Szerintem lehetne több merci-osztály képe is kint. Mondjuk az új C, E, S, Cl, csak lehet, h az nem férne ki,igaz? :) Nekem tetszett a régi topicban, hogy képeket vetített, csak azok elég régiek voltak már.
Majd csinálok valami jó bannert, csak még ötlet hiányban szenvedek! :D
Lehetne akár több, de kisebb banner is. Egyikben a régebbi modellek mennének, másikban a maiak, a harmadikban meg a jövõbeli tervek, pl f8000 és társai. Vagy külön a hétköznapi és külön az amg modellek....
Benzingõzös szenvedéllyel vezérelve megalapítottam a Karburátor nevû facebook oldalt, ahol a tartalmat közösen írjuk a tagokkal a következõkrõl:
Autókról, melyeket még szenvedéllyel építettek LEGINKÁBB az ezredforduló elõtt. Autókról, melyek tervezésénél a vezetési élmény elsõdleges volt. Autókról, melyekben a fém, bõr, fa túlsúlyban van a mûanyaggal szemben. Autókról, melyek még nincsenek tele elektronikával. Autókról, melyeknél még a gazdaságossági tényezõ nem volt jelentõs a tervezésnél. Autókról, melyek többek, mint egyszerû közlekedési eszközök.
Az oldal létrehozásának az volt a célja, hogy a hasonló gondolkodású emberek „találkozóhelye” legyen, ahol a tartalmat közösen írjuk. Kötetlenül lehet beszélgetni mindenrõl, ami autó. Legyen szó tulajdonosi tapasztalataitokról, saját autóitok képérõl, álomautóitokról, képekrõl, filmekrõl – a lista végtelen -.
Sziasztok! Az lenne a kérésem hgy ha valaki ismer jó mercedes szervízt Budapesten akkor az kérem írjon nekem egy privátot! :) Ugyanis ahova jelenleg visszük a kocsit ott rendszeresen elb*sznak vmit szándékosan hogy utána visszavigyük és õk jó drágán megcsinálják... Ráadásul folyton a típusára hivatkoznak hogy "ehez milyen drága ez az alkatrész meg az de mi ennyiért megcsináljuk"... Köszönöm! :)
max 1.5-ig vennék valami mercit,a benzines sokat fogyaszt,a dízel sokat futott,az öreg rohad a fiatal nem tetszik
legjobban a w116-126-140 vonal tetszik de az elsõ kettõ biztosan rohad ha dízel akkor 95%-ban utólag,a 140 meg mind gatya és túl szervízigényes
talán egy 190-es v. w124 dízel,de hogy melyik motorral az megint kérdés
a 2.5-3.0 td-tõl és az automata váltótól ami általános bennük félek,a 2.0d lenne a legjobb sok szempontból,de az meg gyenge
benzinest esetleg gázosítva,de a dízelek valahogy úgy nézem jobban bírják az öregkort
öreg dízel?-fiatal gázos?
a körlámpás e-osztály rohadós és 1.5-ért csak szarok vannak,a c-osztály nekem ronda
lehet hogy kintrõl kéne egy,de akkor csak fiatalabb max 2.0 lehet a magas regdíj miatt
valami véleményt szivesen olvasnék,de ismétlem sima benzinest biztosan nem veszek max gázosítom utólag,de a dízelmotor nekem jobban bejön
2.0d felejtõs, kevés fõleg a 124-hez. 2.5 - 3.0 szívódízel megölhetetlen. Ha tartósra kell, akkor ez a megfelelõ. Esetleg 2.3 benzin. Az olyan 9 literrel elvan. Talán még a 3.0 td lehet fasza. Arról csak jókat hallok.
Igazából te döntésed. Ha sokat járkálsz az autóval, akkor 2.5 - 3.0 szívódízel. Ha kevesebbet, és nem akarsz "olajkályhát" akkor 2.3 benzin. Ez természetes mind a w124 szériából, hiszen az az igazi Mercedes! :)
Sziasztok! :) Látom nem túl aktív a topik de hátha kapok választ. A kérdésem az lenne hogy mercedes ml320 w163-ról vannak valakinek tapasztalatai? Mennyire szervízigényes és ha oda kerül mennyire drága a javítása? Új autó vásárlás elõtt álunk, sajnos a kis ce300-ason sokat kéne javítani és akkor már inkább egy újjabb autó. Hátha egy kap egy olyan gazdit aki tud rá többet költeni. :) A másik ami felmerült a w220 s500 de ilyen üzemanyagárak mellett, nemhiszem h jó ötlet ilyen autót venni. A szervízelése (ha kell) meg gondolom kurva drága. Szal valszeg inkbb az ml320, úgytudom 12-14 körül eszik, nagyjából mint a jelenlegi. Na ha tud vki segíteni akk köszönöm! :)
Egyik ismerõsnek volt, nem nagyon panaszkodott rá. Mint minden szerviz, gondolom a Merci is drága ilyen téren. A w220-ról több rosszat hallottam, bár bitang szép gép!