Én még nem láttam, legutóbb a Gothic 3-ból láttam hasonló videókat, az is kb. ilyen béta stádiumban leledzett még akkor (pl. itt amikor fordul a karakter, semmi blending nincs a fázisok között), mindenestre fogamra valónak tûnik! :)
Nehéz nem észrevenni a hasonlóságot a TW és az Oblivion között. A grafika és az rpg elemek mintha ugyanazok lennének. A legnagyobb különbség annyi, hogy az Obli egy bejáratott széria sokadik darabja egy nagy cégtõl, a TW pedig egy majdnem tök ismeretlen német cég elsõ rpg-s próbálkozása. A TW esetében az online és offline rész közötti határ elmosódni látszik, nem is annyira a karaktert fejleszti az ember, hanem magát a világot. Hagyomány rpg-khez híven skillekre alapuló fejlõdésrendszer van, a karakterek teljesen testreszabhatók. Egyjátékos módban a sztori miatt emberi harcossal lehet csak lenni (nagyvonalakban a történet szerint az elrabolt hugicát kell megkeresni, persze ez csak egy része az egésznek). Online módban bármilyen karakter generálható, érdemes csapatostul felfedezni a világot.
Nem lehetsz egyszerre full extrás mágus és harcos, valamit az egyikben mindig fel kell áldozni, hogy fejlõdhess a másikban. Ún. guildekben lehet tanulni a skilleket, a szokásos küldetésekbõl kapott xp-bõl. Kezdetben 2 guild van: Mágusok és Harcosok, késõbb egy küldetés után lesznek Nekromanták is. Az xp-t utólag újra szét lehet osztani, ha pl. jó lenne lovon harcolni, de a karaktered szimplán csak lovagolni tud, akkor egyéb támadó skillekbõl kivonhatod az xp-t és berakhatod a "lovon támadásba".
A mágia teljesen más, mint a legtöbb rpg-ben, különbözõ kártyák vannak (pl. kis tûzlabda), amikbõl többet összegyûjtve lehet kreálni nagyobb erejû spelleket, ill. lehet kombinálni a különbözõ mágikus trükköket. Kezdetben a szokásos 4 földi elembõl lehet varázsolni, késõbb 5. elemként jön a Nekromantizmus.
Az online rész a Diablo 2-höz hasonlít (vegyítve a single player és multi kampányok, bár errõl egyelõre nincs bõvebb infó, hogy gondolták). Csatlakozáskor egy városban találod magad sok ezer más játékossal, max. 8 fõs partikkal lehet nyomulni.
A döntéseknek nagy kihatásuk van a világ egészére és a reputációra a különbözõ fajoknál, ha nagyon az egyikhez húzol, becsben tartanak téged, a többi meg utálni fog, de lavírozhatsz az arany középúton is.
A tesztelt verzió grafikája és online része nem volt végleges, rengeteg minden hiányzott, de a készítõk ígérek, hogy mire boltokba kerül, bele fog kerülni minden. :) Gépigénye - úgy tûnik - jóval kisebb, mint az Oblinak vagy G3-nak és már jelenleg is nem sokban marad el tõlük, de még bõszen kalapálják. A zenéjérõl annyit tudni, hogy az fogja majd komponálni, aki a Top Gun filmét.
hát már volt kétszer is halasztás, mert a fejlesztõk még jobban optimalizálni akarták a már 100%-osan kész gamet. A legutóbbi halasztás 2007 Május 9. volt... de hát az is elmúlt már! :D xD
jesszus atyám, súlyos idõeltévesztési komplexusom van xD hogy a f... ez naon égõ volt, én kérek elnézést :D Valszeg a márciussal tévesztettem össze a májust.... de nyomi :P
"A 2006 õszén beharangozott március eleji megjelenési idõpontot úgy tûnik nem tudták tartani a fejlesztõk....." -gondolom innen jött nálam a tévesztés, vagy elmezavar
nagyon Gothic 3 + Oblivion kinézete van :) De ez nem baj, ha minden más is van legalább olyan jó, mint az Oblivion. (Azért Gothicra ne hajazzon, elég nyomi game az...)
