Erdekes,de nem csunya semmikep :) Szerintem az ESTOQUE-t kene kis csiszolasokkal kiadni sorozatgyartasba,foleg hogy jon az Aston Martin Rapide,nagyon jo ellenfel lenne,kivancsi vagyok hogy a Ferrari mikor rukkol elo valami 4 ajtos csodaval....Porsche,Aston,Lamborghini(concept) ,csak nem marad le majd...
Azt írják a Jotáról, hogy 2011-ben jöhet, kémfotók is vannak a neten(hasonlít a Murciélagora sok vonásban), és 700 ló körül fog teljesíteni, míg a tömegét tovább csökkentik az LP670 SV-hez képest, hehe, a Ferrari 599 GTO-ónak leáldozott :)))
Egyébként a Ferrari kidobta az 599 GTO-ót, ami 70 kg-al könnyebb a Murciálago LP670 SV-nél és ugyanolyan erõs, 670 lovas... Azt írja a Ferrari.com, hogy százra 3.35 alatt, kétszázra 9.8 alatt gyorsul, és egy másodperccel gyorsabban megy körbe Fioranon tesztpályán, mint a 8 évvel ezelõtti Ferrari Enzo, egyenesen az Enzo utódjának kiáltják ki páran. Lambonak lépnie kell, nem lehet rosszabb erõ/tömeg arányú, és rosszabb gyorsulású, mint a Ferrari...Remélem jövõre tényleg megjön a Murciélago utód, a Jota, és rendesen bemutat az 599 GTO-ónak!!!
A Gallardo LP570 Superleggera hála istennek minden tartományban jobban gyorsul, mint a konkurens Ferrari 458 Italia, és jobb az erõ/tömeg aránya is...
nekem megvan az a Gyáróriások Lamborghini rész :) nagyon állat, ahogy a Murci SV-ét csinálják
és evvel csak az a gond, h 10 emberbõl 9 csak a Ferrarit "ismeri".... elmegy egy gyors autó, és még talán piros is... mi más lehetne mint egy Ferrari...
No igen, a Lamborghini megjelenésre is egzotikusabb sportkocsikat gyárt, de hát ezt azért nem írtam, mert majd mindenkinek ez a véleménye. :D
Ez az én személyes kedvencem lentebb látható gyerekkoromból, kedvenc is marad mindörökké :) Micsoda irónia, hogy megannyi Lamborghini típúst láttam már, ültem is némelyikben, de õt személyesen még sosem láttam :(
szerintem nem csak azért jobb a Lamborghini, mert gyorsabb, jobban gyorsul, stb... hanem szebbek is, s amíg a Lamborghini egyre jobb és szebb modelleket készít, addig a Ferrari...
De mondjuk a Ferrari F50 idejében (1995) volt Lamborghini Diablo SE30 Jota (akkor még a Chrysleré volt a Lambo), akkor még a csúcskategóriában is képviselte magát a Lambo, és akkor is jobb volt a Ferrarinál (kár, hogy az Enzo korszakban a VW-konszern, a Lambo új tulaja nem állított az Enzonak ellenfelet).
Ferrari F50: 520 ló, 1230 kg, 0-1000méter: 21.7 másodperc Lamborghini Diablo SE30 Jota: 595 ló, 1450 kg, 0-1000méter: 20.1 másodperc Kevesen tudják, de ebbõl a Diablo-ból a Lamborghini 150+28-at gyártott le limitált példányszámként (F50-bõl 349 készült limitálva) és a 6 évvel késõbb (2001) kijövõ Murciélago legelsõ modellje se tudott olyan dinamikát produkálni, mint a Diablo SE30 Jota (1995), de hát a VW konszern a legutolsó Diablo-ókkal (amik viszont a legszebbek, pl VT 6.0) és a Murciélago legelsõ típúsával kezdte csak nyitogatni a szárnyait...Úgy néz ki a németek és az olasz gyár mára már tökéletesen harmóniában van, ha ilyen fantasztikumokat gyártanak mamár. :D
A Lamborghini mára már nem csak hogy egyenrangú ellenfele a Ferrari-nak, de egyenes vonalú gyorsulásban és végsebességben még jobb is:
Ferrari 599 GTB Fiorano HGTE 0-100: 3.7 0-200: 10.3 0-300: 29.9 330 km/h
"nagy modellek:"
2012-ben jön a Lamborghini elsõ ultrakönnyû kasztnis csúcsragadozója (ugyanis az Enzo kategóriában régen se képviseltette magát), az Urus, mely a 2012-ben debütáló Ferrari FX70 kódnéven futó (Enzo utód) ultrakönnyû szupersportkocsijának kíván ellefele lenni. Hogy ott melyik márkáé lesz a jobb? Majd kiderül. Minden esetre én szorítok a Lambo-nak, hogy ott is jobbat alkosson!
Ismered a tulajt?Vagy hogy ulsz be mindig a Lambokba?:D
Versenynaptár: 2010. április 23-25. - Hockenheim (Németország) - DTM 2010. május 21-23. - Brno (Csehország) - FIA GT 2010. július 2-4. - Paul Ricard (Franciaország) - FIA GT 2010. július 29-31. - Spa-Francorchamps (Belgium) - FIA GT 2010. augusztus 21-22. - Hungaroring (Magyarország) - LMS (!!!) 2010. szeptember 24-26. - Vallelunga (Olaszország) - Olasz GT Bajnokság
múltkor volt szerencsém utazni egy lambo-val :D:D igaz, lamborghini traktor volt, de az is nagy élmény volt :D
JamesList-en 17 Reventón eladó: € 1,131,000 a "legolcsóbb" Reventón, 805 km van benne € 1,530,000 a legdrágább / vagyis amire ki merik írni az árát/ :)
nincs, a vaterán hirdettek, de az csak kamu volt a legközelebbi Bécsben van/volt.... eladó
kinai ugyfel. NA szep a kinaiak mar itt is feltuntek?? HA kinai, akkor egy Lambo modell is eleg lett volna, abba is belefernek, nem kell ilyen nagy. A sarga szin, s gondolom direkt valasztas.
A Lamborghini Sant'Agata Bolognese-i gyárában elkészült a 4000. Murciélago. Az ünnepelt modell, egy narancssárga LP 670-4 SuperVeloce változat hamarosan egy kínai ügyfél tulajdonába kerül. A Murciélago egyébként sikeresebb, mint az 1991-2001 között gyártott elõdje, a Diablo, amelybõl 2900-et gyártottak.
áhhhhh, xar tömegtermék, már nem is kell ....
Afrikában is törik a Lambokat.... azt mondják bérgyilkos volt a sofõr....:P
máskor kérlek ne tegyél be ilyen nagy képeket! köszönöm
alap modell esetében, én a Diablo VT 6.0-ra szavazok, valamiért bejönnek az ilyen Diablo-k / ilyen a Diablo GT , GTR is, de azok már nem kicsit durvák.. ;) /