A GTA széria legnagyobb ellensége leírta a Take Two fõnökét és támogatja az EA felvásárlási szándékait (PS3) (PlayStation 3) Jack Thompson több éve egyszemélyes keresztes hadjáratot indított a Grand Theft Auto széria ellen, ha nem létezne a Rockstar játéka talán senki sem ismerné nevét és törekvéseit.
Thompson újra hallat magáról, ennél mi sem természetesebb, küszöbön a GTA IV megjelenése, azonban most más vizekre evezett az Electronic Arts vs. Take Two felvásárlási párharc kapcsán.
Thompson büszke Take Two részvénytulajdonos, napról-napra figyelemmel követi a piac alakulását, a napokban levelet írt az EA vezérigazgatójának John Riccitiello-nak, melyben felajánlotta segítségét a Grand Theft Auto kiadójának megszerzésében.
A több kilométer hosszú levélben Thompson a Take Two fõnökét egyszerûen gazembernek nevezte:
„Örömmel tölt el, hogy az Electronic Arts-al együttmûködve kiüldözhetem Zalnick-et a Take Two betonbiztosan védett, üzleti falai mögül. Rajta vagyok az ügyön. Zelnick minden veszedelem forrása, én és az EA megszabadíthatjuk a Take Two-t ezektõl a káros csapásoktól.”
Jack Thompson még 2005-ben vásárolt Take Two részvényeket, talán ördögi tervébe minimális örömhormonok is keveredtek, mivel a legfrissebb adatok alapján a T2 kötvényei több mint 50%-al növekedtek. Habár esélytelen, hogy a papírosokkal bármiféle beleszólása legyen a kiadó mindennapos életébe, hasonló utat választott, mint ez EA. Más irányból próbálja bevenni a Take Two erõdítményét.
CSICSKÁK VAGYTOK MIND!!! EA VEL EGYÜTT!
Hát nagyon remélem hogy legalább akkora lesz mint a san andreas, fullosabb graffal! És legalább annyira moddolható lesz!
Háát ez jó kérdés! :SSSS
Sztem 100 ,de úgyis SOKKAL DE TÖBB IDÕT ELTÖLTÜNK A VÁROSBA EZEN KIVÜL :D
sajna még mindig nincs a gtaplace.hu :( igy keresgéltem és ráakadtam eme fasza kis oldalra!)
Az elõzeteshullám folytatódik! A múltheti nagy sikerû elõzetesek után, újabb zseniális elõzetes érkezett, a francia játékmágnástól, a Jeuxactu magazintól. Az új infók ugyan nem valami lényegesek, ám nem árt ha tisztában vagyunk velük, így elhoztam nektek. Új képeket sajnos nem közölt le a magazin, így azzal nem szolgálhatok, de azért remélem sok jókedvvel olvassátok majd át az új információkat:
A Grand Theft Auto IV fejlesztéséhez 5 év kellett, melynek folyamán nem kevesebb mint 300 ember vett aktívan részt. (by me: AZTAKURVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
A legfrissebb hírek szerint a szél által elfújt újságpapírok ismét visszatérnek a játék mechanizmusába.
A járókelõk teljesen normálisok lesznek, semmiben nemfognak különbözni a való világban látható járókelõktõl, õk is olvasnak-telefonálnak-cigiznek és így tovább.
A magazin szerint Liberty City van akkora mint a San Andreas.
A testépítés és a birodalomépítés nem lesz már jelen a GTA IV-ben az elõzõ részek mintájára, valamint már nem lesz lehetõségünk pénzt csinálni az üzletek megvételébõl.
Ha néhány nagyon komoly bûnt követünk el, a rendõrségen kívül a hadsereggel is számolnunk kell.
Niko minél jobb kapcsolatokat alakít ki, annál könnyebb és egyszerûbb küldetéseket vehet majd föl.
A játékhonlap szerint a játék végigjátszása 60 maximum 70 órát vesz majd igénybe.
