Engem egyáltalán nem érdekelne. Ha mondjuk valamelyik magyar város lenne, ahol esetleg má jártam is, akkor már mindjárt érdekesebb, hogy úgy néz ki, ahogy a valóságban.
ugy néz ki észbekaptak és elkezdtek hajazni a Driver sorozatra városépítés terén ott az elsõ résztõl fogva arra törekedtek, hogy a városokat a lehetõ legjobban lemásolják, épületrõl épületre persze ez elég tulzás, de rajtuk kívül még senki nem csinálta ezt és mint tudjuk a sorozat valamekkora ellenfele mégis a GTA sorozatnak, mióta 3Dben gyártja a Rockstar
Felõlem minden maradhatott volna olyan, mint az SA-ban. Amit viszont kifejezetten remélek, az az, hogy nem lesz kettõs fegyver (kétkezes). Vagyis lehetne, csak épp lehessen állítani... Mert néha kib*szott zavaró, hogy két Tec9-es lóg a kézben (pl: BMX-ezésnél, vagy épp kétkerekes jármûvel való stuntoláskor :)). De azért hasznos is aprításnál, vagy ha KELL. =D
lásd nfs sorozat: 1tõl kb 5-ig folyamatosan fejéõdött, de tán még a 6ot is ide sorolhatjuk. 1: alkapgame 2: az egy tökéletes folytatása, jobb pályákkal, többjátékos mód, szebb grafika, osztottképernyõ 3: 3d-s megjelenés, csodálatod pályák, autok, mégjobb többjátékos mód, osztott képernyõ 4: mint a 3, csak jobb, + törés 5: osztotképenyõ ki, csak egy féle kocsi, viszont soha nem látott részletes pálya, stb, grafika csúcsszuper, élethû 6: a pálya itt is szép, kb a 3nak a folytatásának tekinthetõ, viszont ezzel elindult az underground lavina. szvsz ha noremális nfs fog vmikrokijönni, látni lehet majd a nevébõl.
Sosem fogom megérteni, miért vesznek ki olyan dolgokat néha egy-egy folytatásból, amelyek nem érintik különösebben a játszhatóságot, de mégis feldobták és változazosabbá tették az elõdöt.
balszerencsére nem lehet kajálni, meg stb.
balszerencse az is, hogy nem találkozunk régebbi karakterekkel:@
nemtudom kiírta, de játszon mással. szerencse, hogy csak egy város lesz, nem egy egész megye, szerencse, hogy nem gta5 hanem még csak 4, szerencse hogy van már videó róla..pf,.
Niko Bellic, a GTA IV fõhõse harmincas éveinek közepét tapossa és ahogy azt már megszokhattuk, sötét múltja elõl menekül. Szerencsére nem játszhatunk vele simsesdit, nem kell majd konditerembe járkálnunk és hamburgereket burkolnunk. Azért az elõtte álló feladathoz alkalomadtán kirázhatjuk a ráragadt bõrkabátjából és kedvünk szerinti göncökbe bújtathatjuk. Most pedig jöjjön a lényeg:
A küldetések valósághûbbek (tyû!), hosszabbak, változatosabbak lesznek, oh és az sem mindegy, miként teljesítjük: a teljes nyugati szektor likvidálásával vagy anélkül. Ezúttal Liberty City-bennem lesznek unalmas helyszínek, minden egyes épületnek, utcának, stricinek és prostinak meglesz a szerepe.
Nem fogunk töltõképernyõket látni, semmilyen körülmények között. Cserébe a maffia mindenhol jelen lesz, hogy megkeserítse az életünket. Szerencsére nem fogunk - legalábbis nagyon kevés - korábbi karakterekkel találkozni, mivel a legtöbbje hat láb mélyen, esetleg építkezések beton alapzatában elszállásolva alussza az igazak álmát. Mégis lesz egy jó adag sims motívum a játékban. Legalábbis Dan Houser egy rakás új melléktevékenységet ígér.
A gyalogosok és a forgalom állandóan váltakozik a napszak függvényében. A járókelõk a küldetésekhez hasonlóan sokkal inteligensebbek, változatosak és valósághûbbek lesznek. Pofátlanul fognak mobiltelefonálni, pénzt felvenni az ATM-ekbõl, újságot lapozgatnak és egymással diskurálnak. A mobiltelefon mindennek az alapja, segítségével rendezhetünk rajtaütéseket, illetve szervezhetünk herka adás-vételi találkozókat. Nem lesznek repülõgépek, helikopterek viszont igen. A hivatalos verzió szerint azért, mert nincs elég hely a repüléshez, valójában azonban nem szeretnék, ha a forró kávé botrány után 9/11 gyilokszimulátorként aposztrofálják a játékot... Viszont lesz egy repülõtér, amit nagy valószínûséggel majd ki kell pakolnunk.
