http://www.lanciak.hu/ ez és az indexes fórumon vannak lanciások nem is kevesen....
amorén most nyílt nemrég egy fél-off topic, ahova mehet minden ami olasz :) napersze, más kérdés, hogy ha nincs alfád, nem lehetsz amore tag... szóval jah, kár (pedig nekem még nincs lanciam, de elképzelhetõnek tartom, hogy legyen...)
nojó, csak hát azért van egy lélektani határ :) amíg még mûködik ez a szívvel-lélekkel dolog, és ami után már az sem, max a fanatikusoknál, vagy aki nagyon vastag :) igazából nem is a fogyasztásától tartok annyira, hanem hogy egy 170-180 ezer km-el ha megveszem, csúnya pénzek fognak elfolyni mindenféle alkatrészekre :P
ilyen idõs kocsinál a gyári adatokra még rá lehet adni plusz pár litert, és ugye ez is attól függ hogy ha pörgeted dolgoztatod a turbót tuti nyeli a benyát.de szerintem ilyen kocsit emígy sem megfontolás után választ az ember, hanem szívvel lélekkel :)
ehh, najo, keson vettem eszre hogy elottem aprilisban volt utoljara post. kar, hogy halott a topic.
sziasztok! izé, rövidre zárom: nézelõdök most lancia kappákat, 2 littyós turbósat. ki mit tud nekem errõl mondani? a szokásos olasz autós dolgokat nem szükséges, most alfám van. de érdekelne pl, hogy mégis akkor mennyit eszik ez (mind nyugisan - mind dinamikusan vezetve), mert a népíletekben, tesztekben nagyon dícsérik, de 1 cimborám meg azzal akar lebeszélni róla, hogy ez egy benzintemetõ... a másik: a hasznaltauto-s példányok szerintetek milyen állapotban vannak? jól néznek ki, de egyiken másikon érzõdik, hogy valszeg rohadt sok km lehet benne. vagy esetleg valakinek vmi cimbijen nem árul kappát megbízható állapotút? :)
Alpine, Pioneer, Blaupunkt, JVC fejegységek jó áron!!! Továbbá erõsítõk, mélyládák, hangszórók, kiegészítõk, xenon, tolatóradar, navi, stb.
CASKA autóspecifikus multimédia állomások most bevezetõ áron!
További márkák és termékek ugyanitt!
www.zselehifi.hu
Sziasztok!!! Kínom van az autómmal 94 évjáratú Delta 1.6 benzines.Ezeket produkálja:melegen ha leállítom és netán fél órán belül indítom elég nehezen indul.Próbáltam azt,hogy hosszabban hagyom gyújtáson,gondolva az AC pumpa szarakodik de nem javult.következõ problémám dugóban araszolva egy idõ után a normálistól feljebb megy a vízhõfok de nem vészes fél percre bekapcsol a ventilátor,ilyenkor az szokott történni,hogy vagy leáll a motor lassan ejti a fordulatot 1000-rõl és leáll,vagy elinduláskor erõtlen a motor lefullad vagy ha megindul olyan mint ha nem kapna üzemanyagot meg-meg torpan.Ezeket a dolgokat most csinálta elõször eddig soha,ja és arra lettem figyelmes mikor ejteni kezdi a fordulatot 1000-rõl egy halk kattanás hallani olyan mintha átváltana egy relé és megszûnne a töltés ilyenkor vagy leáll vagy elindul döcögve 3000 fordulattal kell elindulnom ,hogy meglóduljon az autó kicsivel késõbb meg is szûnik a megtorpanás.Segítsetek mi baja lehet az autómnak?Válaszokat elõre is köszönöm.
Ez milyen felfüggesztés? Lehet ilyet kereskedelmi forgalomban kapni? Esetleg vki tud mutatni ilyet?(Link) Vagy márka név,képviselet?