Ez hülyeség. Miért ne minõsíthetném így, (a második és harmadik résszel is játszottam, szóval tudom milyen)? Például a 3. részrõl az IGN igen durva értékelést írt (4,9/10 pont) Gamespy (1,5/5) GamesRadar (6/10) Az irányítás a 2. részben pedig még pocsékabb. De a 3. rész kezelõfelülete, és fõleg a története a 2-nál rosszabb. Imádom a fantasy-t, de mi az, hogy "jönnek az orkok, majdnem mindenhol gyõznek, ott viszont õk a menõk, és rabszolgasorba döntik az embereket..." LOLLL! Ez nem történet...
Csakhát már megszoktuk, hogy ami jónak, vagy szépnek látszik, az egy rakás bughalmaz, vagy csak erõmûveken játszható. Meglátjuk mi lesz ezzel. Mindenesetre látszik, hogy a fejlesztõk egyszerre karnak betörn i a piacra és ezzel a mentalitással megelõzik néhány versenytársuk, akik néhány "feature"-t direct kispórolnak az alapjátékból, hogy nagyot durrantsanak a kieggel. Lásd: az electronic Arts már évek óta csikicsukizik hol hozzátesz valamit az új kiadású fifa játékokhoz, hol elvesz belõle NWN2-> Nincsenek lovak, holott már az nwn1-ben is voltak az utsó modullal + a multi része játszhatatlan a crash-ek miatt, a játékosok talán kevesebben vannak az nwn2 multiszervereken mint az 1-én, de a kieg már készül, (mintha az alap már tökéletes lenne). Gothic: nincs multirész, bughalmaz és memóriazabáló szörny az egész, jah és asszem nincsenek lovak itt se :P bioware:Dragon Age: semmi hír! Meglátjuk mit tud a 2 worlds, de miután kiscégról van szó és mint látjuk a nagyobak is sorra felsültek hasonlóval... de amíg élünk remélünk. Nemigaz?
azért most egyetlen egy dologban védeni fogom a gothicot :) Ugyanis multi nem éppen lenne jó hozzá... nem is tudom, hogy lehetne megoldani. Akkor már MMO lenne... na mindegy, NWN2 meg a legújabb patchel már nagyon is jó! És sztem sok rajongója van, nagy lett a bevétele, ezért lesz kiegészítõ is. De való igaz, hogy NASAgép kell lassan minden játékhoz.
Erre azt tudom mondani, hogy nem muszály igénybe venni ezt a lehetõséget, ha nem tetszik, de akinek meg pont az volt zavaró, hoyg nwn-ben pl mindíg a DM-eknek kellett könyörögni, hogy szintezzék újra a kariaikat annk jól jön. inkább legyen benne egy-két bónusz lehetõség amit sose vennél igénybe mint, hogy kimaradjon belõle valami ami hiányzik.
Ami engem zavar az az, ami a topic elején is szerepel: "szokásos ígéretek" Ezek az ígéretek sosem teljesülnek. Általában a segítõket rádtukmálják az elején és megszabadulni sem tudsz tõlük, hisz benne vannak az alaptörténeteben, az átvezetõ videókban stb. Nemigaz, hogy a világ reagál a döntéseidre! Mindig ezzel jönnek, de az igazság az, hogy egy-egy karakter max úgy válaszol a különbözõ megközelítésekre, hogy vagy, durcásan mondja tovább a magáét, vagy úgy, hogy közben szimpatizál veled, de nem küld el a búsba, vagy megy neked. Az olyan játékokat meg ahol "pályák" vannak, ki nem álhatom, azért ez már nem a szupermárió korszak. Elindulsz a térkép elején és gyerünk a sárga köves úton a csodák csodájához. Éppen arról kéne szólnia az rpg-knek, hogy van egy alapvilág és a sztori úgy alakul ahogy te döntessz, és nincs kijelölt út. Látszik, hogy törekednek erre, de a végén mindíg egy vége van a sztorinak és egyre banálisabb, kiszámíthatóbb az egész. Általában utálok a fõszálon haladni egy történetben, mert ott mindíg kellemetlen meglepetések várnak rám, sürgetnek és parancsolgatnak, hogy mit kell tennem, ennek fejében még meg is mondják, hogyan tegyem. Hol itt a szabadság?