A SIXAXIS PS3 kontroller elõnyeinek kiaknázásán még agyalnak. A munka 2004 novemberében, a San Andreas után kezdõdött. És végezetül: az új LOD rendszernek hála nem fogunk többet semmibõl elõbukkanó épületeket látni. Szkennekért érdemes az internet sikátoraiban nézelõdni.
anno is a gta volt tán az egyetlen játék, ahol arra mehettél amerre akarsz, kiszálhatsz, mehetsz gyalog, lophatsz kocsit ( a címe is autólopás :D) a kettõ még szebb... aztán a 3.
inkább ha egy tombraidert nem adnának ki pcre, lenne még érthetõ, de gta nem votl annyira konzolhû.
Szerintem ha egy ilyen stílû játékot kiadnak pcre biztos nem lesz túl alacsony a bevétel. A jó játékokat sokan megveszik egy warez kipróbálása után. A San Andreas idején nem nagyon nézegettem eladási adatokat, toplistákat, de szerintem biztos vezetett pár hétig.
r* nem hiszem hogy olyan lenne, hogy pcre azért nem adná ki mert kevesebb a bevétel. hisz a úgynézzük õk is " rossz fiúk". elég ha a gta2-re gondolunk .
vagyis beleszámítják szerintem hogy warezt...
a gta4-et mióta csinálják?
"(Amit mi, PC-sek majd alapból megkapunk...)"
Ezt vajon a pr. -os említette, vagy csak a cikk írója írta bele? Mert a cikk pont azzal végzõdött, hogy ismét nem volt említés PC verzióról.
Elég döbbenetes lenne, ha úgy "jelentenék be" PC-re, hogy egy kósza odavetett mondatban megemlítik...
"Mikor a Rockstarnál vendégeskedett, 15 percnyi betekintést nyújtottak neki a GTA IV-be. Az élményeirõl faggatózó kérdésekre adott válaszait összefoglalva ennyit tudunk meg:
* Lehet repülni, ez még mindig a játékmenet szerves része. Egyik módja ennek a helikopter, más jármûrõl nem esett szó.
* A napszakváltás ugyanúgy megvan, ahogy a korábbi részekben, de azt nem tudni, az évszakok változnak-e majd.
* A mesterséges intelligenciáról nem árultak el semmit egyelõre a Rockstarosok, de az újságíró látott egy esetet, ami a cég képviselõjét is, úgy tûnt, meglepte. Egy kamion sofõrje az útról letérve a járdára sodródott ki, épp az arra sétáló Andrew elé. Lehet, hogy csak sietett, de olyan benyomást keltett, mintha részeg lett volna.
* Valószínûleg lehet létrára mászni, mert a bemutatóban Niko egy telefonpóznára mászott fel, pontosabban húzta fel magát a kiálló fokok segítségével. Impresszív volt, ahogy látszott a súlypont egyik oldalról a másikra való áthelyezése.
* Nem biztos, hogy beszélhetünk a járókelõkkel, de õk egymás között nagyon beszédesek voltak.
* Nagyon leeshetett az álla, mikor a játékot meglátta, mert az elsõ szava nem tûr nyomdafestéket... A már utána következõ "Te, jó ég!" felkiáltása igen. A trailerbeli képsoroknál szebb volt már a játék, de még mindig csinosítgatják, tehát erre nem lehet majd panas,z és mi is az állunk keresgélhetjük majd, ha végre megjelenik, ugyanis az õsz egyik legszebb játéka lesz.
* Az elsõ küldetést nem látta, de úgy gondolja, Niko unokatestvérének a taxis cégével lehet kapcsolatban.
* Liberty City tényleg egy nagyvárosnak tûnik, olyan, mintha New Yorkban járnánk. Nincs az, mint a SA-ban, hogy 2-3 perc alatt kiérsz a városból. A közlekedésre, mint azt a trailerben láthattuk, sok mód van.
* Hajót, csónakot nem látott, de Dan Hauser azt mondja, csak a repülõgépek nincsenek a játékban a korábbiakhoz képest, szóval ez elég informatív utalás.
