Arra vagyok kiváncsi, hogy végre öltek-e 1 kis minimál energiát az autók törésébe.
kicsit is értenél az egészhez látnád hogy nem renderelt.. egyébként a rockstar mindig értett hozzá hogy mit lehet feláldozni az egyes modellek részletgazdagságából hogy az egésznek ne vesszen el a stilusa és az a hatása hogy minden stimmel és frankó..optimizálás;)
Az nem olyan biztos. Rengeteg játék van, ahol a fejlesztési fázisban sokkal szebb a grafika, mint a véglegesben, mert bár az engine tudná, de nem sikerül a kiadásig élvezhetõ sebességre optimalizálni még a legbikább hardveren se. Úgy meg kevesen merészelnek kiadni játékot, hogy nem létezik olyan hardver, amin elfutna. :)
az ingame meg a gameplay teljesen ugyanaz, esetleg ritkább esetekben az ingame-t mondják olyan videókra(a játékból) is amik a játék motorjával készültek, de ez a kép semmiképp sem ingame ez renderelt lesüt róla.
Szerinted ha kiadnák XBOX-ra meg PS2-re, akkor ki venne 360-t meg PS3-t? Épp ez a lényeg! Az új, szédítõen szép játékokat csak az új gépekre adják ki, mivel így a játékos rákényszerül, hogy vegye meg az új gépet, ez haszon. Más kérdés, hogy a GTA IV elég szép játék lesz, nem hiszem, hogy az elõzõ generációs konzolok képesek lennének futtatni. PC-t pedig mindig lehet fejleszteni, szóval a GTA IV jönni fog PC-re, én azt mondom.
Szerinted azért mondják hogy új generációs GTAIV (nextgen) mert kiadják PS 2 re? Nextgen konzolokra fog jönni (PS3,Xbox360), és esetleg PC-re.Nem PS2.Amúgy teljesen más grafikai engine lesz benne mint az SA-ba.
a kurva anyjukat a rokstarnak ne hogy legyen pc-re..de még ps 2 re se.....CSAK XBOX360+ ps3 :@:@ ez azéé felháborito valahol...nemtom hogy ez nekik mennyire fogja megérni...
Amikor egy játék történetét spoilerezik, azt még megértem, na de a feature listát? :)
Mondjuk ahhoz képest, hogy pár hónap múlva kint van a játék, na nem PC -n, szinte semmi információk nincs róla, de még kép és videó is alig van 1 - 2...szal, nem panaszkodhatsz,.
Bár, ha nincs nextgen konzolod akkor októberben minden meglepetést lelõnnek a PC -sek elõl.
Számomra csak az a baj, hogy nem lesz annyira így érdekes a játék. Például: Azt tudjuk, hogy San Andreasban több érdekesség van, mint Vice City-ben. De amikor elindítottam a Vice City-t, sokkal érdekesebb volt számmra, mint a SA, mivel nem olvastam, és nem láttam ingame videókat a játékról. SA-nál már nagyon sok videót megnéztem, nagyon örültem neki, hogy mi minden benne lesz a játékban, aztán amikor futattam, szinte mindent tudtam a játékról, nem igazán láttam már újdonságot, de a küldetések nagyon tetszettek.
Ezekkel az infógyûjtésekkel, rengeteg ingame videó megnézésével csak elveszem azt az élményt magamatól, amit nem lenne szabad.
Nagyon sok mindent beígértek GTA: San Andreasnál, de úgylátszik, hogy lesz olyan dolog, amit ebben a részben valósítanak meg.
Az autólopás elvileg tényleg bonyolult lesz, hasonló, mint a valós életben, elvileg már ki is van dolgozva. Egyébként gondolkozok rajta, hogy mi lenne, ha télig egyetlen GTA-s hírt sem tekintenék meg, mert akkora a GTA-s lapok között a konkurencia, hogy szinte minden kiderül a játékból, amit a magazinokban leírtak. Lehet, hogy én maradok a GTA-nál, de hírek helyet folytatom a régi kerékvágásomat. Lehetséges, hogy újra el kezdek módokat fejleszteni a régebbi GTA-s játékokhoz. Szerintem jobban megérné...
"melyet kiszemeltek csupán nyitott ajtóval vár majd rátok... itt mostmár sokkal komolyabb módszereket kell alkalmaznunk az autóba való bejutáshoz, valamint annak elindításához."
ezt már régebben is ígérték, de mindig az van, hogy minden kocsi ajtó nyitva..:pp
"Lehetséges hogy a játékban buszozhatunk majd. A szerkesztõk állítása szerint, mikor Niko közel ment a busz idõbeosztási táblájához, egy kis ikon jelent meg, ahol jobban megvizsgálhatta azt.
Mikor Niko elõvesz egy távolharci fegyvert, akkor a kamera a vállára helyezõdik, majd megjelenik egy célkereszt a képernyõ közepén. Lehetõségünk van manuális célzásra, valamint arra hogy bemérjük célpontjainkat a fegyverrel, eközben persze különbözõ mozdulatokat is végrehajthatunk, mellyel kikerülhetjük az ellenfél lövéseit.
A játék részletességét erõsíti az is, hogy mikor a járdán haladunk karakterünkkel, és egyfajta rácson haladunk át, a rácsfokok között beszûrõdõ napfénynek köszönhetõen láthatjuk hogy mi van alattunk.
Nem tudni még hogy milyen szerepet kap majd, de Philip Glass, aki a trailer zenéjét is komponálta, kapcsolatba hozható a játék zenéjével is. Az eddigi GTA epizódokban látottaknál sokkal bonyolultabb lesz a különbözõféle jármûvek eltulajdonítása is.. Tehát ne számítsatok arra, hogy egy autó, melyet kiszemeltek csupán nyitott ajtóval vár majd rátok... itt mostmár sokkal komolyabb módszereket kell alkalmaznunk az autóba való bejutáshoz, valamint annak elindításához."
abban egyetértünk, de ha mégis "butítani" kellene az X360 verzót és úgy lenne egyforma a 2 platform átirata akkor a Sony valószínûleg nem igazán örülne annak hogy a konkurencia miatt lett gyengébb a PS3-as stuff
de én inkább azt mondom hagyjuk a francba majd megoldják a Rockstar-nél, elvégre ez (is) a dolguk...