Lehet hogy olykor-olykor többször is meg kell kísérelnünk a jármûvek (autók-motorok) beindítását, mire végre sikerül.
A GTA 4-ben az alábbi bandák már biztosan helyet kapnak: Olasz banda, Puerto Rico-i banda, orosz banda, jamaicaiak, kínai Triadok és a Maffia.
Nem cáfol semmit, csak annyit mond, egy GTA MMO-t nem úgy képzel el, hogy 2000 ember rakétavetõvel rohangál egy városban. :) A lényeg, hogy kicsit messze vagyunk még egy GTA MMO-tól, de vannak rá tervek...
Szerintem inkább olvasd el még egyszer. A jelenlegi multiplayer módok nem tekinthetõk MMO-nak, de a célok célja (golden goal) az egy MMO alapú GTA lenne, ami ötvözné a játék sajátosságait a tömeges elõfizetõs mókával - egyelõre viszont még õ se tudja, ezt hogy lehetne megvalósítani, bár ötletük van rá.
kurva anynukat , az ujsag végén odavan irva ,h egm.1up.com on van videó stb. a látogatásrol ,de basznak felrakni ...de elvileg még friss az ujság is :D
Én ne tudnám ? Max , csak n -et nyomtam m helyett.
Jó volt olvasni Sam beszédét oldalakon keresztül :)
Sokat beszélt a botrányokról ,h mindenbe belekötnek , FASZÁUL MEGMONDTA A MAGÁÉT AZ BIZTOS :DDD helyes-helyes :P (akit érdekel elolvassa) A játék kapcsán is sok mindenrõl beszélt ,rengeteg mindent kikéne emelnem de tényleg érdemes átolvasni ,jófej csávó nagyon! Mulzpiplayerrõl nem sokat árul elt ,azon kivül ,h nagyon jó lesz , jelen lesznek benne a szokásos módozatok és elvileg eddig nem látottak is. Arra a kérdésre ,h GTA MMO ...mondhatjuk ,h nemmel válaszolt. Nem szószerint idézem ,de a lényeg : "nem látja értelmét ,h 2 ezer ember lövöldözze egymást" Na mégis idézném inkább , "Having 2,000 people run around a map shooting each other, that's just not interesting to me." Ezen kivül még több mondatban is kifejtette MMO ról való álláspontját : "I think that's the golden-goal kind of thing" Magyarul ,hogy az a jéghegy csúcsa.
-Rumor is that Niko Bellic is inspired by a favorite driver in Rockstar's driving service. -If cars take on too much damage, the engine may stall, requiring you to escape on foot and find a new one. -Tapping up on the D-Pad brings up the phone where you can access text messages, an organizer, multiplayer modes, a camera, and contacts list, which becomes updated automatically as you meet people. Tapping up a second time will bring up the keypad to make calls. -The more advanced model of the phone, including the MP3 player (radio on the go), is not added until later in the game. -Lazlow is confirmed to return on the radio. -Emergency vehicles respond in real time from their stations around the city. Calling the police can be a handy trick when you need to obtain a police car for a mission - pick one up at the station when no one is around. -Again, developing relationships with people will be a crucial part of the game. The better the relationship with someone, the more you'll benefit. If you ignore someone for too long, they will start contacting you with angry messages. -Mission dialogue varies after any failed attempts. -Portions of the city are closed off at the beginning of the game due to a terror alert. Though Niko can visit the unlocked islands, but that will cost as a heavy increase in the heat level. Niko is said to be a man with no country, in the same was as Claude had been known as a man with no name. -Niko spent time in third world prisons. -All the ladies love Niko Bellic. Girlfriends will again play a big role in the game as a subsidiary of building relationships - although this time it will be more incorporated into the story. -No more invisible ramps. AKA, the new skeletal-animation system will have Niko's body and specifically his feet fall naturally onto different services. (On a set of stairs, Niko will take each step, not walk up an invisible ramp). It's a subtle feature that's explosively illustrated when Niko or any NPC is run down by a car or dragged by a bumper. After telling Houser how much they enjoyed cooking grenades and tossing them out windows of a car, he offered a hint about the online multiplayer "I just like running up to a bunch of players with the grenade cooking in my hands and taking them all out with me." -You can resist arrest when getting busted by tapping A/X. This however will reward you an additional wanted star. -If you enjoyed the San Andreas multiplayer modes, then you should be a happy with GTA IV online. The motion sensing in the PS3 version will work in "a way that makes sense" is all Sam Houser would reveal. -At first, the map of Liberty City was to be enormous - roughly the size of the state of New York. It seemed logical to go bigger at first, but Rockstar decided the focus should be about making the whole GTA experience larger.