* Házakat valószínûleg nem tudunk majd venni, lakást más módon lehet majd változtatni, de ez még találgatás, nem mondtak részleteket a fejlesztõk.
* Újra lehet barátnõket szerezni, de azt nem kérdezte Andrew, hogy feleségül is lehet-e venni õket.
* Különleges jármûveket sem fedtek fel, de mivel ezek is részei a GTA-játékoknak, ezért valószínûleg számíthatunk rájuk. Annyi utalást elhintettek, hogy a játék jórészt Niko körül forog, ebbõl arra is lehet gondolni, hogy a jármûvekre is igaz ez.
* Az autók tényleg sokkal szebbek, aprólékosabban ki vannak dolgozva, mint korábban. A kamera is alacsonyabban van elhelyezve, hogy többet lássunk a kocsiból és a városból is. A fizikáról sokat nem tud mondani a GI munkatársa, de az egyetlen általa látott autónak (az a szép vörös, ami a Game Informer magazin képein is szerepel) a felfüggesztése elég realisztikusan kezelte a kátyúkat illetve az út egyenetlenségeit. A többi jármûrõl nem tud nyilatkozni.
* Vidéki környezet nem lesz a R*-osok elmondása alapján, de a letölthetõ anyagok közt könnyen elképzelhetõ, hogy új városrészt, egyéb területet is adnak majd a játékhoz. (Amit mi, PC-sek majd alapból megkapunk...)
* Liberty City nem másolata New Yorknak, de vannak hasonló épületek természetesen. Ha csak lemásolnák, az nem lenne jó, mert úgy nem lenne elég élvezetes a játék, és itt a játékmenet az elsõ.
* Korábbi részekben megismert karakterek felbukkanása nagy eséllyel várható.
* A bandákról sem beszéltek a fejlesztõk, de meglepõ lenne, ha kimaradnának.
* Valószínûleg nem lesz konditerembe járás és evés, de a hajvágás, illetve ruhavásárlás elképzelhetõ.
* A 15 perces bemutató alatt egyetlen töltés sem volt, pedig ezalatt bementek két házba, illetve a város több pontját is meglátogatták.
* A telefon, amit Niko használni fog, úgy néz ki, mint egy valódi mobil. A kezelése is egyszerûnek tûnik, a kinézete viszont még nem végleges, ezért nem ment bele részletekbe Andrew.
* Elég széles lesz a választék autókból, hogy ne legyen unalmas a játék, talán taxiból is többféle lesz, mint eddig.
* A játékidõ még kérdéses, ha csak a fõ történetszál küldetéseit nézzük, hiszen még mindig fejlesztés alatt van a játék. De az biztos, hogy ezzel a résszel is hosszú ideig elleszünk, köszönhetõen a többjátékos módnak is, amirõl még mindig nem árultak el semmit."
http://www.pcguru.hu/pcguru/cikkek.php?cikkid=4963&nev=GTA_IV:_ujabb_infobomba! itt van hogy mi lesz benne
most nem beszélnek hülyeséget, a Game Informer tegnap közölte a kérdez-felek szösszenetét az ügyben ( infók )
nem rémlik hogy a kettõ egyidõbe lett volna, de utánanézek. Nekem inkább a driver jutott akkor eszembe róla
Szerk.: ahh, taxi, akkor te a By the wayre gondolsz :D
Megnéztem, az pont a GTA 3 PC megjelenés és a GTA 3 - Vice City Playstation megjelenés között volt. Szóval elképzelhetõ hogy a játékból jött az ötlet :)
"Egyelõre a Game Informer egyik szerkesztõje volt az a szerencsés újságíró, aki ha csak 15 perc erejéig is, de látta futás közben a Grand Theft Auto IV játékot.