Érdemes nagyon sok munka van a gépben és megis van az eredménye egész szép kis darab lett Én is most néztem magamnek egy ilyen Deltát olaszban mert még ott talán vannak olyan darabok amik megvannak kímélve meg nincsenek lelépve!
egyszer már elmegyek megnéznicarstylingon már megdícsértem
Látom, hogy tavaly október végi az utolsó hozzászólás, remélem kicsit felélesztem a topicot. A következõ alkatrészrõl érdeklõdnék: AC és karburátor közé megy Ez megakadályozza a tûszelep felesleges " berezgését" amit az AC okoz. Hasonló dolog, mint az "angol csoda". Az angol kütyüt jelenleg kb 13.000 Ft-nak megfelelõ angol fontért lehetne megrendelni. Az új olasz alkatrészre kb 24-25.000 Ft-ot mondott egy ladás fórumtárs. Itt lett feldobva a téma Kérdésem: bontott autókból érdemes kiszedni? Mennyire használódhat el, szétlehet-e szedni? (szûrõrész csere végett)
Válaszokat elõre is köszönöm!
üdv: mityku
:))))hát dátumot nem néztem, csak idõt:)sorry
amíg nem jön szakértõ -és még nem találtad meg- addig nézd meg balra lent a mûszerfal alatt.hátha
hi
valaki megmondaná-e nekem hogy a lancia delta 1.9D biztosíték szekrény hol található. elment a mûszervilágításom és nemtudok bisztit cserélni. sürgõs! köszönöm a segítséget.
nem rossz, ez már felni meg azért látom a tengely is szélesített, integrale:)
ez a ferrari motoros thema jó cucc...láttam róla videót,jól dolgozik,és már ezen megjelenik a csomagtartóból kijövõ spoiler,brá asszem ez egy régi fulvian is volt már csak az prototypus volt
Thema az bizony egy jó verda, egyik kedvencem, 80s cars rox
Coupé K-t még sosem láttam errefelé, magyarok nemigazán kedvelik a a Lanciát, talán mert ugye a Fiatnak eléggé rossz híre besározza a Lancia hírnevét is... + hát azért egy ilyen kappa nem egy olcsó mulatság akinek van rá pénze, az már akkor audikat vesz...
na majd el felejtettem a coupe kappa sem túl gyakori látványa közutakon:
de ebbõl se látni túl sokat Zeta:
jogos:) engem ez érdekel mostanában Lancia thema 8.32/ferari mocival
Már egy pár tulajnak irtam emailt, de egyiksem irt vissza.Szerintem a delta egy színvonalas auto, és elég könnyen hozzá lehet jutni.Mégcsak nemis drága.De azt nemtom hogy mivel jár a fenntartása.
ha tényleg hf integralét akarsz, nem nézed a fogyasztást, és nem itt a hozzáértõ sg-s bandát kérdezed, hanem felhívsz egy pár tulajt akinek van, és elmondja.
hát tudod hogy van ez pedál függõ.Nem akarok hülyeséget mondani de én olyan 9L/100 ra tippelek,de mondom ez csak tipp
Sziasztok!Mennyit fogyaszt egy hf integrale?Csakmert ez az álmom de mielött vennék ( ha veszek egyáltalán ) tudni akarom hogy mennyit fogyaszt mert errõl nem találtam semmi adatot!Köszi
érdekes belsõtér elrendezés:
mekkora feeling lehet ilyen autókázni
Hy ez lenne az..ehez kéne pár alkatrész..!!
:D
én sajna nem tudok segíteni:(De ha van idõd egy-két képet tegyél már fel róla
Sziasztok!! Egy kis segítséget szeretnék kérni tõletek! Van egy 1972-es LANCIA FULVIA COUPE 1.3 RALLY-m, és ehez keresnék alkatrészeket.Pl:elsõ szériás díszrácsot,és irányjelzõket.Ha valaki tud segíteni kérem írjon. Elõre is köszönöm!!!!!!
#235: ez nem az ECV1, ez csak a Delta S4-es az ECV1 prototípus volt, gondolom nem használták rallyn az már másik dolog hogy az ECV1-re építették az S4-est.