Ki az a San Houser? :D Én Dan Houserrõl halottam. És ahogy látom a cikkben is SH van... ez most kicsit érdekesen ért engem :D
EGM Exclusive Preview Posted by adamcs at 19:51. Category: Previews
US magazine Electronic Gaming Monthly have published a new thirteen-page preview of GTA 4 in their April issue. As we revealed last month, EGM were invited exclusively to Rockstar North's building in Edinburgh, Scotland, and bagged an exclusive interview with Rockstar Games president Sam Houser. There are also three new screenshots in the article.
A few points worth noting: Apparently Niko Bellic was inspired by a favourite driver from Rockstar Games' car service. There are 14 radio stations in the game, not 18 as was previously suggested. Niko is an old soldier who spent time in third-world prisons. On the subject of multiplayer, Houser says: "I just like running up to a bunch of players with the grenade cooking in my hands and taking them all out with me." A range of 'standard' multiplayer modes are available, in addition to some which haven't been tried before. Nothing else was revealed unfortunately. For the new melee-combat system, Rockstar consulted a UFC master of the Israeli special-forces martial art, Krav Maga. When GTA IV was first being planned, Aaron Garbut (Rockstar North's art director) unveiled an enormous map featuring Liberty City surrounded by countryside the size of New York state. This "megamap" seemed the logical step after San Andreas, but R* soon decided to change their focus, and work on creating a larger GTA experience instead of just a larger map.
király geccc :DDD
amugy vna uj exclusive elözetes tán ,mindjárt átnézem stand by!
Nehéz megmondani, mennyi PC-s játékot adnak el, mert a konzolokkal szemben itt vannak a boltihoz képest egyéb terjesztési módok is. Pl. az NPD jelentése szerint, ami csak az USA bolti eladásokat nézi, az Orange Boxból kb. ugyanannyi vagy több konzolost adtak el, mint a PC-sbõl. A Valve szerint meg 360+PS3-bólon együtt 1.5 millió ment el, PC-re meg ennek a többszöröse(!), mert ugye ebben benne van a Steam is. A Mass Effectnél kiválóan látszódott, hogy meg lehet dobni a konzol eladásokat egy PC-re be nem jelentett játékkal. Rengetegen vettek csak a ME miatt konzolt, lévén hasonló játék nemigen van 360-ra, a többség ezen vásárlók közül mással nem is játszott rajta. :) Most meg szívnak és anyáznak (jogosan), mert kiadtak egy csomó pénzt valami olyanra, aminek a javított változata kijön PC-re (ráadásul olcsóbban). Persze igaz, õk fél éve tolhatják, mire megjelenik, ami nagyon nagy idõ. A Rockstar nyilván szép szerzõdéseket kötött a két nagy konzolgyártóval, ha jól emlékszem, eredetileg PS3-only volt a játék, aztán beszállt egy kis lóvéval az MS is, utána még megfejelték némi extrával. Szinte 100%, hogy jön PC-re, mert a "nem bejelentés", és a "bejelentés, hogy nem" között lényeges különbség van. Utóbbi pl. a SW: Force Unleashed, na az ne, jön PC-re. De amirõl nincs semmi hír, az eddig még mind kijött, csak késéssel.
