyen típusú mozdony lehetett?
esetleg ez ?
nem, ennél rövidebb volt, a vezetõfülke picit magasabb a testhez képest, s mint említettem, volt egy tartályszerû izé rajta, középtájon, vízszintesen... jobban elkülönült, mint ezen, itt függõleges, és látszólag egybe van hegesztve a vonat testével... majd otthonról töltök fel esetleg valami paint-rajzot az alakjáról
Sziasztok! Érdeklõdnék, tud-e valaki valamit arról a szerelvényrõl, amit nemrég láttam...:D
Pontosan 2012. május 1. éjjelén láttam. Fát állítani mentünk a haverokkal, amikor körülbelül... éjjel kettõ óra körül Fényeslitke felõl (Kisvárda - Hármasúti megállónál voltunk) Nyíregyháza irányába közlekedett egy Szili, mögötte egy régi személykocsi, põrekocsik, és néhány fehér, piros színû motorvonat, amiknek a forgóváza teljes mértékben szürke volt. Nem volt hosszú szerelvény, de a mai napig nem tudom, hogy mi lehetett ez. :D
Valaki tud errõl esetleg valamit?!:D
A szerbek vettek motorvonatokat a Metrovagonmash-tól, tavaly év vége óta szállítgatják õket, nem tudom lehet-e köze a szerelvényedhez .