Sok rajongót lelombozott az a tény, hogy a Grand Theft Auto negyedik részében nem lesznek repülõk, mivel a város mérete nem teszi lehetõvé azok használatát. Nos, aggodalomra nincs ok, ugyanis lesz lehetõség repkedni a játékban, méghozzá helikopterekkel. E mellett további újdonságokat is várhatunk a programban, az autók elkötésénél például már betörhetjük az üveget is, aminek az animációja ráadásul igen jól is néz ki. Lesz lehetõség randira vinni a lányokat, de telefon póznákra is felmászhatunk majd, így kémkedve mások után. A Rockstar fejlesztõinél tett látogatás közben esetleges visszatérõ szereplõkrõl is szó volt, de a hajók használata is úgy tûnik meg lesz oldva benne. Messze van az az októberi premier, nagyon messze..." gamestar Ezekszerint lesz helikopter. Félöröm. Már csak azt kell bejelenteni, hogy kiadják pc-re:P
Azt ige, a történetet, öszképet, helyszint, nanotek vagy mi szar cuccot nem:)
Ne aggódjatok, már hivatalosan meg van erõsíte, hogy lesz Gears of War PC-n. Egyébként meg ahogy én elnéztem, egyenesen undorító a grafikája a Crysishez képest
Ha pedig egyidõben jönne ki a GTA4 PC-re X360-nal, akkor már aznap bejelentették volna, amikor a többire...
"gépen xar jácccani x360 az egy xar" Na itt ástad el magad
Gépen istenkirály játszani. xbox 360 nem is annyira szar.
ps2 re meg fog jelenni?????????????????????? kérlek mondjátok hogy igen megfog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gépen xar jácccani x360 az egy xar ps3 ra meg nincs pénzem ugye kijön ps2 re?????????
szerintem jövõ nyáron már nyugodtan lehet vista-s, addig valószínûleg lesz DirectX 10 és ha az kellesz a játékhoz (bár ezt kétlem) amúgy is kell majd vista
Ha túl sokáig húzzák a PC-s kiadást, akkor biztos a Vista-onlyra mennek.
a GoW más tészta, mivel MS játék akár annyi idõ is eltelhet mint a Halo2 megjelenéséig
de a Take2 játékainak megjelenésébe a MS soha nem fog tudni beleszólni, annyi pénzt nem raknának le érte amennyi a PC-s eladásokból befolyna, és különben sem nagyon érné meg nekik mivel már "bevásárolták" magukat a ps3-as megjelenéssel egyszintre
jam,..hm, na az lehet! De tök mindegy, azt is várhatjuk hiába :((
Nemlehet, hogy a God of War-ral kevered? A Gears of War 2006 októberében jelent meg legjobb tudásom szerint.
Elméletileg igen, csak már lassan 1,5 éves játék, mire kijön PC -re (azt se érdemes 2009 -elõtt várni) elavul :/ A Lost Planet meg nem olyan név amitõl összefossa magát az átlag player
Azt tényleg kiadják Pc-re nem? Mármint a GoW-ot. Meg a nagy konzol exkluzív Lost Planet is készül Pc-re.
szerintem nézd ezt: fél év munkájával át lehet a consolos játékot irni pc-re, és így kiadva szinte megduplázható a játékból nyert bevétel. Akkor meg miért ne adnák ki PC-re is, 1 év várakoztatás után? Addig a PC-s rajongók lerágják a körmüket is és mindent kifizetnének, csak hogy õk is játszhassanak a GTA4-el!
eddig lényegében csak olyan játék volt consolon és pc-n nem, aminek az irányítása vagy játékmenete teljesen feleslegessé vagy lehetetlenné tette az átírást, vagy csak mert nem az a subkultúra rendelkezett pc-vel, melyeknek azon játékokra igényük van (teszem fel a tucatszámra kiadott consolos street fighter féle verekedõs játékok)
:) 5-6 hónap múlva jelenik meg a nexgen konzolokra, szted, ha PC -re is release lenne aznap, akkor, nem lenne már rég 50X bejelentve, kitapétázva vele a fél internet?!
Nem, a Sony elvesztette az exclusivitást ezzért minden bejelentett platforma egy idõben jön szóval ha lesz pc-s verzió akkor egy idõben fog jönni szerintem.
lehet hogy a MS ezt csinálja más játékokkal, de a Take2 kizárt hogy ebbe belemenjen
2008ra lesz nyugi...Mivel 2007ben jön Konzolra...
jóval szkeptikusabban állok a megjelenéshez..., mind a Sony, mind a Pihe - Puha részérõl kemény csengetés van az exluzívitásért, jóval több, mint az elõzõ részért, szerintem PC -re, 2010 elõtt nem kell rá várni
(bár a pihe-puhának érdeke lenne a megjelenés, pl. Vista miatt, de lsd. Gears of War, ha kell visszatartja a Pihe)
mivel a San Andreas-t is 2004 Decemberében jelentették be és 2005 Júniusában jött ki, a mostani is évvégére várható