Ezzel egyet értek! (Plusz még az is jó, h SA-ban is pl csomószor "ingyen kést" is jelentettek.) =D Szerintem (remélem) maradnak. De annyit változtathatnának, h okosabbak (nem kezdenek el õrjöngeni, rohangálni, ha rájuk dudálsz), illetve szebbek lehetnének.
ha egy kis "on" is kell: ha felveszek 1 ku**át, akkor megint csak ülni fog az anyós ülésen miközben dülöngél az autó (mint az eddigi részekben) vagy most már lesz is valami akció ?! jöhetnek a tippek
Értelek, az csak egy példa volt. Lehet.
"de azokból akik meg is veszik boltban a játékokat azokból a konzolos táborban biztosan több van" Ezt hogy érted, számszerint több konzolos fogy mint PC-s vagy százalékban, a pc játékosok kisebb része veszi meg mint a konzolosoké.
Lényegében ha számszerint több konzolos fogy mint pc-s akkor több a bevételük, és kevésbé károsítják öket a warezos konzolosok, mint a pc-sek.
Ha százalékról van szó akkor az nem egyezik az számokkal igy lehet az mint az elözõ verzió, de lehet az is hogy nagyobb a bevétel pc-s eladából ugyanakkor ott több a warezos is.
amit zárójelben írtál abból következtettem, hogy ha ide járnak akkor már errõl az országról van szó viszont ha globálisan értetted akkor lehet, hogy igazad van és tényleg kevesebben játszanak konzolon (nem tudom), de azokból akik meg is veszik boltban a játékokat azokból a konzolos táborban biztosan több van (az online játékokat ne vegyük most bele) ...és már megint átmentünk off-ba
Ez az egyik dolog, a másik pedig hogy jóval kevesebb konzolos van mint Pc-s (ellehet gondolkozni hogy akik ide irogatni menyi embernek van konzolja, meg menyi játszana vele gépen)
jól beszélsz fiam. ezt írd meg a Rockstar Games-nak is, mert még biztos nem jutott eszükbe. vagy lehet, hogy igen, de egészen egyszerûen nem akarnak sok pénzt keresni. ennyi az egész, kizárt, hogy más dolog legyen a háttérben!
de szerintem eljön az a idõ is amikor már a konzolok is benne lesznek keményen a Warezba.Mondjuk én ahány konzolost ismerek alig van eredeti játékok.Mindegyik játékukat pesten a Bolhán veszik.
Múlti véget ugyis kénytelen lenne megvenni a játékot az aki múltizni akar vele. Lenne anyi bvétel PC-s eladásból mint konzolból, az egy másik dolgo hogy PC-s verziót többen warezolják igy jobban károsítják azzal a fejlesztõt mint a konzolosok.
szerintem meg így szednek be több pénzt ezzel a módszerrel. gondolj bele. megveszed a konzolt a játék miatt hogy meglegyen a megjelenés napján, és utána pedig veszed szépen eredetiben a játékokat 16-17kért, feltéve ha nem akarsz warezolni konzollal, de akkor meg ugrik a garancia. pc-n viszont semmi plusz kiadás nincs, csak 1x kell a gépet megvenni, max a játékot meg letöltöd p2p-en. javítsatok ki de szerintem a konzolos úton sokkal több lé jön be nekik.