Vedd úgy, hogyg ez egy cheat, és ne használd! mint a MARVIN mód gothicban
Nem ez a gond. Ez a rendszer azt sejteti, hogy elõfordulhat, hogy valaki (túl)specializálja magát és olyan helyzetbe kerülhet a játékban, hogy onnan csak ezzel a kvázi cheat móddal tud továbbjutni. Ez pedig nagyon nem jó! Ami a szabadságot illeti: a Gothic 3-ban kipróbálták és szét is esett a történet. Egyelõre még nagyon nem tartunk ott, hogy ez mûködjön.
De ez a május 9. csak a német verzióra vonatkozik gondolom. Angol nyelvûre szerintem sajna várni kell június 26-ig /különben mi a fenéért jönnek ki angoloknál másfél hónappal késõbb/.
nem biztos, hogy várni kell, ne legyünk már olyan pesszimisták! Na meg warez, stb... ott van még :D xD A Fable-t emlegetem ilyenkor mindig... Az már egy hónappal a megjelenése elõtt kint volt feltörve.
hát, tudod, nem lehet mindenkinek a kívánságát tökéletesen kielégíteni :D Én viszont már alig bírom kivárni, hogy megjelenjen végre. Most is a Neverwinter Nights 2-õt tolom huszadjára, mert nincs semmi új és jó szerepjátékos, fantasy game....
Shivering Isles? Az nem volt rossz szerintem. Meg a gothic 3 megapatchre várok aztán azt is végigviszem még egyszer. NWN 2t meg majd nyáron viszem ujra szerintem.
Ja én is. :) Mostanában Titan Questel játszogatok /meg a kiegjével/. Silverfall-ozni akartam csak kicsit kiakasztott hogy rohadtul szaggat viszont cserébe bûn ronda.
the german "Two Worlds - Royal Edition" are Multi (German and English)"
Na, ezek szerint a német verzió, ami nemsokára (május 9-én) megjelenik, az egyben angol nyelvû is lesz... szóval valóban csak az EU-ban jelenik meg májusban a game, de angol nyelven is... elvileg... :)
Na ez jó. Német verzióval nem sokra mennék mivel németül nem beszélek. :)
Nana. Azért nem olyan egyszerû az. A Gothic szerintem hangulatosabb mint az Obli cserébe viszont rohadt bugos. De ha kijön a mega-patch akkor simán az lesz a legjobb RPG /tudom ez szubjektív kinek mi a jó/. Kivéve ha a Two Worlds tényleg olyan lesz amilyennek ígérik mert akkor meg ez nyer. :)
(RPGWatch) Miközben elmarad a Two Worlds X360 verziója - egyelõre -, addig az elsõ szájt már tesztelte is a nemsokára megjelenõ PC változatot és nagy meglepetésre kitûnõ értékeléseket kapott! Úgy látszik, nem az Oblivion az egyedüli modern szuper RPG a Földön. Na majd meglátjuk a megjelenés után. Az 360 Live 9.3 pontot adott neki a tízbõl.
info: Hardwired
Ugye ez game nem csak multiplayer lesz?
lesz benne single mód és multi is, de leginkább a single módon lesz a hagsúly
Részlet a sztoriból: The story of "Two Worlds" begins in an age torn by war. The Orcs have advanced to the south bank of the river Gon and are threatening the Kingdom of Cathalon. While this is happening, the hero, a wandering bounty hunter, is searching for some clue as to the whereabouts of his sister, whom he hasn't seen since her settlement was attacked three years ago. Ebbõl nekem nagyon az jön le hogy karakter generálás nem igazán lesz.
Tudtommal karaktergenerálás csak multiban lesz/lehet.
Akkor jöhet! Amúgy lehet, hogy láma a kérdés, de mit takar a "varázskártyás" szerepjáték? Vagy ez csak arra utal, hogy különbözõ kártyákat lehet felszedni a játék során ami más és más varázslatokhoz jó?
A képen lévõ szuperszexi istennõ 1 szempillantás alatt átment parasztba a sarló láttán :D
Minden varázslatot kártyákon kapsz meg, pl. villámlás, tûzgolyó. Ezeket szabadon mixelheted és új, erõsebb, kombinált varázslatokat hozhatsz létre, amik szintén kártyákként lesznek a kezedben, amiket megint csak tovább fejleszthetsz. Pl. sok kis villámlás kártyából csinálhatsz egy nagy chain lighting kártyát, stb.