LOL akkor már az ember meggondolja a Ferrari-t is.. am meg nem értem miért kerül 100+ millióba (durván).. Ferrari-t használtan megkímélt állapotba 30misiért már kapni, akkor ez megkímélt állapotba használtan mennyi lehetne?:D 50milla? :O
S osztályú Mercedeseknél valami széria hiba, hogy elkezd rozsdásodni az ajtók alja? Ennyit az átrozsdásodási mizériáról? :O Múlthéten csináltunk egyet(6éves autó), párat már javítottunk ezzel a hibával. Másik meg a régebbi szériájú Vitok, azok is mindenhol rozsdásodnak. :S Sárvédõ ívek alja, meg mindenhol, ajtók.. :(
S osztály az árához képest egy kalap fos - már elnézést. Ahol fém, ott rozsdásodik, ahol gumi, ott becsípõdik, hülye hangja van, mindenhol máshol meg mûanyag kb. :))
Értem.. hát nekem a nyomaték jobban fontosabb lenne, mint a lóerõ..:) a CLS 320 CDI-t néztem ki, ez is jól néz ki.. de nem tudom.. a nyomaték lenne a legfontosabb..:D
Én vezettem nemrégiben egy CL500ast, mondjuk az körülbelül 22 millió körül van, de egyszerûen szó nincs arra a kocsira, mit nyújt mind beltérben, mind menetteljesítményben.
A CLS 500 10-11 milla használtan kitûnõ állapotban (semmi karc, megkímélt mindene és gyári minden).. a CLS 320 CDI-tõl nem szebb és nem is jobb, de drágább.::D
milyen vélemény? Ilyen autóknál már tényleg csak az dönt, mekkora a tárcád és melyik tetszik meg, ennyi. Nem állhatunk neki csomagteret méregetni, mint egy pl. Astránál stb.