MOst nem az hogy konzolal van a bajom.ME a konzol az egy nagyon fasza dolog föleg a Wii... De érted most miért nem lehetne egyszere megjelentetni az összes platformon.Biztos több pénzt szednének be.Vagy nem is egyszere de ne fél év külömbséggel.
miért ne lenne felirat? egyébként a német besoroló szervezet oldalán ez van: "Sprache: deutsch" szóval elég valószínû hogy nem hagyják ki _____ egyéb: az egyik bemutatón a Vibe FM ment a rádióban és az Inner City Blues (Make Me Wanna Holler) címû szám volt hallható a DJ-nek pedig mély blues-os hangja volt
Elolvastam a Kikizo 5 oldalas prevjét , kurvajó! Sok apróság derül ki ,ami épp megmaradt bennem mert a végefelé olvastam ,h belehet kapcsolni a feliratot ,bár ugyirták ,h ha nem értjük annyira jól a jamaicai beszédet akkor bekapcsolhatjuk a feliratot ,de akkor remélem mindenhol lesz felirat :) ugy mint az eddigi részekbe!
Majd ha lesz kedvem kicsemegézem nektek az infókat az elözetesbõl. Elég sokat írnak a küldikröl ,h mentek mint mentek ,volt olyan is ahova többször elmentek csak éppen az idöjárás ,napszak nem volt ugyanaz stb. stb. Stand by , stay tuned !
Amugy Kikizo azt irja ,h valszeg Márciusba jön egy Hands-on Multi prev + PS3 on is kiprobaljak a gamet ...huh de varom mar a konkrét multi infokat!
Egyébként a képek jók ,nemtom mit fikázzák itt egysek õket. Nekem a sniperes tetszik nagyon meg amikor Niko sétál épp a nagy templom elõtt! De a többi is jó.
Látom minden részletbe belekötsz. Konkrétan pedig nem magyarórszág a lényeg, nem miatad fogják meg nem a többi pár ezer magyar vásárló végett megcsinálni pc-re (ha netán megcsinálják) Egyébként pedig zárójelben lévõ megjegyzésbe kötsz bele, mikor senkitsem érdekel.
Vedd meg, legyél rá büszke aztán kész, én nem rendelkezem önálló keressettel, ha meg nyáron melozok meg gyüjtök pénzt akkor abbol elég gépet fejleszteni nem még a mostanában futoszallagon gyártott játékokra pénzt kiadni...
Persze nyilván vannak akik megvehetnék mert futja rá nekik, de õk mégis inkább warezolnak, ezzel megint nem tudsz mit kezdeni... õ dolguk.
És Lengyelórszágot megint nem értem mért kevered bele, nem a népességtõl függ a dolog hanem a jövedelem átlagától.
"fényszorónál jólenne ha kilehetne verni a lámpát (mondjuk egy baseball ütõvel). Igy jobban lehetne menekülni."
Ez játék és nem valóság. Ha sötét van, attól még az útkeresõ rutin megy, szóval ha olyan feature nincs a játékban, hogy a rossz látási viszonyok hatnak a rendõrökre meg másokra, akkor nemtom honnan veszed, hogy ez így menne... lol ^^
- tuningolni nem lehet: nem baj, SA-ban úgy sem volt nagy jelentõsége, de a nitro azért jó dolog néha - a fényszórót lehet országútira és tompítottra is kapcsolni, de lekapcsolni nem: egy lépéssel elõrébb, de még mindíg nem a célnál :D értem az alatt, hogy miért nem lehet lekapcsolni? :S pillanatokba tartana nekik megírni a scriptet
azért a híd még mindíg low-poly :) lehet látni hogy a szerkezete csak textúra, nem lehet átlátni rajta, ahol átlehetne ott azt elintézték fekete kitöltéssel Photoshopban (utolsó elõtti sor, elsõ képére gondolok) ahonnan épp ugrik ott már azért jó, bár még mindíg látható, hogy alpha csanel' is van ott (pixeles textúrák). de nem is baj, szét is menne mindenkinek a gépe ha itt hi-poly hidak meg ilyenek lennének. ez így lesz jó, low-polyn ^.^
én nem emlészem, hogy lett volna szó róla, egyedül a spinner-es felni ugrik be, de az meg lehet csak egyedi verdákon lesz mindenesetre ne vedd még 100%-nak, volt már olyan, hogy egyik magazin leírt valamit, majd a másik megcáfolta